R.I.P.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is al lang dood![]()
Geen MEGATON was TREIN!
Ja maja ik zou niet weten wat er nu snel uit gaat komen? Fable 2 deed geen demo toch? En de rest duurt nog wel even!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:05 schreef Sackboy het volgende:
Qua demo's valt het ook tegen tot nu toe. Alleen nog maar Too Human op Live.
Hells Highway, HAWX, Baja, Pure, Mercenaries 2, Socom, Little Big Planet, Banjo, Facebreaker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maja ik zou niet weten wat er nu snel uit gaat komen? Fable 2 deed geen demo toch? En de rest duurt nog wel even!
Klopt geen reet vanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef existenz het volgende:
Conclusie van de E3: Tequila is een dikke duitser en alle games moeten nog uitkomen en de Wii is gewoon een pauper console.
Zo goed tequila?
Ik hoop dat je vakantie kut wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:16 schreef existenz het volgende:
Nee klopt, je reet is te dik om erin te passen
Als het daar gaat regenen, loopt hier half Nederland onder waterquote:
Die zombie's doen heel raarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:26 schreef Sackboy het volgende:
Op IGN LiveWire nu Resident Evil 5 live gameplay!
Iemand al een streamlinkje voor de Ubisoft conference?
Ik moest lachenquote:
Klonk gek idd maar meende het serieusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik moest lachen(heb je ooit een zombie normaal zien doen?
)
Omdat ze zwart zijn zeker? Racist!quote:
quote:
Dat deden ze toch netquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe dit spel speelt als je het alleen speelt dus niet co-op! Volgens mij wordt het dan vrij lastig
Ja maar die vrouw had je geen reet aan liep steeds in de weg?quote:
Ach, dan knal je haar door de kop.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar die vrouw had je geen reet aan liep steeds in de weg?
Hoe kan een niveau zakken naar 4, als het nooit hoger is geweest dan 4?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:38 schreef disjfa het volgende:
Ik ben dat wijf van ign echt zat, Ze is eng vies en lelijkJammer dat ze eigenlijk een lekker wijf is, maar de ign filmpjes hebben haar zwart gemaakt
RE is verder wel tof. Leuk dat ze het samenwerken uit RE4 hebben uitgewerkt naar RE5 en een medespeler laten spelen. Verder vind ik de levels echt flink weer naar niveu RE4 zien zakken.
Op de fp gebruikten ze deze maar ook die is niet echt veel beter als Justinquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:39 schreef Sackboy het volgende:
Niemand een betere stream van de Ubi conference dan die Justin.tv?
Youtube linkje, die klik ik maar nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de fp gebruikten ze deze maar ook die is niet echt veel beter als Justin![]()
Waarom doet LiveWire Ubi niet?
U wishquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef Sackboy het volgende:
Als SuperFruitig maar niet voor de trein springt![]()
Vond ik ook vooral op dat dak zat die gast echt te stuntelen en dan liep dat kutwijf steeds in de weg en van alle kanten kwamen die zombie's die ook nog eens raar dedenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef Fallen het volgende:
* Fallen zit ook nog ff te kijken... heb nu weer een Live Wire logo...
Maar echt super onder de indruk ben ik niet van RE5. Misschien komt het omdat het Xbox360 footage is.... en voor dat alle fanboys in de verdediging schieten... ik bedoel dat de overduidelijke kleuren en de tekst van "Press X to climb down"... "Press B to help". Ik heb een hekel aan dit soort meldingen en vaak vind ik ze op de Xbox360 extra opvallen.
Maar los daarvan, ik weet het niet, het ziet er wel mooi uit, maar lijkt heel houterig te sturen, redelijk stroef... "clunky".
Godver, net nu me internet (naja, het netwerk die me PS3 kan ontvangen) eruit ligtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
U wish
E3 Trailer van LBP op PSN is GAAF
Geen MEGATON was TREIN!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
U wish
PSN USA zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat waren jou woorden volgens mij, besides is dat ATM echt een te grote onderneming, en ik heb nog genoeg te doen morgen dus liever niet.quote:
EU BITCHquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
PSN USA zeker?
Word eens tijd dat ik maar een account ga aanmaken dan.
Ja oke het waren mijn woorden jammer het was wel tof geweest anders!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat waren jou woorden volgens mij, besides is dat ATM echt een te grote onderneming, en ik heb nog genoeg te doen morgen dus liever niet.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
Hell's Highway uitgesteld?
Hij zegt september
Nee, een of andere stokbroodvreter. Denk dat het gewoon een verspreking was. 29 Aug is immers bijna September.quote:
OMGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
KIJKEN AQUILA! LIVE DEMO VAN FALLOUT 3!
http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |