gewoon verklaring goed gedragquote:Op maandag 14 juli 2008 23:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Die Hunefeld is natuurlijk niet goed snik, maar allemachtig wat een jankerds die meneer en mevrouw de Man. Je mag iemand niet op staande voet ontslaan omdat hij pedofiel is, en verder ook alle regels aan je laars lappen. Doe je dat allemaal wel, moet je ook niet zeuren dat je problemen krijgt.
voor een stratenmaker een verklaring van goed gedrag eisenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef gruppo3 het volgende:
[..]
als je gaat werken mag hij vragen om een verklaring van goed gedrag
Die hij natuurlijk gewoon gekregen zou hebben. Dat had dus niks geholpen in deze.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef gruppo3 het volgende:
[..]
als je gaat werken mag hij vragen om een verklaring van goed gedrag
Ja johquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Maarjah, homofilie is tegenwoordig ook geaccepteerd, dus dit zal wel de volgende stap zijn
Of we bashen gewoon zijn hyves volquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
Beste hyvers,dit is nou precies wat deze jongeman wil:AANDACHT en dat krijgt ie nu volop van iedereen,ook van mij dus nu!!!Deze jongeman is in zijn jeugd waarschijnlijk liefde tekort gekomen en misschien ook nog eens sexueel misbruikt door derden!!!!Dus ik geef het advies aan de hyvers om hem niks meer te sturen en aan deze persoon zou ik willen zeggen:ZOEK HULP BIJ DE BETREFFENDE INSTANTIES
Je moet die foto's van die man eens kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
Beste hyvers,dit is nou precies wat deze jongeman wil:AANDACHT en dat krijgt ie nu volop van iedereen,ook van mij dus nu!!!Deze jongeman is in zijn jeugd waarschijnlijk liefde tekort gekomen en misschien ook nog eens sexueel misbruikt door derden!!!!Dus ik geef het advies aan de hyvers om hem niks meer te sturen en aan deze persoon zou ik willen zeggen:ZOEK HULP BIJ DE BETREFFENDE INSTANTIES
Hmmm..., ik zie wel een verband.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:32 schreef MASD het volgende:
De falende spelling en grammaticale opbouw van álle reacties daar is puur toeval hoop ik
Dat dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:26 schreef MASD het volgende:
Al snap ik niet hoe je een kinderlichaam kunt preferen over een stel goede tieten
tieten
Appels...peren...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Die filmpjes van hem, vooral dat semi serieuze gelul over de media![]()
Maarjah, homofilie is tegenwoordig ook geaccepteerd, dus dit zal wel de volgende stap zijn
Die pingsquote:09-07 17:47: Dylan dood Ricardo
09-07 16:22: Kevaa [®'-w¥k] breekt alles van je kk pedofiel Ricardo
09-07 15:47: TUCO will break your legs Ricardo
09-07 10:57: Kevin bost lood in het koppi van Ricardo
09-07 06:52: Hanny zegt sterf maar tegen Ricardo
08-07 22:12: Alieda je ballen moeten ze eraf hakken bah vies ventje Ricardo
08-07 16:50: Peter kicks Ricardo
08-07 13:08: jolanda deelt een aantal flinke klappen en trappen uit aan Ricardo
08-07 10:06: :lol: NOBY:lol: ik perforeer je bek zo dat je eigen moeder je niet meer herkend Ricardo
08-07 00:04: Ruud :coolpeace: kicks Ricardo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |