Gewoon Battlefield next gen. Operation flashpoint 2. 128 vs 128 is drama. Hoe goed je ook bent je kan het verschil in die aantallen niet maken. Als er 127 ruk zijn dan doe je niks en zit je je alleen maar te irriteren.quote:
Das ook de reden waarom ze dat ook niet meer in het echte leven doen. Op papier klinkt het leuk, maar in de praktijk? Neuh. Doe mij dan maar gewone kleine gebalanceerde teams. Dan is het al goed genoeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:08 schreef delano.888 het volgende:
256 spelers in 1 game? wtf? chaos anyone?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, ik had vandaag meer verwacht van Sony.
Er waren vandaag gewoon te weinig sprankelende aankondigingen. Ik had graag een aankondiging van Naughty Dog en Team Ico gezien maar helaas...
E3 2008 stelt zwaar teleur. Jammer.
Heavy Rain zou een aparte presentatie krijgen had ik van de week ergens gelezen. Maar dit is juist hét podium om dat te doen. Weet je misschien was het ook wel een hoax...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Fallen het volgende:
Waar is Heavy Rain?
Damn, wat een teleurstelling zeg.
Volgens mij is dat wel hoe het voortaan wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, ik had vandaag meer verwacht van Sony.
Er waren vandaag gewoon te weinig sprankelende aankondigingen. Ik had graag een aankondiging van Naughty Dog en Team Ico gezien maar helaas...
E3 2008 stelt zwaar teleur. Jammer.
Eens!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste presentatie: Sony
Tofste exclusives 2008: 360
Onzin award: Nintendo
Zit wel iets in, zelfs bij 12 vs 12 is het soms al frustrerend.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef DooD het volgende:
[..]
Gewoon Battlefield next gen. Operation flashpoint 2. 128 vs 128 is drama. Hoe goed je ook bent je kan het verschil in die aantallen niet maken. Als er 127 ruk zijn dan doe je niks en zit je je alleen maar te irriteren.
MAG geloof ik niet in.
gelukkig gaat het om de presentatie. dat speelt wel zo lekker op je consolequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelukkig heb ik mijn console gekocht voor de games en niet voor de presentatiesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |