Zit ze in een rolstoel dan? (4 wielen)quote:
Is dat je leasebak? Vermogen van 105pk vind ik een beetje aan de lage kant voor zo een bak... Of merk je er nix van?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:11 schreef Rekkie het volgende:
Altea XL Businessline High
Bouwjaar 2008 (maart)
Kleur: zwart
Km-stand: + 19500
Cilinderinhoud: 1900cc
Vermogen: 105 pk
Opties: Armsteun, carkit 6230i
Standaard: kleurnavigatie + dvd-speler, getinte ramen, lichtmetalen velgen.
Yup, das mijn leasebak, maar het vermogen merk je geen kloot van inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Is dat je leasebak? Vermogen van 105pk vind ik een beetje aan de lage kant voor zo een bak... Of merk je er nix van?
Dat is voor vele autofabrikanten nog een uitdaging, een stille dieselmotor produceren...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yup, das mijn leasebak, maar het vermogen merk je geen kloot van inderdaad.
Ik heb mij erg over verbaasd hoe sterk deze motor nog is.
ik heb ook de 2.0 TDI 140 pk gereden en vond het verschil in prijs absoluut niet waard.
Ergo: Over de motor ben ik bijzonder goed te spreken (wel iets lawaaig, maar sterk!)
Ik heb alle Ibiza's mooie modellen gevonden, zeker de laatste! De FR is ook leuk trouwens...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef dronkeykong het volgende:
Polo 1.4 uit 2007
Niks aan gedaan en ga er ook niks aan doen, wachten op mijn Ibiza die een dezer weken afgeleverd wordt.
En ja allemaal lease
Seat Ibiza
Bouwjaar: 2008
Kleur: Zwart
Km-stand: 0
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 105pk
Het is de 25 edition met van alles erop en eraan![]()
Kerel, 71pk?! Met wind tegen sta je zeker stil op de snelweg?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef CasB het volgende:
Opel Astra Stationwagon
Bouwjaar: 1995
Kleur: Groen
Km-stand: 133.000 (+/-)
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 71pk
Lichtmetalen velgen, mp3cdspeler.
Ook een leuke, wel het nieuwe model toch? Heb zelf ook overwogen om dat als volgende auto te nemen, maar ik krijg het niet over mn hart om mn huidige weg te doen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:14 schreef Telecaster het volgende:
Alfa 147. Geen idee van de specs, het rijdt en hoeveel cilinderinhoud dat ding heeft kan me dan gevoeglijk gestolen worden. :-)
Het scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Kerel, 71pk?! Met wind tegen sta je zeker stil op de snelweg?
Een trekhaak op een 280??? Dat moet geen gezicht zijn, voor de rest leuke autoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Mercedes 280 CE
Bouwjaar: 1978
Kleur: Wit
Km-stand: 185.000
Cilinderinhoud: 2700cc
Vermogen: 185pk
Automaat, airco, lederen bekleding, trekhaak en 14" sportvelgen.
In de herfst gewoon lekker de trein pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:26 schreef CasB het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel.Maarja, komt vooral omdat het een 8v is, en geen 16v.
Die trekhaak gaat er nog wel eens afquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:27 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Een trekhaak op een 280??? Dat moet geen gezicht zijn, voor de rest leuke autoWeinig gereden trouwens!
Hahaha, volgende keer gewoon laten liggenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die trekhaak gaat er nog wel eens af
Ik zeg altijd koop nooit een franse auto...maar toch zie je ze vaak rijdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:42 schreef BrumCel het volgende:
Mijn Leasebakkie :
Type : Peugeot 207 XS Pack
Kleur : Bleu Reclife
Bouwjaar : 2007 (april)
Gewicht : 1228 kg
Cilinderinhoud : 1560 cc
Vermogen : 110pk
Kmstand : 34000
Wist niet dat die dingen zoveel vermogen hadden joh, of heb je een sportieve uitvoering? (denk het haast wel)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:43 schreef tho_Omas het volgende:
Mini Cooper S
Bouwjaar: 2008
Kleur: Racing Green
Km-stand: 5.000
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 175pk
Optioneel:
Lederen interieur
DVD Navi
Hifi professional
Actieve luidsprekers
Automatisch dimmende binnenspiegel
Houtinleg
Houtinleg versnellingspook
Lichtpakket
Comfortairconditioning
Bi-Xenon koplampen
Parkeersensoren
Nou maak je me errrrrg nieuwsgierig naar z'n verbruik! Heb je zoveel ruimte nodig trouwens?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Merk: Chevrolet
Model: Trans Sport
Bouwjaar: 1998
Carrosserie: MPV 7-persoons
Gewicht: 1749 kg
Kleur: Groen
Vermogen: 190Pk
Cylinderinhoud: 3400 cm3
Inhoud brandstoftank: 80 liter
Transmissie: Automaat
Wielbasis 304 cm
Met een tering lange lijst aan opties en aanpassingen / reparaties![]()
Wat begrijp jij niet van Cooper Squote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:48 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Wist niet dat die dingen zoveel vermogen hadden joh, of heb je een sportieve uitvoering? (denk het haast wel)
Zal wel een convertible zijnquote:
Dacht dat dat gewoon de aanduiding was voor het nieuwe type...quote:
Nee is gewoon sport geloof ik hoor anders ga ik me schamenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:50 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Dacht dat dat gewoon de aanduiding was voor het nieuwe type...
De normale Cooper komt niks tekort (120pk meen ik). Maar een S heeft een turbo en is net even wat leuker en sportiever. Comfort gaan we het niet over hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:48 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Wist niet dat die dingen zoveel vermogen hadden joh, of heb je een sportieve uitvoering? (denk het haast wel)
Nee je hebt gelijk, de standaard versie heeft 116pk en de S (Chilli) versie heeft er 175...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:51 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee is gewoon sport geloof ik hoor anders ga ik me schamen
1 op ongeveer 9quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:49 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Nou maak je me errrrrg nieuwsgierig naar z'n verbruik! Heb je zoveel ruimte nodig trouwens?
Nee, sorry, ik heb ook een luchtgekoeld blokquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Volkswagen Kever uit 1977 met 34 pk. En ik heb een mooier geluid dan wat uit jullie bagger sportuitlaat komt.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Volkswagen Kever uit 1977 met 34 pk. En ik heb een mooier geluid dan wat uit jullie bagger sportuitlaat komt.
Hoe krijg je er 160pk uit, dat is niet standaard.. En hoezo geen achter-interieur meer...zit daat je woofer of is het gewoon gewichtsbesparing?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:26 schreef raulbouli het volgende:
Honda Civic Coupé
Bouwjaar: 1994
Kleur: Aztec Green
Km-stand: 197.xxx
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 160pk
Opties:
Geen demping meer
Geen achter-interieur meer
Nog wel stuurbekrachtiging en electrische ramen
lol 1 op 9 man....rijd je veel?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 op ongeveer 9![]()
Family car he![]()
Dat maakt toch niet uit? Ik doelde meer op die gepimpte bakken met een gemodificeerde uitlaat "omdat het zo lekker klinkt in een tunnel"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik heb ook een luchtgekoeld blok
Ik vind Franse auto's altijd erg lekker rijdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:47 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Ik zeg altijd koop nooit een franse auto...maar toch zie je ze vaak rijden
Nee vriend, Franse vrouwen rijden lekker, de auto's nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef BrumCel het volgende:
[..]
Ik vind Franse auto's altijd erg lekker rijden
Heerlijk is dat...heb geen massagestoel meer nodigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik doelde meer op die gepimpte bakken met een gemodificeerde uitlaat "omdat het zo lekker klinkt in een tunnel".
Af en toe een paar keer naar het westen des lands maar in het algemeen niet meer dan 100 km / weekquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:33 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
lol 1 op 9 man....rijd je veel?
Wat weegt zo'n ding nou?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:43 schreef Arclight-S het volgende:
Volvo S70 2.5i 125 KW
Heerlijke wagen, heb hem gekocht met enorm veel kilometers en heb eigenlijk geen problemen gehad (op een lekke band na)
Rijdt 1 op 10/11
Topsnelheid? En dat al eens gehaald?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Seat Leon FR
Bouwjaar 2007
KM's: bijna 30.000
Vermogen: gechipt naar 205 pk.
Met de 18".
Fijne auto.
Rond de 1500 kilo, mag er 1800 mee trekkenquote:
hoor een aantal mensen klagen dat ze een te dikke motor in de auto hebben gezet waardoor de rest van de auto het niet meer trekt en je daardoor veel bij de garage staatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Seat Leon FR
Bouwjaar 2007
KM's: bijna 30.000
Vermogen: gechipt naar 205 pk.
Met de 18".
Fijne auto.
Shinka zijn redelijk zeldzaam toch? mooie techniek hoor, 230 pk uit een 1.3quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:17 schreef Faxie het volgende:
Mazda RX8 Shinka
Kleur: Black Cherry (donkerpaars)
Jaar: 2005
KM-stand: 42000
Cilinder inhoud: 1300cc
Vermogen: 231 pk
Opties: Zo'n beetje alles, mis niets.
Van plan: Niets is nog zeker, maar de audio gaat misschien vervangen worden. Radio is al vervangen voor een dubbel DIN. Luchtfilter en uitlaat vervangen om het rotatiegeluid wat meer naar voren te brengen (geen sjonnie geluid trouwens) en misschien ooit een supercharger erop laten bouwen, is alleen niet echt goedkoop...
Uiterlijk blijft zonder meer origineel. (oke afgezien van luchtrooster accenten achter de voorwieleln.)
2150 van gemaakt, en alleen te verkrijgen in Noord Amerika. In NL is dit de enigequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:47 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Shinka zijn redelijk zeldzaam toch? mooie techniek hoor, 230 pk uit een 1.3![]()
prachtige voiture.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:49 schreef elcastel het volgende:
Citroën XM
Bedankt voor de bevestiging van mijn goeie smaak, maar wat bedoel je precies met plaatwerkafkeer ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef nogeenmaarten het volgende:
prachtige voiture.
helaas een no go ivm plaatwerkafkeer van oudere franse en italiaanse auto's.
Ik denk dat meneer denkt dat die 'oude' Franse bak van jou roest.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging van mijn goeie smaak, maar wat bedoel je precies met plaatwerkafkeer ?
Als er 1 auto niet roest dan is het een XM. het is nog net geen BX, maar dat is dan ook geen auto ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:02 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat meneer denkt dat die 'oude' Franse bak van jou roest.
En bedankt !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als er 1 auto niet roest dan is het een XM. het is nog net geen BX, maar dat is dan ook geen auto ...
Whoops, sorry. Of eigenlijk niet, ik vind het gewoon geen mooie auto, maar ik geef toe; het is best een goeie auto.quote:
Volgens mij de latere CX-en ook al, de BX was er sowieso voor de XM, en die was al flink verzinkt (en kunststof), de XM heeft dat dus ook, iets minder plastic, maar wel verzinkt. Citroën heeft de naam en dat is ooit ontstaan bij de Snoek (DS) meen ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
bx is geen auto maar een icoon?
(idd is mij door 20 jaar plaatwerkervaring van mij pa bijgebracht dat vintage franse en italiaanse auto's een roestprobleem hebben)
xm is een van de eerste verzinkte?
Wacht even ... 20 jaar plaatwerkervaring en niet weten welke auto's wel en niet roesten ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
bx is geen auto maar een icoon?
(idd is mij door 20 jaar plaatwerkervaring van mij pa bijgebracht dat vintage franse en italiaanse auto's een roestprobleem hebben)
xm is een van de eerste verzinkte?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:32 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Hoe krijg je er 160pk uit, dat is niet standaard.. En hoezo geen achter-interieur meer...zit daat je woofer of is het gewoon gewichtsbesparing?
tja, half jaren 60 tot in de jaren 80 in de werkplaats (plaatwerk) en daarna nog decenia schadeexpert ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:19 schreef 2cv het volgende:
Wacht even ... 20 jaar plaatwerkervaring en niet weten welke auto's wel en niet roesten ?Goed, ik weet ook LANG niet alles op dat gebeid, maar ik weet wel dat BXen en XM's niet snel roesten.
Dat verklaart alles. BX is van 1982 en in 3 jaar rot een auto niet weg (uitzonderingen daar gelaten). En in de schade-expertise kom je alleen gekreukt plaatwerk tegen, geen roest.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
tja, half jaren 60 tot in de jaren 80 in de werkplaats (plaatwerk) en daarna nog decenia schadeexpert ...
Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n kar?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef Renesite het volgende:
Merk: Toyota
Type: Corolla
Jaar: 1998
Herkenbaar: 'ronde ogen type'
Kleur: Licht groen
KM stand: 97 á 98k
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 105pk
Verleden: Spatbord een deuk in gereden, weer netjes gefixt
Voor de rest: Eigk niks. Telefoonhoudertje en een radiootje natuurlijk
Twee keer de helft.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n kar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=5338420&sprid=118093750&cache=noquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n kar?
Een roestbestendige CX zul je niet gauw vinden; maar een XM is geen roestgevoelige auto, integendeel, stukken beter dan veel Duitse tijdgenoten...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Whoops, sorry. Of eigenlijk niet, ik vind het gewoon geen mooie auto, maar ik geef toe; het is best een goeie auto.
[..]
Volgens mij de latere CX-en ook al, de BX was er sowieso voor de XM, en die was al flink verzinkt (en kunststof), de XM heeft dat dus ook, iets minder plastic, maar wel verzinkt. Citroën heeft de naam en dat is ooit ontstaan bij de Snoek (DS) meen ik.
(het lijkt me wel vrij dun plaatwerk overigens, maar het is wel gewoon sterk verder, en ik vind ze iets te krasgevoelig)
Ben ik het mee eens. De regel 'Het is Frans dus het roest' zat me alleen dwars.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:45 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een roestbestendige CX zul je niet gauw vinden; maar een XM is geen roestgevoelige auto, integendeel, stukken beter dan veel Duitse tijdgenoten...
Mijn Suzuki Swift uit 1997 heeft maar liefst 68 pkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Kerel, 71pk?! Met wind tegen sta je zeker stil op de snelweg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |