Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed idee.
Voor heel Fok een kaste!
Kaste 1 Top Notch: Danny
Kaste 2 Geboren leiders: Yvonne, de_boswachter
Kaste 15 Losers: Jarno
etc. etc.![]()
Puik plan
Nou, kennelijk heb je dus helemaal niet zo'n heel groot probleem met flauwe en voorspelbare garpjes.quote:
Klopt ! Daarom stem ik ook op de boswachter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, kennelijk heb je dus helemaal niet zo'n heel groot probleem met flauwe en voorspelbare garpjes.
Alleen als het in je straatje ligt dus. Is je echte naam Wouter Bos ofzo? En jij durft anderen aan te vallen op hun karakter? Zullen we je voortaan maar zwalkje noemen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Klopt ! Daarom stem ik ook op de boswachter.
Wat voor een goedmakertje heb jij gekregen dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met 'speciale' mensen: dat ze op de één of andere manier tóch creatief blijken te zijn. God's goedmakertje voor hun enorme defecten, denk ik dan maar.
Een enorm grote piemel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor een goedmakertje heb jij gekregen dan? [ afbeelding ]
Wauwquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik stem op Juup. Gewoon, omdat het kan.
Het lijkt me allemaal niet zo moeilijk. Het ligt aan de persoon natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen als het in je straatje ligt dus. Is je echte naam Wouter Bos ofzo? En jij durft anderen aan te vallen op hun karakter? Zullen we je voortaan maar zwalkje noemen?
FFA's staan daarboven, uiteraard.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer dat die DJ mij niet noemt. Of val ik buiten de 5 kastes?
quote:
Kaste 0: 'God".quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef Jarno het volgende:
FFA's staan daarboven, uiteraard.
Uiteraard.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik stem voor die DJ. Onder voorwaarde dat hij driemaal daags een kwaliteitstopique opent!
Op de DJ.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:52 schreef Jarno het volgende:
Heb jij trouwens al gestemd, Krea?
Die kaste heb ik toen snel opgesteld met verschillende mensen die zo in me opkwamen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer dat die DJ mij niet noemt. Of val ik buiten de 5 kastes?
Motivatie?quote:
Ik snap dat je in het dagelijks leven continue aandacht gewend bent van je persoonlijk begeleiders, maar voor de rest van de wereld ben je niet 24/7 interessant genoeg om aandacht aan te schenken, ok?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik hoor voor de tweede keer dit topic ineens niets meer Jarno ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |