Neeeeeeeeeeeeeeeeee, tas pakkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Die bestaat uit fok!ken en bier zuipen... Da ken bes ff wagtuh
Hmhai!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef Jipje het volgende:
@daftme: Als het niet is wat je wilt, dan neem je die baan toch gewoon niet?
Hallo allemaal
Voor dat ubergeile festival ?quote:
Cue! Ook weer onder de levenden?quote:
quote:
Doe ik ook niet denk ik. Maar mijn stage duurt nog eventjes en ze hebben daar helemaal geen anderen voor snap je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef Jipje het volgende:
@daftme: Als het niet is wat je wilt, dan neem je die baan toch gewoon niet?
Hallo allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Halfquote:
Voor 3,5k per maand kan je toch wel wat dingetjes doen voor zequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef daftme het volgende:
[..]
Doe ik ook niet denk ik. Maar mijn stage duurt nog eventjes en ze hebben daar helemaal geen anderen voor snap je?
haha mocht ik willen. trek daar maar 2,5k vanafquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor 3,5k per maand kan je toch wel wat dingetjes doen voor ze?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef daftme het volgende:
[..]
Doe ik ook niet denk ik. Maar mijn stage duurt nog eventjes en ze hebben daar helemaal geen anderen voor snap je?Tja. Als het niet leerzaam genoeg is in het kader van je stage mag je volgens mij gewoon weigeren. Je bent tijdens je stage geen manusje van alles, is ons altijd op het hart gedrukt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef daftme het volgende:
[..]
haha mocht ik willen. trek daar maar 2,5k vanaf
Netto neem ik dan aan ? Ik doelde op 3,5k bruto natuurlijk....quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef daftme het volgende:
[..]
haha mocht ik willen. trek daar maar 2,5k vanaf
quote:
Mieters !quote:
en hoe is ie bij jou dan?quote:
Drukquote:
Ja netto ja, maar er moet natuurlijk nog gepingeld worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Netto neem ik dan aan ? Ik doelde op 3,5k bruto natuurlijk....Maar dat was een geintje. Je kan natuurlijk wel veel vragen
Sowiesowiesoquote:
Ik ben aan het werkquote:
Voor 1000 netto zou ik het nog niet doen. Welke opleidingniveau?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja netto ja, maar er moet natuurlijk nog gepingeld worden.
Klinkt spannend.. notquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben aan het werkDus ben druk bezig met het uitrekenen van een galmtijd
Nee, voor 1000 netto werk ik part-timequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Voor 1000 netto zou ik het nog niet doen. Welke opleidingniveau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |