Mooi, vanavond potje doen?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Voor Call of Duty 4 maak ik ALTIJD tijd.
Best welquote:Op maandag 14 juli 2008 16:28 schreef Jorwol het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik best wel benieuwd ben naar LIPS?
Nee, zit nog een uur lang op mijn werkquote:
Je gaat de pressconference niet kijkenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:36 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond dusUurtje of 19:00-20:00 (moet nog verplicht wat C&C3: KW spelen
)
Daar hebben we onze minions voorquote:Op maandag 14 juli 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je gaat de pressconference niet kijken
Ik nomineer deze post.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh je vraag was met betrekking tot de demo...
Ja dan had ik het mis. Maar het spel is je eentje al niet de moeite waard om te spelen dus waarom met zijn tweeën?
Je zegt origineel en je noemt alleen maar oude games waar je sequels op wiltquote:Op maandag 14 juli 2008 16:44 schreef ImmovableMind het volgende:
Eigenlijk kijk ik toch wel uit naar een nieuwe Crimson Skies en nog wat originele titels waar we nog niets van hebben gehoord of gezien. Het lijkt mij geweldig een keer weer een spel te spelen als Myst / 7th Guest maar dan in full HD.
Hij noemt alleen maar 2 games uit het soort genre waarvan hij hoopt dat een next-gen versie verschijnt... Beetje moeilijk om een nog niet aangekondigde titel te noemen he?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je zegt origineel en je noemt alleen maar oude games waar je sequels op wilt
Godverdomme dat zou het beste nieuws ooit zijn. Shadowrun 2 met volledige coop campaign, fuck yeah.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Maar de demo IS het hele spel.
Shadowrun 2 wordt morgen aangekondigd, dat de grote verassing van MS
kan ik je troosten met het feit dat je niet de enige bentquote:Op maandag 14 juli 2008 17:00 schreef DJ_ het volgende:
ksn de hele conferentie niet volgen moet werken
Ik hou je niet tegen. Die van jouw is inmiddels al eerder genomineerd. Zit daar maar niet over in.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen. Die van jouw is inmiddels al eerder genomineerd. Zit daar maar niet over in.
@Ross
Wel na de press-conference van MS bitte![]()
Jij ook Edwin?
22.00 uur vind ik een mooi tijdstip.
ja dat is toch een kleine troostquote:Op maandag 14 juli 2008 17:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
kan ik je troosten met het feit dat je niet de enige bent
Ook ik moet dan werken
That sucksquote:Op maandag 14 juli 2008 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik was van plan om niet al te laat te gaan pitten. 22:00 is prima, maar dan ben ik er maar een uurtje of 1,5 uur ofzo. Mag morgen weer om 6 uur op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |