Door jou onder te plassen met intellectuele stukjes proza?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
hoe Jarno zich amuseert
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit de omgekeerde wereld ofzo? Ik heb nog wat vragen openstaan, Puskop.
Als er nog vragen openstaan, dan betekent dat, dat je er nog geen antwoord op hebt gegeven, Klapschaats. Maar goed, dat is mijn idee van een openstaande vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:09 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
1 toch ? Over die quote. Daar heb ik antwoord op gegeven.
Inderdaad, de zon mag wel weer eens gaan schijnen.quote:
Je bedoelt: ''Ik stem op Juup omdat ik 30+ ben.''quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:14 schreef n00cL30n het volgende:
Ik stem op Juup. Motivatie lijkt mij een beetje overbodig als ik sommige types hier tekeer zie gaan.
OMG.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:01 schreef Impala-neuker het volgende:
Graag 1x de_boswachter , omdat het een rebelse player is met een voorliefde voor sadomasochisme.
Je kan het er ook op gooien dat je zeer actief bent.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMG.![]()
mijngeheim, wat doe je
Fuck: Heb ik precies 56 minuten niks gezegd. Kom ik alweer mijn beloftes niet na. Wat een kutmod zal ik worden![]()
Tnxquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee, je past precies in de groep! Dat zijn allemaal ruggegraatloze jankzakken.
Dat doenneme!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef slindenau het volgende:
Kunnen jullie nu niet even 1 topic normaal doen ofzo?
Nee, er loopt nog een topic of ik het wel of niet ga worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef Lyzio het volgende:
Is 't al bekend?
nou, loopt....quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, er loopt nog een topic of ik het wel of niet ga worden.
Want ik heb ervoor gezorgd dat er een verkiezing kwam. Dus heb je dat mede aan mij te dankenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:31 schreef Kreator het volgende:
Dankzij dit topic de_boswachter ben ik weer fok-fan.
Maar dat even terzijde.
groetjes,
Krea.
Uiteraard. Sterker nog, ik denk dat fok, fok niet zou zijn in zijn huidige vorm als we er geen bekende DJ hadden gehad. Wie weet hoe het dan was afgelopen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
Want ik heb ervoor gezorgd dat er een verkiezing kwam.
Mag ik jou aanraken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want ik heb ervoor gezorgd dat er een verkiezing kwam. Dus heb je dat mede aan mij te danken
Of zeg maar: Helemaal.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Sterker nog, ik denk dat fok, fok niet zou zijn in zijn huidige vorm als we er geen bekende DJ hadden gehad. Wie weet hoe het dan was afgelopen.
Waarom heb je je echte account eigenlijk niet meer?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad.
Welke van de 4 ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom heb je je echte account eigenlijk niet meer?
Weljaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want ik heb ervoor gezorgd dat er een verkiezing kwam. Dus heb je dat mede aan mij te danken
Of zeg maar: Helemaal.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weljaaaaaaaaaaaaa
Man man man, wat een eigendunk.
Stel je altijd van die duidelijke vragen? Ik hou er wel van. Ik ben blij dat ik er geen post aan hoef te spenderen om te vertellen dat ik je DJ account bedoel.quote:
Ja, zal zo weer ff tellenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
De meneer van het stemmen tellen is er weer. Wij zijn benieuwd wat de score nu is
Jij had al gestemdquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:27 schreef enter het volgende:
Ik stem op Chriz2k, omdat hij zeer amusant, fenomenaal is en daardoor een klasse verrijking voor Fok!
Waarom ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stel je altijd van die duidelijke vragen? Ik hou er wel van. Ik ben blij dat ik er geen post aan hoef te spenderen om te vertellen dat ik je DJ account bedoel.
Als Yvonne dat wil doe ik dat wel. Pas de problem.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je er neit meer mee post, Sandstorm. het zou je sieren om dat account mod te laten maken.
Hallo Bio,quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:40 schreef TheZapster het volgende:
Boswachter krijgt ook mijn stem![]()
omdat ik altijd zo geil word van Limburgers![]()
goedgekeurd?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Mijn stem gaat naar de Boswachtert omdat hij een keer 1600 euro op de Italiaan heeft gezet
Ik hoor geruchten in de wandelgangen dat er meerdere mods zullen stoppenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop het niet Chriz. Dan mag jij Mod worden
Ja, allemaal bang om de BosDj als collega te krijgen h`equote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten in de wandelgangen dat er meerdere mods zullen stoppen!
Telling tot aan deze post. Domme kloontjes en crew worden niet meegeteld.quote:Scorpie: 1
Juicyhill 1
Lyzio 2
postmortum 3
HenkieVdV 3
Meki 5
Juup© 23
Chriz2k 26
Boswachter 28
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, allemaal bang om de BosDj als collega te krijgen h`e
Bob-B gaat zijn legerforum modden ja en vertrekt bij KLB. Dat had ik gisteren al doorgekregenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten in de wandelgangen dat er meerdere mods zullen stoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |