Weer lekker op Justin.tv chatten Sackquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:21 schreef Sackboy het volgende:
Nou, the big three laten ons toch in de steek, over een uur de Ubisoft conference [ afbeelding ]
Coregamers kijken al jaren naar de PC.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar gelukkiger gaat Sony niet diep in op die casual meuk op de persconferentie waar vooral 'coregamers' naar kijken.
Het is nog niet over Sackyboyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef Sackboy het volgende:
Slotje op dit topic, wie opent het GC 08 Leipzig topic?[ afbeelding ]
Ik hoop dat die wat toffer wordt, daar ga ik zelf heen namelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef Sackboy het volgende:
Slotje op dit topic, wie opent het GC 08 Leipzig topic?[ afbeelding ]
RE 5 = hoe laat Nederlandse tijd?quote:2:00 pmResident Evil 5: See the latest chapter in Capcom's horror classic.
2:30 pmFallout 3: Todd Howard demos the latest build of the game.
3:00 pmBrothers In Arms: Hell's Highway: Welcome to hell.
3:30 pmKillzone 2: Sony brings out the big guns.
4:00 pmMirror's Edge: DICE redefines first-person gameplay.
4:30 pmEndwar: See voice activated strategy in action.
5:00 pmMotorStorm: Pacific Rift: Racing carnage goes tropical.
5:30 pmGears of War II: Cliff Bleszinski shows off Epic's latest.
6:00 pmDaily Wrap-Up: IGN and GameSpy editors recap day 1.
7:00 pmBest of Live Wire Programming (Rerun).
"coregamers" zeiken niet over platformen. "coregamers" spellen alles... op alles.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Coregamers kijken al jaren naar de PC.
Wat is dat Justin.tv?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die nog even opblijven. Straks @ Lime Wire:
[..]
RE 5 = hoe laat Nederlandse tijd?
Volgens mij kan ik een tray Redbull hier naast me hebben?
http://www.worldtimezone.com/quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een lul de behanger die het einde van een major AAA titel spoilt halverwege de streamquote:
Coregamers spelen niet alles. Ik zal ze bijvoorbeeld nooit Cory in the House zien spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:26 schreef BMH het volgende:
[..]
"coregamers" zeiken niet over platformen. "coregamers" spellen alles... op alles.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:30 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Coregamers spelen niet alles. Ik zal ze bijvoorbeeld nooit Cory in the House zien spelen.
Dit is een persconferencie is in eerste instantie, ja echt waar, voor de pers.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar gelukkiger gaat Sony niet diep in op die casual meuk op de persconferentie waar vooral 'coregamers' naar kijken.
Ja volgens mij lag het met de E3 wat anders...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
http://www.worldtimezone.com/
Nog een half uurtje?
quote:Op de E3 locatie is het 9 uur vroeger dan hier maar de uitzendingen volgen de tijd van de East coast. En dat is maar 6 uur vroeger
quote:
Hij is al lang doodquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef Sackboy het volgende:
Als SuperFruitig maar niet voor de trein springt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |