Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt!quote:
Oh jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt!!!!!1!1!!1
Veel succesquote:
Tot snel liefquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt!!!!!1!1!!1
Mij welquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:10 schreef Yesse het volgende:
Heb ik nou iedereen weggejaagd?
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Wouser het volgende:
Jij zit ook steeds te f5-en om te zien of iemand weer iets nuttigs heeft gezegd?
Struikgewasssssquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
Toon Hermans - Wat ruist er door het struikgewas @ Ned 2 nu![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
Voor wie 'm niet kent:
Wat een artiest was het toch![]()
Slaapsequote:
Werkte nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:29 schreef eer-ik het volgende:
Hardloopstukje.
Veruit niet het beste stuk dat ik gelopen heb, maar goed.
Heb het weer volgehouden
Moest zelf eerst even inloggen op Nike+. Wordt tijd dat ik mijn sensor eens gaat kalibreren. Ik loop ruim 500-800m meer dan wordt aangegeven.quote:
Zelf inloggen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moest zelf eerst even inloggen op Nike+. Wordt tijd dat ik mijn sensor eens gaat kalibreren. Ik loop ruim 500-800m meer dan wordt aangegeven.
Ga ik zaterdag even op de atletiekbaan doen
Geen flauw idee, maar het werkte wel. Misschien is het een firefox ding.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zelf inloggen?
Hoe kan dat komen?
In principe kan iedereen het zien...
Zou kunnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar het werkte wel. Misschien is het een firefox ding.
Laat maar, ik deed het fout
Beetje wel jaquote:
trouw is een beter woord, jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Weinig aan te doen helaas, niet iedereen is zo verslaafd trouw aan dit topic![]()
Heb de hele dag op m'n werk zitten wachten, maar niks hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Als jij hem nou ff gaat sms'en blijft ie wel wakker ook
Hij is niet zo'n smser als jijquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Als jij hem nou ff gaat sms'en blijft ie wel wakker ook
geen idee.. haha eigenlijk niet, maar m'n gevoel zegt vandaag van wel, terwijl het nergens op slaatquote:
ik sms dan ook voornamelijk snachtsquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb de hele dag op m'n werk zitten wachten, maar niks hoor
Misschien is hij meer een praterquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is niet zo'n smser als jij
[..]
geen idee.. haha eigenlijk niet, maar m'n gevoel zegt vandaag van wel, terwijl het nergens op slaat
Klopt, maar af en toe een bericht kan best hoorquote:
Half uurtje nog ofzoquote:geen idee.. haha eigenlijk niet, maar m'n gevoel zegt vandaag van wel, terwijl het nergens op slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |