quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Aangezien de hele lijst uit kut-users bestaat behalve Chriz2k, stem ik op Chriz2k.
Uit respect voor zijn familie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:38 schreef koemleit het volgende:
waarom wordt Meki niet opgenomen in de tussenstand?
Valt buiten de criteria van top-usersquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:38 schreef koemleit het volgende:
waarom wordt Meki niet opgenomen in de tussenstand?
I'm rappin' circles around these cats.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef Stofje het volgende:
Chris ownt Daggla eens te meer, zoals Chris iedereen ownt. De held.
Op z'n minst de PI editten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:49 schreef Stofje het volgende:
Wat doe jij trouwens met users die de [[ afbeelding ]] en de [[ afbeelding ]] als PI gebruiken, Chris?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef Oldenzaal het volgende:
Is mijn stem op de_boswachter al bij de score gedaan?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op z'n minst de PI editten.
Drastischere maatregelen sluit ik uiteraard niet uit.Ben benieuwd hoelang jij het uithoud op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 uur.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang jij het uithoud op die manier.
Mods kunnen niet bannen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:13 schreef JanusAnus het volgende:
Ik wil graag stemmen op de_boswachter omdat een mod ook gevoel voor humor moet hebben. En ik hoop dat hij een beleid van totale willekeur zal voeren op het gebied van bans enzo.
Geen idee, zoek zelf even terug?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:25 schreef petre86 het volgende:
Meki, of had ik daar al op gestemd?
reden: Omdat het kan
En bedankt he DNAquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oke, nu serieus, ik stem op Chris2k
de_boswachter zegt mij niks, om over de rest maar niet te spreken
Oke, vooruit, rectificatie, de_boswachter zegt mij nog midner dan de rest.quote:
Dat komt omdat ze niet tegen je praten. Als ze niet tegen je praten, dan zeggen ze je ook niks. Maar da's logisch.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de_boswachter zegt mij niks, om over de rest maar niet te spreken
Of ze zeggen juist heel veel, maar ze praten tegen het beeldscherm, en dan hoor je ze natuurlijk niet, da's nog logischer!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze niet tegen je praten. Als ze niet tegen je praten, dan zeggen ze je ook niks. Maar da's logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |