De rest is nu ook niet echt bijzonder. Jochen Miller zou het helemaal moeten worden destijds. Wat betreft valt dat vies tegenquote:
Feesten valt altijd in de smaakquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:22 schreef daftme het volgende:
[..]
Dat heb ik wel over voor een mooi feestje, zeker. En ik dacht snij een onderwerp aan, maar valt dus niet zo in de smaakNext subject
Hij is er ook nog nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
De rest is nu ook niet echt bijzonder. Jochen Miller zou het helemaal moeten worden destijds. Wat betreft valt dat vies tegen
Dit is het stage SC topic... er komen hier 2 mensen die OOIT in Nijmegen zijn geweest... er is een vierdaagse topic waar ze je vraag kunnen beantwoorden hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:22 schreef daftme het volgende:
[..]
Dat heb ik wel over voor een mooi feestje, zeker. En ik dacht snij een onderwerp aan, maar valt dus niet zo in de smaakNext subject
Hij gaat er ook niet komenquote:
Whehe... ik ben ook wel in Nijmegen geweest hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit is het stage SC topic... er komen hier 2 mensen die OOIT in Nijmegen zijn geweest... er is een vierdaagse topic waar ze je vraag kunnen beantwoorden hoor
ging meer om het idee...quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehe... ik ben ook wel in Nijmegen geweest hoor. Ook met de 4daagse feesten
Het idee was duidelijkquote:
Jij bent wel coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Wouser het volgende:
boeschrikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef Californium het volgende:
[..]
schrikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn we een gezellige schone club hierquote:
Niet verlegen wordenquote:
Dank je... dan stel ik het douchen nog 3 weken uitquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat zijn we een gezellige schone club hier
Ben zelfverzekerdquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet verlegen worden
Nergens voor nodig..... Zelfverzekerd for the win
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank je... dan stel ik het douchen nog 3 weken uit
Jochem Miller - Indiaquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
De rest is nu ook niet echt bijzonder. Jochen Miller zou het helemaal moeten worden destijds. Wat betreft valt dat vies tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |