Ik denk dat ze alledrie verloren hebbenquote:Console wars heat up for 2008: Sony impresses, Microsoft surprises, Nintendo disappoints
Centjes ja. Als je een Wii gekocht hebtquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:47 schreef disjfa het volgende:
De enige die verloren heeft is de consument
Eens met Wessie!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:50 schreef Wessiej het volgende:
Nintendo: Was gewoon te stom, sloeg nergens op.
Microsoft: 1e helft goed gewoon beginnen met gameplay van een briljante game en doorgaan, Fable 2, Gears of War, Fallout 3. Daarna kwam het Social part in beeld, en het mooie is dat je het NIET hoeft te doen, het is optioneel, dus mooi voor de personen die het willen.
Paar copy/paste games die mits goed uitgewerkt (Lips die liedjes afspeelt die je op je Zune/Ipod hebt staan is natuurlijk geweldig.) En Scene-it faalde hard en zie het nu ook gebeuren.
Banjo-Kazooie nog, ook een erg tofe race platformer zoals het eruit ziet, Youre in the Movies kan wel grappig zijn bij de dronken avonden, b films ftw
En dan nog Final Fantasy, enige Megaton van de E3
Sony: Veel gepraat en weinig geshowed, winnaar was de PSP, LittleBigPlanet was, Killzone 2 niet geshowed, vreemd. Korte teaser van GoW3, hij komt iig
. PS2 is nog niet dood, maar niemand die er wat om geeft. 2008 wordt het jaar van de PS3, ik moet nog overtuigd worden, want de leuke dingen zoals online videostore zijn zoals gewoonlijk US exclusive.
E3: Redelijke E3 vind ik zelf, ze moesten alleen meer titels aankondigen. Kondig gewoon wat aan, ook al komt die game eind 2009, dan zijn de fans tenminste blij.
Ik heb mij 2 avondjes vermaakt, nu nog paar dagen trailers vangen en op naar Leipzieg!
Ik vond dat wief echt tofquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:54 schreef THeeF het volgende:
Ik kon dat wijf wel schieten met der kut kop, en uitdrukkingen bij de Nintendo Conferentie..
T zal je moeder maar zijn..
Haha geniaalquote:
Ow geweldig weer!quote:
Geen Brutal Legend was van tevoren al bekend, ik hoop op de LGCquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef NutKees het volgende:
Geen Brutal Legend, geen Team Ico, geen FFVII announcement... wat een waardeloze e3.
Waneer is die LGC shizzle?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen Brutal Legend was van tevoren al bekend, ik hoop op de LGC
Die Leipe Games Convention is 21 t/m 24 aug.quote:
Leip! Ze doen een backwards show! Time travel!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die Leipe Games Convention is 21 t/m 14 aug.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Leip! Ze doen een backwards show! Time travel!
hehehehe..![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Leip! Ze doen een backwards show! Time travel!
hehehehe..![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |