Haha dat lijkt me wel handigquote:
Ik vind het namelijk wel leukquote:
dan heb je goed werk gevondenquote:
quote:
MBO niveau 4quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Voor 1000 netto zou ik het nog niet doen. Welke opleidingniveau?
Goeie ICT-ers worden op dit moment dik betaald.... Dus wat dat betreftquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef daftme het volgende:
[..]
MBO niveau 4
Maar 1000 euro is krap genomen. Weet nog niks van het loon af, maar dat mag ik minimaal wel verwachten
dat was ook mijn gedachte, en als je als enige van dat bedrijf dat werk kunt doen, mogen ze toch wel met iets meer dan 1000 netto komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie ICT-ers worden op dit moment dik betaald.... Dus wat dat betreft
Ik heb schurft hekel aan de ICT. Helaas heb ik het gekozen omdat ik niks wist. Nu wel, grafisch vormgeven. Dus als ik deze baan nou aanneem kan ik hier misschien doorstromen binnen de grafische sector.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie ICT-ers worden op dit moment dik betaald.... Dus wat dat betreft
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
dat was ook mijn gedachte, en als je als enige van dat bedrijf dat werk kunt doen, mogen ze toch wel met iets meer dan 1000 netto komen
Ik ben zelf ook zo'n ict-er die er een bagger hekel aan heeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef daftme het volgende:
[..]
Ik heb schurft hekel aan de ICT. Helaas heb ik het gekozen omdat ik niks wist. Nu wel, grafisch vormgeven. Dus als ik deze baan nou aanneem kan ik hier misschien doorstromen binnen de grafische sector.
Belangrijke beslissing word dit...
quote:
Goed! Het is bijna half 6quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:18 schreef PieterBas het volgende:
Hoe is het?
Bijna Bijna... maar nog niet helemaalquote:
17:00 uur, goed zat voor mijquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bijna Bijna... maar nog niet helemaal
oef..quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:03 schreef Deansensitized het volgende:
Net om half een wakker, denk even liggen nog, dan er af en mooi wat doen vanmiddag... trek je je ogen open, is het ineens half vijf
Gisternacht wel gelukkigquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry ben vandaag niet echt van het hoogstaande typwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |