Hallo Kiwiquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Verander die titel eens in werken!Avond
Nog uurtje of 5 werken en dan 2 weekjes vrij!
Het valt me nu pas op, maar inderdaadquote:
Haaaiquote:Avond
Nog uurtje of 5 werken en dan 2 weekjes vrij!
Daarom, hoge fysieke pijngrensquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm blijft lastig.. maarja het is ook maar net wat je gewend bent he
Wtf londen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op, maar inderdaad![]()
Sinds stage voorbij is werk ik echt
[..]
Haaai
2 weekjes vrij is niet werken![]()
![]()
Ga je ook mee naar Londen trouwens?![]()
Ik zie twee Jetta'squote:
Niks misschien. Er komt een meet in Londenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:33 schreef PieterBas het volgende:
Stage SC gaat international.. Er komt een misschien een meet in Londen.
Jammerquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga wederom niet.... weet nu al dat het me dan meer geld gaat kosten dan dat ik nu kan missen, dus...
Sorry
Erik is volgens mij de enige die sowieso niet aan meeten doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt goed Erik... anders doen we eens een meet bij Erik thuis, kan hij mooi voor ons koken
Het was ook magnifique, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt goed Erik... anders doen we eens een meet bij Erik thuis, kan hij mooi voor ons koken
Dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
Erik is volgens mij de enige die sowieso niet aan meeten doen![]()
Link?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
Verdorie zeg, een vriend gaf een link naar snyggast.se. Hij wou iets wat in het Zweeds plaatsen op de site.. Al die lekkere wi... meiden... is echt niet goed voor mijn state of mind!
www.snyggast.sequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nou ja, deze is wat beschaafderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
www.snyggast.seDaar heb ik dus weer helemaal niks mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daar heb ik dus weer helemaal niks mee...
Die kom je ook vaak tegen. Het hele alternatieve ding is daar mee geaccepteerd dan in NL.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daar heb ik dus weer helemaal niks mee...
[ afbeelding ]
Kan dit meet niet naar Stockholm worden verplaatstquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Kan ik net zo goed mn pop weer opblazen![]()
Niet in het archief laten liggen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Kan ik net zo goed mn pop weer opblazen![]()
Ach ja, Nederlanders zijn gewoon niet zo tolerant als dat ze denken dat ze zijn...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die kom je ook vaak tegen. Het hele alternatieve ding is daar mee geaccepteerd dan in NL.
Ze is de laatste middag achter op de fiets mee naar huis geredenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet in het archief laten liggen?
Gezelligquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze is de laatste middag achter op de fiets mee naar huis gereden
Dag Deanquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:29 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ben weg, nog even chillen, en zo werken
Werksequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:29 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ben weg, nog even chillen, en zo werken
Jag är kärquote:
Dat bovenste versta ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jag är kär
Mag wel een beetje minder make-up..
Zo druk was het vandaag niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
Ben blij dat ik morgen vrij ben, maak ik eindelijk weer eens een drukke StageSC mee
Het is lately wel erg rustig 's avonds jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
Ben blij dat ik morgen vrij ben, maak ik eindelijk weer eens een drukke StageSC mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |