Portal is Xbox Exclusive! De andere weet ik niet!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Komt Portal Still Alive ook naar PSN? Of Castle Crashers?
Nee, beide niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Hopen dat je dat hier wel kunt gebruiken danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:22 schreef Chocobo het volgende:
Serieus cool gedaan die HD auto programma's. Als fan zit je goed dan!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Die game spaces zijn dan wel weer vet in Home
Alsof je dat zelf niet weet ouwe stokerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
We zijn een happy familie van Gamersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet weet ouwe stoker
Waarom zouden die naar PS3 komen danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet weet ouwe stoker
Vooral Rental is wel intressant!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:25 schreef Fallen het volgende:
PSN-Video-store rentals & purchases
Hopelijk brengen ze dit dan ook meteen (binnenkort) in Europa uit.
Maar wel tof, PS3 en PSP compatibel.
Inderdaad, net als bij Microsoft weer veel multimedia en social shit, maar amper gamesquote:
Als het maar in Europa uitkomt danquote:
Ik ben er opzich ook niet blij mee maargoed het zijn nu eenmaal geen pure gamemachines weer!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, net als bij Microsoft weer veel multimedia en social shit, maar amper games
Daar ben ik ook bang voor iddquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het maar in Europa uitkomt dan
MS was ook zo in het midden, maar die begonnen vrij aardig met Fallout, RE 5 en GOW 2 en eindigde wel redelijk sterk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, net als bij Microsoft weer veel multimedia en social shit, maar amper games
Ik denk dat je dan al kunt gaan kijken terwijl de film nog download.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:28 schreef Mr.N het volgende:
1 minuut download, no way... hoorde ik dat nou goed?/
Had MS gisteren ook moeten doen met die update.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef Fallen het volgende:
Videostore gaat dus live vanavond in de VS.... niet slecht!
Eindelijk een aankondiging waar je wat mee kan (als je in de VS woont).
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef Fallen het volgende:
1 minuut na kopen kun je in feite al kijken (streaming dus) maar hij zei 1 uur downloaden voor 2 uur film (dit zal prolly wel iets sneller zijn met een gemiddeld kabel abbo hier in NL.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:28 schreef Mr.N het volgende:
1 minuut download, no way... hoorde ik dat nou goed?/
PC Gamingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
Komt er ook een soort persconferentie voor Windows Games? Zeg maar voor de PC? Want daar kijk ik eigenlijk het meest naar uit
zeg ik toch...quote:
Hopen dat Europa niet veel later een lancering zal krijgenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef Fallen het volgende:
komt er een pc persconferentiequote:
Mwa, als ik al die presentaties zo zie krijg ik toch wel zin om mijn PC te upgraden. Of het is multiplatform, of casual. Dan ga ik toch liever voor Medieval, STALKER Clear Sky, en Spore.quote:
quote:
Zou het zo makkelijk gaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:32 schreef DooD het volgende:
Dus als je een US account hebt, kan je films gaan downloaden![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:34 schreef Sackboy het volgende:
[E3 2008 #4] Where them fuckin' games at, damnit!
Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Sackboy!
Stand-by om een nieuw topic te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |