Het is de beste presentatie ja, by far. Professioneel gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef speknek het volgende:
Ja, where them games at.
Sony conf is de beste. Maar dat zegt meer over de andere twee...
Superquote:
Mwa, ik mis goede games. En een dikke bombshell. Maar vooral; geen hype. Dat is waar het nu allemaal om draait.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef speknek het volgende:
Maar toch voelt het niet MEGATON iets op de pspquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:38 schreef Fallen het volgende:
Komen dus wel redelijk toffe titels uit voor de PSP.
Resistance (voorjaar 2009)
Star Wars: Force Unleashed
Locoroco 2
Super Statdust Portable!!
Batman Lego
Patapon2
Valkyria ChroniclesAWESOME!
Killzone 2 zeker, GoW III misschien, maar Heavy Rain?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavy Rain, GoW III en Killzone 2 komen sowieso.
Believe!
Daarom nu ook PS3 nieuws!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar toch voelt het niet MEGATON iets op de psp
Tot nu toe wel jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef speknek het volgende:
Toen ze dachten dat het leuk zou zijn om vrouwen en bejaarden ook aan het gamen te krijgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:40 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja
Waar ging het toch fout Nintendo
Ander game toch?quote:
Doen de supervillains van DC ook mee? Zoals the Joker, Poison Ivy, etc? Catwoman namelijk wel, maar die vind ik imho niet echt een supervillain.quote:
nee PS3 heeft geen WII fit dus moet je wel push ups doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:43 schreef SuperFruitig het volgende:
die gek push-ups doen op 1 hand, baasje.
Staat natuurlijk gelijk aan de ULTIMATE POWERRR die de PS3 heeft over de andere consoles.
Die kijk ik, hij praat nu over wat nieuwe titels...quote:
Tretton verwees wel degelijk naar Kratos, dus GoW III. Heavy Rain is dit jaar aanwezig op de E3, tenminste IG gaat naar hun zeggen hun presentatie bijwonen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:39 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Killzone 2 zeker, GoW III misschien, maar Heavy Rain?
Marvel vind ik ook cooler idd! Maar gaat dit nog maandelijks geld kosten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Hier loop ik niet echt warm van. DC is zowiezo gay-pussy.
MARVELL FTW OWW YEAAAH
DC mist fun factor. Marvel is altijd al lichter geweest. Zie je ook aan de films/comics.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Hier loop ik niet echt warm van. DC is zowiezo gay-pussy.
MARVELL FTW OWW YEAAAH
Heb ff niet gekeken maar gaat de 40GB eruit?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Goede zet om de 80gb voor dezelfde prijs als de 40gb te lanceren
Ziet er wel naar uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb ff niet gekeken maar gaat de 40GB eruit?
Hoe bedoel je?quote:
Ik dacht dat ze het weer zouden proberen met softwarematige BC, netals eerstquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die 80 GB krijgt dus geen PS2 BC meer? Hij heeft het immers over 'dezelfde capabilities als de 40 gb'
dat begreep ik er ook uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die 80 GB krijgt dus geen PS2 BC meer? Hij heeft het immers over 'dezelfde capabilities als de 40 gb'
Dat heeft de 80 GB nu in Amerika ja, maar ik vond het vreemd dat hij dit zo zei...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:52 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het weer zouden proberen met softwarematige BC, netals eerst
Stond 80 Gig Core pack oid op zo'n plaatje net. Wel iets beter dan die van MS.quote:
erg hequote:
DJ_ Welkomquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
erg he, serieus waar zijn de echte games
quote:
quote:
Dat wordt wachten tot Huxley.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Zou iemand een MMORPG op de console gaan spelen?
Volgens mij is het squad tegen squad, dus niet 128 vs 128 op je schermquote:
nee dat speelt gewoon niet , kijk maar naar FFXIquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Zou iemand een MMORPG op de console gaan spelen?
godverf hier ook!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:04 schreef Fallen het volgende:
damn, ligt de stream eruit... dus weer terug naar LiveWire... met vertraging. :-/
Komt ook door die muziekquote:
Gewoon Battlefield next gen. Operation flashpoint 2. 128 vs 128 is drama. Hoe goed je ook bent je kan het verschil in die aantallen niet maken. Als er 127 ruk zijn dan doe je niks en zit je je alleen maar te irriteren.quote:
Das ook de reden waarom ze dat ook niet meer in het echte leven doen. Op papier klinkt het leuk, maar in de praktijk? Neuh. Doe mij dan maar gewone kleine gebalanceerde teams. Dan is het al goed genoeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:08 schreef delano.888 het volgende:
256 spelers in 1 game? wtf? chaos anyone?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, ik had vandaag meer verwacht van Sony.
Er waren vandaag gewoon te weinig sprankelende aankondigingen. Ik had graag een aankondiging van Naughty Dog en Team Ico gezien maar helaas...
E3 2008 stelt zwaar teleur. Jammer.
Heavy Rain zou een aparte presentatie krijgen had ik van de week ergens gelezen. Maar dit is juist hét podium om dat te doen. Weet je misschien was het ook wel een hoax...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Fallen het volgende:
Waar is Heavy Rain?
Damn, wat een teleurstelling zeg.
Volgens mij is dat wel hoe het voortaan wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, ik had vandaag meer verwacht van Sony.
Er waren vandaag gewoon te weinig sprankelende aankondigingen. Ik had graag een aankondiging van Naughty Dog en Team Ico gezien maar helaas...
E3 2008 stelt zwaar teleur. Jammer.
Eens!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste presentatie: Sony
Tofste exclusives 2008: 360
Onzin award: Nintendo
Zit wel iets in, zelfs bij 12 vs 12 is het soms al frustrerend.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef DooD het volgende:
[..]
Gewoon Battlefield next gen. Operation flashpoint 2. 128 vs 128 is drama. Hoe goed je ook bent je kan het verschil in die aantallen niet maken. Als er 127 ruk zijn dan doe je niks en zit je je alleen maar te irriteren.
MAG geloof ik niet in.
gelukkig gaat het om de presentatie. dat speelt wel zo lekker op je consolequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelukkig heb ik mijn console gekocht voor de games en niet voor de presentatiesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik beoordeel nu gewoon de E3 heh, niet welke console het tofste is. Want uiteindelijk is ook de Wii de moeite waard. Al is het maar voor Mario Galaxyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gelukkig gaat het om de presentatie. dat speelt wel zo lekker op je console
Speel maar eens 32 vs 32 bij BF2quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:12 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zit wel iets in, zelfs bij 12 vs 12 is het soms al frustrerend.
Tuurlijk, maar dit was het podium voor alle consoles om met nieuwe AANKONDIGINGEN te komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Komen er niet meer presentaties dan?
Microsoft had naast de meuk een aantal intressante gamesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef Jovatov het volgende:
Toch best wat aankondigingen:
- Resistance op PSP
- Films huren/kopen vanavond nog (alleen Amerika)
- PS3 80 GB vanaf September (alleen Amerika)
- MAG
De line-up van PSN, PS3 en PSP zijn ook zeker niet heel erg verkeerd.
Geen hele grote MEGATON, maar zeker geen teleurstellende presentatie.
Alwaar Microsoft en Nintendo zwaar falen met casual meuk, doet Sony gewoon wat het moet doen
En wellicht op Leipzig nog wat leuke Europese aankondigingen.
En wanneer komen de Gizmondo, NGage, en Phantom presentaties?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit was het podium voor alle consoles om met nieuwe AANKONDIGINGEN te komen.
Maar die heeft Sony ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Microsoft had naast de meuk een aantal intressante games
nieuwe, of gejatte, of overgekochte, of bestaande, of debiele ...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit was het podium voor alle consoles om met nieuwe AANKONDIGINGEN te komen.
Die waren gister in lutjebroekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
En wanneer komen de Gizmondo, NGage, en Phantom presentaties?
Gelukkig heeft MS de helft van die "casual meuk" van Sony gejat!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef Jovatov het volgende:
Alwaar Microsoft en Nintendo zwaar falen met casual meuk, doet Sony gewoon wat het moet doen
Idd teamplay is zelfs in BF2 al ver te zoeken, waarbij iedereen voor de tank, straaljager en helikopter gaat. Als iemand hem dan niet heeft dan blaast die fijn de tank, straaljager of heli op. Ik hoop dat MAG daar in ieder geval rekening mee houdt, want de mensen die online zitten op de PS3 schat ik niet veel hoger in.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Speel maar eens 32 vs 32 bij BF2. Dat is al een echte ramp; vooral als commander, omdat iedereen gewoon doet waar hij/zij zin in heeft.
Weet je, zak toch lekker door de stront.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
En wanneer komen de Gizmondo, NGage, en Phantom presentaties?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Weet je, zak toch lekker door de stront.
WKS ben ik zo benieuwd naarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:19 schreef Mr.N het volgende:
Nou Sony, zie je wel weer bij de Tokio Game Show![]()
Jammer had graag wat meer gezien van GoW, WKS en KH3
I AM ALIVEquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:21 schreef Sackboy het volgende:
Nou, the big three laten ons toch in de steek, over een uur de Ubisoft conference [ afbeelding ]
Maar gelukkiger gaat Sony niet diep in op die casual meuk op de persconferentie waar vooral 'coregamers' naar kijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:18 schreef Un4 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft MS de helft van die "casual meuk" van Sony gejat!
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Weet je, zak toch lekker door de stront.
Weer lekker op Justin.tv chatten Sackquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:21 schreef Sackboy het volgende:
Nou, the big three laten ons toch in de steek, over een uur de Ubisoft conference [ afbeelding ]
Coregamers kijken al jaren naar de PC.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar gelukkiger gaat Sony niet diep in op die casual meuk op de persconferentie waar vooral 'coregamers' naar kijken.
Het is nog niet over Sackyboyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef Sackboy het volgende:
Slotje op dit topic, wie opent het GC 08 Leipzig topic?[ afbeelding ]
Ik hoop dat die wat toffer wordt, daar ga ik zelf heen namelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef Sackboy het volgende:
Slotje op dit topic, wie opent het GC 08 Leipzig topic?[ afbeelding ]
RE 5 = hoe laat Nederlandse tijd?quote:2:00 pmResident Evil 5: See the latest chapter in Capcom's horror classic.
2:30 pmFallout 3: Todd Howard demos the latest build of the game.
3:00 pmBrothers In Arms: Hell's Highway: Welcome to hell.
3:30 pmKillzone 2: Sony brings out the big guns.
4:00 pmMirror's Edge: DICE redefines first-person gameplay.
4:30 pmEndwar: See voice activated strategy in action.
5:00 pmMotorStorm: Pacific Rift: Racing carnage goes tropical.
5:30 pmGears of War II: Cliff Bleszinski shows off Epic's latest.
6:00 pmDaily Wrap-Up: IGN and GameSpy editors recap day 1.
7:00 pmBest of Live Wire Programming (Rerun).
"coregamers" zeiken niet over platformen. "coregamers" spellen alles... op alles.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Coregamers kijken al jaren naar de PC.
Wat is dat Justin.tv?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die nog even opblijven. Straks @ Lime Wire:
[..]
RE 5 = hoe laat Nederlandse tijd?
Volgens mij kan ik een tray Redbull hier naast me hebben?
http://www.worldtimezone.com/quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een lul de behanger die het einde van een major AAA titel spoilt halverwege de streamquote:
Coregamers spelen niet alles. Ik zal ze bijvoorbeeld nooit Cory in the House zien spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:26 schreef BMH het volgende:
[..]
"coregamers" zeiken niet over platformen. "coregamers" spellen alles... op alles.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:30 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Coregamers spelen niet alles. Ik zal ze bijvoorbeeld nooit Cory in the House zien spelen.
Dit is een persconferencie is in eerste instantie, ja echt waar, voor de pers.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar gelukkiger gaat Sony niet diep in op die casual meuk op de persconferentie waar vooral 'coregamers' naar kijken.
Ja volgens mij lag het met de E3 wat anders...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
http://www.worldtimezone.com/
Nog een half uurtje?
quote:Op de E3 locatie is het 9 uur vroeger dan hier maar de uitzendingen volgen de tijd van de East coast. En dat is maar 6 uur vroeger
quote:
Hij is al lang doodquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef Sackboy het volgende:
Als SuperFruitig maar niet voor de trein springt![]()
R.I.P.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is al lang dood![]()
Geen MEGATON was TREIN!
Ja maja ik zou niet weten wat er nu snel uit gaat komen? Fable 2 deed geen demo toch? En de rest duurt nog wel even!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:05 schreef Sackboy het volgende:
Qua demo's valt het ook tegen tot nu toe. Alleen nog maar Too Human op Live.
Hells Highway, HAWX, Baja, Pure, Mercenaries 2, Socom, Little Big Planet, Banjo, Facebreaker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maja ik zou niet weten wat er nu snel uit gaat komen? Fable 2 deed geen demo toch? En de rest duurt nog wel even!
Klopt geen reet vanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef existenz het volgende:
Conclusie van de E3: Tequila is een dikke duitser en alle games moeten nog uitkomen en de Wii is gewoon een pauper console.
Zo goed tequila?
Ik hoop dat je vakantie kut wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:16 schreef existenz het volgende:
Nee klopt, je reet is te dik om erin te passen
Als het daar gaat regenen, loopt hier half Nederland onder waterquote:
Die zombie's doen heel raarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:26 schreef Sackboy het volgende:
Op IGN LiveWire nu Resident Evil 5 live gameplay!
Iemand al een streamlinkje voor de Ubisoft conference?
Ik moest lachenquote:
Klonk gek idd maar meende het serieusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik moest lachen(heb je ooit een zombie normaal zien doen?
)
Omdat ze zwart zijn zeker? Racist!quote:
quote:
Dat deden ze toch netquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe dit spel speelt als je het alleen speelt dus niet co-op! Volgens mij wordt het dan vrij lastig
Ja maar die vrouw had je geen reet aan liep steeds in de weg?quote:
Ach, dan knal je haar door de kop.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar die vrouw had je geen reet aan liep steeds in de weg?
Hoe kan een niveau zakken naar 4, als het nooit hoger is geweest dan 4?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:38 schreef disjfa het volgende:
Ik ben dat wijf van ign echt zat, Ze is eng vies en lelijkJammer dat ze eigenlijk een lekker wijf is, maar de ign filmpjes hebben haar zwart gemaakt
RE is verder wel tof. Leuk dat ze het samenwerken uit RE4 hebben uitgewerkt naar RE5 en een medespeler laten spelen. Verder vind ik de levels echt flink weer naar niveu RE4 zien zakken.
Op de fp gebruikten ze deze maar ook die is niet echt veel beter als Justinquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:39 schreef Sackboy het volgende:
Niemand een betere stream van de Ubi conference dan die Justin.tv?
Youtube linkje, die klik ik maar nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de fp gebruikten ze deze maar ook die is niet echt veel beter als Justin![]()
Waarom doet LiveWire Ubi niet?
U wishquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef Sackboy het volgende:
Als SuperFruitig maar niet voor de trein springt![]()
Vond ik ook vooral op dat dak zat die gast echt te stuntelen en dan liep dat kutwijf steeds in de weg en van alle kanten kwamen die zombie's die ook nog eens raar dedenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef Fallen het volgende:
* Fallen zit ook nog ff te kijken... heb nu weer een Live Wire logo...
Maar echt super onder de indruk ben ik niet van RE5. Misschien komt het omdat het Xbox360 footage is.... en voor dat alle fanboys in de verdediging schieten... ik bedoel dat de overduidelijke kleuren en de tekst van "Press X to climb down"... "Press B to help". Ik heb een hekel aan dit soort meldingen en vaak vind ik ze op de Xbox360 extra opvallen.
Maar los daarvan, ik weet het niet, het ziet er wel mooi uit, maar lijkt heel houterig te sturen, redelijk stroef... "clunky".
Godver, net nu me internet (naja, het netwerk die me PS3 kan ontvangen) eruit ligtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
U wish
E3 Trailer van LBP op PSN is GAAF
Geen MEGATON was TREIN!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
U wish
PSN USA zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat waren jou woorden volgens mij, besides is dat ATM echt een te grote onderneming, en ik heb nog genoeg te doen morgen dus liever niet.quote:
EU BITCHquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
PSN USA zeker?
Word eens tijd dat ik maar een account ga aanmaken dan.
Ja oke het waren mijn woorden jammer het was wel tof geweest anders!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat waren jou woorden volgens mij, besides is dat ATM echt een te grote onderneming, en ik heb nog genoeg te doen morgen dus liever niet.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
Hell's Highway uitgesteld?
Hij zegt september
Nee, een of andere stokbroodvreter. Denk dat het gewoon een verspreking was. 29 Aug is immers bijna September.quote:
OMGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
KIJKEN AQUILA! LIVE DEMO VAN FALLOUT 3!
http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#
Was het toch verleidelijk om nog even op te blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:26 schreef Fallen het volgende:
Zometeen komt Killzone2 langs... daarna ga ik echt naar m'n nest. Morgen weer vroeg op en werken...
Ja... thuis werken heeft z'n voor/na-delen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was het toch verleidelijk om nog even op te blijven
Ja, mooie CGI trailer... voor de rest... geen idee?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:37 schreef Sackboy het volgende:
I Am Alive.
Ja, maar IGN heeft gewoon playtests.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Is de BIA demo al gewoon afgelopen Fallen? Anders lopen ze bij IGN wel heel erg uit.
OMFGquote:Op woensdag 16 juli 2008 03:04 schreef MMaRsu het volgende:
Zo hey, hebben jullie die capcom "conference" gezien?
31 minuten over de aankondiging van Lost Planet : The Movie. Geen game gezien
quote:Nintendo's Playable Demos On Show Floor #1
Wii:
Wii Music
Wii Sports Resort
Animal Crossing: City Folk
Uhhm, Assassin's Creed werd ontwikkeld door Ubisoft Montreal, I Am Alive wordt ontwikkeld door Darkworks en uitgegeven door Ubisoft.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb m'n lesje wel geleerd met Assassin's Creed.
Omdat die tof isquote:
31 oktober,quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog steeds in love met LittleBigPlanet, maar naast die titel heeft Sony mij niet echt kunnen overtuigen om weer een Ps3 te gaan kopen.
Misschien tegen die tijd een leuke prijsverlaging ofzo, waarom kunnen we LBP verwachten?
Hype Hype Hypequote:Op woensdag 16 juli 2008 00:46 schreef Sackboy het volgende:
Voor iedereen die de Ubi conference niet heeft gezien, hier staat de I Am Alive trailer.
Hype hype hype!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |