quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:47 schreef Jarno het volgende:
Toch puik van ons oldbies dat wij weer eens zo'n kansloos kutinitiatief-topic gered hebben met onze toffe aanwezigheid.
Voortaan lees ik wel alleen de PI's, dan kan ik je gelijk geven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:48 schreef Jarno het volgende:
Geen dank hoor.
Ik dacht dat je een meisje was.quote:
Juup heeft je zeker eventjes op z'n Grieks gedaanquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik stem op Juup.
Kan mij ook niet voorstellen dat debielen als de boswachter en Chris serieuze opties zijn.
Ananas als nr.2
Zo'n kriebelend voorgevoel in de buikstreek?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een héél raar voorgevoel, dat de winnaar van deze verkiezing niet per definitie de beste keuze zal zijn! Hebben jullie dat ook? Een héél raar voorgevoel!!
Da's bij Idols ook nooit anders geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een héél raar voorgevoel, dat de winnaar van deze verkiezing niet per definitie de beste keuze zal zijn! Hebben jullie dat ook? Een héél raar voorgevoel!!
I rest my casequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Juup heeft je zeker eventjes op z'n Grieks gedaan?
Lijkt me niet dat iemand die anderen structueel voor ''Kankermongool'' en ''Kankerdebiel'' uitmaakt daar over mag oordelenquote:
Ik solliciteer toch niet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iemand die anderen structueel voor ''Kankermongool'' en ''Kankerdebiel'' uitmaakt daar over mag oordelen!
Als je jezelf ook een debiel vindt mag hetquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik solliciteer toch niet?
Mag jij mij even uitleggen waarom iemand die dat zegt daar geen oordeel over mag hebben?
Behalve dat, ik ben 2+ jaar mod geweest. Weet ongeveer wel hoe er gekozen wordt..
Het is vrij irrelevant wat ik van mijzelf vind aangezien er hier op de nieuwe KLB mod gestemd wordt en ik niet solliciteer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je jezelf ook een debiel vindt mag het!
Jij bent ook een debiel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is vrij irrelevant wat ik van mijzelf vind aangezien er hier op de nieuwe KLB mod gestemd wordt en ik niet solliciteer.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is vrij irrelevant wat ik van mijzelf vind aangezien er hier op de nieuwe KLB mod gestemd wordt en ik niet solliciteer.
ja inderdaad. Door vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Behalve dat, ik ben 2+ jaar mod geweest. Weet ongeveer wel hoe er gekozen wordt..
Ben jij niet die DJ van Skyradio, draai eens een ander plaatje man.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja inderdaad. Door vriendjespolitiek.
Net als nu. Net doen of ik en Chriz2k een kans maken, maar de verkiezing dusdanig lang rekken zodat al die verzuurde oldbie KLB-noobs kunnen kankeren op mensen waar ze voor deze verkiezing nog nooit van hadden gehoord.
Diezelfde vraag kunnen we ook aan jou stellen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer ?Komt nooit in KLB en komt nu ineens tof doen.
Ga je weer. Dwaas!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer ?Komt nooit in KLB en komt nu ineens tof doen.
De kerel komt toch alleen om te rellen ?quote:
"Ik ben een meelezer."quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
De kerel komt toch alleen om te rellen ? Net als jij overigens toen je dominante vriendje Kreator je hierheen stuurde.
Want ? Ik kom nooit in KLB ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Diezelfde vraag kunnen we ook aan jou stellen.
Ik dacht een " kwaliteitsuser"quote:
Nog geen 800 posts en doen alsof je al jaren meeloopt in KLB.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:18 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Want ? Ik kom nooit in KLB ?![]()
Ik snap jouw standpunt ook niet. Voor dit gezeik maak je nog een biografie over de boswachter en nu is het ineens de grootste kutuser alletijden omdat je collega mods daar zo over denken.
Het begrip "karakter" is je waarschijnlijk onbekend ?
Whehehehe, hilarisch. Welke kutuser heeft dit bedacht? Maar goed: ik sta erbij!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht een " kwaliteitsuser"
Hier nog even De KLB-Kaste
de KLB-Kaste
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Ga toch weg man..quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog geen 800 posts en doen alsof je al jaren meeloopt in KLB.
Maar geef eens aan waar ik zeg Boswachter een kutuser te vinden? Wanneer je die quote aan weet te halen is je reply misschien nog ergens op gebaseerd.
Hij doet niet mee, stem maar op mijquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ga voor Klaas.Kopfkaas. Die naam dwingt respect af.
Inderdaad. Iedereen komt met opties en Yfke kiest. En zo hoort het.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja inderdaad. Door vriendjespolitiek.
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ga voor Klaas.Kopfkaas. Die naam dwingt respect af.
Ik meen Postmortem of die bosDJquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehehehe, hilarisch. Welke kutuser heeft dit bedacht? Maar goed: ik sta erbij!.
Dus wordt het die bosDJquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen komt met opties en Yfke kiest. En zo hoort het.
Ik vind dit écht de leukste reeks sinds jaren gewoon.quote:
Die hebben de programmering toch allang omgegooid ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij niet die DJ van Skyradio, draai eens een ander plaatje man.
Dat bepaal ik zelf wel wanneer ik weg ga, maar als ik het goed begrijp ga je niet met quotes van mij komen om je standpunt kracht bij te zetten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ga toch weg man..Je zit hem sinds KLODOLS toch ineens af te zeiken. Dat weet je toch zelf ook wel.
Inmiddels kunnen we users als Herald, Glucksafer en tuvai.net ook tot de TopNotch rekenenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
de KLB-Kaste
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Wist ik tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind dit écht de leukste reeks sinds jaren gewoon.
Neen, Chriz zal de dienst in KLB gaan uitmaken. Puik zo'n negersfeer aldaar.quote:
Ondanks dat je hebt laten doorschemeren dat je me een lutser vind, vind ik je liefquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel wanneer ik weg ga, maar als ik het goed begrijp ga je niet met quotes van mij komen om je standpunt kracht bij te zetten?
Er is heus wel iemand die af en toe een plaatje in de playlist van winamp moet gooien hoor. Maar inderdaad: tussen 9 en 5 nooit het zelfde nummer!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die hebben de programmering toch allang omgegooid ?
Volgens mij heeft Sky niet eens DJ's
Schitterend dat je mijn kaste hebt opgemerkt en dat het je een aantal weken na schrijven nog is bijgeblevenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
de KLB-Kaste
Oe, Armageddon-flashbacks.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hehe.
Als je vorig topic leest dan weet je al hoe ik het zie en hoe Yvonne het ook uit gaat spelen. Ik zal het je in het kort nog even uitleggen:
- KLB wil nieuwe MOD
- Er geven zich kandidaten op die niet zo goed liggen bij de mods
- Fok! wil KLB-users op de bek zien gaan als MOD
- KLB-user wordt aangesteld als mod (een van de zogenaamde "baggeraars" )
- Na 1 week zal KLB-user uit functie worden gezet vanwege disfunctioneren, hoe goed hij/zij het ook doet.
- Hun favorietje Juup(c) wordt de blauwe opvolger
- KLB kan niet meer kankeren want ze hebben hun zin gehad. Fok! heeft zijn zin en alweer een kutkop op de blauwe stip
Dat dus.
Want als Yvonne ballen had gehad had ze mij NU al MOD gemaakt Maar ze trekt het nog even om het op een echte verkiezing te laten lijken.
Ja ik weet dat. Want ik doe LOI psychologie.
Goed idee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tof! En dan zo'n lijstje in +.
Kaste 1: Danny (top notch)
Etc.
Dat heb je wel vaker met 'speciale' mensen: dat ze op de één of andere manier tóch creatief blijken te zijn. God's goedmakertje voor hun enorme defecten, denk ik dan maar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schitterend dat je mijn kaste hebt opgemerkt en dat het je een aantal weken na schrijven nog is bijgebleven
Best wel creatief he ben ik toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |