Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, wanneer kwam hier een einde aan? Het begint langzamerhand lichtelijk te vervelen.
Ik had stilletjes de hoop dat er vervroegde verkiezingen waren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:50 schreef Bartholomew het volgende:
[..]
Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00!
Op lezen!11!11!!!!einz!!
Al daarom zou ik wel weer even blauw willen zijn. Die gaat goed verkracht worden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoop dat ik dat mag meemaken. Pas wel op he, modjes achter de schermen branden je af tot op je sokken.
Op Fok!niveau neem ik het inderdaad serieusquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zit er toch echt een paar jaar naast, kankerdebiel. ^^
Maar je bent er al 5 topics mee bezig, maar maak jezelf vooral wijs dat het allemaal een lolletje is en je het verder niet serieus neemt.
zegt iemand die zojuist meedoet aan een FOK!verkiezing en zieltjes probeert te winnen! Sigh!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op Fok!niveau neem ik het inderdaad serieus!
Je doet er wel erg luchtig over voor iemand die er zo trots op is dat hij twee jaar () mod is geweest, hoor
!
Oh mijn god, dit is gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:29 schreef Biogarde het volgende:
Wel in de gaten houden wie z'n stem al heeft uitgebracht (soms 6 keer) en wie een kloon is.
Telze.
Ik zit er dan ook al wat langer dan jij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
En de Royal Sadness Award gaat naar: Dr.Daggla!
Voor het feit dat hij 65000 posts heeft maar toch anderen aanspreekt op het feit dat ze Fok! te serieus zouden nemen.
Wees er maar trots op Bi.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:55 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben ook 2 jaar mod.
Nee hoor, als je 90% van je vrije tijd op Fok! doorbrengt neem je het helemááááál niet serieusquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zit er dan ook al wat langer dan jij.
Overigens heeft Tong 100.000+ posts, maar ik krijg nou niet echt het idee dat hij het serieus neemt.
Sowieso een nogal onzinnige conclusie; zoveel posts dus je neemt het serieus. Overigens ging het om deze verkiezing, niet Fok an sich.
Maar goed, van zo'n droeftoeter als jij hoef je per definitie niets zinnigs te verwachten.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee hoor, als je 90% van je vrije tijd op Fok! doorbrengt neem je het helemááááál niet serieus.
Kut, ik was al begonnen met krassen. Ik was al tot Chri gekomen.quote:Verder spreekt je postaantal voor zich, ik vind het jammer dat je nog geen hulp hebt gezocht voor je problemen en jezelf nu hier moet profileren, maar gelukkig kunnen zelfs mensen zonder enig talent nog succesvol worden in het leven, dus geef de hoop niet op!
Ik had een gedeelte van het citaat dikgedrukt gemaakt om aan te geven dat ik daar als eerste op in zou gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik fok ook vanaf m'n werk..
Overigens heb je wel weinig vrije tijd als je 90% van je vrije tijd nodig hebt om aan 20 posts per dag te komen..
Nee, wil je het even uitleggen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had een gedeelte van het citaat dikgedrukt gemaakt om aan te geven dat ik daar als eerste op in zou gaan.
Snap je het nu?
Die stem wordt echt bijna meegeteld, scheelt niet veel meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:59 schreef Elixabete het volgende:
mijn stem gaat uit naar: Chriz2k
Waarom?
Daarom!
Ik stem op jou omdat ik het de boswachter niet gunquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die stem wordt echt bijna meegeteld, scheelt niet veel meer!
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik stem op jou omdat ik het de boswachter niet gun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |