abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60109090
quote:
‘Ricardo Hunefeld is een tikkende tijdbom’

,,Ricardo Hunefeld is een tikkende tijdbom,’’ zegt Yvonne van Hertum, initiatiefneemster van de groep Stop Kindersex (www.stopkindersex.com).
De groep bestaat uit vier vrijwilligers die pedofielen dagelijks volgen door zich undercover onder hen te begeven in gespreksgroepen op internet.

Van Hertum noemt de Papendrechter ‘een gevaarlijk mannetje’. ,,Ik volg hem al anderhalf jaar. Als je ziet wat hij zegt en doet op internet, zie je ook dat hij elk moment de fout in kan gaan. Hij heeft nu een vriendje van 11 jaar. Daarover vertelt hij op boylovers.net. Ik weet hoe het kind heet en wat zijn vader voor werk doet. De ouders van het jongetje hebben hem verboden contact te hebben. Hunefeld zoekt hem toch op op het voetbalveld.’’

Ook doet Hunefeld volgens Van Hertum fanatieke pogingen zich een plek te verwerven in ‘het wereldje’ van pedofielenvereniging Martijn en de Partij voor de Naastenliefde, Vrijheid Diversiteit.

Op de Martijn-site geeft Hunefeld toe dat hij een jaar bij De Waag in behandeling is geweest na seksuele handelingen met een kind, toen hij zelf 17 jaar was. Hij ontkende gisteren desgevraagd een relatie met een kind van 11.

Van Hertum: ,,Hij liegt. Eigenlijk zou hij niet vrij rond moeten lopen. Ik zou zijn poten breken als hij mijn zoon was.’’
quote:
Bijna failliet na ontslag pedofiel
Door FRANK VAN DEN ELSEN

SLIEDRECHT - Het Sliedrechtse stratenmakersbedrijfje A en C staat aan de rand van de financiële afgrond door een torenhoge salarisclaim van de pedofiele medewerker Ricardo Hunefeld.

Chris Baas, Melissa de Man en de kinderen kunnen nu nog maar net overleven dankzij Melissa' s WAO-uitkering. FOTO RICHARD VAN HOEK

Ricardo Hunefeld.

vorige afbeelding 1 / 2 volgende ,,Ik werk in mijn eentje voornamelijk om zíjn salaris op te brengen,’’ zegt ondernemer Chris Baas. ,,Wat overblijft, gaat op aan vaste zakelijke lasten. Ik houd zelf niets over.’’ Het gezin kan nog maar net rondkomen dankzij de wao-uitkering van Baas’ vriendin, Melissa de Man.

Hunefeld (22), die zich op internetsites nadrukkelijk profileert als pedofiel, heeft een vordering van ruim 11.000 euro op Baas wegens achterstallig loon. Hij wil wel vertrekken, maar eist dan een bijkomende ontslagvergoeding. Baas: ,,Dat geld heb ik niet. Ik heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat dit het einde van mijn zaak betekent.’’

Baas ontsloeg de werknemer op staande voet in januari, nadat die een hoog opgelopen conflict met Baas’ vriendin had gekregen om zijn geaardheid. Volgens De Man uitte Hunefeld meermalen bedreigingen jegens haar en de kinderen.

De kortgedingrechter bepaalde in mei dat het ontslag juridisch niet in de haak was en dat Hunefeld nog gewoon in dienst is bij A en C.

Baas: ,,Ik kan niet van hem af. Hij werkt niet, maar verdient wel. Ik kan hem nu alleen ontslaan via een lange procedure. Daarvoor heb ik een advocaat nodig. Maar die kan ik niet betalen, omdat Hunefeld bij mij beslag laat leggen. Waarom weegt zo’n rechter niet mee dat ik een gezin te onderhouden heb?’’

Melissa de Man, de vriendin van stratenmaker Chris Baas, weet nog precies hoe een msn-gesprek in januari volledig uit de hand liep tussen haar en het enige personeelslid van de zaak van haar man, de zelfbenoemde pedofiel Ricardo Hunefeld.

De Man (28): ,,Ricardo werkte sinds anderhalf jaar voor Chris. Er was ook veel contact in de persoonlijke sfeer. Die avond msn’de hij dat hij me iets wilde vertellen wat gevoelig lag: hij was pedofiel. Hij zei dat hij valt op kinderen vanaf zes jaar. Uit liefde, zei hij. Hij zou kinderen nooit verkrachten.’’

Deze woorden zijn van dezelfde strekking als het statement dat Hunefeld eerder tegenover deze krant maakte: dat hij pedofilie niet als een ziekte, maar als ‘gave’ beschouwt.

Hij profileert zich met zijn geaardheid met naam en toenaam op internet. Hij zocht zelf de publiciteit toen hij in mei zijn ontslag aanvocht.

Hunefeld zegt bezig te zijn aan een boek over zijn liefde voor kinderen. Hij is bestuursmedewerker van pedofielenvereniging Martijn en lid van de Partij voor de Naastenliefde, bekender als de ‘Pedopartij’.

De Man, zelf moeder van twee jonge kinderen, reageerde furieus in het msn-gesprek. Ze zei tegen Hunefeld dat een kind geen seksuele relatie uit liefde kán hebben. Ze liet weten dat ze hem hierom veroordeelt.

De Man: ,,Ik vroeg hem om onmiddellijk onze harde schijf terug te brengen. Die had hij thuis. Hij is handig met computers en zou voor ons proberen foto’s die verloren gegaan waren, nog te redden van die schijf. Ook foto’s van de kinderen. Die wilde ik terug, toen ik eenmaal wist dat hij op kinderen liep te geilen. Toen ik dat zei, dreigde hij die foto’s te verspreiden op internet.’’

De Man meldde dit de volgende ochtend aan de politie, die de melding serieus nam en de harde schijf terughaalde.

Baas besloot om na dit alles Hunefeld te ontslaan op staande voet. Baas (29): ,,Niet in de eerste plaats omdat hij pedofiel is, hoewel ik er moeite mee zou hebben gehad om hem schoolpleinen te laten bestraten. Maar het dreigen in mijn huiselijke sfeer ging me echt te ver.’’

In alle commotie pakte Baas het ontslag echter niet handig aan. Hij verstuurde de ontslagbrief niet per aangetekende post en zette er ook niet in wat de reden was. Baas: ,,Bewust niet, zodat hij nog ergens anders aan de slag kon. Zelfs toen probeerde ik nog een goede werkgever voor hem te zijn. Ik heb hem altijd geprobeerd verder te helpen.’’

De rechter veegde hier vier maanden later de vloer mee aan: het ontslag was niet volgens de regels. Hunefeld bleef voorlopig in dienst en is dat tot op de dag van vandaag nog.

Baas zit ‘in de tang’ en vreest daar niet meer uit te komen. ,,Ik kan zonder advocaat geen ontslagprocedure beginnen, maar ik kan geen advocaat betalen. Vorige week heb ik niet eens kunnen werken. Ik kon niet tanken met mijn bedrijfsbus, omdat er beslag lag op mijn rekeningen, zakelijk en privé.’’

Op bouwplaatsen kreeg Baas al ‘vieze vuile pedo’ naar zijn hoofd geslingerd. ,,Door de media-aandacht. Ik heb teruggeroepen: je moet beter lezen, ik heb er juist een pedo uitgegooid.’’ De Man, die van de stress gezondheidsklachten heeft gekregen, zegt: ,,Het is een kwestie van weken dat Chris failliet gaat. Daar heeft hij dan vier jaar voor geknokt. En een pedofiel wordt de hand boven het hoofd gehouden.’’ Baas: ,,Ik hoop dat die rechter dit ook leest.’’

Hunefeld laat weten dat ook hij al maanden noodgedwongen op kosten van een ander leeft, omdat het achterstallig salaris niet betaald wordt. Hij ontkent de bedreigingen.

,,Ricardo Hunefeld is een tikkende tijdbom,’’ zegt Yvonne van Hertum, initiatiefneemster van de groep Stop Kindersex (www.stopkindersex.com). De groep bestaat uit vier vrijwilligers die pedofielen dagelijks volgen door zich undercover onder hen te begeven in gespreksgroepen op internet.

Van Hertum noemt de Papendrechter ‘een gevaarlijk mannetje’. ,,Ik volg hem al anderhalf jaar. Als je ziet wat hij zegt en doet op internet, zie je ook dat hij elk moment de fout in kan gaan. Hij heeft nu een vriendje van 11 jaar. Daarover vertelt hij op boylovers.net. Ik weet hoe het kind heet en wat zijn vader voor werk doet. De ouders van het jongetje hebben hem verboden contact te hebben. Hunefeld zoekt hem toch op op het voetbalveld.’’

Ook doet Hunefeld volgens Van Hertum fanatieke pogingen zich een plek te verwerven in ‘het wereldje’ van pedofielenvereniging Martijn en de Partij voor de Naastenliefde, Vrijheid Diversiteit.

Op de Martijn-site geeft Hunefeld toe dat hij een jaar bij De Waag in behandeling is geweest na seksuele handelingen met een kind, toen hij zelf 17 jaar was. Hij ontkent desgevraagd een relatie met een kind van 11.

Van Hertum: ,,Hij liegt. Eigenlijk zou hij niet vrij rond moeten lopen. Ik zou zijn poten breken als hij mijn zoon was.’’
Alleen in Nederland mag zo iemand vrij rondlopen, en hij krijgt nog veel geld ook
In deze gevallen vind ik dat de burger het recht in eigen hand mag nemen, de jusititie faalt weer...

Z'n hyves : http://rhunefeld.hyves.nl/

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 15-07-2008 09:17:22 (Foto verwijderd) ]
  maandag 14 juli 2008 @ 23:01:01 #2
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_60109187
Hij heeft wel een symphatiek gezicht.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_60109261
HAAL ME FOTO METEEN WEG

kalm pedos zijn dus vaag
pi_60109297
Leuke reacties op zijn hyves.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60109358
en ze ouders gaan dan niet mee naar voetbal
  maandag 14 juli 2008 @ 23:08:19 #6
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_60109406
Doet me denken aan dat liedje van de vliegende panters over kassajuffrouws
pi_60109484
* FracturedMindz lacht zich dood om de reacties op zijn Hyves.

Geschreven door Daniella
quote:
hey vieze vuile tering hufter als je het gore lef in je donder heb kom dan even naar tholen slachten we je hier wel af met veel plezier zelfs zwakkeling dat je bent als je toch ten alletijde maar van mijn dochterje afblijf want ik haal de ogen uit je kop en slacht je fienaal langzaam af kankerleider
vies vuil tering ventje kruip terug bij je moeder in der kut en zorg dat ze een kind uitpers in plaats van een nageboorte of nee liever helmaal niet meer want niemand zal jou soort missen op deze wereld maar geloof vieze vuile kankerhond als we je tegen komen ga je eraan DUIDELIJK!!!!!!!!
  maandag 14 juli 2008 @ 23:11:55 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60109515
quote:
In deze gevallen vind ik dat de burger het recht in eigen hand mag nemen, de jusititie faalt weer...
op basis van welk strafbaar feit zou hij aangepakt moeten worden dan? Walgelijke gevoelens en voorkeuren zijn niet strafbaar...
En voor wat betreft die werkgever: die heeft gewoon dom gehandeld. Ontslag op staande voet is nu eenmaal aan strikte regels gebonden. Ietsje langer wachten en een goede reden "vinden" was veel efficienter geweest
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 14 juli 2008 @ 23:12:26 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60109532
leuke jongen... zijn er geen grote homoseksuele negers die de overheid een plezier willen doen?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60109559
Wat is dat voor youtubefilmpje waar ze het op z'n hyves over hebben?
pi_60109677
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Biancavia het volgende:
Deze misschien?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_60109694
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef FracturedMindz het volgende:

Geschreven door Daniella
[..]

pi_60109743
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Biancavia het volgende:

Het land uit schoppen. De doodstraf is geen optie, omdat deze als mensonterend wordt beschouwd door de meerderheid.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 14 juli 2008 @ 23:21:12 #14
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_60109805
Hoe ziek en verwerpelijk misschien ook, zolang deze knaap niets doet met zijn gevoelens is hij nergens op te pakken. Het hebben van gevoelens is nog steeds niet verboden in dit land.

Wel is het triest dat een werkgever op deze manier de dupe wordt, maar zoals eerder gezegd is ontslag op staande voet aan strikte regels gebonden en die zijn niet opgevolgd en dan zal elke rechter hetzelfde oordelen, niets aan te doen dat is de Nederlandse wet.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_60109809
"Volwassenen? Bleh. Vies."

maandag 14 juli 2008 @ 23:21:59 #16
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60109823
quote:
jezus wat een figuur
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  Admin maandag 14 juli 2008 @ 23:23:44 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60109876
Ach ja, Van Hertum
'nuff said
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_60109907
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

jezus wat een figuur
moet wel om hem lachen
  maandag 14 juli 2008 @ 23:25:29 #19
144213 Adidah
Het was wraak
pi_60109933
Nou, die baas is anders ook lekker slim geweest. En nu natuurlijk lopen huilen dat je bedrijf failliet gaat.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:26:04 #20
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60109952
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef gruppo3 het volgende:

[..]

moet wel om hem lachen
??

Bah, smeerkees...
FOK!'s rode weduwe.
pi_60110008
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

??

Bah, smeerkees...
  maandag 14 juli 2008 @ 23:29:46 #22
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60110050
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef gruppo3 het volgende:

[..]

nee jij niet...
FOK!'s rode weduwe.
pi_60110087
als je kind lastg word gevallen tijdens voetbal ga je toch mee
pi_60110174
Die Hunefeld is natuurlijk niet goed snik, maar allemachtig wat een jankerds die meneer en mevrouw de Man. Je mag iemand niet op staande voet ontslaan omdat hij pedofiel is, en verder ook alle regels aan je laars lappen. Doe je dat allemaal wel, moet je ook niet zeuren dat je problemen krijgt.
pi_60110216
Dit topic ga ik eens volgen, kan interessant worden
pi_60110305
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Die Hunefeld is natuurlijk niet goed snik, maar allemachtig wat een jankerds die meneer en mevrouw de Man. Je mag iemand niet op staande voet ontslaan omdat hij pedofiel is, en verder ook alle regels aan je laars lappen. Doe je dat allemaal wel, moet je ook niet zeuren dat je problemen krijgt.
gewoon verklaring goed gedrag
pi_60110453
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:39 schreef gruppo3 het volgende:

[..]

gewoon verklaring goed gedrag
wat bedoel je precies?
pi_60110458
tvp
X
X
X
pi_60110488
Hey een broeder
edit: ah gadver hij houd van kleine jongens ga dan voor de kleine meisjes
pi_60110498
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

wat bedoel je precies?
als je gaat werken mag hij vragen om een verklaring van goed gedrag
pi_60110625
Wat is er mis met een kinderbilletje?

Waarom pedofielen in een slecht daglicht zetten he?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:54:01 #32
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60110707
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef gruppo3 het volgende:

[..]

voor een stratenmaker een verklaring van goed gedrag eisen Beetje over the top hoor...
pi_60110727
quote:

[..]

Die hij natuurlijk gewoon gekregen zou hebben. Dat had dus niks geholpen in deze.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:25:35 #34
218810 Worldbeaterbeater
World·beater (noun)
pi_60111381
Die filmpjes van hem, vooral dat semi serieuze gelul over de media

Maarjah, homofilie is tegenwoordig ook geaccepteerd, dus dit zal wel de volgende stap zijn
INFORMAL - One that is, or that has the qualities needed to become, a great success. :')
pi_60112331
Die "stoere" reacties ook op z'n hyves. omg.
pi_60112464
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Maarjah, homofilie is tegenwoordig ook geaccepteerd, dus dit zal wel de volgende stap zijn
Ja joh
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:42:14 #37
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60112547
Wheheh die Hyves reacties
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:49:15 #38
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_60112611
Beste hyvers,dit is nou precies wat deze jongeman wil:AANDACHT en dat krijgt ie nu volop van iedereen,ook van mij dus nu!!!Deze jongeman is in zijn jeugd waarschijnlijk liefde tekort gekomen en misschien ook nog eens sexueel misbruikt door derden!!!!Dus ik geef het advies aan de hyvers om hem niks meer te sturen en aan deze persoon zou ik willen zeggen:ZOEK HULP BIJ DE BETREFFENDE INSTANTIES

“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:52:14 #39
215298 Loofus
like the band.
pi_60112647
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
Beste hyvers,dit is nou precies wat deze jongeman wil:AANDACHT en dat krijgt ie nu volop van iedereen,ook van mij dus nu!!!Deze jongeman is in zijn jeugd waarschijnlijk liefde tekort gekomen en misschien ook nog eens sexueel misbruikt door derden!!!!Dus ik geef het advies aan de hyvers om hem niks meer te sturen en aan deze persoon zou ik willen zeggen:ZOEK HULP BIJ DE BETREFFENDE INSTANTIES

Of we bashen gewoon zijn hyves vol .
pi_60112690
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:49 schreef Bellatrix het volgende:

Je moet die foto's van die man eens kijken lekker spontaan
  dinsdag 15 juli 2008 @ 03:25:40 #41
165512 MASD
Music is dead.
pi_60113157
Mja, kan het begrijpen. Hij kiest er ook niet voor om zo geboren te zijn, als je dan je hele leven wordt achtergesteld vanwege je voorkeur kan het frustrerend zijn. Nu is het niet op te lossen met therapie en dergelijke en sex hebben met kinderen is ook niet iets dat zou moeten gebeuren. Je zit tussen 2 dingen in. Ik ben iig tegen pedosexualiteit, pedofilie mag imo, zolang het bij "niet aanraken" blijft.
Long live music.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 03:26:17 #42
165512 MASD
Music is dead.
pi_60113159
Al snap ik niet hoe je een kinderlichaam kunt preferen over een stel goede tieten

tieten
Long live music.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 03:32:11 #43
165512 MASD
Music is dead.
pi_60113180
De falende spelling en grammaticale opbouw van álle reacties daar is puur toeval hoop ik
Long live music.
pi_60113339
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 03:32 schreef MASD het volgende:
De falende spelling en grammaticale opbouw van álle reacties daar is puur toeval hoop ik
Hmmm..., ik zie wel een verband.
life goes by...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 06:13:36 #45
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60113365
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 03:26 schreef MASD het volgende:
Al snap ik niet hoe je een kinderlichaam kunt preferen over een stel goede tieten

tieten
Dat dus
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60113665
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Die filmpjes van hem, vooral dat semi serieuze gelul over de media

Appels...peren...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Admin dinsdag 15 juli 2008 @ 07:59:24 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60113688
Verdiep je liever in "Yvonne van Hertum" lijkt me slimmer.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 15 juli 2008 @ 08:12:28 #48
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60113761
Leuk.

Kansloos trouwens om iemand te ontslaan, te verketteren en dood te willen voor zijn gedachten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60113811
quote:
09-07 17:47: Dylan dood Ricardo

09-07 16:22: Kevaa [®'-w¥k] breekt alles van je kk pedofiel Ricardo

09-07 15:47: TUCO will break your legs Ricardo

09-07 10:57: Kevin bost lood in het koppi van Ricardo

09-07 06:52: Hanny zegt sterf maar tegen Ricardo

08-07 22:12: Alieda je ballen moeten ze eraf hakken bah vies ventje Ricardo

08-07 16:50: Peter kicks Ricardo

08-07 13:08: jolanda deelt een aantal flinke klappen en trappen uit aan Ricardo

08-07 10:06: :lol: NOBY:lol: ik perforeer je bek zo dat je eigen moeder je niet meer herkend Ricardo

08-07 00:04: Ruud :coolpeace: kicks Ricardo
Die pings .

En al die mensen die zeggen "Als je maar van mijn kind afblijft!"
  dinsdag 15 juli 2008 @ 08:35:37 #50
150152 Queen_Bee
pi_60113927
sequel.
I'm super sonic man
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:09:04 #51
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60114264
hij kickt er op om opgejaagd wild te zijn
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 juli 2008 @ 09:11:37 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60114299
Bedrijf bijna failliet na ontslag pedofiele stratenmaker

hoort dit eik niet meer in NWS thuis?? tevens tvp
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60114300
Hallo verneuk m'n topictitel ff anders
  Admin dinsdag 15 juli 2008 @ 09:13:36 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60114318
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:11 schreef JenDaMan het volgende:
Zeik niet.

pi_60114425
pi_60114500
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 07:59 schreef yvonne het volgende:
Hoezo?
  Admin dinsdag 15 juli 2008 @ 09:30:39 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60114524
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:28 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Hoezo?
Of niet, mij een biet

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 juli 2008 @ 09:36:06 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60114593
vond via google een review over yvonne van hertum
Yvonne van H. en de Pedojacht
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60114624
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:45 schreef Hanstin het volgende:
Hey een broeder
edit: ah gadver hij houd van kleine jongens ga dan voor de kleine meisjes
Dus we hebben te maken met een homofiele pedofiel ?
pi_60114630
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Of niet, mij een biet
Mij ook, dus niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60114701
Tikken

Kansloos dat mensen dit soort teksten lopen te schrijven.
pi_60114737
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:43 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Tikken

Kansloos dat mensen dit soort teksten lopen te schrijven.
Idd, aangezien justitie faalt waren bovenstaande acties in het echt doen beter geweest.
pi_60114761
quote:
Daniella (187)
zaterdag, 22:55
hey vieze vuile tering hufter als je het gore lef in je donder heb kom dan even naar tholen slachten we je hier wel af met veel plezier zelfs zwakkeling dat je bent als je toch ten alletijde maar van mijn dochterje afblijf want ik haal de ogen uit je kop en slacht je fienaal langzaam af kankerleider
vies vuil tering ventje kruip terug bij je moeder in der kut en zorg dat ze een kind uitpers in plaats van een nageboorte of nee liever helmaal niet meer want niemand zal jou soort missen op deze wereld maar geloof vieze vuile kankerhond als we je tegen komen ga je eraan DUIDELIJK!!!!!!!!
Zucht, mensen die ineens in barbaren veranderen.
pi_60114779
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:46 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Idd, aangezien justitie faalt waren bovenstaande acties in het echt doen beter geweest.
Ja, laten we de doodstraf maar invoeren!

Ik kots op barbaren.
pi_60114829
quote:
'Ricardo Hunefeld is een tikkende tijdbom’

,,Ricardo Hunefeld is een tikkende tijdbom,’’ zegt Yvonne van Hertum, initiatiefneemster van de groep Stop Kindersex (www.stopkindersex.com).
De groep bestaat uit vier vrijwilligers die pedofielen dagelijks volgen door zich undercover onder hen te begeven in gespreksgroepen op internet.

Op de Martijn-site geeft Hunefeld toe dat hij een jaar bij De Waag in behandeling is geweest na seksuele handelingen met een kind, toen hij zelf 17 jaar was. Hij ontkende gisteren desgevraagd een relatie met een kind van 11.

www.boylovers.net bestaat niet? Loopt Yvonne hier nou met modder te gooien?
pi_60114834
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Ja, laten we de doodstraf maar invoeren!

Ik kots op barbaren.
Gewoon opsluiten en nooit meer vrijlaten. De veiligheid van kinderen is veel en veel belangrijker dan de vrijheid van zo'n debiel.
pi_60114852
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Kankerleider
pi_60114881
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:52 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Kankerleider
?
pi_60114882
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Zie daar de principes die ten grondslag liggen aan de Holocaust ed. Prachtige illustratie.
pi_60114907
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:53 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

?
Oh, ik zie dat die proleet ''kankerleider'' zegt. Laat maar.
pi_60114917
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zie daar de principes die ten grondslag liggen aan de Holocaust ed. Prachtige illustratie.
Zucht, ja. Helaas zijn deze mensen zo achterlijk dat ze dat zelf niet doorhebben.
pi_60114925
quote:
Leg uit aub?
pi_60114927
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:46 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Ja. Want je kan zo iemand makkelijk opsluiten voor vieze en enge gedachten!
pi_60114932
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:51 schreef Gravensoft het volgende:

[..]

Yvonne van Hertum loopt al jaren met modder te gooien
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_60114933
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 03:25 schreef MASD het volgende:
Mja, kan het begrijpen. Hij kiest er ook niet voor om zo geboren te zijn, als je dan je hele leven wordt achtergesteld vanwege je voorkeur kan het frustrerend zijn. Nu is het niet op te lossen met therapie en dergelijke en sex hebben met kinderen is ook niet iets dat zou moeten gebeuren. Je zit tussen 2 dingen in. Ik ben iig tegen pedosexualiteit, pedofilie mag imo, zolang het bij "niet aanraken" blijft.
Mijn gedachte.
pi_60114937
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ja, wat een vergelijking de meeste pedo's zijn hardwerkende, eerlijke en goede mensen die slechts als zondebok van alle problemen in Nederland gebruikt worden...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:58:55 #77
150152 Queen_Bee
pi_60114967
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja. Want je kan zo iemand makkelijk opsluiten voor vieze en enge gedachten!
Een discussie met hem gaat echt geen zin hebben
I'm super sonic man
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 09:59:34 #78
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60114980
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Ja, wat een vergelijking de meeste pedo's zijn hardwerkende, eerlijke en goede mensen die slechts als zondebok van alle problemen in Nederland gebruikt worden...
Zal ik een post van jou aanhalen uit een ander topic wat hier toch wel op begint te lijken?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60114983
quote:

[..]

Wat een domheid straalt er van jouw post uit.
pi_60114984
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Mijn gedachte.
Beetje naief. Denk je nou echt dat ze zich daar allemaal netjes aan houden?
pi_60114993
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Zucht, ja. Helaas zijn deze mensen zo achterlijk dat ze dat zelf niet doorhebben.
Ja, daarom is het een gelukkige omstandigheid dat er een elite is die dit soort denken enigszins in toom kan houden. Maar zodra elite en dit denken samenvalllen...
  Admin dinsdag 15 juli 2008 @ 10:01:27 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60115005
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef Juup© het volgende:

[..]

Leg uit aub?
Omdat jij het bent
http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=mC0&q=yvonne+van+hertum+FOK!&btnG=Zoeken&lr=
En dan met name de stukken op weblog van FOK!

[url=http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=+hertum&withts=&dateurl=&resorder=rel&selfora[]=GC]http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=+hertum&withts=&dateurl=&resorder=rel&selfora[]=GC[/url]

Nou ja, zat over dit enge mens te vinden.

pi_60115015
quote:

[..]

Gebruik je verstand. Op grond van 'horen zeggen' wil hier een doorsneeburger een andere burger - die ze helemaal niet kent - van allerlei zeer ernstigs aandoen. Dat lijkt me een tamelijk ongezonde instelling.
  Admin dinsdag 15 juli 2008 @ 10:02:23 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60115019
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef maan het volgende:

[..]

Yvonne van Hertum loopt al jaren met modder te gooien
Understatement

Admin dinsdag 15 juli 2008 @ 10:03:50 #85
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60115039
@Juup, en hier kwamen uit alle hoeken en gaten de fans en tegenstanders elkaar afmaken:
Stop Stopkindersex.com

pi_60115052
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:58 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Een discussie met hem gaat echt geen zin hebben
Heb of wil je ooit kinderen?
pi_60115055
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:03 schreef yvonne het volgende:
@Juup, en hier kwamen uit alle hoeken en gaten de fans en tegenstanders elkaar afmaken:
Stop Stopkindersex.com
Klinkt als een goed topic !
pi_60115070
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Omdat jij het bent

Nou ja, zat over dit enge mens te vinden.
Dank je, jij bent een engel
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:08:52 #89
150152 Queen_Bee
pi_60115131
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:04 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Ja, en ik breng ze altijd naar de mensen die Yvonne beticht van pedofilie. Easy moneh.
I'm super sonic man
pi_60115163
quote:
ZIE HIER VAN ALLES STAAN WAARVAN MIJN PETJE HELEMAAL AFZAKT STUMPER IK WEET NIET HOE JE HET VOOR JEZELF KUNT VERANDWOORDEN IK GAF JE AL EEN LEUKE TIP ERGENS OP JE SITE MAAR HEB ER NOG EEN DAT IS NET ZO LEKKER ZOUT ZUUR OP JE LUL IS NET ZO FIJN !! MAAKT OOK GEEN VIJANDEN ALS JE EEN SPIEGEL KOOPT JE DAAE IN EEN GOED GAAT BEKIJKEN WAT EEN MIEZERIG VENTJE ZIE JE DAN ALS MIJN ZOON ZO WAS MAAKTE IK ER EIGEN HANDIG EEN MEISJE VAN ALS JE ER NU NOG UIT ZOu ZIEN GELOOFDE IK JOU MAAR JE BENT GEWOON MIN!! WIL NIET MIETJE ZEGGEN DAT ZOU VOOR JOU EEN COMPEMENT ZIJN ALS JE WERKELIJK EEN VENT WIL ZIJN PAK ER ZO EEN DIE SLAAN JE HELEMAAL VERROT
Nou, Pouwelien weet waar ze over praat hoor, duidelijk .
pi_60115186
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:08 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, en ik breng ze altijd naar de mensen die Yvonne beticht van pedofilie. Easy moneh.
Maar als die aardige jongen naast je zou komen wonen zou het prima zijn?
pi_60115220
Yvonne van Hertum is net zo erg als die Ricardo ik bedoel Yvonne van Hertum struint ook pedo site's af om alleen maar een beetje in het nieuws te komen..
Nu is er dit weer volgende week heeft ze ineens weer een blauw oog dan worden de ramen weer uit haar huis geslagen of dan stop ze weer met haar site.
Tis gewoon een eng wijf L)
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:14:35 #93
150152 Queen_Bee
pi_60115223
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:12 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Maar als die aardige jongen naast je zou komen wonen zou het prima zijn?
Zeg ik dat ergens? Oh, nee, want ik heb er nog niets over gezegd !!
I'm super sonic man
pi_60115226
Waarom voelt Yvonne zich zo geroepen? Ik bedoel, heel je leven omgooien om enkel een pedojager te worden gaat ook weer te ver lijkt me. Ze heeft toch geen poot om op te staan in een rechtszaak.
pi_60115255
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:04 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken? Die jongen heeft pedofiele gedachten, moeten we dan de gedachtepolitie op hem afsturen ofzo?
Dan mag je dus straks ook niet meer fantaseren over je buurvrouw, het leuke kassameisje of de lerares?

Whats next? Echt, elke vorm van realiteitszin gaat verloren bij dit soort stompzinnige oproepen tot geweld.
pi_60115287
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken? Die jongen heeft pedofiele gedachten, moeten we dan de gedachtepolitie op hem afsturen ofzo?
Dan mag je dus straks ook niet meer fantaseren over je buurvrouw, het leuke kassameisje of de lerares?

Whats next? Echt, elke vorm van realiteitszin gaat verloren bij dit soort stompzinnige oproepen tot geweld.
Wat wil je dan doen, wachten tot het te laat is? Heb je dat filmpje gezien? Alleen op grond daarvan zou ie al strafbaar moeten zijn, net als iemand die openlijk een filmpje op youtube zet over hoe ie de minister-president wil afslachten.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:20:03 #97
150152 Queen_Bee
pi_60115298
I'm super sonic man
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 10:20:21 #98
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60115302
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:19 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Wat wil je dan doen, wachten tot het te laat is? Heb je dat filmpje gezien? Alleen op grond daarvan zou ie al strafbaar moeten zijn, net als iemand die openlijk een filmpje op youtube zet over hoe ie de minister-president wil afslachten.
Lul niet zo dom en stoer.
Je bent geen haar beter dan die nazi's met hun ubermensch gedachtes.
Wie ben jij om te bepalen wie wel in de maatschappij mag zijn en wie niet?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60115312
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:11 schreef JenDaMan het volgende:
Inderdaad, het is natuurlijk sequel.
pi_60115321
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:20 schreef Queen_Bee het volgende:

!
pi_60115333
quote:

[..]

Wat wou je doen, ze een gele ster opspelden?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:23:33 #102
150152 Queen_Bee
pi_60115350
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:21 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Naar jou luisteren ze natuurlijk wel
I'm super sonic man
pi_60115369
quote:

[..]

Iedereen denkt toch wel eens 'Viel X maar dood neer'.... maar om ze nou allemaal te vervolgen?
pi_60115399
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:24 schreef Gravensoft het volgende:

[..]

Soms denk ik ook wel eens 'Viel die JP maar eens dood neer!'. Krijg ik nu ook een eigen topic?
Nee, de gedachtepolitie zou jou op moeten sporen en preventief moeten opsluiten!! Stel je voor dat je ook daadwerkelijk zoiets gaat uitvoeren!!!! Dat moeten we niet hebben hoor!!!!
pi_60115442
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:24 schreef Gravensoft het volgende:

[..]

Iedereen denkt toch wel eens 'Viel X maar dood neer'.... maar om ze nou allemaal te vervolgen?
Wat 'denken' is wat anders dan er openlijk voor uitkomen, op youtube nog wel. Pedoseksuele gedachtes kun je inderdaad niet verbieden, net als terroristische gedachtes etc. Maar iemand die duidelijk een gevaar zou kunnen vormen voor de samenleving (in dit geval kinderen) mag wat mij betreft toch eens goed in de gaten gehouden worden..
pi_60115446
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:23 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Naar jou luisteren ze natuurlijk wel
Ik ben niet anders gewend.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 10:30:35 #107
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60115462
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:28 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Wat 'denken' is wat anders dan er openlijk voor uitkomen, op youtube nog wel. Pedoseksuele gedachtes kun je inderdaad niet verbieden, net als terroristische gedachtes etc. Maar iemand die duidelijk een gevaar zou kunnen vormen voor de samenleving (in dit geval kinderen) mag wat mij betreft toch eens goed in de gaten gehouden worden..
En waar leg je de grens?
Bij iets wat jij vind of wat de wet vind?
Er zijn ook mensen die openlijk onze regering laken en dood zouden willen zien.
Moeten we dan ook maar die landen gaan plat gooien?
pi_60115486
quote:

[..]

Jij bent dus voor het strafbaar zijn van gedachten?
pi_60115497
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, de gedachtepolitie zou jou op moeten sporen en preventief moeten opsluiten!! Stel je voor dat je ook daadwerkelijk zoiets gaat uitvoeren!!!! Dat moeten we niet hebben hoor!!!!
Je quote te vroeg, nu slaat mijn edit nergens op .
pi_60115532
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat wou je doen, ze een gele ster opspelden?
Goed idee! Verder zou ik graag zien dat we ze ook gratis treinkaartjes gaven (enkeltjes he).
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:37:50 #111
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60115558
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

[..]

Alleen in Nederland mag zo iemand vrij rondlopen, en hij krijgt nog veel geld ook
Ik neem aan dat je beseft dat wanneer je dat toestaat het hek van de dam is? Zolang een pedofiel nog nooit met één vinger een kind heeft aangeraakt voor seksuele doeleinden, is het uiteraard van de zotte om te opperen dat hij niet vrij mag rondlopen. Dat hij geld krijgt staat uiteraard geheel los van zijn geaardheid. Eenzelfde situatie had zich ook voor kunnen doen in het geval dat hij niet pedofiel zou zijn geweest. Achterstallig loon is immers loon waar je voor gewerkt hebt en waar je dus recht op hebt.
pi_60115576
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Goed idee! Verder zou ik graag zien dat we ze ook gratis treinkaartjes gaven (enkeltjes he).
Misschien kan de TS een bestemming vinden voor dat enkeltje, voorkeur is ergens in Duitsland.

zou hij het nu snappen, of is die plaat beton nog steeds niet weg?
pi_60115647
Een heel volk vergelijken met een paar zieke geesten Je zou bijna hopen dat jullie jonge dochtertje, neefje of broertje z'n eerste slachtoffer zal zijn.
pi_60115683
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Misschien kan de TS een bestemming vinden voor dat enkeltje, voorkeur is ergens in Duitsland.

zou hij het nu snappen, of is die plaat beton nog steeds niet weg?
Ik vrees het ergste, gezien zijn post van 10.43
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 10:48:18 #115
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60115730
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:43 schreef JenDaMan het volgende:
Een heel volk vergelijken met een paar zieke geesten Je zou bijna hopen dat jullie jonge dochtertje, neefje of broertje z'n eerste slachtoffer zal zijn.
Hitler is ook in z'n eentje begonnen.
Misschien moet je je lesgeld terug gaan vragen.
Veel heb je niet op gestoken op school zo te merken.
pi_60115747
quote:
ZIE HIER VAN ALLES STAAN WAARVAN MIJN PETJE HELEMAAL AFZAKT STUMPER IK WEET NIET HOE JE HET VOOR JEZELF KUNT VERANDWOORDEN IK GAF JE AL EEN LEUKE TIP ERGENS OP JE SITE MAAR HEB ER NOG EEN DAT IS NET ZO LEKKER ZOUT ZUUR OP JE LUL IS NET ZO FIJN !! MAAKT OOK GEEN VIJANDEN ALS JE EEN SPIEGEL KOOPT JE DAAE IN EEN GOED GAAT BEKIJKEN WAT EEN MIEZERIG VENTJE ZIE JE DAN ALS MIJN ZOON ZO WAS MAAKTE IK ER EIGEN HANDIG EEN MEISJE VAN ALS JE ER NU NOG UIT ZOu ZIEN GELOOFDE IK JOU MAAR JE BENT GEWOON MIN!! WIL NIET MIETJE ZEGGEN DAT ZOU VOOR JOU EEN COMPEMENT ZIJN ALS JE WERKELIJK EEN VENT WIL ZIJN PAK ER ZO EEN DIE SLAAN JE HELEMAAL VERROT
pi_60115770
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ja, want een mening over bepaalde zaken hangt van je opleiding af
Ik weet ook heus wel dat gedachten niet strafbaar zijn, maar mensen die duidelijk een gevaar voor zichzelf en anderen zijn zou je op z'n minst in de gaten moeten houden of verplicht psychisch onderzoeken.

Volgens mij kun jij beter zelf terug naar school en dan met name voor het vak geschiedenis, aangezien de vergelijking die je met Hitler trekt echt totaal nergens op slaat.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:51:53 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60115783
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe compementeus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60115788
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe compementeus!
Met als hoogtepunt
quote:
VERANDWOORDEN
pi_60115796
Overigens zijn die berichten op z'n hyves wel zeer triest, al kan ik de woede wel begrijpen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:54:05 #121
Profeta Pluriforma
pi_60115814
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:43 schreef JenDaMan het volgende:
Ah, daar komt de bekende drogreden van het op het gevoel spelen weer om de hoek kijken. JenDaMan, laat ik je dit vertellen, neem van mij aan dat iedereen in dit topic walgt van pedofilie. Maar de mensen die jij het toewenst dat een dierbare van hen het slachtoffer wordt van een pedofiel, kijken tegelijkertijd ook verder dan hun neus lang is. Stel jezelf eens voor. Je wordt geboren met een seksueel verlangen naar minderjarigen. Dat verlangen is niet een keuze, maar is in je diepste wezen ingeprogrammeerd als het ware. Je wilt niet aan die gevoelens toegeven, omdat je beseft dat ze niet in lijn zijn met de samenleving en anderen zelfs schade kunnen toedoen. Maar die gevoelens zijn zo hevig, je kunt er nergens mee naar toe en dan, op een zeker moment, kom je uit de kast. Je hebt de stap gezet om er openlijk over te praten. En dan zijn er mensen die spontaan veranderen in gruwelijke beesten. De je bedreigen, beledigen en achtervolgen. De je bij voorkeur preventief geruimd zouden zien worden. Dat lijkt mij persoonlijk een akelig bestaan.

Zolang een pedofiel zich van de maatschappelijke onwenselijkheid van zijn eigen wensen bewust is en er alles aan doet om in lijn met die onwenselijkheid te leven, vind ik het walgelijk en van een absoluut gebrek aan sociale ontwikkeling getuigen, wanneer je op een dergelijke agressieve manier zo'n persoon benadert.
pi_60115836
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Mensen die in een 'discussie' altijd terug naar hitler gaan . .

"Hitler had ook twee benen"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 10:55:27 #123
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60115837
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:50 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Ik weet ook heus wel dat gedachten niet strafbaar zijn, maar mensen die duidelijk een gevaar voor zichzelf en anderen zijn zou je op z'n minst in de gaten moeten houden of verplicht onderzoeken.

Volgens mij kun jij beter zelf terug naar school en dan met name voor het vak geschiedenis, aangezien de vergelijking die je met Hitler trekt echt totaal nergens op slaat.
Gristelijk "toonbeeld" Rouvoet is (in)direct verantwoordelijk voor de eventuele dode kinderen door het falend beleid omtrent de kinderbescherming.
Moet Rouvoet dan ook maar meteen preventief geruimd worden?
pi_60115846
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:14 schreef Gravensoft het volgende:
Waarom voelt Yvonne zich zo geroepen? Ik bedoel, heel je leven omgooien om enkel een pedojager te worden gaat ook weer te ver lijkt me. Ze heeft toch geen poot om op te staan in een rechtszaak.
Ik denk dat ze zelf een verleden van misbruik kent.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:56:15 #125
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60115848
quote:

[..]

Ja maar zo werkt dat niet. Het moet wel een raakvlak hebben met het werk wat je gaat doen.

Je kan als pedo gewoon een verklaring van goed verdrag krijgen als je in het bejaardenhuis gaat werken bv.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60115867
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:50 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Ik weet ook heus wel dat gedachten niet strafbaar zijn, maar mensen die duidelijk een gevaar voor zichzelf en anderen zijn zou je op z'n minst in de gaten moeten houden of verplicht psychisch onderzoeken.
En hoe bepaal je precies dat "gevaar"? Zijn dat de geldende normen en regels, of zou bijvoorbeeld een regering daar een wet voor kunnen (mis)bruiken, zodat ze alle mensen met een bepaalde overtuiging (God bestaat niet, aardbeien zijn vies, kinderen zijn sexy) op kunnen laten sluiten?

Snap je waar ik heen wil, of moet het hele verhaal en de aanleiding voor WO2 uit gaan typen ?
quote:
O nee? Ik zie anders zeer veel overeenkomsten met jouw pleidooi voor Stasi-achtige praktijken (namelijk het volgen en stigmatiseren van een groep mensen die nog nooit een vinger hebben uitgestoken naar kinderen) en de daadwerkelijke gebeurtenissen in 1930-1940
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 10:56:53 #127
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60115868
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:55 schreef tonks het volgende:

[..]

Hey, hij verwijst indirect naar de nazi praktijken van weleer.
Dus de verwijzing naar Hitler is terecht.
pi_60115886
quote:

[..]

Hoe heette die theorie ookalweer? Iemand die Hitler aanhaalde had de discussie al verloren.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:58:33 #129
Profeta Pluriforma
pi_60115899
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:57 schreef Gravensoft het volgende:

[..]

Hoe heette die theorie ookalweer? Iemand die Hitler aanhaalde had de discussie al verloren.
Wet van Godwin

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
pi_60115912
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:54 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ah, daar komt de bekende drogreden van het op het gevoel spelen weer om de hoek kijken. JenDaMan, laat ik je dit vertellen, neem van mij aan dat iedereen in dit topic walgt van pedofilie. Maar de mensen die jij het toewenst dat een dierbare van hen het slachtoffer wordt van een pedofiel, kijken tegelijkertijd ook verder dan hun neus lang is. Stel jezelf eens voor. Je wordt geboren met een seksueel verlangen naar minderjarigen. Dat verlangen is niet een keuze, maar is in je diepste wezen ingeprogrammeerd als het ware. Je wilt niet aan die gevoelens toegeven, omdat je beseft dat ze niet in lijn zijn met de samenleving en anderen zelfs schade kunnen toedoen. Maar die gevoelens zijn zo hevig, je kunt er nergens mee naar toe en dan, op een zeker moment, kom je uit de kast. Je hebt de stap gezet om er openlijk over te praten. En dan zijn er mensen die spontaan veranderen in gruwelijke beesten. De je bedreigen, beledigen en achtervolgen. De je bij voorkeur preventief geruimd zouden zien worden. Dat lijkt mij persoonlijk een akelig bestaan.
Goed tot zover ben ik het met je eens, maar dit geldt voor een pedofiel die er zelf mee zit dat ie ziek is. Die zou voor zichzelf hulp moeten gaan zoeken, als ie ook maar enigszins goedwillend is. Onze vriend Ricardo daartentegen loopt er mee te koop alsof ie bevoorrecht is met z'n ziekte en hij lijkt er helemaal niets aan te willen doen. Dat is wat me zo stoort, niet het feit dat ie pedofiel is opzich.
quote:
Zolang een pedofiel zich van de maatschappelijke onwenselijkheid van zijn eigen wensen bewust is en er alles aan doet om in lijn met die onwenselijkheid te leven, vind ik het walgelijk en van een absoluut gebrek aan sociale ontwikkeling getuigen, wanneer je op een dergelijke agressieve manier zo'n persoon benadert.
Dit vind ik naief. De kans dat zo iemand zich de rest van z'n leven 'rustig' houdt, lijkt me bijzonder klein. Zeker als ze zelf het idee hebben dat er geestelijk niets mis met ze is.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:00:15 #131
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60115948
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:56 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Of een kast-pedofiele is. Gay bashers zijn vaak zelf ook niet vies van de herenliefde.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:57 schreef Gravensoft het volgende:

[..]

Godwins Law
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 11:00:27 #132
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60115952
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Goed tot zover ben ik het met je eens, maar dit geldt voor een pedofiel die er zelf mee zit dat ie ziek is. Die zou voor zichzelf hulp moeten gaan zoeken, als ie ook maar enigszins goedwillend is. Onze vriend Ricardo daartentegen loopt er mee te koop alsof ie bevoorrecht is met z'n ziekte en hij lijkt er helemaal niets aan te willen doen. Dat is wat me zo stoort, niet het feit dat ie pedofiel is opzich.
[..]

Dit vind ik naief. De kans dat zo iemand zich de rest van z'n leven 'rustig' houdt, lijkt me bijzonder klein. Zeker als ze zelf het idee hebben dat er geestelijk niets mis met ze is.
Lijkt jou.
Jij hebt al bewezen hier hier dus niet bekwaam in te zijn.
pi_60116016
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En hoe bepaal je precies dat "gevaar"? Zijn dat de geldende normen en regels, of zou bijvoorbeeld een regering daar een wet voor kunnen (mis)bruiken, zodat ze alle mensen met een bepaalde overtuiging (God bestaat niet, aardbeien zijn vies, kinderen zijn sexy) op kunnen laten sluiten?
De overtuiging 'kinderen zijn sexy' vind ik in het rijtje 'Nederland dient vernietigd te worden' vallen. Vrijheid van meningsuiting heeft z'n grenzen. Mensen die het laatste openlijk op internet uiten kunnen een bezoek van de politie verwachten, vraag maar aan Samir en z'n kornuiten.
quote:
Snap je waar ik heen wil, of moet het hele verhaal en de aanleiding voor WO2 uit gaan typen ?
Ik snap waar je heen wilt, maar het slaat totaal nergens op.
quote:
O nee? Ik zie anders zeer veel overeenkomsten met jouw pleidooi voor Stasi-achtige praktijken (namelijk het volgen en stigmatiseren van een groep mensen die nog nooit een vinger hebben uitgestoken naar kinderen) en de daadwerkelijke gebeurtenissen in 1930-1940

Normaal ga ik nog in op zoiets, maar dit is zo dom dat ik er niet eens de moeite voor doe.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:05:27 #134
Profeta Pluriforma
pi_60116051
quote:

[..]

Dan vind ik zo iemand persoonlijk een onprettige individu, maar hem bestraffen daarvoor gaat mij te ver. Hij heeft recht op een mening, hoe verwerpelijk anderen die ook vinden. Tenzij hij zijn wensen omzet in daden uiteraard.
quote:
Er is geestelijk in principe ook helemaal niets met hen. Ze zijn niet ziek. Hun probleem is dat ze leven in een wereld waarin zij geen gehoor kunnen geven aan hun wensen. Hun wensen conflicteren met de moraal van de samenleving waar zij deel van uit maken.

Je kunt wel vinden dat de kans klein is dat een pedofiel zich voor de rest van zijn leven rustig houdt, maar vind je dat werkelijk voldoende reden om iemand daarom op voorhand vast te zetten? En wat bereik je daarmee? Dat de openheid die nu eindelijk eens een beetje op gang komt in de kiem wordt gesmoord, zodat ze zich weer in duisternis hullen. Want denk maar niet dat een dergelijk beleid er zorg voor draagt dat pedofilie zelf in de kiem wordt gesmoord. Het is een onderdeel van ons bestaan. We moeten het accepteren en er op de juiste manier mee omgaan.
pi_60116054
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Lijkt jou.
Jij hebt al bewezen hier hier dus niet bekwaam in te zijn.
De kans dat een heteroseksuele man nooit in z'n leven een vrouw aan zal (proberen te) raken is toch ook extreem klein?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:09:20 #136
Profeta Pluriforma
pi_60116127
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:05 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

De kans dat een heteroseksuele man nooit in z'n leven een vrouw aan zal (proberen te) raken is toch ook extreem klein?
Een dergelijke poging ondernemen als heteroseksuele man is dan ook volledig geaccepteerd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 11:11:07 #137
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60116162
quote:

[..]

Dus?
Des te meer redenen om preventief jou zaakje eraf te halen.
Het zou zo maar kunnen dat jij over 20 jaar je vergrijpt aan een jonge freule.
Dat zou zo maar mijn dochter kunnen zijn, dus maak ik je nu maar dood.
Just in case.
pi_60116168
quote:

[..]

Maar zal hij ze ook verkrachten? Dat is de juiste vergelijking.
pi_60116176
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:03 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

De overtuiging 'kinderen zijn sexy' vind ik in het rijtje 'Nederland dient vernietigd te worden' vallen. Vrijheid van meningsuiting heeft z'n grenzen. Mensen die het laatste openlijk op internet uiten kunnen een bezoek van de politie verwachten, vraag maar aan Samir en z'n kornuiten.
Ben je nu daadwerkelijk het gevaar van een pedofiel aan het toetsen met het gevaar van een terrorist?
quote:
Ik snap waar je heen wilt, maar het slaat totaal nergens op.
Weerleg het dan.
quote:

Normaal ga ik nog in op zoiets, maar dit is zo dom dat ik er niet eens de moeite voor doe.
Kom maar op. Wat maakt jouw vergelijking en jouw manier van preventief volgen en actief jagen op pedofielen die nog niets gedaan hebben zo anders dan de manier waardoor er op de joden werd gejaagd? Hadden zij al wel iets gedaan dan?
pi_60116199
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Maar zal hij ze ook verkrachten? Dat is de juiste vergelijking.
Precies. De kans is aanwezig dat de TS ooit, heel misschien, een keer een vrouw onzedelijk betast. Ik ben er dan ook voor om hem preventief te laten volgen, inclusief onderzoeken en eventuele vastzetting.
pi_60116241
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:05 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dan vind ik zo iemand persoonlijk een onprettige individu, maar hem bestraffen daarvoor gaat mij te ver. Hij heeft recht op een mening, hoe verwerpelijk anderen die ook vinden. Tenzij hij zijn wensen omzet in daden uiteraard.
Dus een Imam die hier openlijk politici doodwenst is in jouw mening ook niet strafbaar? Dat zijn ook slechts zijn gedachten die wij verwerpelijk vinden namelijk.
quote:
Er is geestelijk in principe ook helemaal niets met hen. Ze zijn niet ziek. Hun probleem is dat ze leven in een wereld waarin zij geen gehoor kunnen geven aan hun wensen. Hun wensen conflicteren met de moraal van de samenleving waar zij deel van uit maken.
Beetje geitenwollensokken-praat dit. Ze zijn wel degelijk ergens in hun hoofd flink ziek, met welke reden zou de natuur of God dit soort personen 'bewust' maken?
quote:
Je kunt wel vinden dat de kans klein is dat een pedofiel zich voor de rest van zijn leven rustig houdt, maar vind je dat werkelijk voldoende reden om iemand daarom op voorhand vast te zetten? En wat bereik je daarmee?

Dat de openheid die nu eindelijk eens een beetje op gang komt in de kiem wordt gesmoord, zodat ze zich weer in duisternis hullen. Want denk maar niet dat een dergelijk beleid er zorg voor draagt dat pedofilie zelf in de kiem wordt gesmoord. Het is een onderdeel van ons bestaan. We moeten het accepteren en er op de juiste manier mee omgaan.
Ik vind ook dat er openheid moet zijn hoor, maar dan alleen als ze erkennen dat ze fout zitten en zich willen inzetten om hun lusten tot seks met kinderen te beperken. Serieverkrachters worden wel eens chemisch gecastreerd, je zou mensen die openlijk voor hun pedofiele gevoelens uitkomen de waarschuwing kunnen geven dat bij 1 keer de fout ingaan hen dit ook te wachten staat.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:16:00 #142
150152 Queen_Bee
pi_60116248
quote:

[..]

.
I'm super sonic man
pi_60116270
JenDaMan, waarom blijf je dood, moord en verderf vergelijken met verkrachting? Het zijn 2 andere zaken. Je helpt de discussie niet echt zo.
pi_60116306
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus?
Des te meer redenen om preventief jou zaakje eraf te halen.
Het zou zo maar kunnen dat jij over 20 jaar je vergrijpt aan een jonge freule.
Dat zou zo maar mijn dochter kunnen zijn, dus maak ik je nu maar dood.
Just in case.
Ik bedoel dus te zeggen dat lusten niet je hele leven weg te drukken zijn. Bij 99,9 % van de mannen kunnen die behoeftes bevredigd worden op een manier waarop je niemand kwaad doet (desnoods ga je naar een prostituee) maar bij pedo's kan aan de lusten alleen voldaan worden op een manier waarop je anderen (kinderen dus) kwaad doet.
pi_60116327
Die van Hertum is kankergek
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:24:36 #146
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60116421
Die reacies op zijn hyves
pi_60116428
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:19 schreef Triptamine het volgende:
Die van Hertum is kankergek
Het rare is dat die vrouw hier meer als gek wordt neergezet (of ze dat is, geen idee ik ken d'r niet) dan die Ricardo, terwijl dat toch echt de zieke geest hier is.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 11:25:33 #148
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60116441
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:18 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Ik bedoel dus te zeggen dat lusten niet je hele leven weg te drukken zijn. Bij 99,9 % van de mannen kunnen die behoeftes bevredigd worden op een manier waarop je niemand kwaad doet (desnoods ga je naar een prostituee) maar bij pedo's kan aan de lusten alleen voldaan worden op een manier waarop je anderen (kinderen dus) kwaad doet.
Oh?
Heb je daar onderzoek naar gedaan?
Wie zegt dat pedo's niet naar een strand gaan daar foto's maken van spelende kids voor hun trekken?
En het daar bij laten?
Ben jij alziend dat je weet dat elke pedo ooit de fout in gaat?
Ben jij alziend dat jij zelf nooit de fout in zal gaan?
pi_60116461
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:56 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Nee die kent ze niet.. Voor haar is het alleen maar belangrijk dat ze in de schijnwerpers staat het gaat haar puur om de aandacht en dan maakt het haar niet uit of je nu pedofiel bent of gewoon een burger...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:27:48 #150
150152 Queen_Bee
pi_60116468
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Het rare is dat die vrouw hier meer als gek wordt neergezet (of ze dat is, geen idee ik ken d'r niet) dan die Ricardo, terwijl dat toch echt de zieke geest hier is.
Er is maar plek voor één moron?
I'm super sonic man
pi_60116494
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Oh?
Heb je daar onderzoek naar gedaan?
Wie zegt dat pedo's niet naar een strand gaan daar foto's maken van spelende kids voor hun trekken?
En het daar bij laten?
Ben jij alziend dat je weet dat elke pedo ooit de fout in gaat?
Ben jij alziend dat jij zelf nooit de fout in zal gaan?
Ik geef ze het nadeel van de twijfel in deze. De veiligheid van kinderen is belangrijker dan de vrijheid van zo'n ranzige pedo.
pi_60116496
quote:

[..]

Het verschil is dat die Ricardo zo geboren is, en het wss zelf ook niet relaxt vind. Die Yvonne kickt gewoon op het irriteren van anderen
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:29:39 #153
Profeta Pluriforma
pi_60116506
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:15 schreef JenDaMan het volgende:
Dus een Imam die hier openlijk politici doodwenst is in jouw mening ook niet strafbaar? Dat zijn ook slechts zijn gedachten die wij verwerpelijk vinden namelijk.
Een imam is in de eerste plaats voor sommige mensen een belangrijke voorbeeldfiguur die in dat geval letterlijk poogt aan te zetten tot geweld. Dat het gaat om een voorbeeldfiguur is ook een belangrijk gegeven, maar openlijk aan zetten tot geweld is an sich reden om harder op te treden. Wat hij zelf in gedachten heeft is daarentegen zijn zaak. Maar eigenlijk zou jij er ook voor moeten zijn dat al die mensen die al die verwerpelijke doodverwensingen schrijven in het Hyvesprofiel van deze pedofiel op dezelfde manier preventief aangepakt moeten worden, dat is wel zo consequent in je denken.
quote:
Beetje geitenwollensokken-praat dit. Ze zijn wel degelijk ergens in hun hoofd flink ziek, met welke reden zou de natuur of God dit soort personen 'bewust' maken?
Er is geen reden, er is alleen een gegeven feit. Dat is nu net de reden waarom je moet uitkijken met het gebruiken van een predikaat zoals ziek. Je kunt iets ziek vinden omdat je er van gruwelt, maar dat maakt het nog niet wezenlijk ziek. In de natuur komen verschijnsel voor die onder bepaalde omstandigheden het levenlicht hebben gezien. In principe geldt dat ook voor homoseksualiteit. Dat je het geitenwollensokkenpraat noemt is je zoveelste poging om een afwijkende visie onderuit te halen. Dat vind ik erg jammer.
quote:
Ik vind ook dat er openheid moet zijn hoor, maar dan alleen als ze erkennen dat ze fout zitten en zich willen inzetten om hun lusten tot seks met kinderen te beperken. Serieverkrachters worden wel eens chemisch gecastreerd, je zou mensen die openlijk voor hun pedofiele gevoelens uitkomen de waarschuwing kunnen geven dat bij 1 keer de fout ingaan hen dit ook te wachten staat.
Ja, bij overtreding hard aanpakken. Dat is ook mijn mening. Uit respect voor het slachtoffer vooral. Maar voor wat betreft die openheid. Ik denk dat de samenleving meer gebaat is bij een pedofiel die openlijk aangeeft blij te zijn met zijn geaardheid, dan een situatie wanneer diezelfde pedofiel niets zegt maar wel dezelfde ideeën heeft.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:31:08 #154
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_60116530
quote:

[..]

Het zijn allebei achterlijke wezens.
Wmb. mogen ze die van Hertum met een blok beton in de botlek tiefen en die Ricardo chemisch castreren.
2 problemen opgelost .

Wat betreft die vrouw, google maar eens op der naam. Echt walgelijk wat een klotewijf is dat.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:34:01 #155
150152 Queen_Bee
pi_60116577
JenDaMen, ben jij er nu één van Yvonne of ben je HIER puur en alleen bezig met meneer pedo door wat hij zelf heeft gezegd?
I'm super sonic man
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 11:34:21 #156
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60116583
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:29 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Ik geef ze het nadeel van de twijfel in deze. De veiligheid van kinderen is belangrijker dan de vrijheid van zo'n ranzige pedo.
Dan geef ik jou ook het nadeel van de twijfel en breek preventief je poten als ik je tegen kom zodat je niet meer achter m'n toekomstige dochter aan kan lopen.

Wanneer de veiligheid van kinderen heilig is voor je waarom ageer je dan niet tegen de regering die vele malen erger is dan 1 pedo.
Of de kerk?
Of tegen sektes waar kids op 13 jarige leeftijd al zwanger zijn?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:41:30 #157
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60116709
reactie op hyves !

dit is nou puur aandacht vragen...
jij wil strijden om de wereld te verbeteren?
ken je de gezegde verbeter de wereld begin bij jezelf!?! jij ziet niet in hoe een egotripper jij bent jij wilt dus kinderen hun onschuld afnemen hun jeugd ...de hele reden van kindzijn afnemen om het feit dat jij alles strak wil jij denkt dat pedofielen recht hebben en jullie een goed iets doen? terwijl jullie dagelijks kinderen trauma's bezorgen...zelfs de natuur is tegen jullie...laatst las ik in de krant een meisje van 12 ontvoerd in afrika om uitgehuwelijkt te worden en ze is verkracht en geslagen ..leeuwen hebben de daders weggejaagd en je zou denken het meisje opgegeten ..ze hebben het meisje beschermd totdat de politie er was ...door het huilen van het meisje hebben ze haar gespaard...door de leed die ze heb mee gemaakt....jij bent het niet eens waard om aan de leeuwen te voeren...dan zou je er nog makkelijk van af komen...
ze zouden de rest van je leven moeten pijnigen net zoveel pijn aandoen als dat jij kleine kinderen aan doet.. jij bent een fout van de natuur die recht gezet moet worden...zwakkeling
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:44:06 #158
150152 Queen_Bee
pi_60116762
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:41 schreef Pieter-utd het volgende:
reactie op hyves !

ken je de gezegde verbeter de wereld begin bij jezelf!?! jij ziet niet in hoe een egotripper jij bent jij wilt dus kinderen hun onschuld afnemen hun jeugd ...de hele reden van kindzijn afnemen om het feit dat jij alles strak wil jij denkt dat pedofielen recht hebben en jullie een goed iets doen? terwijl jullie dagelijks kinderen trauma's bezorgen...zelfs de natuur is tegen jullie...laatst las ik in de krant een meisje van 12 ontvoerd in afrika om uitgehuwelijkt te worden en ze is verkracht en geslagen ..leeuwen hebben de daders weggejaagd en je zou denken het meisje opgegeten ..ze hebben het meisje beschermd totdat de politie er was ...door het huilen van het meisje hebben ze haar gespaard...door de leed die ze heb mee gemaakt....jij bent het niet eens waard om aan de leeuwen te voeren...dan zou je er nog makkelijk van af komen...
ze zouden de rest van je leven moeten pijnigen net zoveel pijn aandoen als dat jij kleine kinderen aan doet.. jij bent een fout van de natuur die recht gezet moet worden...zwakkeling
I'm super sonic man
pi_60116914
quote:
reactie op hyves !

\

Mag linea recta doorlopen naar broodjeaap.nl .
pi_60117067
quote:
reactie op hyves !
[...blaat...]
OMFG
pi_60117068
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:29 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Je begeeft je daarmee op een hellend vlak, en dat is volgens mij niet wenselijk. Wat nou als ik je de beide armen morgen breek, omdat ik bang ben dat je het laatste karretje bij de AH voor me weg zal kapen op 15 Juli 2011? Dat is precies hetzelfde als wat jij verkondigd, en dit is in mijn beleving even belangrijk. En nou niet aan komen met "dat is flauwekul/gaat nooit gebeuren oid" jij wil die beste man ook preventief te grazen nemen, terwijl er dus nog helemaal niks strafbaars gebeurd is.

Zie je waar het heen gaat als we zo gaan redeneren? Iedereen vindt wat anders belangrijk, en juist daarom zijn er wetten gemaakt en hebben we rechters om individuele gevallen daar aan te toetsen. Als je het vermoeden hebt dat er iets niet in de haak is, kan je naar de politie gaan, en dan maken die er echt wel werk van, die zijn ook niet blind voor alle maatschappelijke ophef over dit onderwerp.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:00:10 #162
Profeta Pluriforma
pi_60117122
Ik heb overigens geen enkele sympathie voor mevrouw Yvonne van Hertum. Ze slaat door, ze is niet voor rede vatbaar. Ze heeft zich een doel voor ogen gesteld en vervolgens haar oogkleppen opgezet. Ze is als een stier die woedend raast richting een rode lap en zich niet laat afwijken van de koers. Nee, zulke mensen dragen weinig bij aan een verbetering van de situatie.
pi_60117310
Lol Yvonne van Hertum heeft nog samen gewerkt met deze Ricardo en nu ineens moet ze in de belangstelling staan.
Zei is iemand die op elke pedofiele site zit om te kijken en mee te praten underdekoffer en dan de woordjes omdraaien om op dr eigen site neer te zetten.
pi_60117413
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef maan het volgende:
Lol Yvonne van Hertum heeft nog samen gewerkt met deze Ricardo en nu ineens moet ze in de belangstelling staan.
Zei is iemand die op elke pedofiele site zit om te kijken en mee te praten underdekoffer en dan de woordjes omdraaien om op dr eigen site neer te zetten.
Samen gewerkt?
pi_60117419
Zou ze gewoon mediageil zijn?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:17:59 #166
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_60117510
Precies
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:24:39 #167
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60117671
quote:
[..]

[..]
Maakt de natuur "bewust" geestelijk en lichamelijk gehandicapten?
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:29 schreef servus_universitas het volgende:
...... Maar eigenlijk zou jij er ook voor moeten zijn dat al die mensen die al die verwerpelijke doodverwensingen schrijven in het Hyvesprofiel van deze pedofiel op dezelfde manier preventief aangepakt moeten worden, dat is wel zo consequent in je denken.
QFT!

Maar zo zal TS wel niet denken, dat zijn namenlijk de "goeden".
  Admin dinsdag 15 juli 2008 @ 12:30:27 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60117802
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:21 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wat had ik dan?

pi_60117858
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat had ik dan?
"the sequal"

pi_60118406
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Samen gewerkt?
Ja samen gewerkt. Je moet maar is op haar naam googlen je komt de meest ranzige dingen van dr tegen en hoe ze werkelijk is..
Ze heeft nu al zovaak met een pedofiel samen gewerkt op een forum zelfs is dr 1 modje bij haar geweest..
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:06:11 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60118571
is ze weer bezig ...

aangifte doen wegens aansporing tot haat ofzo.... opruimen die zooi
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60118590
Die Ricardo word ook niet blij van zijn hyves gok ik zo .
pi_60118735
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:57 schreef fruityloop het volgende:
terwijl er dus nog helemaal niks strafbaars gebeurd is.
In het geval Ricardo Huneveld is er al wel wat strafbaars gebeurd.
In het geval Yvonne van Hertum overigens ook

Als we dan toch aan het preventief ruimen gaan, dan graag beiden a.u.b.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:16:27 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60118807
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef r_one het volgende:

[..]

In het geval Ricardo Huneveld is er al wel wat strafbaars gebeurd.
wat dan precies?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:20:05 #175
165512 MASD
Music is dead.
pi_60118890
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:16 schreef Re het volgende:

[..]

wat dan precies?
kiddiepron kijken wss. Maar imo mogen ze dat legaliseren voor pedo's. Anders moeten ze ergens anders hun gerief kwijt.
Long live music.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:22:56 #176
150152 Queen_Bee
pi_60118958
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:20 schreef MASD het volgende:

[..]

kiddiepron kijken wss. Maar imo mogen ze dat legaliseren voor pedo's. Anders moeten ze ergens anders hun gerief kwijt.
En jouw kind gebruiken om het te maken?
I'm super sonic man
pi_60119002
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:20 schreef MASD het volgende:

[..]

Gevaarlijk mijn inziens, want de kinderporno zal dan ook gemaakt moeten worden en dat is weer strafbaar en onwenselijk.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:26:23 #178
165512 MASD
Music is dead.
pi_60119047
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:22 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

En jouw kind gebruiken om het te maken?
Nee, het wordt gewoon gemaakt en zal gewoon gemaakt blijven worden. Dat kun je niet ontkennen en niet tegengaan. Tevens is er gewoon al gigantisch veel kiddiepron.
Long live music.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:26:41 #179
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60119052
je kunt je wel afvragen of er niet doorgeslagen waordt wat betreft kiddiepr0n. Als zo'n pedo een tekening maakt van een kind dat seks heeft dan is dat al strafbaar
[..]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:27:10 #180
165512 MASD
Music is dead.
pi_60119064
Oh, beter doen ze eerst iets aan kinderprostitutie wat imo veel en veel erger is.
Long live music.
pi_60119212
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:26 schreef MikeyMo het volgende:
je kunt je wel afvragen of er niet doorgeslagen waordt wat betreft kiddiepr0n. Als zo'n pedo een tekening maakt van een kind dat seks heeft dan is dat al strafbaar
Daar hoef je geen pedo voor te zijn. Ik vind idd dat Nederland te ver aan het doorslaan is een beetje de kant van de USA op. Nog even en elke crimineel (of het nu een pedofiel of fraudeur is) staat met naam, toenaam en foto op een website, en dat is niet wenselijk vind ik want er moet wel gekeken worden naar de aard van het misdrijf en of er kans op herhaling is etc........ want ook criminelen hebben recht op privacy. Eens een dief is niet altijd een dief (al is een dief iets heel ander dan een seksuele delinquent vind ik).

Ik vind nog al wat lees ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 15-07-2008 13:38:29 (Typfout) ]
pi_60119269
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:27 schreef MASD het volgende:
Oh, beter doen ze eerst iets aan kinderprostitutie wat imo veel en veel erger is.
Dat en kinderpornografie bevinden zich in hetzelfde circuit en vaak ook in dezelfde vicieuze cirkel. Het een kan niet zonder het ander.
pi_60119329
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:16 schreef Re het volgende:
wat dan precies?
Hij is in behandeling geweest bij De Waag.
Iets met ontucht en kleine jochies enzo.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_60119333
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:51 schreef Gravensoft het volgende:

[..]

Verwijder 's' uit de url
#geen
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:44:27 #185
150152 Queen_Bee
pi_60119546
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:26 schreef MASD het volgende:

[..]

Nee, het wordt gewoon gemaakt en zal gewoon gemaakt blijven worden. Dat kun je niet ontkennen en niet tegengaan. Tevens is er gewoon al gigantisch veel kiddiepron.
Ja, maar als je dat gaat legaliseren wordt er nog veel meer gemaakt. En err, jij kijkt toch ook niet elke avond naar dezelfde pron film? Je wil steeds een nieuwe film hebben.

Ben het er wel mee eens dat aan kinderprostitutie ook iets gedaan moet worden, maar die dingen hangen allemaal samen. Kinderporno legaliseren is in ieder geval niet de manier om kinderprostitutie te stoppen.
I'm super sonic man
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:27:24 #186
152789 karr-1
pi_60120702
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:37 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Verwijder 's' uit de url
Ik durf er niet eens te gaan kijken, wie weet wat ik er allemaal tegenkom aan smerigheid.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:30:32 #187
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60120795
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik durf er niet eens te gaan kijken, wie weet wat ik er allemaal tegenkom aan smerigheid.
visueel gezien zal het wel meevallen, maar ik wil een dergelijke url niet in mijn history hebben staan dus ik klik er niet op
[..]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:33:03 #188
Profeta Pluriforma
pi_60120871
Het lijkt mij ook niet wenselijk om kinderporno te legaliseren. Ook al wordt er ook nu aan de lopende band kinderporno gemaakt, het gaat om het idee. Wat voor indruk maakt het dat je kinderporno legaliseert? Het zegt in feite dat het oke is. Als kijker sta je weliswaar feitelijk los van de productie van de gebeurtenissen waar je naar zit te kijken, maar je bent wel onderdeel van de cyclus. Een proces waar een machteloos kind de dupe van is geworden. Of een verbod nu wel of niet bijdraagt aan het tegengaan van de productie van kinderporno, het gaat sowieso om het principe.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:43:34 #189
152789 karr-1
pi_60121156
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:30 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

visueel gezien zal het wel meevallen, maar ik wil een dergelijke url niet in mijn history hebben staan dus ik klik er niet op
History kun je wissen
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:45:30 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60121206
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:43 schreef karr-1 het volgende:

[..]

History kun je wissen
och je IP adres zal vast wel geregistreerd worden aldaar
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:46:09 #191
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60121223
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:43 schreef karr-1 het volgende:

[..]

History kun je wissen
er zal maar net een collega op je beeldscherm kijken
[..]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:47:01 #192
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60121241
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef servus_universitas het volgende:
Het lijkt mij ook niet wenselijk om kinderporno te legaliseren. Ook al wordt er ook nu aan de lopende band kinderporno gemaakt, het gaat om het idee. Wat voor indruk maakt het dat je kinderporno legaliseert? Het zegt in feite dat het oke is. Als kijker sta je weliswaar feitelijk los van de productie van de gebeurtenissen waar je naar zit te kijken, maar je bent wel onderdeel van de cyclus. Een proces waar een machteloos kind de dupe van is geworden. Of een verbod nu wel of niet bijdraagt aan het tegengaan van de productie van kinderporno, het gaat sowieso om het principe.
op het moment dat je er voor betaalt hou je de industrie zeker draaidende
[..]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:05:09 #193
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60121656
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:47 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

op het moment dat je er voor betaalt hou je de industrie zeker draaidende
Sowieso betalen voor porno...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:22:17 #194
152789 karr-1
pi_60122048
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:46 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

er zal maar net een collega op je beeldscherm kijken
Lijkt me ook niet iets wat je op je werk gaat doen he.....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:17:08 #195
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60123319
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef FracturedMindz het volgende:

Geschreven door Daniella
[..]
Het moge duidelijk zijn dat 'onze' cultuur superieur is, en honderden jaren voorloopt op die van anderen.

.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60125048
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat 'onze' cultuur superieur is, en honderden jaren voorloopt op die van anderen.

.
Definieer "onze" cultuur aub?
pi_60125350
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Vraag het Yvonne van Hertum wat je daar tegen komt ze zit er namelijk dagelijks..
pi_60125701
Ze ziet zichzelf als de Simon Wiesenthal van de pedojagers, maar ze komt niet verder dan het niveau Joseph McCarthy, heb ik het idee.

Al net zo verknipt als Ricardo Hunefeld.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:06:44 #199
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60127053
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:06 schreef Ferdo het volgende:
Ze ziet zichzelf als de Simon Wiesenthal van de pedojagers, maar ze komt niet verder dan het niveau Joseph McCarthy, heb ik het idee.
Mooie vergelijking
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:19:24 #200
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60134887
quote:
gedaan... permaban voor van Hertum ??
FOK!'s rode weduwe.
  Redactie Frontpage woensdag 16 juli 2008 @ 10:24:51 #201
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60138983
Even inlezen
pi_60139717
Sommige mensen hier doen net alsof elke pedofiel in een bosje bij de kleuterschool staat te wachten op dat ene jongetje wat net iets later wordt opgehaald dan de rest.

Ik ben ze ook liever kwijt dan rijk maar als die stratenmaker die pedo via de gebruikelijke manier had ontslagen i.p.v. z'n kop in het zand te steken hadden we (hier) niks (over) gehoord. Wat dat betreft is het zijn goed recht om naar de pers toe te stappen.

En die Yvonne van Hertum is knettergek en verzint dingen waar je bij staat.
pi_60140010
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:00 schreef servus_universitas het volgende:
Ik heb overigens geen enkele sympathie voor mevrouw Yvonne van Hertum. Ze slaat door, ze is niet voor rede vatbaar. Ze heeft zich een doel voor ogen gesteld en vervolgens haar oogkleppen opgezet. Ze is als een stier die woedend raast richting een rode lap en zich niet laat afwijken van de koers. Nee, zulke mensen dragen weinig bij aan een verbetering van de situatie.
Dat is het hele probleem rondom pedofilie. Pedosexuele handelingen zijn natuurlijk gewoon een ernstig misdrijf, maar in tegenstelling tot zaken als moord of verkrachting van een volwassen gaan bij mensen de ouderhormoontjes gieren wanneer het pedofilie betreft en verdwijnt elke vorm van redelijkheid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:32:51 #204
152789 karr-1
pi_60140438
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem rondom pedofilie. Pedosexuele handelingen zijn natuurlijk gewoon een ernstig misdrijf, maar in tegenstelling tot zaken als moord of verkrachting van een volwassen gaan bij mensen de ouderhormoontjes gieren wanneer het pedofilie betreft en verdwijnt elke vorm van redelijkheid.
De handelingen op zich zijn strafbaar, de gedachte er aan niet. Helaas zien mensen bij pedofilie dat onderscheid niet meer.
pi_60147869
Yvonne van Hertum ziet het verschil tussen een pedofiel en een hetro al niet eens meer.
pi_60148064
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:48 schreef maan het volgende:
Yvonne van Hertum ziet het verschil tussen een pedofiel en een hetro al niet eens meer.
Niet alle pedofielen vallen op jonge jongetjes hoor.
pi_60159747
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:00 schreef PDOA het volgende:

[..]

Niet alle pedofielen vallen op jonge jongetjes hoor.
Dat zal best. Maar Yvonne van Hertum ziet dat toch heel anders..
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:12:21 #208
13250 Lod
Sapere aude!
pi_60161537
En uiteindelijk gaan we naar de Utopie van Yvonne van H: Weggejaagd na fotograferen eigen kinderen
GNU Terry Pratchett
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:54:52 #209
2651 svann
night-hawk
pi_60163625
Op de redactie van de Mirror wordt heel wat nieuws gemaakt.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 14:27:53 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60224936

zondag 20 juli 2008 @ 14:35:21 #211
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60225075
die mensen op de site zijn gewoon even erg als de dingen van stephan waarop ze reageren...
put
your
clothes
on!
pi_60225100
.
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 14:39:54 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60225138
De gewraakte column:
http://frontpage.fok.nl/column/7885/1/-SunChaser:-De-hype-rond-pedofielen.html

zondag 20 juli 2008 @ 14:41:01 #214
150152 Queen_Bee
pi_60225156
Yvon gaat ook aangifte doen, want dit is puur laster.

I'm super sonic man
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 14:42:04 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60225170
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:41 schreef Queen_Bee het volgende:

Die andere Yvonne hè, niet ik

Ik ben met kleine y

zondag 20 juli 2008 @ 14:42:07 #216
150152 Queen_Bee
pi_60225173
Omfg, die mail
I'm super sonic man
  zondag 20 juli 2008 @ 14:43:07 #217
150152 Queen_Bee
pi_60225202
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die andere Yvonne hè, niet ik

Ik ben met kleine y
Ik had ook niet verwacht dat jij anti Fok bezig zou gaan
I'm super sonic man
pi_60225231
quote:
RED: Kan ons geen fok schelen hoe de spelling is, gaat om de inhoud die er staat!
.
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 14:49:39 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60225345
Oh God, dat commentaar, wat triest
Enge mensen, en nu denken ze ook nog dat Sun z'n fobo heeft leeggehaald, losers

Zeg Edelachtbare, dat mag ik toch wel zeggen hè

pi_60225347
Jezus, al die edits in mensen hun commentaar onder dat artikel is echt te triest voor woorden. Kenmerkt die hele club wel.
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 14:50:08 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60225356
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ].
Wel lief van je

pi_60225413
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:49 schreef yvonne het volgende:
Oh God, dat commentaar, wat triest
Enge mensen, en nu denken ze ook nog dat Sun z'n fobo heeft leeggehaald, losers

Zeg Edelachtbare, dat mag ik toch wel zeggen hè
Ja, kan er echt niet bij wat voor idioten er rondlopen in NL. En dan zo'n Jane Doe (geen idee of het de FOK!user is), die even zijn/haar antipathie komt melden over SC. Over dingen op internet te serieus nemen gesproken.
pi_60225437
Het is nieteens smaad! Het is smaadschrift... Hihi

Verder vind ik die van Hertum minstens zo eng als de 'pedofielen' die ze aan haar schandpaaltje nagelt.
Eng wijf.
  zondag 20 juli 2008 @ 14:55:05 #224
150152 Queen_Bee
pi_60225448
"Op de site lees ik dergelijke reacties als wie tegen Yvonne is is zelf pedofiel"

Iedereen in dit topic is pedofiel !!!!
I'm super sonic man
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 14:55:53 #225
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60225463
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:53 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ja, kan er echt niet bij wat voor idioten er rondlopen in NL. En dan zo'n Jane Doe (geen idee of het de FOK!user is), die even zijn/haar antipathie komt melden over SC. Over dingen op internet te serieus nemen gesproken.
Het zou zo maar een FOK!user kunnen zijn, triester vind ik dan dat je je zegje bij die creeps wilt doen..

pi_60225471
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:55 schreef Queen_Bee het volgende:
"Op de site lees ik dergelijke reacties als wie tegen Yvonne is is zelf pedofiel"

?
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 14:56:45 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60225472
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:55 schreef Queen_Bee het volgende:

Nou, dan hebben we genoeg om een aanklacht in te dienen dunkt me

zondag 20 juli 2008 @ 15:03:22 #228
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60225578
wat een onzin, sun is hoogstens efebofiel...
[..]
pi_60225636
quote:
Dat je mijn persoon niet moet oke, maar zet geen valse informatie neer.
en nota bene dát uit de mond van Yv um
.
pi_60225661
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het zou zo maar een FOK!user kunnen zijn, triester vind ik dan dat je je zegje bij die creeps wilt doen..
Het zegt heel veel over de moraal van die user.
pi_60225813
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:03 schreef MikeyMo het volgende:
Dat is elke gezonde man, !. Stiekem, .

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2008 15:15:20 ]
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 15:18:53 #232
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60225891
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:03 schreef MikeyMo het volgende:
Jij toch ook

zondag 20 juli 2008 @ 15:21:12 #233
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_60225930
quote:
reactie op hyves !

Alle-fucking-machtig, de domheid en achterlijkheid van sommige mensen is bijna te erg om aan te zien. En het is eng om te zien hoe makkelijk mensen kunnen veranderen in monsterachtige wezens die hunkeren naar het bloed van iemand die in feite niks verkeerds heeft gedaan behalve het naar buiten komen met een mening die door vrij weinig andere mensen wordt gedeeld.
It's about being boss, not being the boss...
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 15:35:30 #234
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60226245
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:49 schreef Vagere_Hein het volgende:
Jezus, al die edits in mensen hun commentaar onder dat artikel is echt te triest voor woorden. Kenmerkt die hele club wel.
Dit is de leukste :

[quote ]Wie deze Stefan die overiges de nicknaam SunChaser heeft eens van dichtbij wil bekijken hier een linkie naar zijn fotoboek http://fotoboek.fok.nl/SunChaser [/quote]

Moeten we er niet wat FOK!TV materiaal bijplaatsen zodat ze zelf niet hoeven te googlen?

Overigens wat achtergrondinfo over deze integere mevrouw Yvonne van Hertum aka Droomvrouw.

http://www.overvonne.org/viewtopic.php?p=1986&sid=85916d1dffd947ab18b639ffa06129da

[ Bericht 27% gewijzigd door Loedertje op 20-07-2008 15:41:27 ]
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2008 @ 16:38:13 #235
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60227399
Geweldig hoe de YvH-fanboys mn oude columns doorspitten om er achter te komen wie ik dan wel niet ben

Oja en de schaamhaarfoto's in mn FoBo bewijzen wel dat ik niks met pedo's heb lijkt me Yvonne van Hertum is er echter door geobsedeerd. Lijkt me niet echt gezond eigenlijk.
pi_60227952
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:41 schreef Queen_Bee het volgende:

http://www.stopkindersex.com/2008/07/20/nu-fok-je-de-verkeerde/
.
  zondag 20 juli 2008 @ 17:20:01 #237
150152 Queen_Bee
pi_60228024
quote:
Bromsnorren, flaptop, linkie. Je kunt veel zeggen maar hip is ze wel!
I'm super sonic man
  zondag 20 juli 2008 @ 17:33:12 #238
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60228228
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij toch ook
yup, ik heb het praktisch uitgevonden

Seventeen FTW!!!
[..]
pi_60228470
Hoe komt die relhoer aan je telefoonnummer? Kun je trouwens ook aangifte van doen he: ongewenst publiceren van privegegevens.
pi_60228789
En het derde topic over Fok! binnen een paar uur:
http://www.stopkindersex.(...)-lezen-erg-moeilijk/

Het schijnt ze wel dwars te zitten

Tags: fok.nl, kindermisbruik, leugen, pedofilie, stopkindersex.com
.
pi_60229622
Ik verbaas me altijd als er weer iets aan de hand is rond Yvonne van H. Zowel voor- als tegenstanders zijn zo veel met het onderwerp bezig dat er talloze sites bestaan met uitspraken, feiten en vetes en er duiken altijd mensen in de discussie op die ofwel een vete met haar hebben of die een bekende van haar zijn en die weer misinformatie verspreiden. Het is echt een stelletje nutjobs met een hele ongezonde obsessie.
pi_60230042
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:57 schreef r_one het volgende:
En het derde topic over Fok! binnen een paar uur:
http://www.stopkindersex.(...)-lezen-erg-moeilijk/

Het schijnt ze wel dwars te zitten

Tags: fok.nl, kindermisbruik, leugen, pedofilie, stopkindersex.com
Je weet toch hoe snel ze is met knippen en plakken
pi_60230122
quote:
Volgens mij mag je helemaal geen NAW-gegevens van andere mensen publiceren.

RED: Je mag geen kinderen misbruiken ook

Comment by Postmortum — July 20, 2008 @ 19:06
Ik weet niet of ik d'r zielig moet vinden of d'r gewoon uit moet lachen... Wat een domme edit.
pi_60230240
Dat is geen correct Nederlands.
  zondag 20 juli 2008 @ 19:22:47 #245
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60230279
de ironie van dit alles is dat Yvonne van Hertum en haar clubje hun bestaansrecht ontlenen aan het bestaan van pedofielen. Zonder hetgeen wat ze het meest haten zijn ze niets, ze willen ze verdijven, uitroeien, maar stel dat dat lukt dan is de betekenis van hun leven ook voorbij, iig die van hun groepje. Hun levensader is het bestaan van dat wat ze het meest haten.
[..]
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 19:32:04 #246
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60230420
MikeyMo, Yvonne van Hertum doet sinds haar ontdekking van het internet niets anders dan leugens verspreiden en uit rancune iédereen die op haar digitale pad komt aan haar digitale schandpaalplatformpjes ophangen, van de ene chatbox naar de andere, van het ene forum naar het andere. Ik denk dat mevr beter eens een baan kan gaan zoeken, ze verveeld zich al ruim 10 jaar enorm. Vraag mij af wat ze voor haar internetroddel en laster verslaving heeft gedaan, waarschijnlijk erg actief in buurthuizen alwaar ze mensen zwart maakte ?
pi_60230561
Waarschijnlijk belt ze die vermeende pedo's ook 's nachts op en zet ze hun NAW-gegevens online, zonder dat er ook maar is bewezen of meneer een pedofiel is. Een beetje zoals de Duitsers ook deden ten tijde van 1939-1945. Van Hertum is het (geindoctrineerde) Duitse Volk en de vermeende pedo de Jood.
pi_60230810
Ik zou haar poten breken als ze mijn dochter was.
Graag op anoniem
  zondag 20 juli 2008 @ 19:58:43 #249
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_60230815
YvH zou er eerst eens beter aan doen om contact op te nemen met PsyQ....
http://www.psyq.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 20-07-2008 19:59:04 (typo) ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_60231609
Van Hertum is een kuthoer!!! Met die kiddiepr0n op haar pc!

(dadelijk geeft ze me aan)
pi_60231633
En staat sunchaser zijn tel-nummer nu op Internet?
pi_60233778
Is dit een grote spuit11 of staat dit topic nu ook op haar blog?
pi_60233832
Haar mirror deugt niet, alle foto's zijn gedeeplinked . Sunny hoeft maar even te editten en er staan rode kruisjes.
pi_60233975
quote:
Volgens mij mag je helemaal geen NAW-gegevens van andere mensen publiceren.

RED: Je mag geen kinderen misbruiken ook
Wat een argument zeg .
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 22:44:46 #255
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60234430
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:42 schreef PDOA het volgende:
Waarschijnlijk belt ze die vermeende pedo's ook 's nachts op en zet ze hun NAW-gegevens online, zonder dat er ook maar is bewezen of meneer een pedofiel is. Een beetje zoals de Duitsers ook deden ten tijde van 1939-1945. Van Hertum is het (geindoctrineerde) Duitse Volk en de vermeende pedo de Jood.
quote:
Een paar jaar geleden viel haar boekje ‘Tranen op vier mei’ niet in goede aarde. Daarin schreef Van Hertum als dochter van een Joodse vader over diens problemen met de Tweede Wereldoorlog. De inhoud van het boekje was grotendeels verzonnen, tot schrik van de Joodse gemeenschap. Telegraaf journaliste Gerda Frankenhuis over Yvonne van Hertum die als Yvonne de Bruin een verleden uit haar duim zoog
Hoe is het nu met Sunchaser? Heb je haar inmiddels al gesproken of is ze onverstaanbaar rond dit tijdstip?
  zondag 20 juli 2008 @ 22:54:15 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60234636
Dit blijft een leuke, maar vermoeiende rel. .
KuikenGuppy
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2008 @ 22:59:08 #258
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60234752
Ben ik een keer op vakantie is er een rel
pi_60234777
Ik ben een jongen van 11, heb gister nog seks gehad met SunChaser!
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2008 @ 23:05:36 #260
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60234875
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:00 schreef HutteFlutte het volgende:
Ik ben een jongen van 11, heb gister nog seks gehad met SunChaser!
Wat doe jij nog zo laat op dan?
pi_60234892
Ik zit te wachten op jou , voor een 2de wilde avond
  zondag 20 juli 2008 @ 23:12:13 #262
213178 MortSubite
Alea jacta est
pi_60235020
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:46 schreef HutteFlutte het volgende:
http://www.stopkindersex.com/2008/07/20/sunchaser-vs-pedochaser/

Sunchaser vs Pedochaser

De censuur zit er in elk geval goed in elkaar, zo te zien.
pi_60235021
Wie is teamleon?
pi_60235038
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:12 schreef HutteFlutte het volgende:
Wie is teamleon?
Ze haalt nogal eens namen door elkaar.
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 23:15:57 #266
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60235088
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:12 schreef Ferdo het volgende:

[..]

De censuur zit er in elk geval goed in elkaar, zo te zien.
Iemand die zich bewust voordoet als minderjarige op chatboxen heeft d.m.v. sexueel getinte chats idd een vorm van KP op zijn/haar pc in de logs dus heeft Sunchaser gewoon hardstikke gelijk

Eigenlijk best vunzig als je daar je genot uit moet halen trouwens.
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2008 @ 23:16:45 #267
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60235100

Goed werk van TL
pi_60235148
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Iemand die zich bewust voordoet als minderjarige op chatboxen heeft d.m.v. sexueel getinte chats idd een vorm van KP op zijn/haar pc in de logs dus heeft Sunchaser gewoon hardstikke gelijk

Eigenlijk best vunzig als je daar je genot uit moet halen trouwens.
De Stasi zou zich rotschamen voor zo'n Inoffizielle Mitarbeiter.
pi_60235162
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:13 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ze haalt nogal eens namen door elkaar.
IS teamleon een fokker?

Een anti-yvonne type?
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 23:25:30 #270
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60235275
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:20 schreef HutteFlutte het volgende:

[..]

IS teamleon een fokker?

Een anti-yvonne type?
Maakt dat iets uit?
Het is iemand die feiten van fantasie kan onderscheiden en daar draait het om toch?
pi_60235323
Nee maar is die weblog opgericht als een counter voor Yvonne? Probeer ze even in een hokje te plaatsen .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 juli 2008 @ 23:27:47 #272
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60235325
Hoeveel artikeltjes heeft ze nu al geschreven?
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 23:28:55 #273
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60235343
quote:
Forbidden
You don't have permission to access /2008/07/20/sunchaser-vs-pedochaser/ on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Ze heeft dus echt iets te verbergen, het is wat als je last hebt van pseudologia fantastica en anderen elk woord wat je zegt kunnen onderbouwen met de werkelijke feiten.

Zo, deze thread is bijna vol
pi_60235363
Dat is wel heel verdacht ja.
pi_60235365
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze is er druk mee, net als met het weghalen van de haar onwelgevallige reacties. Heeft ze weer minder tijd voor haar heksenjacht.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 juli 2008 @ 23:30:41 #276
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60235369
Bij mij doet hij het nog gewoon.
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 23:31:35 #277
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60235386
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarover?
Ze heeft boeken vol geschreven met verzinsels over iedereen die haar virtuele pad kruist en het niet met haar eens is.
Heb zelf het genoegen gehad om de hoofdrol te spelen in een toneelstuk van een X-aantal hoofdstukken van 1 van haar eerste boeken

Heb je haar media-optredens al eens gezien?
pi_60235390
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij lag wel even plat, maar hij doet het inderdaad weer.
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 23:32:28 #279
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60235405
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Tot je een reactie plaatst die haar niet zint of die niemand mag lezen , dan komt de censuur om de hoek kijken en verwijderd ze deze
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 juli 2008 @ 23:33:19 #280
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60235421
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waarover?
Ze heeft boeken vol geschreven met verzinsels over iedereen die haar virtuele pad kruist en het niet met haar eens is.
Heb zelf het genoegen gehad om de hoofdrol te spelen in een toneelstuk van een X-aantal hoofdstukken van 1 van haar eerste boeken

Heb je haar media-optredens al eens gezien?
Ik weet niet eens wie het is. Ik besteed weinig aandacht aan internet leipen. Dan zou ik een dagtaak hebben.
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 23:34:39 #281
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60235449
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:

Ik weet niet eens wie het is. Ik besteed weinig aandacht aan internet leipen.

Je komt haar zo af en toe eens tegen als je intensief surft.
  zondag 20 juli 2008 @ 23:38:03 #282
28033 Pek
je moet wat
pi_60235513
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:34 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je komt haar zo af en toe eens tegen als je intensief surft.
Loog deze charlatan niet een heel holocaustverleden bij elkaar?
Ongelooflijk dat er nog serieus op dit monster gereageerd wordt
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_60235565
quote:

[..]
Je kent haar?
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 23:43:10 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60235601
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:12 schreef HutteFlutte het volgende:
Wie is teamleon?
TeamLeon
(Leon Paalman)
http://teamleon.wordpress.com/

pi_60235618
O ik zie net de FAQ .
pi_60235638
quote:

(..)

(..)
Wat een eer.

How come?
pi_60235653
Is het de Leon Paalman van die belasting schandaal ?
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 23:49:44 #288
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60235700
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:38 schreef Pek het volgende:

[..]

Ongelooflijk dat er nog serieus op dit monster gereageerd wordt
Boekje geschreven zelfs, toen heette ze nog anders, ik heb het ergens in een ander Hertumtopic gepost.

† In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 23:50:09 #289
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60235706
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:38 schreef Pek het volgende:

Klopt wel zo'n beetje, staat op diverse sites te lezen, ze *schreef* (copy/paste) een boek onder de naam Yvonne de Bruin.

Pseudologia fantastica

Feiten:
quote:
Yvonne van Hertum in Rotterdam nam het initiatief voor Stopkindersexnu.nl. Ze begeeft zich in chatboxen en doet zich voor als minderjarige teneinde honingpotten voor pedofielen te creëren. Dat lukt haar naar eigen zeggen uitstekend: "Ik voel dat exact aan,. Ik heb ze zo in de smiezen."
quote:
Liesbeth Groeneveld van het Meldpunt Kinderporno vindt dat een illusie: "Geloof je echt dat dit werkt. Dat die mannen gegarandeerd afzien van verder gebruik van kinderporno? Ik vind de hele methode niet goed. Ze hebben ook zelf foto's van kinderporno online gezet om daders te lokken. Dat moet je niet doen. Achter elke foto zit misbruik van een kind. Dat doel heiligt de middelen niet.
  Admin zondag 20 juli 2008 @ 23:53:28 #290
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60235769

Admin zondag 20 juli 2008 @ 23:55:10 #291
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60235795

pi_60235832
De censuur is haast net zo erg als bij ons op de FP.
Graag op anoniem
  zondag 20 juli 2008 @ 23:57:46 #293
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60235846
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 20 juli 2008 @ 23:58:28 #294
28033 Pek
je moet wat
pi_60235865
quote:
Duidelijk

En Sunchaser mag dan een lul zijn, het is wel onze lul. Laat dat pokkewijf met haar rotpoten van onze rotlul afblijven

Zo, die zit
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 23:58:33 #295
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60235866
quote:
Leuk stuk
quote:
Het spel is uit voor trukendoos Yvonne van Hertum. Wellicht bent u bekend met deze 52 jarige huismoeder; vroeger ook wel Rabbie genoemd. Zij runde enige tijd de website "Stopkindersexnu" die reeds offline gegooid is door de provider en toonde zich een radicaal op het gebied van de "pedobestrijding". Tegen iedereen die het maar horen wilde riep ze dat ze pedofielen ontmaskerde op het internet die ze vervolgens met naam en toenaam bekend maakte. Haar werkelijke aard en bedoelingen bleven echter lange tijd verscholen onder een golf van moddergooierij, maar een steeds groter wordende groep mensen is het nu spuugzat. Mevrouw geilt op aandacht, kickt erop als mannen hun cavia laten zien nadat zij zich voor heeft gedaan als tienermeisje, post kinderporno op haar forum. Tevens bestaat het vermoeden dat ze die rommel ook doorstuurt via P2P-netwerken. Mensen die uit de school klappen worden door haar genadeloos kapot gemaakt. Openbaring van persoonlijke informatie, stalken en bedreigingen zijn deze manipulatieve tante ook niet vreemd.

Leugen en bedrog zijn bij haar aan de orde van de dag. Zomaar een greep uit de vele verwijten die haar gemaakt kunnen worden vormt de trieste leugen betreffende een zelfmoord. Volgens haar zou de oprichting van pedopartij PNVD aanleiding geweest zijn voor een zelfmoord. Bleek niks van waar. Rare verhalen over de holocaust, ontsnappingen van haar familie uit concentratiekampen en andere bizarre verhalen om Joden te beledigen waren ook al niet op waarheid berust. Pseudologia fantastica is een term die meteen in ons opkomt. Ziekelijke neiging tot manipulatie door letterlijk alles aan elkaar te liegen.

Uitlokking is een term die vast bekend in de oren klinkt. Yvonne gaf eens toe dat haar leven om porno draaide. Ze doet zich, ondanks dat de overgang al lang en breed haar tol heeft geëist, nog steeds voor als een tienermeisje.

Yvonne van Hertum vuistdiep in de kinderporno.

Hoewel Yvonne zich ook heeft opgesteld als beschermengel voor slachtoffers van misbruik, verscheen er op hetzelfde forum kinderporno. Politie en justitie zouden haar daarom eens een bezoekje moeten brengen aangezien ze op haar computer wel eens een aardige vangst moeten kunnen doen. Ze moet dat ergens hebben opgeslagen. Voorliefde voor porno is voor haar niet nieuw. Natuurfilms blijken in haar treurige bestaan vaak de enige mogelijkheid om te ontsnappen aan de duistere realiteit. Laten we de naam Menno Bush vallen, dan kunt u vast Google gebruiken om iets leuks over sekslijnen te weten te komen. Jawel, ze hijgde mannen tot een hoogtepunt. Of daar ook kleine jongens bij zaten is onbekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')