Zo, die is best mooi!quote:
Er werd gezegd dat er maximaal 20 stuks zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zo, die is best mooi!
Komt die hier ook in nederland?
maakt geen ruk uitquote:Op zondag 13 juli 2008 14:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een passief gekoelde 360, dat zou een beter plan zijn.
Niet slecht.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Maarre, hoelaat beginnen de persconferenties van de 3 big players?
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:31 schreef Sackboy het volgende:
Microsoft: maandag 14 juli 2008 om 19:30 Nederlandse tijd
Nintendo: dinsdag 15 juli 2008 om 18:00 Nederlandse tijd
Sony: dinsdag 15 juli 2008 om 20:30 Nederlandse tijd
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik weet een goeie plek om die presentatie te kijken vanavond
quote:Microsoft heeft bevestigd dat de prijs van de standaard versie van de Xbox 360 met vijftig dollar verlaagd wordt en kondigt bovendien een nieuwe versie aan, uitgerust met een harde schijf van 60GB.
Xbox 360 RondjeDe prijsverlaging voor de standaard Xbox 360, ook wel aangeduid als Pro of Premium, werd een week geleden al gemeld door diverse winkelketens, maar Microsoft zelf had zich er nog niet over uitgesproken. De consolebouwer laat nu weten dat de prijs inderdaad zakt, van 349 naar 299 dollar. Daarmee komt de prijs van het 20GB model dicht in de buurt van de Xbox 360 Arcade, de versie zonder harde schijf. Die ligt voor 279 dollar in de winkel. De Xbox 360 Elite, uitgerust met een 120GB hard drive, kost 449 dollar. Microsoft heeft geen plannen om de prijzen van de Arcade en Elite te verlagen.
Er komt wel een nieuw model. Vanaf augustus zal een Xbox 360 te koop zijn die is uitgerust met een harde schijf van 60GB, die over de toonbank zal gaan voor 349 dollar. Het is onduidelijk of Microsoft het 20GB-model blijft voeren, of dat de nieuwe 60GB-versie daarvoor in de plaats komt en de prijsdaling dient om de voorraad van het oude model uit te verkopen. Wat de prijzen van de diverse versies in Europa zullen worden, is niet bekend en ook niet wanneer het 60GB-model hier leverbaar zal zijn.
Eindelijk iemand die het opmerktquote:
AQuila360 is dan ook van een hele andere orde dan de meeste tjappies hierquote:Op zondag 13 juli 2008 16:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Eindelijk iemand die het opmerkt! ! ! na 80 views.
Dat is waar, er is niemand anders die meer arcade games heeft dan normale gamesquote:Op zondag 13 juli 2008 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AQuila360 is dan ook van een hele andere orde dan de meeste tjappies hier
Had je dan ook dit opgemerkt?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AQuila360 is dan ook van een hele andere orde dan de meeste tjappies hier
In de kast bedoel je? Want ik heb 10 keer meer normale games gespeeldquote:Op zondag 13 juli 2008 16:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is waar, er is niemand anders die meer arcade games heeft dan normale games
Sorry man, het spijt me echt dat ik niet alle TT's van de vorige 346 topics uit mijn hoofd weet, ik zal ze zo allemaal even opzoeken.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Had je dan ook dit opgemerkt?![]()
[Xbox 360] #346 in afwachting van de E3 2008
[Xbox 360] #344 In afwachting van de E3!
Jaquote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Had je dan ook dit opgemerkt?![]()
[Xbox 360] #346 in afwachting van de E3 2008
[Xbox 360] #344 In afwachting van de E3!
Edje dat was 2 topics terug dat kan echt niet!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry man, het spijt me echt dat ik niet alle TT's van de vorige 346 topics uit mijn hoofd weet, ik zal ze zo allemaal even opzoeken.
Prima, hou me op de hoogtequote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry man, het spijt me echt dat ik niet alle TT's van de vorige 346 topics uit mijn hoofd weet, ik zal ze zo allemaal even opzoeken.
Ik meen, het spijt me echt. Ik kon er niks aan doen.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Prima, hou me op de hoogte [ afbeelding ]
Het kan gewoon niet Edje als het nu van vorig jaar was alla maar het is 2 topics terug geweest! Sackboy heeft gelijk in deze zaak!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik meen, het spijt me echt. Ik kon er niks aan doen.
Jij en Sackboy = Buttsecks.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet Edje als het nu van vorig jaar was alla maar het is 2 topics terug geweest! Sackboy heeft gelijk in deze zaak!
Welk dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:55 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft dat nieuwe item gezien op de website van Gamekings? Echt geniaal.
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welk dan?
Toch niet dat van die Marijn![]()
quote:Saints Row 2 laat zijn CE zien
Met de komst van een grote game zien we altijd graag een extraatje, denk aan een Collector's Edition. Ook Saints Row 2 krijgt zo'n speciale uitgave.
In Amerika gaat de CE voor $ 79,99 over de toonbank en verschijnt in een tinnen box. In het pakket is een artbook te vinden, evenaals een USB drive, speelkaarten en een poster met de map van de game. Of deze speciale uitgave ook in Europa verschijnt is nog niet bekend.
Die gangsta Bling is echt wat voor jou Cybquote:Op zondag 13 juli 2008 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LE's van games die ik ga kopen = day onequote:Op zondag 13 juli 2008 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die gangsta Bling is echt wat voor jou Cyb![]()
Pre order al staan zeker??
quote:Wat een belachelijke preview. De eerste alinea waarschuwt de lezer al dat je deze preview niet serieus moet nemen omdat de schrijver zich mee laat slepen door de Neogaf kudde.
De afschuwelijke denigrerende houding van deze schrijver is bespottelijk en haast komisch te noemen.
quote:Er is geen vertrouwd beproefd concept voor het maken van een game. Je kunt wel de formule gebruiken van een goede reeks maar dat maakt je game niets meer dan een mediocre jatfestijn.
"Tijdens mijn speelsessie voelde je eigenlijk steeds deze onzichtbare druk, de druk van het bijzonder moéten zijn. En daarmee kan de game moeilijk omgaan." De game kan niet omgaan met jouw gevoelens? Koop een hond, of ga met je planten praten.
Die onzichtbare druk waar jij het over hebt is jouw verwachting. Je kunt een game niet meten op verwachtingen wanneer het volgens jou niet de vertrouwde, beproefde recept volgt. Je wist mogelijk niet waaraan je begon. Wasabi smaakt niet naar spinazie, dat maakt het niet smerig.
Ik lees hier een preview die mij niets meer vertelt dan dat Too Human een hack & Slash game is die je met je controller bestuurd. Zelfs de oxymoron en de 'humor' kunnen deze preview niet redden van de stempel: nutteloos prutswerk.
BMHquote:Op zondag 13 juli 2008 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Insidegamer: Too Human Preview
Onze grote vriend BMH is in da house.
[..]
[..]
Ik ga hem zekers downloaden. Maar om nou te zeggen ik heb er naar uit gekeken. Nope alles behalve dat.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen de demo trouwens voor de mensen die toch nog uitkijken naar het spel.
Vind deze LE blinkend heerlijkquote:Op zondag 13 juli 2008 19:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
LE's van games die ik ga kopen = day one![]()
LE's
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Ik geef mijn mening over zijn "impressie".quote:Op zondag 13 juli 2008 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Hier vind je vaak goede persconferenties!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:11 schreef Noppie2000 het volgende:
Weet iemand een goede site *link* waar je de pers conferenties life kan streamen?
ijmeis ben je op de zomerfeestenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is Civilization: Revolution trouwens een saai spel zeg. Na één potje heb je het wel weer gezien.
mooiste vind ik nog de reactie van de schrijver:quote:Op zondag 13 juli 2008 21:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening over zijn "impressie".
Onthoud dat ik me nog niet heb uitgelaten over het spel. Dus druk me aub niet in het Too Human hype kamp.
Voor MMarsu: Kneus van het jaar? Omdat ik 1 maal heb gezegd dat ik NIET snap waarom mensen zo negatief zijn? En omdat ik 1 afschuwelijk slecht geschreven en slecht onderbouwde impressie "nutteloos prutswerk" noem? Je mag mij daarom kneus noemen. Maar dat zegt dan meer iets over jezelf.![]()
quote:Juist, dagelijks kijk ik op Neogaf wat voor mening ik moet spuien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de game niet op Legendary gespeeld, maar kreeg wel dit einde?
Reden van deze vraag:Dit zou dan de nieuwe Halo zijnquote:She or he said sometime this year, Bungie will announce a "darker, grittier" Halo title that doesn't feature the Master Chief at all.
According to the source, the new Halo game will be a spin-off that resembles "a cross between Ghost Recon and Gears of War." It will reportedly tell a "less cartoony" and "more bloody, violent, and grim" tale of a battle between UNSC forces and the pan-racial religious empire known as the Covenant. The game's atmosphere was described as similar to that of the live-action Halo shorts directed by South African filmmaker Neil Blomkamp (pictured), who was to helm the now-stalled big-screen adaptation of the game.
The source says the upcoming Halo game is a tactical shooter that will follow a squad of colonial marines or orbital drop shock troopers engaged in "intense" fighting on the ground. Gameplay details were scant, other than the fact it will reportedly allow gamers to play as an entire squad in co-op mode through the entire campaign. The exact number of co-op players has yet to be finalized, but it could be as high as eight. It is unclear if the new game is the same as the "Halo: Forerunner" project first rumored in 2006.Klinkt goed
The line is a dot to you!
6PM ET is hoe laat Nederlandse tijd?quote:As you might imagine, E3 is a very special time of year here at the G4 offices... You’ll never see a giddier bunch of nerds and geeks in your whole life as in the week leading up to E3. With that in mind, and ahead of the official G4 press release, we wanted to give you an idea of what to expect from our E3 coverage will be this year. With over 17 hours of live coverage on G4 – including COMMERCIAL FREE coverage of the Microsoft, Sony and Nintendo press conferences – its going to be quite a week. And if that’s not enough, you can count on the G4tv.com team to bring you even more: Every single trailer and screenshot, live streaming coverage of all press conference (not just the big three but all the rest), special editions of The MMO Report, Sessler’s Soapbox and Freestyle 101, and more. Oh yeah, and we’ll be launching an HD version of our video player so you can watch high res versions of all of your favorite E3 trailers. Bamph!
As always, you’ll be able to enjoy highlights of our E3 coverage (and tons of web-exclusives) on G4tv.com... along with coverage extended to G4 Podcasts and G4 Mobile (now available on VCAST). G4 on Demand (VOD) coverage on you cable/ satellite set-top box will start July 17th.
We’re beyond excited, and as you make your way down this list, you will be too. Keep in mind that the games listed in the coverage below are actual demos, not simple previews or teaser trailers. That’s how we roll.
Monday July 14th
1PM ET – Half-hour pre-show followed by the entire Microsoft Press Conference – live and commercial free on-air and online.
6PM ET – EA Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
7PM ET – Two-hour E3 Preview Show featuring the following DEMOS:
* Fallout 3
* Fable 2
* Halo Wars
* Ghostbusters : The Videogame
* Silent Hill: Homecoming
Tuesday July 15th
12PM ET – Live on-air and online streaming, commercial free coverage of the Nintendo Press conference
2:30PM ET - Live on-air and online streaming, commercial free coverage of the Sony Press conference
5:30PM ET – Ubisoft Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
6:00PM ET– Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Gears of War 2
* Resistance 2
* Killzone 2
* Rock Band 2
* Star Wars: The Force Unleashed
* Prince of Persia
* Street Fighter IV
* Lord of the Rings: Conquest
* Dark Void
7:30PM ET – CAPCOM Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
11:30PM ET – ACTIVISION Press Conference - Streaming coverage on G4tv.com
Wednesday July 16th
5:30PM ET - KONAMI Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
6PM ET – Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Resident Evil 5
* FarCry 2
* LittleBigPlanet
* Dead Space
* Spore
* InFamous
* Mercenaries 2: World in Flames
* Left 4 Dead
* Mortal Kombat Vs. DC Universe
* Crysis: Warhead
* Shaun White Snowboarding
* Deadly Creatures
Thursday, July 17th
6PM ET – Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Mirror's Edge
* Madden NFL '09
* Tom Clancy's H.A.W.X.
* Tom Clancy's EndWar
* Project Origin
* Banjo Kazooie
* Face Breaker
Friday, July 18th
7PM ET – Attack of the Show E3 Wrap-up Special
8PM ET – X-Play “Best of E3” Special
Het is daar 9 uur vroeger dan hier (nu dus 22:51)quote:Op maandag 14 juli 2008 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:
G4TV pakt tijdens de E3 echt groots uit.
[..]
6PM ET is hoe laat Nederlandse tijd?
quote:Nieuws: Nieuwe matches voor Call of Duty 4
Door Joni Philips op 14-07-2008 om 08:30 Bron: Joystiq
Infinity Ward lanceerde eind 2007 de topgame Call of Duty 4, een spel dat sindsdien online zeer populair is. Infinity Ward probeert de game online interessant te houden door te experimenteren met nieuwe matches.
Volgend weekend zal Community Manager Robert "fourzerotwo" Bowling experimenteren met vier nieuwe type matches. Zijn experimenten gaan door op Xbox Live. Hij zal de volgende matches testen.
Bare-Bones Team Deathmatch: Geen perk, geen kill-streak beloningen.
Hardcore HQ: Meer schade, geen HUD en vriendelijk vuur.
Multi-Bomb Search and Destroy: Elk lid van het aanvallende team heeft een bom.
Hardcore Free-For All: Extra schade, geen HUD, geen gezondsheidsregeneratie.
begrijp me nie verkeerd, ben een groot fan van de game, maar wat een foeilelijke xbox zo zeg. damn.quote:
Zie post van MMaRsu op de vorige pagina.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:01 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand enig idee waar ik de persconferentie live kan volgens zonder dat ik hoef te betalen, want volgens mij moet je bij Gamespot weer eens betalen.
Ik laad alles meteen op 1 paginaquote:Op maandag 14 juli 2008 10:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Zie post van MMaRsu op de vorige pagina.
Widgets aangemaakt.
Mogen er nog vele volgenquote:Demo: Too Human
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions except Japan
Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,LANGUAGE,MILD SUGGESTIVE THEMES,VIOLENCE] Step into the world of "Too Human," the third person epic action game from renowned Canadian developer Silicon Knights. As the cybernetic god Baldur, players are thrust into the midst of an ongoing battle that threatens the existence of mankind. In "Too Human" an ancient machine presence has forced the god's hand. Baldur is charged with defending humanity from an onslaught of monstrous war machines bent on the eradication of human life.
Size: 1.09 GB
Zijn ze alleen voor gold members eerst ? (die E3 demos)quote:Op maandag 14 juli 2008 11:13 schreef Sackboy het volgende:
De eerste E3 demo staat op Live.
[..]
Mogen er nog vele volgen
Denk het wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn ze alleen voor gold members eerst ? (die E3 demos)
Klinkt heel goed idd en zou ook perfect passen in het Halo gebeuren omdat de kant van de ''normale'' soldaten altijd onderbelicht is gebleven! In die halo boeken zitten wel paar toffe stukken met die soldaten dus ze kunnen er wel wat moois van maken!quote:
quote:Impressions :
- Bad animations all over, cutscenes are horrible and the framerate is janky.
- The dialogue is simply lol, so cheesy it's worse than moldy cheese
- Buggy. Yes try jumping on the first stairs, you stand a feet up in the air!
- Gameplay, well it's fun I guess if you like this kind of game. It's just a straight up mashing game like NNN or something, not my cup of tea.
- Your friendly NPC squad doesn't do shit.
Ugh..as horrible as I thought it was gonna be. Really I went into the demo with an open mind but hey the game is quite horrible, and only 10 hours long. Graphics are atrocious too, for a UE3 game. I just got UT3 last week and my god the difference is like Ps2 > Xbox 360 to me.
I quit playing before the demo ended, did not want to see more, or play more.
Dyack vroeg net waar je woontquote:Op maandag 14 juli 2008 12:01 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme wat is Too Humand een schijtgame zeg.
Hier mijn impressies, wel in het engels want heb geen zin om ze opnieuw int NL te schrijven :p.
[..]
helaas moet ik je gelijk geven.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:01 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme wat is Too Humand een schijtgame zeg.
Hier mijn impressies, wel in het engels want heb geen zin om ze opnieuw int NL te schrijven :p.
[..]
Jij hebt zeker WWII niet meegemaakt.zo ging het toch echt aan toe.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef Sackboy het volgende:
Hier staan nog wat andere scans van Wolfenstein. Misschien toch iets te sci-fi naar mijn gading
Op games.fok.nl zegt iemand dat er geen co-op in de demo zit, en hier wel?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Er zit een co-op mode in ja voor twee spelers. Z'n kondigde het huge aan toen het spel een 4-player co-op zou krijgen maar kort daarna werd dit teruggebracht naar 2 spelers
Dan eindigen we makkelijk. Geloof jij fok!games meer dan Cyberia. Of geloof jij Cybje meer dan fok!games.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Op games.fok.nl zegt iemand dat er geen co-op in de demo zit, en hier wel?
duidelijkquote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
in de DEMO niet. in het HELE spel wel.
Opgelost?
Oh je vraag was met betrekking tot de demo...quote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef Def1987 het volgende:
[..]
duidelijk![]()
MMaRsu geloof ik nu eerder dan Cybje of fok!games. Voert petitie in voor Fok!MMaRsu in.
De opvolger op de door Gamevillage bestempelde Gold Awardquote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Shadowrun 2 wordt morgen aangekondigd, dat de grote verassing van MS
Mooi, vanavond potje doen?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Voor Call of Duty 4 maak ik ALTIJD tijd.
Best welquote:Op maandag 14 juli 2008 16:28 schreef Jorwol het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik best wel benieuwd ben naar LIPS?
Nee, zit nog een uur lang op mijn werkquote:
Je gaat de pressconference niet kijkenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:36 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond dusUurtje of 19:00-20:00 (moet nog verplicht wat C&C3: KW spelen
)
Daar hebben we onze minions voorquote:Op maandag 14 juli 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je gaat de pressconference niet kijken
Ik nomineer deze post.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh je vraag was met betrekking tot de demo...
Ja dan had ik het mis. Maar het spel is je eentje al niet de moeite waard om te spelen dus waarom met zijn tweeën?
Je zegt origineel en je noemt alleen maar oude games waar je sequels op wiltquote:Op maandag 14 juli 2008 16:44 schreef ImmovableMind het volgende:
Eigenlijk kijk ik toch wel uit naar een nieuwe Crimson Skies en nog wat originele titels waar we nog niets van hebben gehoord of gezien. Het lijkt mij geweldig een keer weer een spel te spelen als Myst / 7th Guest maar dan in full HD.
Hij noemt alleen maar 2 games uit het soort genre waarvan hij hoopt dat een next-gen versie verschijnt... Beetje moeilijk om een nog niet aangekondigde titel te noemen he?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je zegt origineel en je noemt alleen maar oude games waar je sequels op wilt
Godverdomme dat zou het beste nieuws ooit zijn. Shadowrun 2 met volledige coop campaign, fuck yeah.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Maar de demo IS het hele spel.
Shadowrun 2 wordt morgen aangekondigd, dat de grote verassing van MS
kan ik je troosten met het feit dat je niet de enige bentquote:Op maandag 14 juli 2008 17:00 schreef DJ_ het volgende:
ksn de hele conferentie niet volgen moet werken
Ik hou je niet tegen. Die van jouw is inmiddels al eerder genomineerd. Zit daar maar niet over in.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen. Die van jouw is inmiddels al eerder genomineerd. Zit daar maar niet over in.
@Ross
Wel na de press-conference van MS bitte![]()
Jij ook Edwin?
22.00 uur vind ik een mooi tijdstip.
ja dat is toch een kleine troostquote:Op maandag 14 juli 2008 17:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
kan ik je troosten met het feit dat je niet de enige bent
Ook ik moet dan werken
That sucksquote:Op maandag 14 juli 2008 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik was van plan om niet al te laat te gaan pitten. 22:00 is prima, maar dan ben ik er maar een uurtje of 1,5 uur ofzo. Mag morgen weer om 6 uur op
Ik vind hem redelijk goed. Dat het houterig is maakt me niet zoveel uit. Als alles rond en vloeiend moet zijn dan krijg je zo NG2 effect op die trap. Vooral omdat er nu constant 15+ beesten om je heen staan. Dit is ook zo soort spel wat je of helemaal haat of geweldig vind. Waar ik totaal niet hou van het lvlen van een character in bijv World of Warcraft ( waar ik na lvl 20 al mee stopte ) vind ik dit echt leuk. Alles spreekt voor zich en dit zal waarschijnlijk nog leuker worden in co-op.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh je vraag was met betrekking tot de demo...
Ja dan had ik het mis. Maar het spel is je eentje al niet de moeite waard om te spelen dus waarom met zijn tweeën?
Die heb ik nu ook, zal wel werken nu dusquote:Op maandag 14 juli 2008 19:23 schreef Un4 het volgende:
ign live wire al aangeslingerd, ben benieuwd!
Hoop het.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, zal wel werken nu dus
quote:Microsoft community manager Chris Paladino does a video walk through of Microsoft's E3 line-up. Games mentioned in the clip include: Fable 2, Gears of War 2, Guitar Hero World Tour, Rockband 2, Lips, Uno Rush, Galaga Legions and Portal: Still Alive. Wait, wait, wait. Portal: Still Alive? The game is hitting Xbox LIVE Arcade in 2008. It will feature single player and "a new challenge mode." Last April, Valve's Doug Lombardi stated, "You won't see a new Portal at retail this Christmas because of that. That's the trade off. People want more, but we don't want to give them more of the same right away because that would just be boring."
En home is weer gejat van Second Lifequote:Op maandag 14 juli 2008 20:21 schreef Jorwol het volgende:
Zag je die Avatars net in dat veldje? Op die monitor achter die kerel van Rare? Keihard gejat van Home
-niet dat mij dat boeit btw-
Serieus? Ik vind het echt een genante vertoningquote:Op maandag 14 juli 2008 20:32 schreef kepler het volgende:
[..]
En home is weer gejat van Second Life
Ik vind dit systeem van MS wel een goede tussenweg, geen echte wereld maar gewoon een party met een aantal personen waar je alles kunt delen (zelfs films!)
Eindelijk een soort clan-systeemErg toffe presentatie van MS tot nu toe
totaan de casual games vond ik het zeker wel tof. Die avatars hadden niet perse gehoeven van mij, maar het systeem erachter lijkt me erg handigquote:Op maandag 14 juli 2008 20:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het echt een genante vertoning
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:47 schreef BB-boy het volgende:
Dus kwa innovatie hebben we tot nu toe een ripoff van:
- Mii's
- Home
- Buzz
- Eye Toy
- Singstar
Nu alleen nog de Wiimote kopie
beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 14 juli 2008 20:47 schreef BB-boy het volgende:
Dus kwa innovatie hebben we tot nu toe een ripoff van:
- Mii's
- Home
- Buzz
- Eye Toy
- Singstar
Nu alleen nog de Wiimote kopie
blijkbaar verkopen die casual-games erg goed, vandaar dat ze allemaal met zulke games komen...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:52 schreef Jorwol het volgende:
Awesome... awesome Kai... xD
Best wel zielig ja... Die nieuwe Xbox Live Arcade dingen lijken me wel vet en Fable enzo ook, maar er zitten wel wat zielige dingen tussen ja -_-
Oh well, als mensen het leuk vinden...
Waarom verdedig jij deze zogenaamde perconferentie als betalende klantquote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar verkopen die casual-games erg goed, vandaar dat ze allemaal met zulke games komen...
Zolang ze echter met games zoals Fable 2 en Gears 2 komen vind ik alles wel prima
zoals ik al zei, totaan die casual-games was het erg tof. Ik ga die games toch niet kopen, en wat maakt mij het nu uit of het zogenaamd gejat is van andere ontwikkelaars?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij deze zogenaamde perconferentie als betalende klant? Vind het echt een genante E3 voor Microsoft.
MEGATON!!! fuck iedereen die dacht dat het om iets neps gingquote:
Het wordt gewoon een gouwe ouwe 4 disc swapper. Net zoals FF7-9quote:
Blu-ray is niet nodig. Dat is nu allang duidelijk. De enige devvers die blu-ray nodig hebben zijn de japanners omdat ze niet weten hoe ze in H264 moeten converteren.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:12 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... iemand,.. zeg me dat dit niet kan![]()
Dit kan toch niet?? FFXIII op de 360? Hopelijk geen RROD voor disc 7 ofzo ?
![]()
Dude niet doenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:12 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... iemand,.. zeg me dat dit niet kan![]()
Dit kan toch niet?? FFXIII op de 360? Hopelijk geen RROD voor disc 7 ofzo ?
![]()
Als ik wist wat H264 was had ik je bedanktquote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Blu-ray is niet nodig. Dat is nu allang duidelijk. De enige devvers die blu-ray nodig hebben zijn de japanners omdat ze niet weten hoe ze in H264 moeten converteren.
dat probeer ik iedereen nu al een tijdje duidelijk te maken, maar iedereen kijkt niet voorbij de avatarsquote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft iedereen de 8 person party gemist ofzo?
Dude,... mijn verse 2e RROD kreeg ik voor het weekend nogquote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude niet doen![]()
RRoD en disc read errors bestaan niet meer! En DVD ftw!
wat denk je? ik maak dezelfde grap gewoon nog een keer?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Scene-it heeft inmiddels ook een subtitel gekregen mensen. Scene-it: before.
Proestquote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Scene-it heeft inmiddels ook een subtitel gekregen mensen. Scene-it: before.
Maar je moet gewoon een nieuwe kopen en niet zon gerepareerde want die gaan toch wel weer stuk!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dude,... mijn verse 2e RROD kreeg ik voor het weekend nog
Ja, nu snap ik ook waarom d'r geen spring update kwam, als ze hier mee bezig waren.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
dat probeer ik iedereen nu al een tijdje duidelijk te maken, maar iedereen kijkt niet voorbij de avatars
En FFXIII zou nooit op 360 verschijnenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je moet gewoon een nieuwe kopen en niet zon gerepareerde want die gaan toch wel weer stuk!
Ik heb nu nooit meer een disc read error of wat dan ook!
Die nieuwe interface vond ik er nog niet heel erg overzichtelijk uitzienquote:Op maandag 14 juli 2008 21:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik ook waarom d'r geen spring update kwam, als ze hier mee bezig waren.
inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2008 21:21 schreef Un4 het volgende:
Het ergste is...
Geen Duke 3d @ Xbox Live arcade
Vond ik ook niet inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Die nieuwe interface vond ik er nog niet heel erg overzichtelijk uitzien
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:45 schreef kepler het volgende:
exclusieve Downloadable content voor FallOut 3 op de 360
Horse Armor...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Potver MS is toch wel goed bezig al met al!
het is geen tweede Homequote:Op maandag 14 juli 2008 21:29 schreef Chocobo het volgende:
Nu moet ik godver twee Home appartementen vullen met shit!
Wou het net posten ja, hotquote:Op maandag 14 juli 2008 21:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Timer op de Bungie site
http://www.bungie.net/defaultsi.aspx
OMG je hebt wel een hondquote:
Dat is nu handig (zolang het optioneel isquote:Play from hard drive. Copy your games from the game disc and play directly from the hard drive. Not only will the drive not spin, but load times are quicker, as well. Of course, you will still need the disc in the tray to prove you own the game.
en de langverwachte 16:10 supportquote:Access Xbox LIVE Marketplace on the Web. Browse and purchase Marketplace content whenever you want from Xbox.com and it downloads automatically to your console. Purchase that new map, television episode, the latest Xbox LIVE Arcade game or set up a movie to watch when you get home from work.
Jammer danquote:Op maandag 14 juli 2008 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
Maar ik wil helemaal geen avatar shit ik heb nu een ultieme gamerpic die ik al jaren heb
Two Worlds killerquote:Op maandag 14 juli 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG je hebt wel een hond
Dog ArmorOf misschien zo'n helicopter petje voor je hondje o.i.d.
Alle info tot nu toe over de nieuwe updatequote:* Play from hard drive. Copy your games from the game disc and play directly from the hard drive. Not only will the drive not spin, but load times are quicker, as well. Of course, you will still need the disc in the tray to prove you own the game.
* Access Xbox LIVE Marketplace on the Web. Browse and purchase Marketplace content whenever you want from Xbox.com and it downloads automatically to your console. Purchase that new map, television episode, the latest Xbox LIVE Arcade game or set up a movie to watch when you get home from work.
* Dashboard built into the new Xbox Guide. For everyone who loves the blades interface, it’s not going away; they are now built directly in to the new Xbox guide. Every feature and option is available right from the guide. You can even access your full games library at all times. No matter where you are (in dash or in game), immediately call up your games played list and directly launch a game.
* LIVE Party system. Create a party of up to eight friends, and stay with them from one game to another, or watch a Netflix movie together, or share a slideshow of your personal photos. It works with all Xbox 360 titles, not just upcoming games. LIVE Party allows up to eight people to chat in the dashboard, so you can meet up before playing.
* Xbox LIVE Primetime. This whole new category of games is going to give you more reasons to get online with your friends. Games will support everything you’d expect, like Achievements and leader boards, but many of these games will include real prizes. You can invite your friends, and even set a reminder for an upcoming show. Each game is broadcast simultaneously, so everyone is answering the same questions. Many events will have a live host, calling the shots as they happen.
* Avatars. Your online identity started as a Gamertag - it then grew into a personalized Gamercard. Now, it has evolved even further into avatars. You can express your style, check out new outfits and share this with the community. Avatars will also be integrated into Xbox LIVE Arcade games, LIVE Party, as well as retail games.
* New display support. Because you asked for it, we are adding 16X10 over VGA or HDMI, and support for 1440x900 or 1680x1050.
This is only the beginning. Over the next few months, we will share more details on the upcoming changes.
Games installeren dusquote:* Play from hard drive. Copy your games from the game disc and play directly from the hard drive. Not only will the drive not spin, but load times are quicker, as well. Of course, you will still need the disc in the tray to prove you own the game.
* Access Xbox LIVE Marketplace on the Web. Browse and purchase Marketplace content whenever you want from Xbox.com and it downloads automatically to your console. Purchase that new map, television episode, the latest Xbox LIVE Arcade game or set up a movie to watch when you get home from work.
* Dashboard built into the new Xbox Guide. For everyone who loves the blades interface, it’s not going away; they are now built directly in to the new Xbox guide. Every feature and option is available right from the guide. You can even access your full games library at all times. No matter where you are (in dash or in game), immediately call up your games played list and directly launch a game.
* LIVE Party system. Create a party of up to eight friends, and stay with them from one game to another, or watch a Netflix movie together, or share a slideshow of your personal photos. It works with all Xbox 360 titles, not just upcoming games. LIVE Party allows up to eight people to chat in the dashboard, so you can meet up before playing.
* Xbox LIVE Primetime. This whole new category of games is going to give you more reasons to get online with your friends. Games will support everything you’d expect, like Achievements and leader boards, but many of these games will include real prizes. You can invite your friends, and even set a reminder for an upcoming show. Each game is broadcast simultaneously, so everyone is answering the same questions. Many events will have a live host, calling the shots as they happen.
* Avatars. Your online identity started as a Gamertag - it then grew into a personalized Gamercard. Now, it has evolved even further into avatars. You can express your style, check out new outfits and share this with the community. Avatars will also be integrated into Xbox LIVE Arcade games, LIVE Party, as well as retail games.
* New display support. Because you asked for it, we are adding 16X10 over VGA or HDMI, and support for 1440x900 or 1680x1050.
Kom je aan met je 20 uhm.. 13 Gig HD.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef kepler het volgende:
hmm wat lees ik nu op GAF:
[..]
Dat is nu handig (zolang het optioneel is)
nee kopieren, dus spelen zonder gebruik te maken van je DVD-speler. Ook een manier om de 360 stiller te makenquote:
quote:
MEGATONquote:Op maandag 14 juli 2008 21:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Ook een manier om de 360 stiller te maken.
Balenquote:
voor mij groter dan FF13quote:
Ach ik zit nu dus ook met een crapload aan pictures waar ik straks niks aan hebquote:
Ja, met 'toppers' als Lost Oddessey & Blue Dragon is het genieten voor de RPG fan. Ow wacht. Classic RPG fan. Je weet wel. Classic als in: 15 jaar oud vechtsysteem dat nog steeds hetzelfde speelt en die ik nu wel een keer heb gezien.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:51 schreef DJ_ het volgende:
gewoon 4 SE rpg's binnen 1 jaar op de 360 =D ( ben er heilig van overtuigd dat ff13 in 2009 komt )
de 360 wordt echt een rpg heaven
Je maakt een poppetje en je vindt het maar leuk ja!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach ik zit nu dus ook met een crapload aan pictures waar ik straks niks aan heb
Weg de foute plaatjes van Bioshock.
Hello kiddie look picture of me :S
Ik ben geen 12 meer :S
jep , maar zo heb je ook oblivion , mass effect , fable 2 , fallout 3 dus niet alleen traditionele rpg'squote:Op maandag 14 juli 2008 23:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, met 'toppers' als Lost Oddessey & Blue Dragon is het genieten voor de RPG fan. Ow wacht. Classic RPG fan. Je weet wel. Classic als in: 15 jaar oud vechtsysteem dat nog steeds hetzelfde speelt en die ik nu wel een keer heb gezien.
Fuck jou. Sinds vanavond leest mijn 360 geen discs meer. Wat een fucking kut hardware is het toch ookquote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude niet doen![]()
RRoD en disc read errors bestaan niet meer! En DVD ftw!
Had die van mij ook last van.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fuck jou. Sinds vanavond leest mijn 360 geen discs meer. Wat een fucking kut hardware is het toch ook![]()
![]()
Jij bekijkt dit topic met je anus?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
raar dat ik hier niemand zie posten over het feit dat Final Fantasy 13 naar de 360 gaat
inderdaad zwaar klote , waar bijlft dat fucking kut spel nuquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg wat is dat toch met Alan Fake? Het begint langzamerhand m'n keel uit te hangen.
Voor de 3e keer op rij is het spel afwezig!!
Niet boeiend, op Mirrors Edge gameplay na.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:47 schreef Rossdale het volgende:
Hoe was de EA persconferentie? Ik heb hem compleet gemist.
Zuiderpark Gamesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lekker dat Zuiderpark gamesOp 25-6 Tomb Raider: Legend bestelt, op 26-6 verzonden en heb nu nog steeds niks ontvangen
Mail verstuurd!
Durf je jouw 360 nu nog wel te tonen aan je vrienden?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:58 schreef Wouter2006 het volgende:
wat is die nieuwe dashboard update kinderachtig zeg,
met die domme poppetjes, lijkt net de wii (![]()
)
quote:Microsoft komt met limited edition Xbox 360 controllers
Microsoft heeft vandaag bekend gemaakt dat zij de limited edition van een groene en rode Xbox 360 wireless controller zullen gaan lanceren op 30 september aanstaande voor een Amerikaans prijskaartje van 64.99 Dollar. De controllers komen met gelijk gekleurde accessoires en Play & Charge kabels met daarbij oplaadbare batterijen. Het design van de controllers vind je beneden:
Humor toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat dachten ze, om alvast in de kerststemming te komen?
OMG steeds als ik dat zeg gaat er iemand zijn 360 doodquote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fuck jou. Sinds vanavond leest mijn 360 geen discs meer. Wat een fucking kut hardware is het toch ook![]()
![]()
Wie is die gastquote:
Klopt Sackboyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:53 schreef Sackboy het volgende:
Maar over die nieuwe interface, als ik het goed begrijp heb je nu in het menu dit scherm:
[ afbeelding ]
En ingame dit schermpje:
[ afbeelding ]
Een soort mini bladesysteem dus. Antwoord op de ingame XMB? Ziet er opzich wel handig uit. Maar ik had misschien toch liever in het menu ook het bladesysteem gehouden
Mega vetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer beelden van ID's nieuwe IP: Rage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer:
http://www.gamevideos.com/video/id/19943
Zoals Hans zou zeggen:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lekker dat Zuiderpark gamesOp 25-6 Tomb Raider: Legend bestelt, op 26-6 verzonden en heb nu nog steeds niks ontvangen
Mail verstuurd!
quote:Morphie,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
is gewoon de media centre interface niks van sony bijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:53 schreef Sackboy het volgende:
Maar over die nieuwe interface, als ik het goed begrijp heb je nu in het menu dit scherm:
[ afbeelding ]
En ingame dit schermpje:
[ afbeelding ]
Een soort mini bladesysteem dus. Antwoord op de ingame XMB? Ziet er opzich wel handig uit. Maar ik had misschien toch liever in het menu ook het bladesysteem gehouden
Ik had het over die ingame menu. En wat is er met Sony?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is gewoon de media centre interface niks van sony bij
Ik zie nu al ellenlange lijsten met afbeeldingen in de interface. Ze zijn van horizontale lijsten naar verticale gegaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:50 schreef _GdR_ het volgende:
Mensen die lopen te zeiken op de 'mii' poppetjes. Dit wordt alleen maar vetter dan die suffe gamerpicts.
Als je ze net zo kan modeleren als op de Wii is t gewoon fukking grappig.
Lopen er allemaal chuck norrissen, mr beans, hitlers etc rond als je mensen gaat inviten.
super vet. en dat coverflow achtige interface lijkt me zowiezo een stuk beter dan t schrale menu zoals t nu is.
niks , alleen mensen moeten is ophouden met dat gezeik dit is gejat van die dit is gejat van datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik had het over die ingame menu. En wat is er met Sony?
Nintendo logoquote:Meer over XBLA versie Banjo-Kazooie
Alvorens we aan de slag mogen met Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts zal ook de originele game op Xbox Live Arcade verschijnen, CVG heeft meer informatie. Al voor de persconferentie van Microsoft mochten zij de game namelijk zien en daaruit leren we dat de game in de basis niet aangetast is. Het opstarten van de game zorgt dan ook nog steeds voor de verschijning van een Nintendo logo en Banjo speelt op zijn Game Boy. Het spel is 'in ontwikkeling' bij een third-party ontwikkelaar en niet bij Rare zelf, deze ontwikkelaar heeft de graphics opgepoetst, waardoor alles in een betere resolutie draait.
Als toevoeging zijn er leaderboards en achievements in de game verwerkt, verder keert de Stop 'n Swap' functie terug in de game. Dat Banjo-Kazooie verschijnt is overigens niet alleen om mensen te herenigen of kennis te laten maken met de game, items die je in de game vindt kunnen namelijk overgezet worden naar Nuts & Bolts om zo speciale dingen te unlocken. Hoe dit precies werkt is nog niet bekend, maar dat zullen we waarschijnlijk snel leren.
Wtf, waar zeg ik dat er iets van de interface gejat isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niks , alleen mensen moeten is ophouden met dat gezeik dit is gejat van die dit is gejat van dat
daar wordt ik zo moe van, alsof sony en nintendo zelf niks jatten
( nintendo wel minder als sony en MS
)
en het ingame menu is vrijwel het zelfde als dat je nu je dashboard opkanroepen in een game
voor chat , messages enz . alleen wat meer opties er bij
nergens , ik geef alleen mijn take op het hele gebeuren aan , voordat er weer iemand hier komt huilen dat alles gejat isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nintendo logo![]()
[..]
Wtf, waar zeg ik dat er iets van de interface gejat is
Je komt preventief stoken dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nergens , ik geef alleen mijn take op het hele gebeuren aan , voordat er weer iemand hier komt huilen dat alles gejat is
Die gamertag schijnt ie al vanaf de launch drie jaar geleden te hebben, dus dat heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:26 schreef Nemmii het volgende:
Er zijn nu ook al speculatie's dat die nieuwe controller toch nog komt. Een gastje van een forum had opgemerkt dat de gamerstag van Xbox Live GM Marc Whitten (die werd gebruikt in dashboard filmpje.) notwen heette, wat omgekeerd dus newton is en de gamerstag was ook net aangemaakt.
bron : http://www.ownage.nl/news/26296/
Wie gelooft hier in?![]()
De makers van Alone in the Darkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:30 schreef DJ_ het volgende:
die too human demo
welke debiel komt op het idee op met je rechter analoge stick je zwaar te besturen
Mwoh, vind het schieten in Commando dan weer wel okee met de rechterstick. Is hij zo slecht? Anders bespaar ik me de energie van het aanzetten van m'n xdoosquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:30 schreef DJ_ het volgende:
die too human demo
welke debiel komt op het idee op met je rechter analoge stick je zwaar te besturen
Ik hoop dat dead rising 2 gaat komen, ik vind dead rising namelijk nog steeds het beste spel op de xbox360quote:Op zondag 13 juli 2008 15:06 schreef kepler het volgende:
ik ben benieuwd
Ik hoop voornamelijk op Dead Rising 2
Die nuclear bomb launcher is wel een beetje over-the-top hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3
Fakking hell draag me weg wat vet
Surequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Sack als we vanaf nu gewoon alle media in betreffende topic (360 en PS3 topic dus) plaatsen dan wordt het ook door meerdere users opgemerkt.![]()
Alsof een cirkelzaag op een gun in het dagelijks leven wordt gebruiktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die nuclear bomb launcher is wel een beetje over-the-top hoor
Die laatste zinquote:Gosen: 'Avatars geen Mii kopie'
Eigenlijk was het concept al uitgelekt, maar toch kondigde Microsoft het gisteren nog officieel aan: de komst van Avatars. Avatars moet een persoonlijker tintje geven aan je profiel door een mannetje of vrouwtje aan te kleden en deze mee te nemen in games. Dit alles klinkt nogal als een kopie van wat Nintendo deed met haar Mii's, toch ontkent Microsofts David Gosen dit.
Volgens Gosen zijn de Avatars terug te voeren tot een sociaal netwerk, en gezien de twaalf miljoen Xbox Live leden wilden ze deze actieve community verder uitbreiden. Om dit te doen wilde ze de Xbox Live leden personlijker maken door ze een eigen identiteit te geven middels deze Avatars. Om even duidelijk aan te geven dat het geen kopie van de Mii's is laat Gosen weten dat de Avatars armen, benen en een nek hebben, iets waar het aan de concurrent bij ontbreekt.
Allemaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:17 schreef Edwinuss het volgende:
Jezus, krijg net te horen dat mijn vriendin 6500 euro aan bonussen heeft gekregen! Welke games moet ik echt nog kopen?
Ow, sorry : KRIJGEN
die verschillen zijn wel heel erg minimaal...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad, maar toch. Het is wel een klein beetje heel erg veel gejat.
Heb hem net gekocht, ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:24 schreef Edwinuss het volgende:
Is Unreal 3 echte de moeite waard ? Online bedoel ik dan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb hem net gekocht, ben benieuwd
Om 1.30 vannacht wordt Dead Rising 2 aangekondigt, believe.
Hour of Victory. Dat krijgt menig shooter fanaat toch wel een harde plasser van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:17 schreef Edwinuss het volgende:
Jezus, krijg net te horen dat mijn vriendin 6500 euro aan bonussen heeft gekregen! Welke games moet ik echt nog kopen?
Ow, sorry : KRIJGEN
En geen tijdslimiet en een beter save systeem.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop het, maar dan wat nog iets groter en diverser.
Dat save systeem was wel aan te wennen, maar het tijdslimiet was behoorlijk klote ja. We zullen zien. Ik ga er stiekem toch niet vanuit..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En geen tijdslimiet en een beter save systeem.
Ik speel dus alleen maar COD4 online, kan ik het daarmee vergelijken ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hour of Victory. Dat krijgt menig shooter fanaat toch wel een harde plasser van.
Nee man dat is een mini nuke! Die koop je tegen die tijd op elke hoek van de straat hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die nuclear bomb launcher is wel een beetje over-the-top hoor
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hour of Victory. Dat krijgt menig shooter fanaat toch wel een harde plasser van.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik speel dus alleen maar COD4 online, kan ik het daarmee vergelijken ?
http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/hour-of-victory/809231p2.htmlquote:Multiplayer action is just as unsatisfying as the offline action. Hit detection issues annoy, while the half-baked controls frustrate. It's a multi-layered assault on your FPS senses.
Het savesysteem en de tijdslimiet waren dingen die wat mij betreft juist hebben bijgedragen aan de funfactor van de game.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En geen tijdslimiet en een beter save systeem.
Save systeem wel maar tijdslimiet vond ik vrij klotequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het savesysteem en de tijdslimiet waren dingen die wat mij betreft juist hebben bijgedragen aan de funfactor van de game.
Dat save systeem was juist heel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Tijdslimieten en een tergend save systeem draagt inderdaad veel bij aan de funfactor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |