Zeik niet.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:59 schreef yvonne het volgende:
Verdiep je liever in "Yvonne van Hertum" lijkt me slimmer.
Of niet, mij een bietquote:
Dus we hebben te maken met een homofiele pedofielquote:Op maandag 14 juli 2008 23:45 schreef Hanstin het volgende:
Hey een broeder
edit: ah gadver hij houd van kleine jongens ga dan voor de kleine meisjes
Mij ook, dus niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, aangezien justitie faalt waren bovenstaande acties in het echt doen beter geweest.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:43 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Tikken
09-07 17:47: Dylan dood Ricardo
09-07 16:22: Kevaa [®'-w¥k] breekt alles van je kk pedofiel Ricardo
09-07 15:47: TUCO will break your legs Ricardo
Kansloos dat mensen dit soort teksten lopen te schrijven.
Zucht, mensen die ineens in barbaren veranderen.quote:Daniella (187)
zaterdag, 22:55
hey vieze vuile tering hufter als je het gore lef in je donder heb kom dan even naar tholen slachten we je hier wel af met veel plezier zelfs zwakkeling dat je bent als je toch ten alletijde maar van mijn dochterje afblijf want ik haal de ogen uit je kop en slacht je fienaal langzaam af kankerleider
vies vuil tering ventje kruip terug bij je moeder in der kut en zorg dat ze een kind uitpers in plaats van een nageboorte of nee liever helmaal niet meer want niemand zal jou soort missen op deze wereld maar geloof vieze vuile kankerhond als we je tegen komen ga je eraan DUIDELIJK!!!!!!!!
Ja, laten we de doodstraf maar invoeren!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:46 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Idd, aangezien justitie faalt waren bovenstaande acties in het echt doen beter geweest.
www.boylovers.net bestaat niet? Loopt Yvonne hier nou met modder te gooien?quote:'Ricardo Hunefeld is een tikkende tijdbom’
,,Ricardo Hunefeld is een tikkende tijdbom,’’ zegt Yvonne van Hertum, initiatiefneemster van de groep Stop Kindersex (www.stopkindersex.com).
De groep bestaat uit vier vrijwilligers die pedofielen dagelijks volgen door zich undercover onder hen te begeven in gespreksgroepen op internet.
Van Hertum noemt de Papendrechter ‘een gevaarlijk mannetje’. ,,Ik volg hem al anderhalf jaar. Als je ziet wat hij zegt en doet op internet, zie je ook dat hij elk moment de fout in kan gaan. Hij heeft nu een vriendje van 11 jaar. Daarover vertelt hij op boylovers.net. Ik weet hoe het kind heet en wat zijn vader voor werk doet. De ouders van het jongetje hebben hem verboden contact te hebben. Hunefeld zoekt hem toch op op het voetbalveld.’’
Ook doet Hunefeld volgens Van Hertum fanatieke pogingen zich een plek te verwerven in ‘het wereldje’ van pedofielenvereniging Martijn en de Partij voor de Naastenliefde, Vrijheid Diversiteit.
Op de Martijn-site geeft Hunefeld toe dat hij een jaar bij De Waag in behandeling is geweest na seksuele handelingen met een kind, toen hij zelf 17 jaar was. Hij ontkende gisteren desgevraagd een relatie met een kind van 11.
Van Hertum: ,,Hij liegt. Eigenlijk zou hij niet vrij rond moeten lopen. Ik zou zijn poten breken als hij mijn zoon was.’’
Gewoon opsluiten en nooit meer vrijlaten. De veiligheid van kinderen is veel en veel belangrijker dan de vrijheid van zo'n debiel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja, laten we de doodstraf maar invoeren!
Ik kots op barbaren.
Kankerleiderquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zucht, mensen die ineens in barbaren veranderen.
Zie daar de principes die ten grondslag liggen aan de Holocaust ed. Prachtige illustratie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zucht, mensen die ineens in barbaren veranderen.
Zucht, ja. Helaas zijn deze mensen zo achterlijk dat ze dat zelf niet doorhebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zie daar de principes die ten grondslag liggen aan de Holocaust ed. Prachtige illustratie.
Leg uit aub?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:59 schreef yvonne het volgende:
Verdiep je liever in "Yvonne van Hertum" lijkt me slimmer.
Ja. Want je kan zo iemand makkelijk opsluiten voor vieze en enge gedachten!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:46 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Idd, aangezien justitie faalt waren bovenstaande acties in het echt doen beter geweest.
Yvonne van Hertum loopt al jaren met modder te gooienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:51 schreef Gravensoft het volgende:
[..]
www.boylovers.net bestaat niet? Loopt Yvonne hier nou met modder te gooien?
Mijn gedachte.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:25 schreef MASD het volgende:
Mja, kan het begrijpen. Hij kiest er ook niet voor om zo geboren te zijn, als je dan je hele leven wordt achtergesteld vanwege je voorkeur kan het frustrerend zijn. Nu is het niet op te lossen met therapie en dergelijke en sex hebben met kinderen is ook niet iets dat zou moeten gebeuren. Je zit tussen 2 dingen in. Ik ben iig tegen pedosexualiteit, pedofilie mag imo, zolang het bij "niet aanraken" blijft.
Ja, wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zie daar de principes die ten grondslag liggen aan de Holocaust ed. Prachtige illustratie.
Een discussie met hem gaat echt geen zin hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Want je kan zo iemand makkelijk opsluiten voor vieze en enge gedachten!
Zal ik een post van jou aanhalen uit een ander topic wat hier toch wel op begint te lijken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Ja, wat een vergelijkingde meeste pedo's zijn hardwerkende, eerlijke en goede mensen die slechts als zondebok van alle problemen in Nederland gebruikt worden...
Wat een domheid straalt er van jouw post uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Ja, wat een vergelijkingde meeste pedo's zijn hardwerkende, eerlijke en goede mensen die slechts als zondebok van alle problemen in Nederland gebruikt worden...
Ja, daarom is het een gelukkige omstandigheid dat er een elite is die dit soort denken enigszins in toom kan houden. Maar zodra elite en dit denken samenvalllen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zucht, ja. Helaas zijn deze mensen zo achterlijk dat ze dat zelf niet doorhebben.
Omdat jij het bentquote:
Gebruik je verstand. Op grond van 'horen zeggen' wil hier een doorsneeburger een andere burger - die ze helemaal niet kent - van allerlei zeer ernstigs aandoen. Dat lijkt me een tamelijk ongezonde instelling.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Understatementquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef maan het volgende:
[..]
Yvonne van Hertum loopt al jaren met modder te gooien
Heb of wil je ooit kinderen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Een discussie met hem gaat echt geen zin hebben
Klinkt als een goed topicquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:03 schreef yvonne het volgende:
@Juup, en hier kwamen uit alle hoeken en gaten de fans en tegenstanders elkaar afmaken:
Stop Stopkindersex.com
Dank je, jij bent een engelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
Nou ja, zat over dit enge mens te vinden.
Ja, en ik breng ze altijd naar de mensen die Yvonne beticht van pedofilie. Easy moneh.quote:
Nou, Pouwelien weet waar ze over praat hoor, duidelijkquote:ZIE HIER VAN ALLES STAAN WAARVAN MIJN PETJE HELEMAAL AFZAKT STUMPER IK WEET NIET HOE JE HET VOOR JEZELF KUNT VERANDWOORDEN IK GAF JE AL EEN LEUKE TIP ERGENS OP JE SITE MAAR HEB ER NOG EEN DAT IS NET ZO LEKKER ZOUT ZUUR OP JE LUL IS NET ZO FIJN !! MAAKT OOK GEEN VIJANDEN ALS JE EEN SPIEGEL KOOPT JE DAAE IN EEN GOED GAAT BEKIJKEN WAT EEN MIEZERIG VENTJE ZIE JE DAN ALS MIJN ZOON ZO WAS MAAKTE IK ER EIGEN HANDIG EEN MEISJE VAN ALS JE ER NU NOG UIT ZOu ZIEN GELOOFDE IK JOU MAAR JE BENT GEWOON MIN!! WIL NIET MIETJE ZEGGEN DAT ZOU VOOR JOU EEN COMPEMENT ZIJN ALS JE WERKELIJK EEN VENT WIL ZIJN PAK ER ZO EEN DIE SLAAN JE HELEMAAL VERROT
Maar als die aardige jongen naast je zou komen wonen zou het prima zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, en ik breng ze altijd naar de mensen die Yvonne beticht van pedofilie. Easy moneh.
Zeg ik dat ergens? Oh, nee, want ik heb er nog niets over gezegdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:12 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Maar als die aardige jongen naast je zou komen wonen zou het prima zijn?
Wat heeft dat er mee te maken? Die jongen heeft pedofiele gedachten, moeten we dan de gedachtepolitie op hem afsturen ofzo?quote:
Wat wil je dan doen, wachten tot het te laat is? Heb je dat filmpje gezien? Alleen op grond daarvan zou ie al strafbaar moeten zijn, net als iemand die openlijk een filmpje op youtube zet over hoe ie de minister-president wil afslachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Die jongen heeft pedofiele gedachten, moeten we dan de gedachtepolitie op hem afsturen ofzo?
Dan mag je dus straks ook niet meer fantaseren over je buurvrouw, het leuke kassameisje of de lerares?
Whats next? Echt, elke vorm van realiteitszin gaat verloren bij dit soort stompzinnige oproepen tot geweld.
Lul niet zo dom en stoer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:19 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen, wachten tot het te laat is? Heb je dat filmpje gezien? Alleen op grond daarvan zou ie al strafbaar moeten zijn, net als iemand die openlijk een filmpje op youtube zet over hoe ie de minister-president wil afslachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |