Kijk kinderen, het is de dorpsgekquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, jullie zijn echt triest in een categorie die nog geen naam heeft zo zielig is het.
Wat ongekend intents triest, kinderachtig en infantiel gaan jullie hier mee om zeg. Chris2k kan ik nog enigszins begrijpen, die is 14 ofzo.
Maar de tering, dit is echt zo sad dat het bijna lachwekkend is.
God heeft gesproken mensen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, jullie zijn echt triest in een categorie die nog geen naam heeft zo zielig is het.
Wat ongekend intents triest, kinderachtig en infantiel gaan jullie hier mee om zeg. Chris2k kan ik nog enigszins begrijpen, die is 14 ofzo.
Maar de tering, dit is echt zo sad dat het bijna lachwekkend is.
Hoe kan Juup dan maar 3 stemmen hebben volgens mijn en Chris zijn telling en kom jij op 6 uit ? (sinds vorige telling).quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:29 schreef Biogarde het volgende:
Wel in de gaten houden wie z'n stem al heeft uitgebracht (soms 6 keer) en wie een kloon is.
Telze.
Moet jij niet je stemmen na gaan tellen, misschien mis je er wel 1.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kijk kinderen, het is de dorpsgek!
Man, wat ben jij een jankerd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeft Juup(c) je geboden naast zijn gewillige kontje ?
God bestaat niet.quote:
Tru dat.quote:
Stiekem geloof ik dat Biogarde alle stemmen voor mij heeft weggemoffeldquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
God bestaat niet.
En jij bent de enige die er normaal mee omgaat. Ik doelde vooral op dumb & dumber hier.
Je lijkt je er anders nog nét eventjes iets meer (lees: veel meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moet jij niet je stemmen na gaan tellen, misschien mis je er wel 1.
Dan sta je eerste. Vetheftigcooltogggggg om een internetverkiezing te winnen!!!11
30+? Dan heb ik vrij veel jaren gemist.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je lijkt je er anders nog nét eventjes iets meer (lees: veel meer!) druk om te maken dan ik
!
Geeft niet hoor, dat hoort er gewoon bij als je 30+ bent en nog niets hebt bereikt.
Hoop dat ik dat mag meemaken. Pas wel op he, modjes achter de schermen branden je af tot op je sokken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wen er maar aan als we samen straks topics gaan opruimen
Het zal niet veel schelen in ieder geval, ''kankermongooltje''quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
30+? Dan heb ik vrij veel jaren gemist..
Ik weet dat ik flink getript heb in mijn leven, maar zoveel jaar ben ik nou ook niet kwijt..
En inderdaad, ik denk dat ik er maar een einde aan maak. 2 jaar mod op FOK was mijn absolute hoogtepunt, meer zit er niet in.
Verder een kwestie van interpretatie. Jij bent degene die hier spastisch alles natelt en noteert, dus ik denk dat je je eigen stelling daarmee wel onderuit haalt, crybaby.
Zoals ik al eerder zei: Daar geil ik op. Vooral op scheldwoorden, bedreigingen en boze reacties. Klein stijfje idd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoop dat ik dat mag meemaken. Pas wel op he, modjes achter de schermen branden je af tot op je sokken.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Daar geil ik op. Vooral op scheldwoorden, bedreigingen en boze reacties. Klein stijfje idd.
Je zit er toch echt een paar jaar naast, kankerdebiel. ^^quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het zal niet veel schelen in ieder geval, ''kankermongooltje''!
Ik waardeer het wel dat je je druk maakt om het feit dat ik 5 minuten van mijn leven spendeer om iets na te tellen, maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor.
Het zal nog minimaal een topic of 5 duren voordat iedereen het eens is over de uitslagquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, wanneer kwam hier een einde aan? Het begint langzamerhand lichtelijk te vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |