Beestenquote:
Spannendquote:
watquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:04 schreef jackson het volgende:
Ooh boy... This is it!
Line upquote:
Sorry... wat na-schokken van Sensationquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry... wat na-schokken van Sensation
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef daftme het volgende:
Zijn er mensen bij dat feest in Nijmegen geweest dat word georganiseerd door Matrix? Zo ja, is het het waard om daar vrijdag nog even heen te kachelen?
op de zomerfeesten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef daftme het volgende:
Zijn er mensen bij dat feest in Nijmegen geweest dat word georganiseerd door Matrix? Zo ja, is het het waard om daar vrijdag nog even heen te kachelen?
Ik heb een bittere hekel aan MC's maar deze man had zulke briljante teksten als altijdquote:
Niet echt heel bijzonder dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:15 schreef Houniet het volgende:
Sunnery James & Ryan Marciano
Jean
Jochen Miller
El Mundo
aha.... leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een bittere hekel aan MC's maar deze man had zulke briljante teksten als altijd
Zo creatief was ik ook wel, maar wou de meningen van mensen horen. Heb je meer aan dan zo'n flyertje wat je lekker hoort te maken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrijdag:
Sunnery James & Ryan Marciano
Jean
Jochen Miller
El Mundo
WAT!quote:
Wat wil je weten danquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:19 schreef daftme het volgende:
[..]
Zo creatief was ik ook wel, maar wou de meningen van mensen horen. Heb je meer aan dan zo'n flyertje wat je lekker hoort te maken.
Dat heb ik wel over voor een mooi feestje, zeker. En ik dacht snij een onderwerp aan, maar valt dus niet zo in de smaakquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan?
Vrijdag komt heel Nederland naar Nijmegen, dus als jij in de file wilt staan en in een overvol park moet je dat gerust doen.
De rest is nu ook niet echt bijzonder. Jochen Miller zou het helemaal moeten worden destijds. Wat betreft valt dat vies tegenquote:
Feesten valt altijd in de smaakquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:22 schreef daftme het volgende:
[..]
Dat heb ik wel over voor een mooi feestje, zeker. En ik dacht snij een onderwerp aan, maar valt dus niet zo in de smaakNext subject
Hij is er ook nog nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
De rest is nu ook niet echt bijzonder. Jochen Miller zou het helemaal moeten worden destijds. Wat betreft valt dat vies tegen
Dit is het stage SC topic... er komen hier 2 mensen die OOIT in Nijmegen zijn geweest... er is een vierdaagse topic waar ze je vraag kunnen beantwoorden hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:22 schreef daftme het volgende:
[..]
Dat heb ik wel over voor een mooi feestje, zeker. En ik dacht snij een onderwerp aan, maar valt dus niet zo in de smaakNext subject
Hij gaat er ook niet komenquote:
Whehe... ik ben ook wel in Nijmegen geweest hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit is het stage SC topic... er komen hier 2 mensen die OOIT in Nijmegen zijn geweest... er is een vierdaagse topic waar ze je vraag kunnen beantwoorden hoor
ging meer om het idee...quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehe... ik ben ook wel in Nijmegen geweest hoor. Ook met de 4daagse feesten
Het idee was duidelijkquote:
Jij bent wel coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Wouser het volgende:
boeschrikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef Californium het volgende:
[..]
schrikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn we een gezellige schone club hierquote:
Niet verlegen wordenquote:
Dank je... dan stel ik het douchen nog 3 weken uitquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat zijn we een gezellige schone club hier
Ben zelfverzekerdquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet verlegen worden
Nergens voor nodig..... Zelfverzekerd for the win
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank je... dan stel ik het douchen nog 3 weken uit
Jochem Miller - Indiaquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
De rest is nu ook niet echt bijzonder. Jochen Miller zou het helemaal moeten worden destijds. Wat betreft valt dat vies tegen
Ik heb klasgenoten die ook voor hun stage nieuwe technieken en nieuwe onderzoeken hadden waarin zij de expert waren en dus meer weten als anderen op het bedrijf van een techniek of programmaquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef daftme het volgende:
Herkent iemand deze situatie:
Ik loop stage bij een grafisch ICT bedrijf. Ze doen voornamelijk automatische publicaties en DTP. Af en toe ook wat flyer of brochure werk. Ook hebben ze een kleine afdelingen waar ze websites maken in een CMS. Daar ben ik beland als stagiaire.
Ik heb het pakket Sitecore (CMS) geleerd en de bijbehorende scripttalen, dit is absoluut niet wat ik wil, maar het is stage. En nu ben ik de enige in het bedrijf van 60 mensen die dit pakket voldoende beheerst om projecten aan te nemen en af te ronden. Ik krijg constant projecten naar mijn kop geslingerd die ik kats niet af krijg. Maar dat ter zijde. Nu hebben zij mij een baan aangeboden om te blijven werken (aangezien mijn studie toch klaar is).
Ik vind dit raar. Want het bedrijf bied het pakket wel aan, volledig wel te verstaan, maar beheersen doen ze het niet. En ook de werknemers hebben er weinig ervaring mee.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank je... dan stel ik het douchen nog 3 weken uit
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Oh gvd, ik had me buitengesloten![]()
Het enige wat ik bij me had was mobiel met 1 streepje batterij, dus ik kneep hem al dat hij vroegtijdig uit zou gaan en ik tot 6 uur voor mn huis moest staan, wachten tot mn huisgenoot thuis kwam, maar gelukkig hield hij het lang genoeg vol
Jaa blijkbaar, maar ik ga toch ook geen hamburgers verkopen als ik alleen maar patat heb?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb klasgenoten die ook voor hun stage nieuwe technieken en nieuwe onderzoeken hadden waarin zij de expert waren en dus meer weten als anderen op het bedrijf van een techniek of programmaHet kan dus wel denk ik
Blijkbaar welquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:53 schreef daftme het volgende:
[..]
Jaa blijkbaar, maar ik ga toch ook geen hamburgers verkopen als ik alleen maar patat heb?
Jawel je zei zelf dat ze het pakket volledig aanbieden terwijl jij de enige bent van het bedrijf die dat project kan aan nemen en afronden????? Het zij zo....quote:
Nou zo grappig is dat nietquote:
aai over de bol geeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou zo grappig is dat nietIk zit nog steeds te shaken
Ja okquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
aai over de bol geeft![]()
tis toch goed gekomen...Dus nu mag je weer lachen
Ja oke, maar ik verkoop dan de hamburgers niet, ik bak ze.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Jawel je zei zelf dat ze het pakket volledig aanbieden terwijl jij de enige bent van het bedrijf die dat project kan aan nemen en afronden????? Het zij zo....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Ook goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:02 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik verkoop dan de hamburgers niet, ik bak ze.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Het enige wat ik bij me had was mobiel met 1 streepje batterij, dus ik kneep hem al dat hij vroegtijdig uit zou gaan en ik tot 6 uur voor mn huis moest staan, wachten tot mn huisgenoot thuis kwam, maar gelukkig hield hij het lang genoeg vol
Lolquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Lekker op tijdquote:
We kunnen samen gaan douchenquote:
Zacht gekookt eitje ben jequote:Op woensdag 16 juli 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou zo grappig is dat nietIk zit nog steeds te shaken
Ja nou tering zegquote:
Die bestaat uit fok!ken en bier zuipen... Da ken bes ff wagtuhquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou tering zegAnders ging mn complete dagplanning de mist in
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, tas pakkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Die bestaat uit fok!ken en bier zuipen... Da ken bes ff wagtuh
Hmhai!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef Jipje het volgende:
@daftme: Als het niet is wat je wilt, dan neem je die baan toch gewoon niet?
Hallo allemaal
Voor dat ubergeile festival ?quote:
Cue! Ook weer onder de levenden?quote:
quote:
Doe ik ook niet denk ik. Maar mijn stage duurt nog eventjes en ze hebben daar helemaal geen anderen voor snap je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef Jipje het volgende:
@daftme: Als het niet is wat je wilt, dan neem je die baan toch gewoon niet?
Hallo allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Halfquote:
Voor 3,5k per maand kan je toch wel wat dingetjes doen voor zequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef daftme het volgende:
[..]
Doe ik ook niet denk ik. Maar mijn stage duurt nog eventjes en ze hebben daar helemaal geen anderen voor snap je?
haha mocht ik willen. trek daar maar 2,5k vanafquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor 3,5k per maand kan je toch wel wat dingetjes doen voor ze?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef daftme het volgende:
[..]
Doe ik ook niet denk ik. Maar mijn stage duurt nog eventjes en ze hebben daar helemaal geen anderen voor snap je?Tja. Als het niet leerzaam genoeg is in het kader van je stage mag je volgens mij gewoon weigeren. Je bent tijdens je stage geen manusje van alles, is ons altijd op het hart gedrukt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef daftme het volgende:
[..]
haha mocht ik willen. trek daar maar 2,5k vanaf
Netto neem ik dan aan ? Ik doelde op 3,5k bruto natuurlijk....quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef daftme het volgende:
[..]
haha mocht ik willen. trek daar maar 2,5k vanaf
quote:
Mieters !quote:
en hoe is ie bij jou dan?quote:
Drukquote:
Ja netto ja, maar er moet natuurlijk nog gepingeld worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Netto neem ik dan aan ? Ik doelde op 3,5k bruto natuurlijk....Maar dat was een geintje. Je kan natuurlijk wel veel vragen
Sowiesowiesoquote:
Ik ben aan het werkquote:
Voor 1000 netto zou ik het nog niet doen. Welke opleidingniveau?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja netto ja, maar er moet natuurlijk nog gepingeld worden.
Klinkt spannend.. notquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkDus ben druk bezig met het uitrekenen van een galmtijd
Nee, voor 1000 netto werk ik part-timequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Voor 1000 netto zou ik het nog niet doen. Welke opleidingniveau?
Het moet je interesserenquote:
Haha dat lijkt me wel handigquote:
Ik vind het namelijk wel leukquote:
dan heb je goed werk gevondenquote:
quote:
MBO niveau 4quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Voor 1000 netto zou ik het nog niet doen. Welke opleidingniveau?
Goeie ICT-ers worden op dit moment dik betaald.... Dus wat dat betreftquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef daftme het volgende:
[..]
MBO niveau 4
Maar 1000 euro is krap genomen. Weet nog niks van het loon af, maar dat mag ik minimaal wel verwachten
dat was ook mijn gedachte, en als je als enige van dat bedrijf dat werk kunt doen, mogen ze toch wel met iets meer dan 1000 netto komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie ICT-ers worden op dit moment dik betaald.... Dus wat dat betreft
Ik heb schurft hekel aan de ICT. Helaas heb ik het gekozen omdat ik niks wist. Nu wel, grafisch vormgeven. Dus als ik deze baan nou aanneem kan ik hier misschien doorstromen binnen de grafische sector.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie ICT-ers worden op dit moment dik betaald.... Dus wat dat betreft
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
dat was ook mijn gedachte, en als je als enige van dat bedrijf dat werk kunt doen, mogen ze toch wel met iets meer dan 1000 netto komen
Ik ben zelf ook zo'n ict-er die er een bagger hekel aan heeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef daftme het volgende:
[..]
Ik heb schurft hekel aan de ICT. Helaas heb ik het gekozen omdat ik niks wist. Nu wel, grafisch vormgeven. Dus als ik deze baan nou aanneem kan ik hier misschien doorstromen binnen de grafische sector.
Belangrijke beslissing word dit...
quote:
Goed! Het is bijna half 6quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:18 schreef PieterBas het volgende:
Hoe is het?
Bijna Bijna... maar nog niet helemaalquote:
17:00 uur, goed zat voor mijquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bijna Bijna... maar nog niet helemaal
oef..quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:03 schreef Deansensitized het volgende:
Net om half een wakker, denk even liggen nog, dan er af en mooi wat doen vanmiddag... trek je je ogen open, is het ineens half vijf
Gisternacht wel gelukkigquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry ben vandaag niet echt van het hoogstaande typwerk
Nou het koste soms wel wat moeite hoorquote:
Och is niet erg voor een keerquote:
Neequote:Op woensdag 16 juli 2008 17:46 schreef Cuegirllie het volgende:
alles goed met iedereen?
quote:
Hoofdpijn van het te lange slapenquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoofdpijn van het te lange slapen
Gaat zo wel weer over... alleen lastige kwaal van mij... alles over de vijf uur slaap levert hoofdpijn op voor een uur of twee...quote:
elke dag?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gaat zo wel weer over... alleen lastige kwaal van mij... alles over de vijf uur slaap levert hoofdpijn op voor een uur of twee...
Hallo Kiwiquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Verander die titel eens in werken!Avond
Nog uurtje of 5 werken en dan 2 weekjes vrij!
Het valt me nu pas op, maar inderdaadquote:
Haaaiquote:Avond
Nog uurtje of 5 werken en dan 2 weekjes vrij!
Daarom, hoge fysieke pijngrensquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm blijft lastig.. maarja het is ook maar net wat je gewend bent he
Wtf londen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op, maar inderdaad![]()
Sinds stage voorbij is werk ik echt
[..]
Haaai
2 weekjes vrij is niet werken![]()
![]()
Ga je ook mee naar Londen trouwens?![]()
Ik zie twee Jetta'squote:
Niks misschien. Er komt een meet in Londenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:33 schreef PieterBas het volgende:
Stage SC gaat international.. Er komt een misschien een meet in Londen.
Jammerquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga wederom niet.... weet nu al dat het me dan meer geld gaat kosten dan dat ik nu kan missen, dus...
Sorry
Erik is volgens mij de enige die sowieso niet aan meeten doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt goed Erik... anders doen we eens een meet bij Erik thuis, kan hij mooi voor ons koken
Het was ook magnifique, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt goed Erik... anders doen we eens een meet bij Erik thuis, kan hij mooi voor ons koken
Dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
Erik is volgens mij de enige die sowieso niet aan meeten doen![]()
Link?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
Verdorie zeg, een vriend gaf een link naar snyggast.se. Hij wou iets wat in het Zweeds plaatsen op de site.. Al die lekkere wi... meiden... is echt niet goed voor mijn state of mind!
www.snyggast.sequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nou ja, deze is wat beschaafderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
www.snyggast.seDaar heb ik dus weer helemaal niks mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daar heb ik dus weer helemaal niks mee...
Die kom je ook vaak tegen. Het hele alternatieve ding is daar mee geaccepteerd dan in NL.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daar heb ik dus weer helemaal niks mee...
[ afbeelding ]
Kan dit meet niet naar Stockholm worden verplaatstquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Kan ik net zo goed mn pop weer opblazen![]()
Niet in het archief laten liggen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Kan ik net zo goed mn pop weer opblazen![]()
Ach ja, Nederlanders zijn gewoon niet zo tolerant als dat ze denken dat ze zijn...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die kom je ook vaak tegen. Het hele alternatieve ding is daar mee geaccepteerd dan in NL.
Ze is de laatste middag achter op de fiets mee naar huis geredenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet in het archief laten liggen?
Gezelligquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze is de laatste middag achter op de fiets mee naar huis gereden
Dag Deanquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:29 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ben weg, nog even chillen, en zo werken
Werksequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:29 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ben weg, nog even chillen, en zo werken
Jag är kärquote:
Dat bovenste versta ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jag är kär
Mag wel een beetje minder make-up..
Zo druk was het vandaag niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
Ben blij dat ik morgen vrij ben, maak ik eindelijk weer eens een drukke StageSC mee
Het is lately wel erg rustig 's avonds jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
Ben blij dat ik morgen vrij ben, maak ik eindelijk weer eens een drukke StageSC mee
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef PieterBas het volgende:
Zo druk was het vandaag niet.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
Het is lately wel erg rustig 's avonds ja
En overdagquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is lately wel erg rustig 's avonds ja
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt!quote:
Oh jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt!!!!!1!1!!1
Veel succesquote:
Tot snel liefquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt!!!!!1!1!!1
Mij welquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:10 schreef Yesse het volgende:
Heb ik nou iedereen weggejaagd?
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Wouser het volgende:
Jij zit ook steeds te f5-en om te zien of iemand weer iets nuttigs heeft gezegd?
Struikgewasssssquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
Toon Hermans - Wat ruist er door het struikgewas @ Ned 2 nu![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
Voor wie 'm niet kent:
Wat een artiest was het toch![]()
Slaapsequote:
Werkte nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:29 schreef eer-ik het volgende:
Hardloopstukje.
Veruit niet het beste stuk dat ik gelopen heb, maar goed.
Heb het weer volgehouden
Moest zelf eerst even inloggen op Nike+. Wordt tijd dat ik mijn sensor eens gaat kalibreren. Ik loop ruim 500-800m meer dan wordt aangegeven.quote:
Zelf inloggen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moest zelf eerst even inloggen op Nike+. Wordt tijd dat ik mijn sensor eens gaat kalibreren. Ik loop ruim 500-800m meer dan wordt aangegeven.
Ga ik zaterdag even op de atletiekbaan doen
Geen flauw idee, maar het werkte wel. Misschien is het een firefox ding.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zelf inloggen?
Hoe kan dat komen?
In principe kan iedereen het zien...
Zou kunnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar het werkte wel. Misschien is het een firefox ding.
Laat maar, ik deed het fout
Beetje wel jaquote:
trouw is een beter woord, jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Weinig aan te doen helaas, niet iedereen is zo verslaafd trouw aan dit topic![]()
Heb de hele dag op m'n werk zitten wachten, maar niks hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Als jij hem nou ff gaat sms'en blijft ie wel wakker ook
Hij is niet zo'n smser als jijquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Als jij hem nou ff gaat sms'en blijft ie wel wakker ook
geen idee.. haha eigenlijk niet, maar m'n gevoel zegt vandaag van wel, terwijl het nergens op slaatquote:
ik sms dan ook voornamelijk snachtsquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb de hele dag op m'n werk zitten wachten, maar niks hoor
Misschien is hij meer een praterquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is niet zo'n smser als jij
[..]
geen idee.. haha eigenlijk niet, maar m'n gevoel zegt vandaag van wel, terwijl het nergens op slaat
Klopt, maar af en toe een bericht kan best hoorquote:
Half uurtje nog ofzoquote:geen idee.. haha eigenlijk niet, maar m'n gevoel zegt vandaag van wel, terwijl het nergens op slaat
Aah dan dus iemand die ik wel mag bellenquote:
ik zal de volgende keer aan je denkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
Klopt, maar af en toe een bericht kan best hoor
dan begint de nacht netquote:Half uurtje nog ofzo
Je hebt toch vakantiequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ik nog ff, kan nog niet echt slapen
wakker smsen mag altijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom wilde ik jou ook niet smsen, want ik dacht die slaapt vast nog
Niet denken, maar doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zal de volgende keer aan je denken
Het zal wel later worden, nu is het tenminste gezellig druk hierquote:dan begint de nacht net
Dat doe jij zelf waarschijnlijk ookquote:
zegt wiequote:
Mijn wekker gaat al om 05.30 uur.. dus hoop dat ik snel slaapquote:Het zal wel later worden, nu is het tenminste gezellig druk hier
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat doe jij zelf waarschijnlijk ook
Maar dan verwacht je hetzelfde van mij. En ik wens niet in mn slaap gestoord te wordenquote:
Weet waar je aan begint hequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet denken, maar doen![]()
[..]
Het zal wel later worden, nu is het tenminste gezellig druk hier
Nee hoor.. daarom val ik jou snachts ook niet lastigquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan verwacht je hetzelfde van mij. En ik wens niet in mn slaap gestoord te worden![]()
![]()
Tenminste, tot op zekere hoogte natuurlijk
quote:
quote:Nee hoor cue, het was gezellig
Daaromquote:
quote:Mijn wekker gaat al om 05.30 uur.. dus hoop dat ik snel slaap
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee hoor.. daarom val ik jou snachts ook niet lastig
ik na de afgelopen nachten ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou ik niet overleven denk ik
Best vervelend, zoveel slaap nodig hebben
quote:![]()
niks van gemerktquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik sms dan ook voornamelijk snachts
sms DINGES AAN naar 1234quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig ben ik een dinges geworden, dus niemand smst mij lekker wakker
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig ben ik een dinges geworden, dus niemand smst mij lekker wakker
Goed hequote:
quote:
Was er maar iemand die me 's ochtends wakker maaktequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook een dinges
Alleen mijn wekker maakt me 's ochtends wakker, voor de rest niemand
![]()
Ik wou zeggen, je moeder?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Was er maar iemand die me 's ochtends wakker maakte
Zonder foto's, rare dingen of een slapeloze nachtquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:32 schreef mash_ het volgende:
ben btw wel benieuwd hoe het nou is afgelopen
nee niet dat ik me herinnerquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:32 schreef jna het volgende:
[..]
werd ie bij jou ook vergeleken met een lantaarnpaal?
Ja dat is dan ook mijn sterke puntquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee niet dat ik me herinner
hij was sowieso niet goed in de directe vragen![]()
Ik word ook alleen maar wakker gemaakt door de wekker hoor .. en jou mag ik niet wakker maken, dusja..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verwachtte die reactie al
Maar je begrijpt m'n punt![]()
quote:
Ik snap je punt hoor...quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verwachtte die reactie al
Maar je begrijpt m'n punt![]()
Wie weet waarmee ze aankomenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op het werk gaan ze nu (ook) een vrouw/vriendin voor me zoeken
Ik wens ze veel succes
Bij mij beginnen ze ook steeds meer lastige vragen te stellenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op het werk gaan ze nu (ook) een vrouw/vriendin voor me zoeken
Ik wens ze veel succes
Je mag mij best wakker maken hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik word ook alleen maar wakker gemaakt door de wekker hoor .. en jou mag ik niet wakker maken, dusja..
Nog eisen stellen ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Je mag mij best wakker maken hoor![]()
Alleen wel op de goeie momenten
\quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee niet dat ik me herinner
hij was sowieso niet goed in de directe vragen![]()
Zal het niet meer doenquote:
Goede binnenkomer lijkt me tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
vind je het heel gek! ik ken je noggeneens en je vraagd meteen hoe groot die is
Ze willen me ook al voor zo'n datingshow opgevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |