Kees Klopstaaf en DJ Bosmongool treden morgen in het huwelijk.quote:
En alweer zo'n gevatte...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uitgeluld? Ik?. Man, de wekker die je daarvoor moet zetten moet nog uitgevonden worden.
.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Wat is de tussenstand?
quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 22
Juup© 24
Boswachter 12
Een heaumeauxhuwelijk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kees Klopstaaf en DJ Bosmongool treden morgen in het huwelijk.
Is dit de omgekeerde wereld ofzo? Ik heb nog wat vragen openstaan, Puskop.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:05 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Hoe wil je het feit feit dat je mijn reacties "ineens" negeertdan noemen ?
Aldus de self-proclaimed woordvoerder van het front Bagger.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik zeg : Verkiezingsfraude is meteen exit.
Jammer Juup, better luck next time.
Door jou onder te plassen met intellectuele stukjes proza?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
hoe Jarno zich amuseert
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit de omgekeerde wereld ofzo? Ik heb nog wat vragen openstaan, Puskop.
Als er nog vragen openstaan, dan betekent dat, dat je er nog geen antwoord op hebt gegeven, Klapschaats. Maar goed, dat is mijn idee van een openstaande vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:09 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
1 toch ? Over die quote. Daar heb ik antwoord op gegeven.
Inderdaad, de zon mag wel weer eens gaan schijnen.quote:
Je bedoelt: ''Ik stem op Juup omdat ik 30+ ben.''quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:14 schreef n00cL30n het volgende:
Ik stem op Juup. Motivatie lijkt mij een beetje overbodig als ik sommige types hier tekeer zie gaan.
OMG.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:01 schreef Impala-neuker het volgende:
Graag 1x de_boswachter , omdat het een rebelse player is met een voorliefde voor sadomasochisme.
Je kan het er ook op gooien dat je zeer actief bent.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMG.![]()
mijngeheim, wat doe je
Fuck: Heb ik precies 56 minuten niks gezegd. Kom ik alweer mijn beloftes niet na. Wat een kutmod zal ik worden![]()
Tnxquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee, je past precies in de groep! Dat zijn allemaal ruggegraatloze jankzakken.
Dat doenneme!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef slindenau het volgende:
Kunnen jullie nu niet even 1 topic normaal doen ofzo?
Nee, er loopt nog een topic of ik het wel of niet ga worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef Lyzio het volgende:
Is 't al bekend?
nou, loopt....quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, er loopt nog een topic of ik het wel of niet ga worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |