Ik heb klasgenoten die ook voor hun stage nieuwe technieken en nieuwe onderzoeken hadden waarin zij de expert waren en dus meer weten als anderen op het bedrijf van een techniek of programmaquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef daftme het volgende:
Herkent iemand deze situatie:
Ik loop stage bij een grafisch ICT bedrijf. Ze doen voornamelijk automatische publicaties en DTP. Af en toe ook wat flyer of brochure werk. Ook hebben ze een kleine afdelingen waar ze websites maken in een CMS. Daar ben ik beland als stagiaire.
Ik heb het pakket Sitecore (CMS) geleerd en de bijbehorende scripttalen, dit is absoluut niet wat ik wil, maar het is stage. En nu ben ik de enige in het bedrijf van 60 mensen die dit pakket voldoende beheerst om projecten aan te nemen en af te ronden. Ik krijg constant projecten naar mijn kop geslingerd die ik kats niet af krijg. Maar dat ter zijde. Nu hebben zij mij een baan aangeboden om te blijven werken (aangezien mijn studie toch klaar is).
Ik vind dit raar. Want het bedrijf bied het pakket wel aan, volledig wel te verstaan, maar beheersen doen ze het niet. En ook de werknemers hebben er weinig ervaring mee.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank je... dan stel ik het douchen nog 3 weken uit
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Oh gvd, ik had me buitengesloten![]()
Het enige wat ik bij me had was mobiel met 1 streepje batterij, dus ik kneep hem al dat hij vroegtijdig uit zou gaan en ik tot 6 uur voor mn huis moest staan, wachten tot mn huisgenoot thuis kwam, maar gelukkig hield hij het lang genoeg vol
Jaa blijkbaar, maar ik ga toch ook geen hamburgers verkopen als ik alleen maar patat heb?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb klasgenoten die ook voor hun stage nieuwe technieken en nieuwe onderzoeken hadden waarin zij de expert waren en dus meer weten als anderen op het bedrijf van een techniek of programmaHet kan dus wel denk ik
Blijkbaar welquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:53 schreef daftme het volgende:
[..]
Jaa blijkbaar, maar ik ga toch ook geen hamburgers verkopen als ik alleen maar patat heb?
Jawel je zei zelf dat ze het pakket volledig aanbieden terwijl jij de enige bent van het bedrijf die dat project kan aan nemen en afronden????? Het zij zo....quote:
Nou zo grappig is dat nietquote:
aai over de bol geeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou zo grappig is dat nietIk zit nog steeds te shaken
Ja okquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
aai over de bol geeft![]()
tis toch goed gekomen...Dus nu mag je weer lachen
Ja oke, maar ik verkoop dan de hamburgers niet, ik bak ze.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Jawel je zei zelf dat ze het pakket volledig aanbieden terwijl jij de enige bent van het bedrijf die dat project kan aan nemen en afronden????? Het zij zo....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Ook goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:02 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik verkoop dan de hamburgers niet, ik bak ze.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Het enige wat ik bij me had was mobiel met 1 streepje batterij, dus ik kneep hem al dat hij vroegtijdig uit zou gaan en ik tot 6 uur voor mn huis moest staan, wachten tot mn huisgenoot thuis kwam, maar gelukkig hield hij het lang genoeg vol
Lolquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Lekker op tijdquote:
We kunnen samen gaan douchenquote:
Zacht gekookt eitje ben jequote:Op woensdag 16 juli 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou zo grappig is dat nietIk zit nog steeds te shaken
Ja nou tering zegquote:
Die bestaat uit fok!ken en bier zuipen... Da ken bes ff wagtuhquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou tering zegAnders ging mn complete dagplanning de mist in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |