Oh dan mag er gekozen worden tussen mij en Chriz2k ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:48 schreef Kreator het volgende:
De 20e pas, A:/. Daarna gaan we hopelijk naar ronde 2. Dat is crew-tactiek.
Met DJ.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Krijgen we dan ook live shows enzo?
Ik beloof je een peep-show. Niet van mezelf whehehehehehe.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Krijgen we dan ook live shows enzo?
Zit op m`n werkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
>>> Als jullie willen lachen MOETEN jullie nu naar US komen >>> Foksters sexy & gewaagd
Sta jij daar dan naakt, dan kom ik wel ff langs.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
>>> Als jullie willen lachen MOETEN jullie nu naar US komen >>> Foksters sexy & gewaagd
dan mag de Crew gaan stemmen achter de schermenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dan mag er gekozen worden tussen mij en Chriz2k ?
Spannend
Zal dan wel lastig worden hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef murp het volgende:
[..]
dan mag de Crew gaan stemmen achter de schermen
Laffe kutcrew. Geef die jongen een kans. Ik snap niet waarom jullie niet eens een verzetje willen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:33 schreef murp het volgende:
je heb nu ongeveer -24 punten
en nog serieus erop ingaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laffe kutcrew. Geef die jongen een kans. Ik snap niet waarom jullie niet eens een verzetje willen.
Weet je dat niet eens.quote:
Ik denk hier?quote:
Uhuquote:
Ja.quote:
Ja.quote:
Jou dan wel?quote:
Jij bent dom.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laffe kutcrew. Geef die jongen een kans. Ik snap niet waarom jullie niet eens een verzetje willen.
En jij een vieze kutnewbie. Maar daar hoor je ons toch ook niet over?quote:
We gaan vast nog wel een week ruzieën met z'n allen over de stemmenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:48 schreef Kreator het volgende:
De 20e pas, A:/. Daarna gaan we hopelijk naar ronde 2. Dat is crew-tactiek.
De oplossing is heel simpel: maak mij mod. Dan kan de rest lekker ruzieën en dan doe ik gewoon m'n werkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
We gaan vast nog wel een week ruzieën met z'n allen over de stemmen
En wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:17 schreef Emimich het volgende:
Hoe kan die Juup in 's hemelsnaam op 23 staan terwijl hij nooit in KLB post?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem op Juup!
Onder voorwaarde dat zijn modknopjes in ONZ niet werken dadelijk
Onzin, wat is het nut van een modverkiezing in KLB als er mensen die amper in KLB actief zijn mee mogen doen en er allerlei mensen die nooit in KLB posten stemmen?quote:
Ergens niet posten wil nog niet zeggen dat iemand er niet aanwezig is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onzin, wat is het nut van een modverkiezing in KLB als er mensen die amper in KLB actief zijn mee mogen doen en er allerlei mensen die nooit in KLB posten stemmen?
Tegen die tijd dat hij die knopjes krijgt ben jij al aan het verhuizenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem op Juup!
Onder voorwaarde dat zijn modknopjes in ONZ niet werken dadelijk
Net als alle andere oldbies die zogenaamd elke dag lezen maar niet weten dat De_Boswachter -Sandstorm- isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ergens niet posten wil nog niet zeggen dat iemand er niet aanwezig is.

Ach, wie weet doet ie het wel heel erg goed als mod.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:17 schreef Emimich het volgende:
Hoe kan die Juup in 's hemelsnaam op 23 staan terwijl hij nooit in KLB post?
Ik zal als ik mod word er mijn eigen draai aan geven binnen de geldende regels, ik zal misschien wel eens hard op mijn bek gaan maar aldoende leer ik. En hoe goed ik ook mijn best zal doen, ik zal nooit iedereen tevreden kunnen stellen dus gezeik zal er altijd blijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, wie weet doet ie het wel heel erg goed als mod.
Het is ook nooit goed of het deugt niet hè? We kunnen kennelijk beter gewoon zelf een mod aanwijzen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onzin, wat is het nut van een modverkiezing in KLB als er mensen die amper in KLB actief zijn mee mogen doen en er allerlei mensen die nooit in KLB posten stemmen?
Jullie zijn gewoon bang voor mij en Chrisquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed of het deugt niet hè? We kunnen kennelijk beter gewoon zelf een mod aanwijzen.
Wanneer stemmen van de crew meegeteld hadden had Chriz bovenaan gestaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon bang voor mij en Chris
En nu ben ik echt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |