Zit ze in een rolstoel dan? (4 wielen)quote:
Is dat je leasebak? Vermogen van 105pk vind ik een beetje aan de lage kant voor zo een bak... Of merk je er nix van?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:11 schreef Rekkie het volgende:
Altea XL Businessline High
Bouwjaar 2008 (maart)
Kleur: zwart
Km-stand: + 19500
Cilinderinhoud: 1900cc
Vermogen: 105 pk
Opties: Armsteun, carkit 6230i
Standaard: kleurnavigatie + dvd-speler, getinte ramen, lichtmetalen velgen.
Yup, das mijn leasebak, maar het vermogen merk je geen kloot van inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Is dat je leasebak? Vermogen van 105pk vind ik een beetje aan de lage kant voor zo een bak... Of merk je er nix van?
Dat is voor vele autofabrikanten nog een uitdaging, een stille dieselmotor produceren...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yup, das mijn leasebak, maar het vermogen merk je geen kloot van inderdaad.
Ik heb mij erg over verbaasd hoe sterk deze motor nog is.
ik heb ook de 2.0 TDI 140 pk gereden en vond het verschil in prijs absoluut niet waard.
Ergo: Over de motor ben ik bijzonder goed te spreken (wel iets lawaaig, maar sterk!)
Ik heb alle Ibiza's mooie modellen gevonden, zeker de laatste! De FR is ook leuk trouwens...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef dronkeykong het volgende:
Polo 1.4 uit 2007
Niks aan gedaan en ga er ook niks aan doen, wachten op mijn Ibiza die een dezer weken afgeleverd wordt.
En ja allemaal lease
Seat Ibiza
Bouwjaar: 2008
Kleur: Zwart
Km-stand: 0
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 105pk
Het is de 25 edition met van alles erop en eraan![]()
Kerel, 71pk?! Met wind tegen sta je zeker stil op de snelweg?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef CasB het volgende:
Opel Astra Stationwagon
Bouwjaar: 1995
Kleur: Groen
Km-stand: 133.000 (+/-)
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 71pk
Lichtmetalen velgen, mp3cdspeler.
Ook een leuke, wel het nieuwe model toch? Heb zelf ook overwogen om dat als volgende auto te nemen, maar ik krijg het niet over mn hart om mn huidige weg te doen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:14 schreef Telecaster het volgende:
Alfa 147. Geen idee van de specs, het rijdt en hoeveel cilinderinhoud dat ding heeft kan me dan gevoeglijk gestolen worden. :-)
Het scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Kerel, 71pk?! Met wind tegen sta je zeker stil op de snelweg?
Een trekhaak op een 280??? Dat moet geen gezicht zijn, voor de rest leuke autoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Mercedes 280 CE
Bouwjaar: 1978
Kleur: Wit
Km-stand: 185.000
Cilinderinhoud: 2700cc
Vermogen: 185pk
Automaat, airco, lederen bekleding, trekhaak en 14" sportvelgen.
In de herfst gewoon lekker de trein pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:26 schreef CasB het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel.Maarja, komt vooral omdat het een 8v is, en geen 16v.
Die trekhaak gaat er nog wel eens afquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:27 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Een trekhaak op een 280??? Dat moet geen gezicht zijn, voor de rest leuke autoWeinig gereden trouwens!
Hahaha, volgende keer gewoon laten liggenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die trekhaak gaat er nog wel eens af
Ik zeg altijd koop nooit een franse auto...maar toch zie je ze vaak rijdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:42 schreef BrumCel het volgende:
Mijn Leasebakkie :
Type : Peugeot 207 XS Pack
Kleur : Bleu Reclife
Bouwjaar : 2007 (april)
Gewicht : 1228 kg
Cilinderinhoud : 1560 cc
Vermogen : 110pk
Kmstand : 34000
Wist niet dat die dingen zoveel vermogen hadden joh, of heb je een sportieve uitvoering? (denk het haast wel)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:43 schreef tho_Omas het volgende:
Mini Cooper S
Bouwjaar: 2008
Kleur: Racing Green
Km-stand: 5.000
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 175pk
Optioneel:
Lederen interieur
DVD Navi
Hifi professional
Actieve luidsprekers
Automatisch dimmende binnenspiegel
Houtinleg
Houtinleg versnellingspook
Lichtpakket
Comfortairconditioning
Bi-Xenon koplampen
Parkeersensoren
Nou maak je me errrrrg nieuwsgierig naar z'n verbruik! Heb je zoveel ruimte nodig trouwens?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Merk: Chevrolet
Model: Trans Sport
Bouwjaar: 1998
Carrosserie: MPV 7-persoons
Gewicht: 1749 kg
Kleur: Groen
Vermogen: 190Pk
Cylinderinhoud: 3400 cm3
Inhoud brandstoftank: 80 liter
Transmissie: Automaat
Wielbasis 304 cm
Met een tering lange lijst aan opties en aanpassingen / reparaties![]()
Wat begrijp jij niet van Cooper Squote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:48 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Wist niet dat die dingen zoveel vermogen hadden joh, of heb je een sportieve uitvoering? (denk het haast wel)
Zal wel een convertible zijnquote:
Dacht dat dat gewoon de aanduiding was voor het nieuwe type...quote:
Nee is gewoon sport geloof ik hoor anders ga ik me schamenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:50 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Dacht dat dat gewoon de aanduiding was voor het nieuwe type...
De normale Cooper komt niks tekort (120pk meen ik). Maar een S heeft een turbo en is net even wat leuker en sportiever. Comfort gaan we het niet over hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:48 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Wist niet dat die dingen zoveel vermogen hadden joh, of heb je een sportieve uitvoering? (denk het haast wel)
Nee je hebt gelijk, de standaard versie heeft 116pk en de S (Chilli) versie heeft er 175...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:51 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee is gewoon sport geloof ik hoor anders ga ik me schamen
1 op ongeveer 9quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:49 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Nou maak je me errrrrg nieuwsgierig naar z'n verbruik! Heb je zoveel ruimte nodig trouwens?
Nee, sorry, ik heb ook een luchtgekoeld blokquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Volkswagen Kever uit 1977 met 34 pk. En ik heb een mooier geluid dan wat uit jullie bagger sportuitlaat komt.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Volkswagen Kever uit 1977 met 34 pk. En ik heb een mooier geluid dan wat uit jullie bagger sportuitlaat komt.
Hoe krijg je er 160pk uit, dat is niet standaard.. En hoezo geen achter-interieur meer...zit daat je woofer of is het gewoon gewichtsbesparing?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:26 schreef raulbouli het volgende:
Honda Civic Coupé
Bouwjaar: 1994
Kleur: Aztec Green
Km-stand: 197.xxx
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 160pk
Opties:
Geen demping meer
Geen achter-interieur meer
Nog wel stuurbekrachtiging en electrische ramen
lol 1 op 9 man....rijd je veel?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 op ongeveer 9![]()
Family car he![]()
Dat maakt toch niet uit? Ik doelde meer op die gepimpte bakken met een gemodificeerde uitlaat "omdat het zo lekker klinkt in een tunnel"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik heb ook een luchtgekoeld blok
Ik vind Franse auto's altijd erg lekker rijdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:47 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Ik zeg altijd koop nooit een franse auto...maar toch zie je ze vaak rijden
Nee vriend, Franse vrouwen rijden lekker, de auto's nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef BrumCel het volgende:
[..]
Ik vind Franse auto's altijd erg lekker rijden
Heerlijk is dat...heb geen massagestoel meer nodigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik doelde meer op die gepimpte bakken met een gemodificeerde uitlaat "omdat het zo lekker klinkt in een tunnel".
Af en toe een paar keer naar het westen des lands maar in het algemeen niet meer dan 100 km / weekquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:33 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
lol 1 op 9 man....rijd je veel?
Wat weegt zo'n ding nou?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:43 schreef Arclight-S het volgende:
Volvo S70 2.5i 125 KW
Heerlijke wagen, heb hem gekocht met enorm veel kilometers en heb eigenlijk geen problemen gehad (op een lekke band na)
Rijdt 1 op 10/11
Topsnelheid? En dat al eens gehaald?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Seat Leon FR
Bouwjaar 2007
KM's: bijna 30.000
Vermogen: gechipt naar 205 pk.
Met de 18".
Fijne auto.
Rond de 1500 kilo, mag er 1800 mee trekkenquote:
hoor een aantal mensen klagen dat ze een te dikke motor in de auto hebben gezet waardoor de rest van de auto het niet meer trekt en je daardoor veel bij de garage staatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Seat Leon FR
Bouwjaar 2007
KM's: bijna 30.000
Vermogen: gechipt naar 205 pk.
Met de 18".
Fijne auto.
Shinka zijn redelijk zeldzaam toch? mooie techniek hoor, 230 pk uit een 1.3quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:17 schreef Faxie het volgende:
Mazda RX8 Shinka
Kleur: Black Cherry (donkerpaars)
Jaar: 2005
KM-stand: 42000
Cilinder inhoud: 1300cc
Vermogen: 231 pk
Opties: Zo'n beetje alles, mis niets.
Van plan: Niets is nog zeker, maar de audio gaat misschien vervangen worden. Radio is al vervangen voor een dubbel DIN. Luchtfilter en uitlaat vervangen om het rotatiegeluid wat meer naar voren te brengen (geen sjonnie geluid trouwens) en misschien ooit een supercharger erop laten bouwen, is alleen niet echt goedkoop...
Uiterlijk blijft zonder meer origineel. (oke afgezien van luchtrooster accenten achter de voorwieleln.)
2150 van gemaakt, en alleen te verkrijgen in Noord Amerika. In NL is dit de enigequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:47 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Shinka zijn redelijk zeldzaam toch? mooie techniek hoor, 230 pk uit een 1.3![]()
prachtige voiture.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:49 schreef elcastel het volgende:
Citroën XM
Bedankt voor de bevestiging van mijn goeie smaak, maar wat bedoel je precies met plaatwerkafkeer ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef nogeenmaarten het volgende:
prachtige voiture.
helaas een no go ivm plaatwerkafkeer van oudere franse en italiaanse auto's.
Ik denk dat meneer denkt dat die 'oude' Franse bak van jou roest.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging van mijn goeie smaak, maar wat bedoel je precies met plaatwerkafkeer ?
Als er 1 auto niet roest dan is het een XM. het is nog net geen BX, maar dat is dan ook geen auto ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:02 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat meneer denkt dat die 'oude' Franse bak van jou roest.
En bedankt !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als er 1 auto niet roest dan is het een XM. het is nog net geen BX, maar dat is dan ook geen auto ...
Whoops, sorry. Of eigenlijk niet, ik vind het gewoon geen mooie auto, maar ik geef toe; het is best een goeie auto.quote:
Volgens mij de latere CX-en ook al, de BX was er sowieso voor de XM, en die was al flink verzinkt (en kunststof), de XM heeft dat dus ook, iets minder plastic, maar wel verzinkt. Citroën heeft de naam en dat is ooit ontstaan bij de Snoek (DS) meen ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
bx is geen auto maar een icoon?
(idd is mij door 20 jaar plaatwerkervaring van mij pa bijgebracht dat vintage franse en italiaanse auto's een roestprobleem hebben)
xm is een van de eerste verzinkte?
Wacht even ... 20 jaar plaatwerkervaring en niet weten welke auto's wel en niet roesten ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
bx is geen auto maar een icoon?
(idd is mij door 20 jaar plaatwerkervaring van mij pa bijgebracht dat vintage franse en italiaanse auto's een roestprobleem hebben)
xm is een van de eerste verzinkte?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:32 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Hoe krijg je er 160pk uit, dat is niet standaard.. En hoezo geen achter-interieur meer...zit daat je woofer of is het gewoon gewichtsbesparing?
tja, half jaren 60 tot in de jaren 80 in de werkplaats (plaatwerk) en daarna nog decenia schadeexpert ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:19 schreef 2cv het volgende:
Wacht even ... 20 jaar plaatwerkervaring en niet weten welke auto's wel en niet roesten ?Goed, ik weet ook LANG niet alles op dat gebeid, maar ik weet wel dat BXen en XM's niet snel roesten.
Dat verklaart alles. BX is van 1982 en in 3 jaar rot een auto niet weg (uitzonderingen daar gelaten). En in de schade-expertise kom je alleen gekreukt plaatwerk tegen, geen roest.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
tja, half jaren 60 tot in de jaren 80 in de werkplaats (plaatwerk) en daarna nog decenia schadeexpert ...
Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n kar?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef Renesite het volgende:
Merk: Toyota
Type: Corolla
Jaar: 1998
Herkenbaar: 'ronde ogen type'
Kleur: Licht groen
KM stand: 97 á 98k
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 105pk
Verleden: Spatbord een deuk in gereden, weer netjes gefixt
Voor de rest: Eigk niks. Telefoonhoudertje en een radiootje natuurlijk
Twee keer de helft.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n kar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=5338420&sprid=118093750&cache=noquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n kar?
Een roestbestendige CX zul je niet gauw vinden; maar een XM is geen roestgevoelige auto, integendeel, stukken beter dan veel Duitse tijdgenoten...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Whoops, sorry. Of eigenlijk niet, ik vind het gewoon geen mooie auto, maar ik geef toe; het is best een goeie auto.
[..]
Volgens mij de latere CX-en ook al, de BX was er sowieso voor de XM, en die was al flink verzinkt (en kunststof), de XM heeft dat dus ook, iets minder plastic, maar wel verzinkt. Citroën heeft de naam en dat is ooit ontstaan bij de Snoek (DS) meen ik.
(het lijkt me wel vrij dun plaatwerk overigens, maar het is wel gewoon sterk verder, en ik vind ze iets te krasgevoelig)
Ben ik het mee eens. De regel 'Het is Frans dus het roest' zat me alleen dwars.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:45 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een roestbestendige CX zul je niet gauw vinden; maar een XM is geen roestgevoelige auto, integendeel, stukken beter dan veel Duitse tijdgenoten...
Mijn Suzuki Swift uit 1997 heeft maar liefst 68 pkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Kerel, 71pk?! Met wind tegen sta je zeker stil op de snelweg?
Da's wel erg mager. Zelfs een Mini 1.3 van bouwjaar heeft nog 75 pk's.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef CasB het volgende:
Opel Astra Stationwagon
Bouwjaar: 1995
Kleur: Groen
Km-stand: 133.000 (+/-)
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 71pk
Hmmm, geld zat nog dus. Ik zit erover te denken om m'n Almera van de hand te doen, maar wil er iets ruimers voor terug. Ik ben bijna 2m lang, dus wil graag wat ruimer zitten, en een vlottere motor dan een 1400cc. Die 1600tjes van Toyota zijn op zich goed te doen, lopen tegen de 200 top en in iets meer dan 10 secs naar de 100. Geen wereldtijden, maar er zit tenminste een beetje pit in, da's het belangrijkst.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=5338420&sprid=118093750&cache=no
~ 5k
Voor verzekering en wegenbelasting betaal ik aan mijn ma 70 euro per maand
Slurpt 1 op 13 ofzo.
Super autoIk rijd er volgende week rustig mee naar Zuid-Frankrijk
!
Klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:58 schreef DurQ het volgende:
heej ken je dat truukje met de civic 1.4 city? onder het gasklephuis zit een pakking, als je die pakking vervangt voor de 1.4 I S variant (paar euro bij de dealer) heb je gelijk 90 PK. De pakking waarmee jij zeg maar rondrijdt is een geknepen versie!
1m80 ongeveer, mijn vader iets langer, 1m90/1m95? Hij reed laatst in die van mij en zette mijn stoel naar achteren, ik kwam niet bij het stuurquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, geld zat nog dus. Ik zit erover te denken om m'n Almera van de hand te doen, maar wil er iets ruimers voor terug. Ik ben bijna 2m lang, dus wil graag wat ruimer zitten, en een vlottere motor dan een 1400cc. Die 1600tjes van Toyota zijn op zich goed te doen, lopen tegen de 200 top en in iets meer dan 10 secs naar de 100. Geen wereldtijden, maar er zit tenminste een beetje pit in, da's het belangrijkst.
Hoe lang ben jij en hoe goed kun jij er in zitten?
Misschien binnenkort maar eens gaan rondkijken voor zo'n modelletje. Als ik iets leuks voor m'n Almera terug krijg, kan ik altijd nog kijken of ik een paar honderd euro bij kan leggen en in een nieuwer karretje kan rijden.
Zou kunnen. Ik rij als een mongool, maar heb nog geen klachten gehad. Wel een setje banden opgebrand na 25.000 km.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoor een aantal mensen klagen dat ze een te dikke motor in de auto hebben gezet waardoor de rest van de auto het niet meer trekt en je daardoor veel bij de garage staat
Gek ding hoor die S70Rquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:08 schreef Sbv6 het volgende:
Ik rij zelf in een Volvo C30 D5 Summum en mijn vriendin in een Volvo S70R.
Die heb ik ook overwogen, maar een jaar geleden ben ik toch voor deze gegaan:quote:Op zondag 13 juli 2008 01:30 schreef GiSaE het volgende:
Merk: Renault
Model: Clio
Uitvoering: 16v
Vermogen: 107PK
0-100: 9.6 seconden
Topspeed: 190KM/h
KM-stand: 105.700
Bouwjaar: 2000
Kleur: Ijsberg zilver
Foefjes: Redelijk wat
Leuke auto, flotte motor, crappy standaard banden, te comfortabel onderstel en de remmen gaan faden als je flink remt. Dit gaan we dus ook aanpakken, onderstel, rem-upgrade staan in bestelling, velgen zitten er al onder. Motorisch blijft alles origineel, dus geen blèèèrpijp oid.
En er komt nog xenon in, 5000k achter lenzen. Mooi helder wit licht en door de lenzen ook een goed beeld zodat tegenliggers er geen last van hebben.
[ afbeelding ]
Hela, een RS phase II (of is 't een III?). 182 pk op 1010 kg, een prachtige combi!quote:
doe eens fotos posten an je civicquote:Op zondag 13 juli 2008 14:41 schreef retuow82 het volgende:
Merk: Honda
Model: Civic
Uitvoering: 1.8 16v ivtec
Vermogen: 140PK
0-100: 8.9 seconden
Topsnelheid: 205 KM/h
KM-stand: 26.000
Bouwjaar: augustus 2007
Kleur: Nighthawk zwart
Foefjes: op het inbouw navigatiesysteem en stoelverwarming na zit er alles op wat je in de folder tegenkomt.
Phase II, met 172 pk. De 182 kwam pas begin 2004 meen ik, als antwoord op de 206 RC.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:26 schreef Demarest het volgende:
Hela, een RS phase II (of is 't een III?). 182 pk op 1010 kg, een prachtige combi!
Civic:quote:
Nu met foto :quote:
Foto'squote:Op zondag 13 juli 2008 15:54 schreef LuckyLoek het volgende:
Merk/Type: Audi A3 Sportback
Motor: 1.8 TFSI (160 pk, gaat worden getuned naar 200 pk)
Topsnelheid: 235 km/h (met 4 gasten in de auto, vrij netjes dus)
Opties: volledig s-line (zowel buiten- als binnenkant), verder nog allerlei "standaard" opties.
Hier rijd ik nog een jaartje of 3 verder in, daarna eens kijken naar een A5.
Mijn strandquote:
Fotootje!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef Renesite het volgende:
Merk: Toyota
Type: Corolla
Jaar: 1998
Herkenbaar: 'ronde ogen type'
Kleur: Licht groen
KM stand: 97 á 98k
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 105pk
Verleden: Spatbord een deuk in gereden, weer netjes gefixt
Voor de rest: Eigk niks. Telefoonhoudertje en een radiootje natuurlijk
Zonde man, zo'n nieuwe A4 is toch welquote:Op zondag 13 juli 2008 15:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nu met foto :
[ afbeelding ]
Alleen hebben we de Audi weggedaan en hebben we onlangs een nieuwe 3 gekocht.. Kleine motor, maar wel helemaal BOMVOL
Ik heb niet zo snel foto's van mijn eigen A3 bij de hand, maar die kan ik van de week wel even online zetten. Maar het is onderstaande versie, alleen dan in het zwart.quote:
Ben ik helemaal met je eens. Bij nader inzien had ik liever het nieuwe model A4 genomen.. Maar goed.. Zien we over een jaar of 2 jaar wel weerquote:
Hoe ga je de motor "tunen" om er 40 pk bij te krijgen ?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:54 schreef LuckyLoek het volgende:
Merk/Type: Audi A3 Sportback
Motor: 1.8 TFSI (160 pk, gaat worden getuned naar 200 pk)
Topsnelheid: 235 km/h (met 4 gasten in de auto, vrij netjes dus)
Opties: volledig s-line (zowel buiten- als binnenkant), verder nog allerlei "standaard" opties.
Hier rijd ik nog een jaartje of 3 verder in, daarna eens kijken naar een A5.
Chip?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Hoe ga je de motor "tunen" om er 40 pk bij te krijgen ?
2 ton? Dat ding is net amper ingelopen.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:39 schreef Speeder87 het volgende:
Hey Magnet,
wij hebben nog een wonderschone 740 GLT tekoop staan, 1989, half leer, airco, roestvrij, net 2 ton gelopen,
als je iemand weet, just let me know, grtz:D
Netjes!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:42 schreef Speeder87 het volgende:
gaat weg omdat het een inruiler was op mn 940 TDIC Automaat,
is " extra" , staat bij pa in de schuur netjes gestald,
ding is 100 %, antraciet, 2 trekhaken, open dakje etc
maar kan dr nog niet genoeg voor krijgen, moet 1000 opbrengen..
Als ik jouw was zou ik de grill vervangen door een type R grill, dat staat zoveel beterquote:Op zondag 13 juli 2008 15:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Civic:
[ afbeelding ]
Civic off the road versie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer foto's heb ik zo niet, ik ben niet thuis en deze had ik nog in een email staan.
Heb je foto's?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:45 schreef Speeder87 het volgende:
zekers, 155 pk en een lekker verse auto,
maar als je iemand hoord, gertjansmelt@hotmail.com
Ik zal je wel even een mailtje sturenquote:Op zondag 13 juli 2008 21:59 schreef Speeder87 het volgende:
hoe krijg ik hier fotps in ?
Chiptune. Ze hoeven zelfs de standaard chip niet meer te vervangen, het is puur softwarematig. Aangezien het een turbo is is het vrij makkelijk te doen, mits je er verstand van hebt. Pure optimalisatie en toch 40 pk erbij, netjes.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Hoe ga je de motor "tunen" om er 40 pk bij te krijgen ?
Hij rijd heerlijk, heb hem alleen nog niet zo lang, dus tot nu toe nog geen problemenquote:Op zondag 13 juli 2008 21:14 schreef Speeder87 het volgende:
@ Brootmohnkeh,
ben benieuwd, hoe bevalt het / rijd het ?
problemen gehad ?
grtz;)
Ben ik het niet mee eens, in de zwarte kleur mag die auto best die chromen doorlopende strip hebben, geeft hem juist dat karakter en het eigenwijze dat hij afsteekt naar de concurrentie. Ik ben er in ieder geval blij mee, heerlijke wagen!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:47 schreef DurQ het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik de grill vervangen door een type R grill, dat staat zoveel beterVerders een vette bak natuurliijk!
Die 'velgen' van de Sunnyquote:Op maandag 14 juli 2008 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
Dagelijks:
Nissan Sunny 1.3 SLX
Bouwjaar: 1987
KM-stand: 200.000 (althans, volgende week gaat'ie daarop komen)
Brandstof: Benzine
Aantal KM per jaar: 35.000
[ afbeelding ]
Hobby:
Chevrolet Impala
Bouwjaar: 1965
Brandstof: Benzine
KM stand: 166.000
Motor: 230cid (3.8L) L6
Aantal KM per jaar: 6000
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat was een jaren 70 model, cabrio, 2 deuren en rozequote:Op maandag 14 juli 2008 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die 'velgen' van de Sunny![]()
En die Impala, is dat niet de Flodder auto?
Ja ik snap dat het niet precies die was. Ik dacht dat de Flodder auto trouwens een jaren 80 is?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, dat was een jaren 70 model, cabrio, 2 deuren en roze
Die wieldoppen van m'n Sunny komen uit de Hotrod scene in AmerikaPersoonlijk gehaald in Arizona
Dus met een chip krijg je 40 pk erbij....................quote:
jupz0rquote:Op maandag 14 juli 2008 18:55 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Dus met een chip krijg je 40 pk erbij....................
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:33 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Het kan wel... als je al 4000 pk hebt ja...
Mijn Swiftquote:Op zondag 13 juli 2008 16:00 schreef beefcake het volgende:
Ik rijd trouwens in het volgende:
Een Suzuki Swift 1.5 Exclusive (5-deurs)
5-deurs
Bouwjaar: 09-2007
Cilinders / kleppen: 4/4
Vermogen: 102 pk @ 5900 tpm
Koppel: 133 Nm @ 4100 tpm
Topsnelheid: 185 km/u
0-100 km/u 10,0 sec.
Verbruik: 1 op 15,4
[ afbeelding ]
Is het vermogen ooit ook gemeten, op een fatsoenlijk testbank ?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:43 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Maat van me heeft zijn S3 ook doormiddel van een chip naar de 310 pk gebracht
trouwens, een beetje auto wordt geen chip in geplaatst maar wordt software matig aangepast....quote:Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Is het vermogen ooit ook gemeten, op een fatsoenlijk testbank ?
Welke chip, Lays of Crocy ?
Idd, testbankresultaten willen we.... er zijn namelijk wel erg veel mensen die simpelweg de opgegeven vermogenswinst van de fabrikanten (die dus ALTIJD overdrijven) optellen bij het opgegeven vermogen van de auto.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Is het vermogen ooit ook gemeten, op een fatsoenlijk testbank ?
Welke chip, Lays of Crocy ?
Die wagen van jou is zo fucking heerlijk.quote:
Eigenlijk zou ik niet eens met jou in discussie moeten gaanquote:Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Is het vermogen ooit ook gemeten, op een fatsoenlijk testbank ?
Welke chip, Lays of Crocy ?
1. hij is getestquote:Nadat Abt de S3-motor getuned heeft ontwikkelt de 2.0 TFSI-krachtbron een vermogen van 310 pk en een koppel van 420 Nm. Dat betekent een toename van 45 pk en 70 Nm. Hierdoor worden de inzittenden nog dieper in de stoelen gedrukt wanneer het gaspedaal naar de bodem gaat. Wie dat vanuit stilstand doet sprint in slechts 5,4 seconden naar 100 km/h. De topsnelheid komt met 258 km/h net boven de magische 250-grens.
Huh, kan dat stukje achter de deur ook nog open?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:48 schreef Faxie het volgende:
Hehe thnx
Ook even 2 fototjes van het interieur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij ben je bij je extra's nog de exclusieve 50% Quattro optie vergeten.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:56 schreef leolinedance het volgende:
type: Audi A4 Avant
..
aandrijving: achterwiel
..
Belangrijkste extra's:
Multitronic automaat met tiptronic op het stuur, navigatie, parkeersensoren, Bose audiosysteem, xenon verlichting, alarmsysteem en verlagingsset. Verder een boel kleine dingen behalve leren bekleding.
Man wat een autoquote:Op maandag 14 juli 2008 23:48 schreef Faxie het volgende:
Hehe thnx
Ook even 2 fototjes van het interieur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Multitronic is inderdaad een variomatic/CVT achtige bak. Ik vind het heerlijk rijden. Je kunt geruisloos optrekken met, pak hem beet, continue 2500 toeren. Hij heeft 6 kunstmatige versnellingen, daar kun je dus ook tussen schakelen op het stuur/met tikje tegen te pook. Maar het 'schakelen' voel je dus niet tijdens normaal rijden al 'schakelt' de auto wel terug bij flink accelereren (soort kickdown). Ja, dit is echt een uitstekende automaat!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij ben je bij je extra's nog de exclusieve 50% Quattro optie vergeten.![]()
Zo'n Multitronic is toch een soort variomatic/ continue bak?
Bevalt dat een beetje, en heeft ie nog (kunstmatige) versnellingen?
Heb wel es in eentje gezeten in de showroom. Na mijn huidige auto was ik al fan van Mazda, maar door de RX8 nog veel meer! Ben zeker van plan eentje aan te schaffen zodra ik er een vind voor een redelijke prijs.quote:
Suicide doorsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:43 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Huh, kan dat stukje achter de deur ook nog open?
Wat is trouwens met die handrem gebeurt? Damn zo'n mooi interieur en dan zo'n handrem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |