abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60115333
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:19 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Wat wil je dan doen, wachten tot het te laat is? Heb je dat filmpje gezien? Alleen op grond daarvan zou ie al strafbaar moeten zijn, net als iemand die openlijk een filmpje op youtube zet over hoe ie de minister-president wil afslachten.
Wat wou je doen, ze een gele ster opspelden?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:23:33 #102
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60115350
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:21 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Inderdaad, het is natuurlijk sequel.
Naar jou luisteren ze natuurlijk wel
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60115369
quote:

[..]

Wat wil je dan doen, wachten tot het te laat is? Heb je dat filmpje gezien? Alleen op grond daarvan zou ie al strafbaar moeten zijn, net als iemand die openlijk een filmpje op youtube zet over hoe ie de minister-president wil afslachten.
Iedereen denkt toch wel eens 'Viel X maar dood neer'.... maar om ze nou allemaal te vervolgen?
pi_60115399
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:24 schreef Gravensoft het volgende:

[..]

Soms denk ik ook wel eens 'Viel die JP maar eens dood neer!'. Krijg ik nu ook een eigen topic?
Nee, de gedachtepolitie zou jou op moeten sporen en preventief moeten opsluiten!! Stel je voor dat je ook daadwerkelijk zoiets gaat uitvoeren!!!! Dat moeten we niet hebben hoor!!!!
pi_60115442
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:24 schreef Gravensoft het volgende:

[..]

Iedereen denkt toch wel eens 'Viel X maar dood neer'.... maar om ze nou allemaal te vervolgen?
Wat 'denken' is wat anders dan er openlijk voor uitkomen, op youtube nog wel. Pedoseksuele gedachtes kun je inderdaad niet verbieden, net als terroristische gedachtes etc. Maar iemand die duidelijk een gevaar zou kunnen vormen voor de samenleving (in dit geval kinderen) mag wat mij betreft toch eens goed in de gaten gehouden worden..
pi_60115446
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:23 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Naar jou luisteren ze natuurlijk wel
Ik ben niet anders gewend.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 10:30:35 #107
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60115462
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:28 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Wat 'denken' is wat anders dan er openlijk voor uitkomen, op youtube nog wel. Pedoseksuele gedachtes kun je inderdaad niet verbieden, net als terroristische gedachtes etc. Maar iemand die duidelijk een gevaar zou kunnen vormen voor de samenleving (in dit geval kinderen) mag wat mij betreft toch eens goed in de gaten gehouden worden..
En waar leg je de grens?
Bij iets wat jij vind of wat de wet vind?
Er zijn ook mensen die openlijk onze regering laken en dood zouden willen zien.
Moeten we dan ook maar die landen gaan plat gooien?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60115486
quote:

[..]

Jij bent dus voor het strafbaar zijn van gedachten?
pi_60115497
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, de gedachtepolitie zou jou op moeten sporen en preventief moeten opsluiten!! Stel je voor dat je ook daadwerkelijk zoiets gaat uitvoeren!!!! Dat moeten we niet hebben hoor!!!!
Je quote te vroeg, nu slaat mijn edit nergens op .
pi_60115532
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat wou je doen, ze een gele ster opspelden?
Goed idee! Verder zou ik graag zien dat we ze ook gratis treinkaartjes gaven (enkeltjes he).
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:37:50 #111
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60115558
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

[..]

Alleen in Nederland mag zo iemand vrij rondlopen, en hij krijgt nog veel geld ook
In deze gevallen vind ik dat de burger het recht in eigen hand mag nemen, de jusititie faalt weer...
Ik neem aan dat je beseft dat wanneer je dat toestaat het hek van de dam is? Zolang een pedofiel nog nooit met één vinger een kind heeft aangeraakt voor seksuele doeleinden, is het uiteraard van de zotte om te opperen dat hij niet vrij mag rondlopen. Dat hij geld krijgt staat uiteraard geheel los van zijn geaardheid. Eenzelfde situatie had zich ook voor kunnen doen in het geval dat hij niet pedofiel zou zijn geweest. Achterstallig loon is immers loon waar je voor gewerkt hebt en waar je dus recht op hebt.
pi_60115576
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Goed idee! Verder zou ik graag zien dat we ze ook gratis treinkaartjes gaven (enkeltjes he).
Misschien kan de TS een bestemming vinden voor dat enkeltje, voorkeur is ergens in Duitsland.

zou hij het nu snappen, of is die plaat beton nog steeds niet weg?
pi_60115647
Een heel volk vergelijken met een paar zieke geesten Je zou bijna hopen dat jullie jonge dochtertje, neefje of broertje z'n eerste slachtoffer zal zijn.
pi_60115683
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Misschien kan de TS een bestemming vinden voor dat enkeltje, voorkeur is ergens in Duitsland.

zou hij het nu snappen, of is die plaat beton nog steeds niet weg?
Ik vrees het ergste, gezien zijn post van 10.43
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 10:48:18 #115
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60115730
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:43 schreef JenDaMan het volgende:
Een heel volk vergelijken met een paar zieke geesten Je zou bijna hopen dat jullie jonge dochtertje, neefje of broertje z'n eerste slachtoffer zal zijn.
Hitler is ook in z'n eentje begonnen.
Misschien moet je je lesgeld terug gaan vragen.
Veel heb je niet op gestoken op school zo te merken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60115747
quote:
ZIE HIER VAN ALLES STAAN WAARVAN MIJN PETJE HELEMAAL AFZAKT STUMPER IK WEET NIET HOE JE HET VOOR JEZELF KUNT VERANDWOORDEN IK GAF JE AL EEN LEUKE TIP ERGENS OP JE SITE MAAR HEB ER NOG EEN DAT IS NET ZO LEKKER ZOUT ZUUR OP JE LUL IS NET ZO FIJN !! MAAKT OOK GEEN VIJANDEN ALS JE EEN SPIEGEL KOOPT JE DAAE IN EEN GOED GAAT BEKIJKEN WAT EEN MIEZERIG VENTJE ZIE JE DAN ALS MIJN ZOON ZO WAS MAAKTE IK ER EIGEN HANDIG EEN MEISJE VAN ALS JE ER NU NOG UIT ZOu ZIEN GELOOFDE IK JOU MAAR JE BENT GEWOON MIN!! WIL NIET MIETJE ZEGGEN DAT ZOU VOOR JOU EEN COMPEMENT ZIJN ALS JE WERKELIJK EEN VENT WIL ZIJN PAK ER ZO EEN DIE SLAAN JE HELEMAAL VERROT
pi_60115770
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ja, want een mening over bepaalde zaken hangt van je opleiding af
Ik weet ook heus wel dat gedachten niet strafbaar zijn, maar mensen die duidelijk een gevaar voor zichzelf en anderen zijn zou je op z'n minst in de gaten moeten houden of verplicht psychisch onderzoeken.

Volgens mij kun jij beter zelf terug naar school en dan met name voor het vak geschiedenis, aangezien de vergelijking die je met Hitler trekt echt totaal nergens op slaat.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:51:53 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60115783
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe compementeus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60115788
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe compementeus!
Met als hoogtepunt
quote:
VERANDWOORDEN
pi_60115796
Overigens zijn die berichten op z'n hyves wel zeer triest, al kan ik de woede wel begrijpen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:54:05 #121
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60115814
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:43 schreef JenDaMan het volgende:
Ah, daar komt de bekende drogreden van het op het gevoel spelen weer om de hoek kijken. JenDaMan, laat ik je dit vertellen, neem van mij aan dat iedereen in dit topic walgt van pedofilie. Maar de mensen die jij het toewenst dat een dierbare van hen het slachtoffer wordt van een pedofiel, kijken tegelijkertijd ook verder dan hun neus lang is. Stel jezelf eens voor. Je wordt geboren met een seksueel verlangen naar minderjarigen. Dat verlangen is niet een keuze, maar is in je diepste wezen ingeprogrammeerd als het ware. Je wilt niet aan die gevoelens toegeven, omdat je beseft dat ze niet in lijn zijn met de samenleving en anderen zelfs schade kunnen toedoen. Maar die gevoelens zijn zo hevig, je kunt er nergens mee naar toe en dan, op een zeker moment, kom je uit de kast. Je hebt de stap gezet om er openlijk over te praten. En dan zijn er mensen die spontaan veranderen in gruwelijke beesten. De je bedreigen, beledigen en achtervolgen. De je bij voorkeur preventief geruimd zouden zien worden. Dat lijkt mij persoonlijk een akelig bestaan.

Zolang een pedofiel zich van de maatschappelijke onwenselijkheid van zijn eigen wensen bewust is en er alles aan doet om in lijn met die onwenselijkheid te leven, vind ik het walgelijk en van een absoluut gebrek aan sociale ontwikkeling getuigen, wanneer je op een dergelijke agressieve manier zo'n persoon benadert.
pi_60115836
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Mensen die in een 'discussie' altijd terug naar hitler gaan . .

"Hitler had ook twee benen"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juli 2008 @ 10:55:27 #123
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60115837
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:50 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Ja, want een mening over bepaalde zaken hangt van je opleiding af
Ik weet ook heus wel dat gedachten niet strafbaar zijn, maar mensen die duidelijk een gevaar voor zichzelf en anderen zijn zou je op z'n minst in de gaten moeten houden of verplicht onderzoeken.

Volgens mij kun jij beter zelf terug naar school en dan met name voor het vak geschiedenis, aangezien de vergelijking die je met Hitler trekt echt totaal nergens op slaat.
Gristelijk "toonbeeld" Rouvoet is (in)direct verantwoordelijk voor de eventuele dode kinderen door het falend beleid omtrent de kinderbescherming.
Moet Rouvoet dan ook maar meteen preventief geruimd worden?
pi_60115846
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:14 schreef Gravensoft het volgende:
Waarom voelt Yvonne zich zo geroepen? Ik bedoel, heel je leven omgooien om enkel een pedojager te worden gaat ook weer te ver lijkt me. Ze heeft toch geen poot om op te staan in een rechtszaak.
Ik denk dat ze zelf een verleden van misbruik kent.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:56:15 #125
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60115848
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef gruppo3 het volgende:

[..]

als je gaat werken mag hij vragen om een verklaring van goed gedrag
Ja maar zo werkt dat niet. Het moet wel een raakvlak hebben met het werk wat je gaat doen.

Je kan als pedo gewoon een verklaring van goed verdrag krijgen als je in het bejaardenhuis gaat werken bv.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')