quote:Op maandag 14 juli 2008 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
De sollicitaties: KLODOLS: De namen
Graag de naam noemen van de persoon inclusief een stukje waarom je op die persoon hebt gestemd.
Bagger en niet KLODOLS-gerelateerde rommel wordt verwijderd. Have fun en hou het netjes.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:00 schreef Biogarde het volgende:
Users in KLB wilde wel moderator zijn en wisten te vertellen hoe een forum te modden. Hierdoor ontstond het ludieke plan een topic te openen waarin men kon aangeven wie zij graag als moderator willen zien op KLB.
Hieronder kun je een lijstje vinden met alle users die solliciteerden. Onder de naam staan wat regels uit hun sollicitatie. Let op: Hier is geen woord aan aangepast. De tekst is letterlijk de tekst uit de sollicitatie.
Koploperkopper
Chriz2k
Lyzio
Broekpaling
yosander
Juicyhil
James1988
Juup©
elfzesendertig
Scorpie
de_boswachter
first
Meki
HenkieVdV
Acinonyx
postmortum
Sollicitatie 2:
Users zonder sollicitatie maar die wel kans maken en waar je op mag stemmen:
De_Ananas
Behangplakker
Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00!
Ik zou Ludo hier wel kunnen waarderen. Ik vraag me alleen af of Ludo zin heeft om KLB te moderatenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef MouzurX het volgende:
Wat dacht je van .. geen van allen? Mods zoals Ts moeten het maar opknappen ?
ONZ is veel leuker om te modden, daar heb je tenminste niet van die zuurpruimen zoals jijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zou Ludo hier wel kunnen waarderen. Ik vraag me alleen af of Ludo zin heeft om KLB te moderaten![]()
joh, Ludo heult met de vijand, hij is een spion van ONZquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zou Ludo hier wel kunnen waarderen. Ik vraag me alleen af of Ludo zin heeft om KLB te moderaten![]()
ONZ is veel leuker om te modden omdat je daar minder hoeft te modden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
ONZ is veel leuker om te modden, daar heb je tenminste niet van die zuurpruimen zoals jij
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ] Tussenstand [ afbeelding ]
Juup: 26
Chriz2k: 35
Boswachter: 33/34
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:31 schreef Ulreazj het volgende:
Chris2k ftw.
Beter motiveer jij je stem nog eventjes, dan kan ik hem tenminste meetellen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:35 schreef Ulreazj het volgende:
Mijn stem naar Chris2k.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem op Juup!
Onder voorwaarde dat zijn modknopjes in ONZ niet werken dadelijk
Dank u.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef bleiblei het volgende:
Ik stem ook op Juup!
Onder de zelfde voorwaarde.
Staat in de eerste quote en de tweede quote verwijst naar de eerste.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:50 schreef Chriz2k het volgende:
Motivatie?
Dat is toch geen motivatie?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Staat in de eerste quote en de tweede quote verwijst naar de eerste.
Nu nog een modinhoudelijke motivatiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem op Juup omdat Juup kaal en gevaarlijk is. Tevens de motivatie van bleiblei want die zit naast mij.
Naja, als ik niet op hem stem komt ie me halenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nu nog een modinhoudelijke motivatie.
Hij zit eraan te komen, ik voel het!
Ik ben te moe om hier nog op in te gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nu nog een modinhoudelijke motivatie.
Hij zit eraan te komen, ik voel het!
Hij is autistischquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, als ik niet op hem stem komt ie me halen
Maar even serieus, ik denk dat Juup's unieke kijk op de wereld een verademing is voor de Fok-crew, hij ziet dingen zoals weinig andere mensen ze zien en ben dus erg benieuwd wat hij in gaat brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |