Was het toch verleidelijk om nog even op te blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:26 schreef Fallen het volgende:
Zometeen komt Killzone2 langs... daarna ga ik echt naar m'n nest. Morgen weer vroeg op en werken...
Ja... thuis werken heeft z'n voor/na-delen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was het toch verleidelijk om nog even op te blijven
Ja, mooie CGI trailer... voor de rest... geen idee?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:37 schreef Sackboy het volgende:
I Am Alive.
Ja, maar IGN heeft gewoon playtests.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Is de BIA demo al gewoon afgelopen Fallen? Anders lopen ze bij IGN wel heel erg uit.
OMFGquote:Op woensdag 16 juli 2008 03:04 schreef MMaRsu het volgende:
Zo hey, hebben jullie die capcom "conference" gezien?
31 minuten over de aankondiging van Lost Planet : The Movie. Geen game gezien
quote:Nintendo's Playable Demos On Show Floor #1
Wii:
Wii Music
Wii Sports Resort
Animal Crossing: City Folk
Uhhm, Assassin's Creed werd ontwikkeld door Ubisoft Montreal, I Am Alive wordt ontwikkeld door Darkworks en uitgegeven door Ubisoft.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb m'n lesje wel geleerd met Assassin's Creed.
Omdat die tof isquote:
31 oktober,quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog steeds in love met LittleBigPlanet, maar naast die titel heeft Sony mij niet echt kunnen overtuigen om weer een Ps3 te gaan kopen.
Misschien tegen die tijd een leuke prijsverlaging ofzo, waarom kunnen we LBP verwachten?
Hype Hype Hypequote:Op woensdag 16 juli 2008 00:46 schreef Sackboy het volgende:
Voor iedereen die de Ubi conference niet heeft gezien, hier staat de I Am Alive trailer.
Hype hype hype!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |