Het is de beste presentatie ja, by far. Professioneel gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef speknek het volgende:
Ja, where them games at.
Sony conf is de beste. Maar dat zegt meer over de andere twee...
Superquote:
Mwa, ik mis goede games. En een dikke bombshell. Maar vooral; geen hype. Dat is waar het nu allemaal om draait.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef speknek het volgende:
Maar toch voelt het niet MEGATON iets op de pspquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:38 schreef Fallen het volgende:
Komen dus wel redelijk toffe titels uit voor de PSP.
Resistance (voorjaar 2009)
Star Wars: Force Unleashed
Locoroco 2
Super Statdust Portable!!
Batman Lego
Patapon2
Valkyria ChroniclesAWESOME!
Killzone 2 zeker, GoW III misschien, maar Heavy Rain?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavy Rain, GoW III en Killzone 2 komen sowieso.
Believe!
Daarom nu ook PS3 nieuws!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar toch voelt het niet MEGATON iets op de psp
Tot nu toe wel jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef speknek het volgende:
Toen ze dachten dat het leuk zou zijn om vrouwen en bejaarden ook aan het gamen te krijgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:40 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja
Waar ging het toch fout Nintendo
Ander game toch?quote:
Doen de supervillains van DC ook mee? Zoals the Joker, Poison Ivy, etc? Catwoman namelijk wel, maar die vind ik imho niet echt een supervillain.quote:
nee PS3 heeft geen WII fit dus moet je wel push ups doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:43 schreef SuperFruitig het volgende:
die gek push-ups doen op 1 hand, baasje.
Staat natuurlijk gelijk aan de ULTIMATE POWERRR die de PS3 heeft over de andere consoles.
Die kijk ik, hij praat nu over wat nieuwe titels...quote:
Tretton verwees wel degelijk naar Kratos, dus GoW III. Heavy Rain is dit jaar aanwezig op de E3, tenminste IG gaat naar hun zeggen hun presentatie bijwonen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:39 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Killzone 2 zeker, GoW III misschien, maar Heavy Rain?
Marvel vind ik ook cooler idd! Maar gaat dit nog maandelijks geld kosten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Hier loop ik niet echt warm van. DC is zowiezo gay-pussy.
MARVELL FTW OWW YEAAAH
DC mist fun factor. Marvel is altijd al lichter geweest. Zie je ook aan de films/comics.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Hier loop ik niet echt warm van. DC is zowiezo gay-pussy.
MARVELL FTW OWW YEAAAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |