helaas moet ik je gelijk geven.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:01 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme wat is Too Humand een schijtgame zeg.
Hier mijn impressies, wel in het engels want heb geen zin om ze opnieuw int NL te schrijven :p.
[..]
Jij hebt zeker WWII niet meegemaakt.zo ging het toch echt aan toe.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef Sackboy het volgende:
Hier staan nog wat andere scans van Wolfenstein. Misschien toch iets te sci-fi naar mijn gading
Op games.fok.nl zegt iemand dat er geen co-op in de demo zit, en hier wel?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Er zit een co-op mode in ja voor twee spelers. Z'n kondigde het huge aan toen het spel een 4-player co-op zou krijgen maar kort daarna werd dit teruggebracht naar 2 spelers
Dan eindigen we makkelijk. Geloof jij fok!games meer dan Cyberia. Of geloof jij Cybje meer dan fok!games.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Op games.fok.nl zegt iemand dat er geen co-op in de demo zit, en hier wel?
duidelijkquote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
in de DEMO niet. in het HELE spel wel.
Opgelost?
Oh je vraag was met betrekking tot de demo...quote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef Def1987 het volgende:
[..]
duidelijk![]()
MMaRsu geloof ik nu eerder dan Cybje of fok!games. Voert petitie in voor Fok!MMaRsu in.
De opvolger op de door Gamevillage bestempelde Gold Awardquote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Shadowrun 2 wordt morgen aangekondigd, dat de grote verassing van MS
Mooi, vanavond potje doen?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Voor Call of Duty 4 maak ik ALTIJD tijd.
Best welquote:Op maandag 14 juli 2008 16:28 schreef Jorwol het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik best wel benieuwd ben naar LIPS?
Nee, zit nog een uur lang op mijn werkquote:
Je gaat de pressconference niet kijkenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:36 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond dusUurtje of 19:00-20:00 (moet nog verplicht wat C&C3: KW spelen
)
Daar hebben we onze minions voorquote:Op maandag 14 juli 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je gaat de pressconference niet kijken
Ik nomineer deze post.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh je vraag was met betrekking tot de demo...
Ja dan had ik het mis. Maar het spel is je eentje al niet de moeite waard om te spelen dus waarom met zijn tweeën?
Je zegt origineel en je noemt alleen maar oude games waar je sequels op wiltquote:Op maandag 14 juli 2008 16:44 schreef ImmovableMind het volgende:
Eigenlijk kijk ik toch wel uit naar een nieuwe Crimson Skies en nog wat originele titels waar we nog niets van hebben gehoord of gezien. Het lijkt mij geweldig een keer weer een spel te spelen als Myst / 7th Guest maar dan in full HD.
Hij noemt alleen maar 2 games uit het soort genre waarvan hij hoopt dat een next-gen versie verschijnt... Beetje moeilijk om een nog niet aangekondigde titel te noemen he?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je zegt origineel en je noemt alleen maar oude games waar je sequels op wilt
Godverdomme dat zou het beste nieuws ooit zijn. Shadowrun 2 met volledige coop campaign, fuck yeah.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Maar de demo IS het hele spel.
Shadowrun 2 wordt morgen aangekondigd, dat de grote verassing van MS
kan ik je troosten met het feit dat je niet de enige bentquote:Op maandag 14 juli 2008 17:00 schreef DJ_ het volgende:
ksn de hele conferentie niet volgen moet werken
Ik hou je niet tegen. Die van jouw is inmiddels al eerder genomineerd. Zit daar maar niet over in.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen. Die van jouw is inmiddels al eerder genomineerd. Zit daar maar niet over in.
@Ross
Wel na de press-conference van MS bitte![]()
Jij ook Edwin?
22.00 uur vind ik een mooi tijdstip.
ja dat is toch een kleine troostquote:Op maandag 14 juli 2008 17:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
kan ik je troosten met het feit dat je niet de enige bent
Ook ik moet dan werken
That sucksquote:Op maandag 14 juli 2008 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik was van plan om niet al te laat te gaan pitten. 22:00 is prima, maar dan ben ik er maar een uurtje of 1,5 uur ofzo. Mag morgen weer om 6 uur op
Ik vind hem redelijk goed. Dat het houterig is maakt me niet zoveel uit. Als alles rond en vloeiend moet zijn dan krijg je zo NG2 effect op die trap. Vooral omdat er nu constant 15+ beesten om je heen staan. Dit is ook zo soort spel wat je of helemaal haat of geweldig vind. Waar ik totaal niet hou van het lvlen van een character in bijv World of Warcraft ( waar ik na lvl 20 al mee stopte ) vind ik dit echt leuk. Alles spreekt voor zich en dit zal waarschijnlijk nog leuker worden in co-op.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh je vraag was met betrekking tot de demo...
Ja dan had ik het mis. Maar het spel is je eentje al niet de moeite waard om te spelen dus waarom met zijn tweeën?
Die heb ik nu ook, zal wel werken nu dusquote:Op maandag 14 juli 2008 19:23 schreef Un4 het volgende:
ign live wire al aangeslingerd, ben benieuwd!
Hoop het.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, zal wel werken nu dus
quote:Microsoft community manager Chris Paladino does a video walk through of Microsoft's E3 line-up. Games mentioned in the clip include: Fable 2, Gears of War 2, Guitar Hero World Tour, Rockband 2, Lips, Uno Rush, Galaga Legions and Portal: Still Alive. Wait, wait, wait. Portal: Still Alive? The game is hitting Xbox LIVE Arcade in 2008. It will feature single player and "a new challenge mode." Last April, Valve's Doug Lombardi stated, "You won't see a new Portal at retail this Christmas because of that. That's the trade off. People want more, but we don't want to give them more of the same right away because that would just be boring."
En home is weer gejat van Second Lifequote:Op maandag 14 juli 2008 20:21 schreef Jorwol het volgende:
Zag je die Avatars net in dat veldje? Op die monitor achter die kerel van Rare? Keihard gejat van Home
-niet dat mij dat boeit btw-
Serieus? Ik vind het echt een genante vertoningquote:Op maandag 14 juli 2008 20:32 schreef kepler het volgende:
[..]
En home is weer gejat van Second Life
Ik vind dit systeem van MS wel een goede tussenweg, geen echte wereld maar gewoon een party met een aantal personen waar je alles kunt delen (zelfs films!)
Eindelijk een soort clan-systeemErg toffe presentatie van MS tot nu toe
totaan de casual games vond ik het zeker wel tof. Die avatars hadden niet perse gehoeven van mij, maar het systeem erachter lijkt me erg handigquote:Op maandag 14 juli 2008 20:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het echt een genante vertoning
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:47 schreef BB-boy het volgende:
Dus kwa innovatie hebben we tot nu toe een ripoff van:
- Mii's
- Home
- Buzz
- Eye Toy
- Singstar
Nu alleen nog de Wiimote kopie
beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 14 juli 2008 20:47 schreef BB-boy het volgende:
Dus kwa innovatie hebben we tot nu toe een ripoff van:
- Mii's
- Home
- Buzz
- Eye Toy
- Singstar
Nu alleen nog de Wiimote kopie
blijkbaar verkopen die casual-games erg goed, vandaar dat ze allemaal met zulke games komen...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:52 schreef Jorwol het volgende:
Awesome... awesome Kai... xD
Best wel zielig ja... Die nieuwe Xbox Live Arcade dingen lijken me wel vet en Fable enzo ook, maar er zitten wel wat zielige dingen tussen ja -_-
Oh well, als mensen het leuk vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |