ik zal de volgende keer aan je denkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
Klopt, maar af en toe een bericht kan best hoor
dan begint de nacht netquote:Half uurtje nog ofzo
Je hebt toch vakantiequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ik nog ff, kan nog niet echt slapen
wakker smsen mag altijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom wilde ik jou ook niet smsen, want ik dacht die slaapt vast nog
Niet denken, maar doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zal de volgende keer aan je denken
Het zal wel later worden, nu is het tenminste gezellig druk hierquote:dan begint de nacht net
Dat doe jij zelf waarschijnlijk ookquote:
zegt wiequote:
Mijn wekker gaat al om 05.30 uur.. dus hoop dat ik snel slaapquote:Het zal wel later worden, nu is het tenminste gezellig druk hier
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat doe jij zelf waarschijnlijk ook
Maar dan verwacht je hetzelfde van mij. En ik wens niet in mn slaap gestoord te wordenquote:
Weet waar je aan begint hequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet denken, maar doen![]()
[..]
Het zal wel later worden, nu is het tenminste gezellig druk hier
Nee hoor.. daarom val ik jou snachts ook niet lastigquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan verwacht je hetzelfde van mij. En ik wens niet in mn slaap gestoord te worden![]()
![]()
Tenminste, tot op zekere hoogte natuurlijk
quote:
quote:Nee hoor cue, het was gezellig
Daaromquote:
quote:Mijn wekker gaat al om 05.30 uur.. dus hoop dat ik snel slaap
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee hoor.. daarom val ik jou snachts ook niet lastig
ik na de afgelopen nachten ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou ik niet overleven denk ik
Best vervelend, zoveel slaap nodig hebben
quote:![]()
niks van gemerktquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik sms dan ook voornamelijk snachts
sms DINGES AAN naar 1234quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig ben ik een dinges geworden, dus niemand smst mij lekker wakker
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig ben ik een dinges geworden, dus niemand smst mij lekker wakker
Goed hequote:
quote:
Was er maar iemand die me 's ochtends wakker maaktequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook een dinges
Alleen mijn wekker maakt me 's ochtends wakker, voor de rest niemand
![]()
Ik wou zeggen, je moeder?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Was er maar iemand die me 's ochtends wakker maakte
Zonder foto's, rare dingen of een slapeloze nachtquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:32 schreef mash_ het volgende:
ben btw wel benieuwd hoe het nou is afgelopen
nee niet dat ik me herinnerquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:32 schreef jna het volgende:
[..]
werd ie bij jou ook vergeleken met een lantaarnpaal?
Ja dat is dan ook mijn sterke puntquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee niet dat ik me herinner
hij was sowieso niet goed in de directe vragen![]()
Ik word ook alleen maar wakker gemaakt door de wekker hoor .. en jou mag ik niet wakker maken, dusja..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verwachtte die reactie al
Maar je begrijpt m'n punt![]()
quote:
Ik snap je punt hoor...quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verwachtte die reactie al
Maar je begrijpt m'n punt![]()
Wie weet waarmee ze aankomenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op het werk gaan ze nu (ook) een vrouw/vriendin voor me zoeken
Ik wens ze veel succes
Bij mij beginnen ze ook steeds meer lastige vragen te stellenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op het werk gaan ze nu (ook) een vrouw/vriendin voor me zoeken
Ik wens ze veel succes
Je mag mij best wakker maken hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik word ook alleen maar wakker gemaakt door de wekker hoor .. en jou mag ik niet wakker maken, dusja..
Nog eisen stellen ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Je mag mij best wakker maken hoor![]()
Alleen wel op de goeie momenten
\quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee niet dat ik me herinner
hij was sowieso niet goed in de directe vragen![]()
Zal het niet meer doenquote:
Goede binnenkomer lijkt me tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
vind je het heel gek! ik ken je noggeneens en je vraagd meteen hoe groot die is
Ze willen me ook al voor zo'n datingshow opgevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |