Beestenquote:
Spannendquote:
watquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:04 schreef jackson het volgende:
Ooh boy... This is it!
Line upquote:
Sorry... wat na-schokken van Sensationquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry... wat na-schokken van Sensation
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef daftme het volgende:
Zijn er mensen bij dat feest in Nijmegen geweest dat word georganiseerd door Matrix? Zo ja, is het het waard om daar vrijdag nog even heen te kachelen?
op de zomerfeesten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef daftme het volgende:
Zijn er mensen bij dat feest in Nijmegen geweest dat word georganiseerd door Matrix? Zo ja, is het het waard om daar vrijdag nog even heen te kachelen?
Ik heb een bittere hekel aan MC's maar deze man had zulke briljante teksten als altijdquote:
Niet echt heel bijzonder dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:15 schreef Houniet het volgende:
Sunnery James & Ryan Marciano
Jean
Jochen Miller
El Mundo
aha.... leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een bittere hekel aan MC's maar deze man had zulke briljante teksten als altijd
Zo creatief was ik ook wel, maar wou de meningen van mensen horen. Heb je meer aan dan zo'n flyertje wat je lekker hoort te maken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrijdag:
Sunnery James & Ryan Marciano
Jean
Jochen Miller
El Mundo
WAT!quote:
Wat wil je weten danquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:19 schreef daftme het volgende:
[..]
Zo creatief was ik ook wel, maar wou de meningen van mensen horen. Heb je meer aan dan zo'n flyertje wat je lekker hoort te maken.
Dat heb ik wel over voor een mooi feestje, zeker. En ik dacht snij een onderwerp aan, maar valt dus niet zo in de smaakquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan?
Vrijdag komt heel Nederland naar Nijmegen, dus als jij in de file wilt staan en in een overvol park moet je dat gerust doen.
De rest is nu ook niet echt bijzonder. Jochen Miller zou het helemaal moeten worden destijds. Wat betreft valt dat vies tegenquote:
Feesten valt altijd in de smaakquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:22 schreef daftme het volgende:
[..]
Dat heb ik wel over voor een mooi feestje, zeker. En ik dacht snij een onderwerp aan, maar valt dus niet zo in de smaakNext subject
Hij is er ook nog nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
De rest is nu ook niet echt bijzonder. Jochen Miller zou het helemaal moeten worden destijds. Wat betreft valt dat vies tegen
Dit is het stage SC topic... er komen hier 2 mensen die OOIT in Nijmegen zijn geweest... er is een vierdaagse topic waar ze je vraag kunnen beantwoorden hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:22 schreef daftme het volgende:
[..]
Dat heb ik wel over voor een mooi feestje, zeker. En ik dacht snij een onderwerp aan, maar valt dus niet zo in de smaakNext subject
Hij gaat er ook niet komenquote:
Whehe... ik ben ook wel in Nijmegen geweest hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit is het stage SC topic... er komen hier 2 mensen die OOIT in Nijmegen zijn geweest... er is een vierdaagse topic waar ze je vraag kunnen beantwoorden hoor
ging meer om het idee...quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehe... ik ben ook wel in Nijmegen geweest hoor. Ook met de 4daagse feesten
Het idee was duidelijkquote:
Jij bent wel coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Wouser het volgende:
boeschrikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef Californium het volgende:
[..]
schrikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn we een gezellige schone club hierquote:
Niet verlegen wordenquote:
Dank je... dan stel ik het douchen nog 3 weken uitquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat zijn we een gezellige schone club hier
Ben zelfverzekerdquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet verlegen worden
Nergens voor nodig..... Zelfverzekerd for the win
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank je... dan stel ik het douchen nog 3 weken uit
Jochem Miller - Indiaquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
De rest is nu ook niet echt bijzonder. Jochen Miller zou het helemaal moeten worden destijds. Wat betreft valt dat vies tegen
Ik heb klasgenoten die ook voor hun stage nieuwe technieken en nieuwe onderzoeken hadden waarin zij de expert waren en dus meer weten als anderen op het bedrijf van een techniek of programmaquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef daftme het volgende:
Herkent iemand deze situatie:
Ik loop stage bij een grafisch ICT bedrijf. Ze doen voornamelijk automatische publicaties en DTP. Af en toe ook wat flyer of brochure werk. Ook hebben ze een kleine afdelingen waar ze websites maken in een CMS. Daar ben ik beland als stagiaire.
Ik heb het pakket Sitecore (CMS) geleerd en de bijbehorende scripttalen, dit is absoluut niet wat ik wil, maar het is stage. En nu ben ik de enige in het bedrijf van 60 mensen die dit pakket voldoende beheerst om projecten aan te nemen en af te ronden. Ik krijg constant projecten naar mijn kop geslingerd die ik kats niet af krijg. Maar dat ter zijde. Nu hebben zij mij een baan aangeboden om te blijven werken (aangezien mijn studie toch klaar is).
Ik vind dit raar. Want het bedrijf bied het pakket wel aan, volledig wel te verstaan, maar beheersen doen ze het niet. En ook de werknemers hebben er weinig ervaring mee.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank je... dan stel ik het douchen nog 3 weken uit
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Oh gvd, ik had me buitengesloten![]()
Het enige wat ik bij me had was mobiel met 1 streepje batterij, dus ik kneep hem al dat hij vroegtijdig uit zou gaan en ik tot 6 uur voor mn huis moest staan, wachten tot mn huisgenoot thuis kwam, maar gelukkig hield hij het lang genoeg vol
Jaa blijkbaar, maar ik ga toch ook geen hamburgers verkopen als ik alleen maar patat heb?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb klasgenoten die ook voor hun stage nieuwe technieken en nieuwe onderzoeken hadden waarin zij de expert waren en dus meer weten als anderen op het bedrijf van een techniek of programmaHet kan dus wel denk ik
Blijkbaar welquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:53 schreef daftme het volgende:
[..]
Jaa blijkbaar, maar ik ga toch ook geen hamburgers verkopen als ik alleen maar patat heb?
Jawel je zei zelf dat ze het pakket volledig aanbieden terwijl jij de enige bent van het bedrijf die dat project kan aan nemen en afronden????? Het zij zo....quote:
Nou zo grappig is dat nietquote:
aai over de bol geeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou zo grappig is dat nietIk zit nog steeds te shaken
Ja okquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
aai over de bol geeft![]()
tis toch goed gekomen...Dus nu mag je weer lachen
Ja oke, maar ik verkoop dan de hamburgers niet, ik bak ze.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Jawel je zei zelf dat ze het pakket volledig aanbieden terwijl jij de enige bent van het bedrijf die dat project kan aan nemen en afronden????? Het zij zo....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Ook goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:02 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik verkoop dan de hamburgers niet, ik bak ze.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Het enige wat ik bij me had was mobiel met 1 streepje batterij, dus ik kneep hem al dat hij vroegtijdig uit zou gaan en ik tot 6 uur voor mn huis moest staan, wachten tot mn huisgenoot thuis kwam, maar gelukkig hield hij het lang genoeg vol
Lolquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Lekker op tijdquote:
We kunnen samen gaan douchenquote:
Zacht gekookt eitje ben jequote:Op woensdag 16 juli 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou zo grappig is dat nietIk zit nog steeds te shaken
Ja nou tering zegquote:
Die bestaat uit fok!ken en bier zuipen... Da ken bes ff wagtuhquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou tering zegAnders ging mn complete dagplanning de mist in
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, tas pakkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Die bestaat uit fok!ken en bier zuipen... Da ken bes ff wagtuh
Hmhai!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef Jipje het volgende:
@daftme: Als het niet is wat je wilt, dan neem je die baan toch gewoon niet?
Hallo allemaal
Voor dat ubergeile festival ?quote:
Cue! Ook weer onder de levenden?quote:
quote:
Doe ik ook niet denk ik. Maar mijn stage duurt nog eventjes en ze hebben daar helemaal geen anderen voor snap je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef Jipje het volgende:
@daftme: Als het niet is wat je wilt, dan neem je die baan toch gewoon niet?
Hallo allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Halfquote:
Voor 3,5k per maand kan je toch wel wat dingetjes doen voor zequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef daftme het volgende:
[..]
Doe ik ook niet denk ik. Maar mijn stage duurt nog eventjes en ze hebben daar helemaal geen anderen voor snap je?
haha mocht ik willen. trek daar maar 2,5k vanafquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor 3,5k per maand kan je toch wel wat dingetjes doen voor ze?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef daftme het volgende:
[..]
Doe ik ook niet denk ik. Maar mijn stage duurt nog eventjes en ze hebben daar helemaal geen anderen voor snap je?Tja. Als het niet leerzaam genoeg is in het kader van je stage mag je volgens mij gewoon weigeren. Je bent tijdens je stage geen manusje van alles, is ons altijd op het hart gedrukt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef daftme het volgende:
[..]
haha mocht ik willen. trek daar maar 2,5k vanaf
Netto neem ik dan aan ? Ik doelde op 3,5k bruto natuurlijk....quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef daftme het volgende:
[..]
haha mocht ik willen. trek daar maar 2,5k vanaf
quote:
Mieters !quote:
en hoe is ie bij jou dan?quote:
Drukquote:
Ja netto ja, maar er moet natuurlijk nog gepingeld worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Netto neem ik dan aan ? Ik doelde op 3,5k bruto natuurlijk....Maar dat was een geintje. Je kan natuurlijk wel veel vragen
Sowiesowiesoquote:
Ik ben aan het werkquote:
Voor 1000 netto zou ik het nog niet doen. Welke opleidingniveau?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja netto ja, maar er moet natuurlijk nog gepingeld worden.
Klinkt spannend.. notquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkDus ben druk bezig met het uitrekenen van een galmtijd
Nee, voor 1000 netto werk ik part-timequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Voor 1000 netto zou ik het nog niet doen. Welke opleidingniveau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |