Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed idee.
Voor heel Fok een kaste!
Kaste 1 Top Notch: Danny
Kaste 2 Geboren leiders: Yvonne, de_boswachter
Kaste 15 Losers: Jarno
etc. etc.![]()
Puik plan
Nou, kennelijk heb je dus helemaal niet zo'n heel groot probleem met flauwe en voorspelbare garpjes.quote:
Klopt ! Daarom stem ik ook op de boswachter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, kennelijk heb je dus helemaal niet zo'n heel groot probleem met flauwe en voorspelbare garpjes.
Alleen als het in je straatje ligt dus. Is je echte naam Wouter Bos ofzo? En jij durft anderen aan te vallen op hun karakter? Zullen we je voortaan maar zwalkje noemen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Klopt ! Daarom stem ik ook op de boswachter.
Wat voor een goedmakertje heb jij gekregen dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met 'speciale' mensen: dat ze op de één of andere manier tóch creatief blijken te zijn. God's goedmakertje voor hun enorme defecten, denk ik dan maar.
Een enorm grote piemel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor een goedmakertje heb jij gekregen dan? [ afbeelding ]
Wauwquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik stem op Juup. Gewoon, omdat het kan.
Het lijkt me allemaal niet zo moeilijk. Het ligt aan de persoon natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen als het in je straatje ligt dus. Is je echte naam Wouter Bos ofzo? En jij durft anderen aan te vallen op hun karakter? Zullen we je voortaan maar zwalkje noemen?
FFA's staan daarboven, uiteraard.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer dat die DJ mij niet noemt. Of val ik buiten de 5 kastes?
quote:
Kaste 0: 'God".quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef Jarno het volgende:
FFA's staan daarboven, uiteraard.
Uiteraard.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik stem voor die DJ. Onder voorwaarde dat hij driemaal daags een kwaliteitstopique opent!
Op de DJ.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:52 schreef Jarno het volgende:
Heb jij trouwens al gestemd, Krea?
Die kaste heb ik toen snel opgesteld met verschillende mensen die zo in me opkwamen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer dat die DJ mij niet noemt. Of val ik buiten de 5 kastes?
Motivatie?quote:
Ik snap dat je in het dagelijks leven continue aandacht gewend bent van je persoonlijk begeleiders, maar voor de rest van de wereld ben je niet 24/7 interessant genoeg om aandacht aan te schenken, ok?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik hoor voor de tweede keer dit topic ineens niets meer Jarno ?
[ afbeelding ]
Jarno doet aan eenrichtingscommunicatie. Hij spuwt, wij moeten luisteren. Net Hitler.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik hoor voor de tweede keer dit topic ineens niets meer Jarno ?
[ afbeelding ]
Vergeleken met de rest is het gewoon een enorm intelligente, leuke, spontane user die als moderator waarschijnlijk niet door de mand gaat vallen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef Jarno het volgende:
Motivatie?
Ik quote hem ff voor m'n fantopic.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap dat je in het dagelijks leven continue aandacht gewend bent van je persoonlijk begeleiders, maar voor de rest van de wereld ben je niet 24/7 interessant genoeg om aandacht aan te schenken, ok?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
Halo,
ik stem op, de Booswachter whe he he. Hij hep missc hien ook ene carpre liefde.
Groet jes,
Kloon
Aldus Mr. Kijk-mij-eens-300-KLB-topics-per-dag-openen-en-er-nooit-meer-in-reageren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jarno doet aan eenrichtingscommunicatie.
Hoevaak heb je al een quote te pakken waarin iets instaat met begeleider, gesticht of iets in die trendquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:56 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik quote hem ff voor m'n fantopic.
Bedankt !
en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef Jarno het volgende:
er is kennelijk een markt voor,
Het is ook een beetje sneu dat hij voor de tweede keer dit topic uitgeluld wordt en het toch tegen beter weten in blijft proberen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jarno doet aan eenrichtingscommunicatie. Hij spuwt, wij moeten luisteren. Net Hitler.
Vond het eerst vervelend, nu kijk ik er maar doorheen. Jarno is eenzaam. Hij vind het echt heeeeel erg als Chriz of ik mod zouden worden. Want in het dagelijkse leven heeft hij niks om naar toe te leven en om zich druk over te maken. Alleen als de stroom van zijn pc uitvalt dan natuurlijk he.
En alweer heb je het over iets wat niet waar isquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aldus Mr. Kijk-mij-eens-300-KLB-topics-per-dag-openen-en-er-nooit-meer-in-reageren.. Hilarisch, komende van jou. Maar goed, er is kennelijk een markt voor, getuige die Koos Klopdoos.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest is het gewoon een enorm intelligente, leuke, spontane user die als moderator waarschijnlijk niet door de mand gaat vallen.
U vraagt, wij draaien. Uiteindelijk besilissen wij toch Krea, dat weet jij, dat weet ik, dat weet yvonne, er zijn alleen nog wat hardnekkige kutnewbie's die het niet willen inzien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen.
er is tenslotte ook een markt voor de josti-band.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:00 schreef Kreator het volgende:
en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen.
Uitgeluld? Ik?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Het is ook een beetje sneu dat hij voor de tweede keer dit topic uitgeluld wordt en het toch tegen beter weten in blijft proberen.
Kees Klopstaaf en DJ Bosmongool treden morgen in het huwelijk.quote:
En alweer zo'n gevatte...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uitgeluld? Ik?. Man, de wekker die je daarvoor moet zetten moet nog uitgevonden worden.
.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Wat is de tussenstand?
quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 22
Juup© 24
Boswachter 12
Een heaumeauxhuwelijk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kees Klopstaaf en DJ Bosmongool treden morgen in het huwelijk.
Is dit de omgekeerde wereld ofzo? Ik heb nog wat vragen openstaan, Puskop.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:05 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Hoe wil je het feit feit dat je mijn reacties "ineens" negeertdan noemen ?
Aldus de self-proclaimed woordvoerder van het front Bagger.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik zeg : Verkiezingsfraude is meteen exit.
Jammer Juup, better luck next time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |