abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60109090
quote:
‘Ricardo Hunefeld is een tikkende tijdbom’

,,Ricardo Hunefeld is een tikkende tijdbom,’’ zegt Yvonne van Hertum, initiatiefneemster van de groep Stop Kindersex (www.stopkindersex.com).
De groep bestaat uit vier vrijwilligers die pedofielen dagelijks volgen door zich undercover onder hen te begeven in gespreksgroepen op internet.

Van Hertum noemt de Papendrechter ‘een gevaarlijk mannetje’. ,,Ik volg hem al anderhalf jaar. Als je ziet wat hij zegt en doet op internet, zie je ook dat hij elk moment de fout in kan gaan. Hij heeft nu een vriendje van 11 jaar. Daarover vertelt hij op boylovers.net. Ik weet hoe het kind heet en wat zijn vader voor werk doet. De ouders van het jongetje hebben hem verboden contact te hebben. Hunefeld zoekt hem toch op op het voetbalveld.’’

Ook doet Hunefeld volgens Van Hertum fanatieke pogingen zich een plek te verwerven in ‘het wereldje’ van pedofielenvereniging Martijn en de Partij voor de Naastenliefde, Vrijheid Diversiteit.

Op de Martijn-site geeft Hunefeld toe dat hij een jaar bij De Waag in behandeling is geweest na seksuele handelingen met een kind, toen hij zelf 17 jaar was. Hij ontkende gisteren desgevraagd een relatie met een kind van 11.

Van Hertum: ,,Hij liegt. Eigenlijk zou hij niet vrij rond moeten lopen. Ik zou zijn poten breken als hij mijn zoon was.’’
quote:
Bijna failliet na ontslag pedofiel
Door FRANK VAN DEN ELSEN

SLIEDRECHT - Het Sliedrechtse stratenmakersbedrijfje A en C staat aan de rand van de financiële afgrond door een torenhoge salarisclaim van de pedofiele medewerker Ricardo Hunefeld.

Chris Baas, Melissa de Man en de kinderen kunnen nu nog maar net overleven dankzij Melissa' s WAO-uitkering. FOTO RICHARD VAN HOEK

Ricardo Hunefeld.

vorige afbeelding 1 / 2 volgende ,,Ik werk in mijn eentje voornamelijk om zíjn salaris op te brengen,’’ zegt ondernemer Chris Baas. ,,Wat overblijft, gaat op aan vaste zakelijke lasten. Ik houd zelf niets over.’’ Het gezin kan nog maar net rondkomen dankzij de wao-uitkering van Baas’ vriendin, Melissa de Man.

Hunefeld (22), die zich op internetsites nadrukkelijk profileert als pedofiel, heeft een vordering van ruim 11.000 euro op Baas wegens achterstallig loon. Hij wil wel vertrekken, maar eist dan een bijkomende ontslagvergoeding. Baas: ,,Dat geld heb ik niet. Ik heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat dit het einde van mijn zaak betekent.’’

Baas ontsloeg de werknemer op staande voet in januari, nadat die een hoog opgelopen conflict met Baas’ vriendin had gekregen om zijn geaardheid. Volgens De Man uitte Hunefeld meermalen bedreigingen jegens haar en de kinderen.

De kortgedingrechter bepaalde in mei dat het ontslag juridisch niet in de haak was en dat Hunefeld nog gewoon in dienst is bij A en C.

Baas: ,,Ik kan niet van hem af. Hij werkt niet, maar verdient wel. Ik kan hem nu alleen ontslaan via een lange procedure. Daarvoor heb ik een advocaat nodig. Maar die kan ik niet betalen, omdat Hunefeld bij mij beslag laat leggen. Waarom weegt zo’n rechter niet mee dat ik een gezin te onderhouden heb?’’

Melissa de Man, de vriendin van stratenmaker Chris Baas, weet nog precies hoe een msn-gesprek in januari volledig uit de hand liep tussen haar en het enige personeelslid van de zaak van haar man, de zelfbenoemde pedofiel Ricardo Hunefeld.

De Man (28): ,,Ricardo werkte sinds anderhalf jaar voor Chris. Er was ook veel contact in de persoonlijke sfeer. Die avond msn’de hij dat hij me iets wilde vertellen wat gevoelig lag: hij was pedofiel. Hij zei dat hij valt op kinderen vanaf zes jaar. Uit liefde, zei hij. Hij zou kinderen nooit verkrachten.’’

Deze woorden zijn van dezelfde strekking als het statement dat Hunefeld eerder tegenover deze krant maakte: dat hij pedofilie niet als een ziekte, maar als ‘gave’ beschouwt.

Hij profileert zich met zijn geaardheid met naam en toenaam op internet. Hij zocht zelf de publiciteit toen hij in mei zijn ontslag aanvocht.

Hunefeld zegt bezig te zijn aan een boek over zijn liefde voor kinderen. Hij is bestuursmedewerker van pedofielenvereniging Martijn en lid van de Partij voor de Naastenliefde, bekender als de ‘Pedopartij’.

De Man, zelf moeder van twee jonge kinderen, reageerde furieus in het msn-gesprek. Ze zei tegen Hunefeld dat een kind geen seksuele relatie uit liefde kán hebben. Ze liet weten dat ze hem hierom veroordeelt.

De Man: ,,Ik vroeg hem om onmiddellijk onze harde schijf terug te brengen. Die had hij thuis. Hij is handig met computers en zou voor ons proberen foto’s die verloren gegaan waren, nog te redden van die schijf. Ook foto’s van de kinderen. Die wilde ik terug, toen ik eenmaal wist dat hij op kinderen liep te geilen. Toen ik dat zei, dreigde hij die foto’s te verspreiden op internet.’’

De Man meldde dit de volgende ochtend aan de politie, die de melding serieus nam en de harde schijf terughaalde.

Baas besloot om na dit alles Hunefeld te ontslaan op staande voet. Baas (29): ,,Niet in de eerste plaats omdat hij pedofiel is, hoewel ik er moeite mee zou hebben gehad om hem schoolpleinen te laten bestraten. Maar het dreigen in mijn huiselijke sfeer ging me echt te ver.’’

In alle commotie pakte Baas het ontslag echter niet handig aan. Hij verstuurde de ontslagbrief niet per aangetekende post en zette er ook niet in wat de reden was. Baas: ,,Bewust niet, zodat hij nog ergens anders aan de slag kon. Zelfs toen probeerde ik nog een goede werkgever voor hem te zijn. Ik heb hem altijd geprobeerd verder te helpen.’’

De rechter veegde hier vier maanden later de vloer mee aan: het ontslag was niet volgens de regels. Hunefeld bleef voorlopig in dienst en is dat tot op de dag van vandaag nog.

Baas zit ‘in de tang’ en vreest daar niet meer uit te komen. ,,Ik kan zonder advocaat geen ontslagprocedure beginnen, maar ik kan geen advocaat betalen. Vorige week heb ik niet eens kunnen werken. Ik kon niet tanken met mijn bedrijfsbus, omdat er beslag lag op mijn rekeningen, zakelijk en privé.’’

Op bouwplaatsen kreeg Baas al ‘vieze vuile pedo’ naar zijn hoofd geslingerd. ,,Door de media-aandacht. Ik heb teruggeroepen: je moet beter lezen, ik heb er juist een pedo uitgegooid.’’ De Man, die van de stress gezondheidsklachten heeft gekregen, zegt: ,,Het is een kwestie van weken dat Chris failliet gaat. Daar heeft hij dan vier jaar voor geknokt. En een pedofiel wordt de hand boven het hoofd gehouden.’’ Baas: ,,Ik hoop dat die rechter dit ook leest.’’

Hunefeld laat weten dat ook hij al maanden noodgedwongen op kosten van een ander leeft, omdat het achterstallig salaris niet betaald wordt. Hij ontkent de bedreigingen.

,,Ricardo Hunefeld is een tikkende tijdbom,’’ zegt Yvonne van Hertum, initiatiefneemster van de groep Stop Kindersex (www.stopkindersex.com). De groep bestaat uit vier vrijwilligers die pedofielen dagelijks volgen door zich undercover onder hen te begeven in gespreksgroepen op internet.

Van Hertum noemt de Papendrechter ‘een gevaarlijk mannetje’. ,,Ik volg hem al anderhalf jaar. Als je ziet wat hij zegt en doet op internet, zie je ook dat hij elk moment de fout in kan gaan. Hij heeft nu een vriendje van 11 jaar. Daarover vertelt hij op boylovers.net. Ik weet hoe het kind heet en wat zijn vader voor werk doet. De ouders van het jongetje hebben hem verboden contact te hebben. Hunefeld zoekt hem toch op op het voetbalveld.’’

Ook doet Hunefeld volgens Van Hertum fanatieke pogingen zich een plek te verwerven in ‘het wereldje’ van pedofielenvereniging Martijn en de Partij voor de Naastenliefde, Vrijheid Diversiteit.

Op de Martijn-site geeft Hunefeld toe dat hij een jaar bij De Waag in behandeling is geweest na seksuele handelingen met een kind, toen hij zelf 17 jaar was. Hij ontkent desgevraagd een relatie met een kind van 11.

Van Hertum: ,,Hij liegt. Eigenlijk zou hij niet vrij rond moeten lopen. Ik zou zijn poten breken als hij mijn zoon was.’’
Alleen in Nederland mag zo iemand vrij rondlopen, en hij krijgt nog veel geld ook
In deze gevallen vind ik dat de burger het recht in eigen hand mag nemen, de jusititie faalt weer...

Z'n hyves : http://rhunefeld.hyves.nl/

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 15-07-2008 09:17:22 (Foto verwijderd) ]
  maandag 14 juli 2008 @ 23:01:01 #2
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_60109187
Hij heeft wel een symphatiek gezicht.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_60109261
HAAL ME FOTO METEEN WEG

kalm pedos zijn dus vaag
pi_60109297
Leuke reacties op zijn hyves.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60109358
en ze ouders gaan dan niet mee naar voetbal
  maandag 14 juli 2008 @ 23:08:19 #6
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_60109406
Doet me denken aan dat liedje van de vliegende panters over kassajuffrouws
pi_60109484
* FracturedMindz lacht zich dood om de reacties op zijn Hyves.

Geschreven door Daniella
quote:
hey vieze vuile tering hufter als je het gore lef in je donder heb kom dan even naar tholen slachten we je hier wel af met veel plezier zelfs zwakkeling dat je bent als je toch ten alletijde maar van mijn dochterje afblijf want ik haal de ogen uit je kop en slacht je fienaal langzaam af kankerleider
vies vuil tering ventje kruip terug bij je moeder in der kut en zorg dat ze een kind uitpers in plaats van een nageboorte of nee liever helmaal niet meer want niemand zal jou soort missen op deze wereld maar geloof vieze vuile kankerhond als we je tegen komen ga je eraan DUIDELIJK!!!!!!!!
  maandag 14 juli 2008 @ 23:11:55 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60109515
quote:
In deze gevallen vind ik dat de burger het recht in eigen hand mag nemen, de jusititie faalt weer...
op basis van welk strafbaar feit zou hij aangepakt moeten worden dan? Walgelijke gevoelens en voorkeuren zijn niet strafbaar...
En voor wat betreft die werkgever: die heeft gewoon dom gehandeld. Ontslag op staande voet is nu eenmaal aan strikte regels gebonden. Ietsje langer wachten en een goede reden "vinden" was veel efficienter geweest
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 14 juli 2008 @ 23:12:26 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60109532
leuke jongen... zijn er geen grote homoseksuele negers die de overheid een plezier willen doen?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60109559
Wat is dat voor youtubefilmpje waar ze het op z'n hyves over hebben?
pi_60109677
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Biancavia het volgende:
Deze misschien?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_60109694
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef FracturedMindz het volgende:
* FracturedMindz lacht zich dood om de reacties op zijn Hyves.

Geschreven door Daniella
[..]

pi_60109743
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Biancavia het volgende:

Het land uit schoppen. De doodstraf is geen optie, omdat deze als mensonterend wordt beschouwd door de meerderheid.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 14 juli 2008 @ 23:21:12 #14
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_60109805
Hoe ziek en verwerpelijk misschien ook, zolang deze knaap niets doet met zijn gevoelens is hij nergens op te pakken. Het hebben van gevoelens is nog steeds niet verboden in dit land.

Wel is het triest dat een werkgever op deze manier de dupe wordt, maar zoals eerder gezegd is ontslag op staande voet aan strikte regels gebonden en die zijn niet opgevolgd en dan zal elke rechter hetzelfde oordelen, niets aan te doen dat is de Nederlandse wet.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_60109809
"Volwassenen? Bleh. Vies."

maandag 14 juli 2008 @ 23:21:59 #16
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60109823
quote:
jezus wat een figuur
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  Admin maandag 14 juli 2008 @ 23:23:44 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60109876
Ach ja, Van Hertum
'nuff said
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_60109907
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

jezus wat een figuur
moet wel om hem lachen
  maandag 14 juli 2008 @ 23:25:29 #19
144213 Adidah
Het was wraak
pi_60109933
Nou, die baas is anders ook lekker slim geweest. En nu natuurlijk lopen huilen dat je bedrijf failliet gaat.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:26:04 #20
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60109952
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef gruppo3 het volgende:

[..]

moet wel om hem lachen
??

Bah, smeerkees...
FOK!'s rode weduwe.
pi_60110008
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

??

Bah, smeerkees...
  maandag 14 juli 2008 @ 23:29:46 #22
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60110050
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef gruppo3 het volgende:

[..]

nee jij niet...
FOK!'s rode weduwe.
pi_60110087
als je kind lastg word gevallen tijdens voetbal ga je toch mee
pi_60110174
Die Hunefeld is natuurlijk niet goed snik, maar allemachtig wat een jankerds die meneer en mevrouw de Man. Je mag iemand niet op staande voet ontslaan omdat hij pedofiel is, en verder ook alle regels aan je laars lappen. Doe je dat allemaal wel, moet je ook niet zeuren dat je problemen krijgt.
pi_60110216
Dit topic ga ik eens volgen, kan interessant worden
pi_60110305
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Die Hunefeld is natuurlijk niet goed snik, maar allemachtig wat een jankerds die meneer en mevrouw de Man. Je mag iemand niet op staande voet ontslaan omdat hij pedofiel is, en verder ook alle regels aan je laars lappen. Doe je dat allemaal wel, moet je ook niet zeuren dat je problemen krijgt.
gewoon verklaring goed gedrag
pi_60110453
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:39 schreef gruppo3 het volgende:

[..]

gewoon verklaring goed gedrag
wat bedoel je precies?
pi_60110458
tvp
X
X
X
pi_60110488
Hey een broeder
edit: ah gadver hij houd van kleine jongens ga dan voor de kleine meisjes
pi_60110498
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

wat bedoel je precies?
als je gaat werken mag hij vragen om een verklaring van goed gedrag
pi_60110625
Wat is er mis met een kinderbilletje?

Waarom pedofielen in een slecht daglicht zetten he?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:54:01 #32
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60110707
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef gruppo3 het volgende:

[..]

voor een stratenmaker een verklaring van goed gedrag eisen Beetje over the top hoor...
pi_60110727
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef gruppo3 het volgende:

[..]

Die hij natuurlijk gewoon gekregen zou hebben. Dat had dus niks geholpen in deze.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:25:35 #34
218810 Worldbeaterbeater
World·beater (noun)
pi_60111381
Die filmpjes van hem, vooral dat semi serieuze gelul over de media

Maarjah, homofilie is tegenwoordig ook geaccepteerd, dus dit zal wel de volgende stap zijn
INFORMAL - One that is, or that has the qualities needed to become, a great success. :')
pi_60112331
Die "stoere" reacties ook op z'n hyves. omg.
pi_60112464
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Maarjah, homofilie is tegenwoordig ook geaccepteerd, dus dit zal wel de volgende stap zijn
Ja joh
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:42:14 #37
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60112547
Wheheh die Hyves reacties
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:49:15 #38
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_60112611
Beste hyvers,dit is nou precies wat deze jongeman wil:AANDACHT en dat krijgt ie nu volop van iedereen,ook van mij dus nu!!!Deze jongeman is in zijn jeugd waarschijnlijk liefde tekort gekomen en misschien ook nog eens sexueel misbruikt door derden!!!!Dus ik geef het advies aan de hyvers om hem niks meer te sturen en aan deze persoon zou ik willen zeggen:ZOEK HULP BIJ DE BETREFFENDE INSTANTIES

“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:52:14 #39
215298 Loofus
like the band.
pi_60112647
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
Beste hyvers,dit is nou precies wat deze jongeman wil:AANDACHT en dat krijgt ie nu volop van iedereen,ook van mij dus nu!!!Deze jongeman is in zijn jeugd waarschijnlijk liefde tekort gekomen en misschien ook nog eens sexueel misbruikt door derden!!!!Dus ik geef het advies aan de hyvers om hem niks meer te sturen en aan deze persoon zou ik willen zeggen:ZOEK HULP BIJ DE BETREFFENDE INSTANTIES

Of we bashen gewoon zijn hyves vol .
pi_60112690
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:49 schreef Bellatrix het volgende:

Je moet die foto's van die man eens kijken lekker spontaan
  dinsdag 15 juli 2008 @ 03:25:40 #41
165512 MASD
Music is dead.
pi_60113157
Mja, kan het begrijpen. Hij kiest er ook niet voor om zo geboren te zijn, als je dan je hele leven wordt achtergesteld vanwege je voorkeur kan het frustrerend zijn. Nu is het niet op te lossen met therapie en dergelijke en sex hebben met kinderen is ook niet iets dat zou moeten gebeuren. Je zit tussen 2 dingen in. Ik ben iig tegen pedosexualiteit, pedofilie mag imo, zolang het bij "niet aanraken" blijft.
Long live music.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 03:26:17 #42
165512 MASD
Music is dead.
pi_60113159
Al snap ik niet hoe je een kinderlichaam kunt preferen over een stel goede tieten

tieten
Long live music.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 03:32:11 #43
165512 MASD
Music is dead.
pi_60113180
De falende spelling en grammaticale opbouw van álle reacties daar is puur toeval hoop ik
Long live music.
pi_60113339
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 03:32 schreef MASD het volgende:
De falende spelling en grammaticale opbouw van álle reacties daar is puur toeval hoop ik
Hmmm..., ik zie wel een verband.
life goes by...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 06:13:36 #45
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60113365
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 03:26 schreef MASD het volgende:
Al snap ik niet hoe je een kinderlichaam kunt preferen over een stel goede tieten

tieten
Dat dus
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60113665
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Die filmpjes van hem, vooral dat semi serieuze gelul over de media

Appels...peren...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Admin dinsdag 15 juli 2008 @ 07:59:24 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60113688
Verdiep je liever in "Yvonne van Hertum" lijkt me slimmer.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 08:12:28 #48
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60113761
Leuk.

Kansloos trouwens om iemand te ontslaan, te verketteren en dood te willen voor zijn gedachten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60113811
quote:
09-07 17:47: Dylan dood Ricardo

09-07 16:22: Kevaa [®'-w¥k] breekt alles van je kk pedofiel Ricardo

09-07 15:47: TUCO will break your legs Ricardo

09-07 10:57: Kevin bost lood in het koppi van Ricardo

09-07 06:52: Hanny zegt sterf maar tegen Ricardo

08-07 22:12: Alieda je ballen moeten ze eraf hakken bah vies ventje Ricardo

08-07 16:50: Peter kicks Ricardo

08-07 13:08: jolanda deelt een aantal flinke klappen en trappen uit aan Ricardo

08-07 10:06: :lol: NOBY:lol: ik perforeer je bek zo dat je eigen moeder je niet meer herkend Ricardo

08-07 00:04: Ruud :coolpeace: kicks Ricardo
Die pings .

En al die mensen die zeggen "Als je maar van mijn kind afblijft!"
  dinsdag 15 juli 2008 @ 08:35:37 #50
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60113927
sequel.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties