Oh dan mag er gekozen worden tussen mij en Chriz2k ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:48 schreef Kreator het volgende:
De 20e pas, A:/. Daarna gaan we hopelijk naar ronde 2. Dat is crew-tactiek.
Met DJ.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Krijgen we dan ook live shows enzo?
Ik beloof je een peep-show. Niet van mezelf whehehehehehe.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Krijgen we dan ook live shows enzo?
Zit op m`n werkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
>>> Als jullie willen lachen MOETEN jullie nu naar US komen >>> Foksters sexy & gewaagd
Sta jij daar dan naakt, dan kom ik wel ff langs.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
>>> Als jullie willen lachen MOETEN jullie nu naar US komen >>> Foksters sexy & gewaagd
dan mag de Crew gaan stemmen achter de schermenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dan mag er gekozen worden tussen mij en Chriz2k ?
Spannend
Zal dan wel lastig worden hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef murp het volgende:
[..]
dan mag de Crew gaan stemmen achter de schermen
Laffe kutcrew. Geef die jongen een kans. Ik snap niet waarom jullie niet eens een verzetje willen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:33 schreef murp het volgende:
je heb nu ongeveer -24 punten
en nog serieus erop ingaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laffe kutcrew. Geef die jongen een kans. Ik snap niet waarom jullie niet eens een verzetje willen.
Weet je dat niet eens.quote:
Ik denk hier?quote:
Uhuquote:
Ja.quote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |