Serieus? Ik vind het echt een genante vertoningquote:Op maandag 14 juli 2008 20:32 schreef kepler het volgende:
[..]
En home is weer gejat van Second Life
Ik vind dit systeem van MS wel een goede tussenweg, geen echte wereld maar gewoon een party met een aantal personen waar je alles kunt delen (zelfs films!)
Eindelijk een soort clan-systeemErg toffe presentatie van MS tot nu toe
totaan de casual games vond ik het zeker wel tof. Die avatars hadden niet perse gehoeven van mij, maar het systeem erachter lijkt me erg handigquote:Op maandag 14 juli 2008 20:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het echt een genante vertoning
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:47 schreef BB-boy het volgende:
Dus kwa innovatie hebben we tot nu toe een ripoff van:
- Mii's
- Home
- Buzz
- Eye Toy
- Singstar
Nu alleen nog de Wiimote kopie
beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 14 juli 2008 20:47 schreef BB-boy het volgende:
Dus kwa innovatie hebben we tot nu toe een ripoff van:
- Mii's
- Home
- Buzz
- Eye Toy
- Singstar
Nu alleen nog de Wiimote kopie
blijkbaar verkopen die casual-games erg goed, vandaar dat ze allemaal met zulke games komen...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:52 schreef Jorwol het volgende:
Awesome... awesome Kai... xD
Best wel zielig ja... Die nieuwe Xbox Live Arcade dingen lijken me wel vet en Fable enzo ook, maar er zitten wel wat zielige dingen tussen ja -_-
Oh well, als mensen het leuk vinden...
Waarom verdedig jij deze zogenaamde perconferentie als betalende klantquote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar verkopen die casual-games erg goed, vandaar dat ze allemaal met zulke games komen...
Zolang ze echter met games zoals Fable 2 en Gears 2 komen vind ik alles wel prima
zoals ik al zei, totaan die casual-games was het erg tof. Ik ga die games toch niet kopen, en wat maakt mij het nu uit of het zogenaamd gejat is van andere ontwikkelaars?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij deze zogenaamde perconferentie als betalende klant? Vind het echt een genante E3 voor Microsoft.
MEGATON!!! fuck iedereen die dacht dat het om iets neps gingquote:
Het wordt gewoon een gouwe ouwe 4 disc swapper. Net zoals FF7-9quote:
Blu-ray is niet nodig. Dat is nu allang duidelijk. De enige devvers die blu-ray nodig hebben zijn de japanners omdat ze niet weten hoe ze in H264 moeten converteren.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:12 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... iemand,.. zeg me dat dit niet kan![]()
Dit kan toch niet?? FFXIII op de 360? Hopelijk geen RROD voor disc 7 ofzo ?
![]()
Dude niet doenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:12 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... iemand,.. zeg me dat dit niet kan![]()
Dit kan toch niet?? FFXIII op de 360? Hopelijk geen RROD voor disc 7 ofzo ?
![]()
Als ik wist wat H264 was had ik je bedanktquote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Blu-ray is niet nodig. Dat is nu allang duidelijk. De enige devvers die blu-ray nodig hebben zijn de japanners omdat ze niet weten hoe ze in H264 moeten converteren.
dat probeer ik iedereen nu al een tijdje duidelijk te maken, maar iedereen kijkt niet voorbij de avatarsquote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft iedereen de 8 person party gemist ofzo?
Dude,... mijn verse 2e RROD kreeg ik voor het weekend nogquote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude niet doen![]()
RRoD en disc read errors bestaan niet meer! En DVD ftw!
wat denk je? ik maak dezelfde grap gewoon nog een keer?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Scene-it heeft inmiddels ook een subtitel gekregen mensen. Scene-it: before.
Proestquote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Scene-it heeft inmiddels ook een subtitel gekregen mensen. Scene-it: before.
Maar je moet gewoon een nieuwe kopen en niet zon gerepareerde want die gaan toch wel weer stuk!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dude,... mijn verse 2e RROD kreeg ik voor het weekend nog
Ja, nu snap ik ook waarom d'r geen spring update kwam, als ze hier mee bezig waren.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
dat probeer ik iedereen nu al een tijdje duidelijk te maken, maar iedereen kijkt niet voorbij de avatars
En FFXIII zou nooit op 360 verschijnenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je moet gewoon een nieuwe kopen en niet zon gerepareerde want die gaan toch wel weer stuk!
Ik heb nu nooit meer een disc read error of wat dan ook!
Die nieuwe interface vond ik er nog niet heel erg overzichtelijk uitzienquote:Op maandag 14 juli 2008 21:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik ook waarom d'r geen spring update kwam, als ze hier mee bezig waren.
inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2008 21:21 schreef Un4 het volgende:
Het ergste is...
Geen Duke 3d @ Xbox Live arcade
Vond ik ook niet inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Die nieuwe interface vond ik er nog niet heel erg overzichtelijk uitzien
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:45 schreef kepler het volgende:
exclusieve Downloadable content voor FallOut 3 op de 360
Horse Armor...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Potver MS is toch wel goed bezig al met al!
het is geen tweede Homequote:Op maandag 14 juli 2008 21:29 schreef Chocobo het volgende:
Nu moet ik godver twee Home appartementen vullen met shit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |