Ik vind Franse auto's altijd erg lekker rijdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:47 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Ik zeg altijd koop nooit een franse auto...maar toch zie je ze vaak rijden
Nee vriend, Franse vrouwen rijden lekker, de auto's nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef BrumCel het volgende:
[..]
Ik vind Franse auto's altijd erg lekker rijden
Heerlijk is dat...heb geen massagestoel meer nodigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik doelde meer op die gepimpte bakken met een gemodificeerde uitlaat "omdat het zo lekker klinkt in een tunnel".
Af en toe een paar keer naar het westen des lands maar in het algemeen niet meer dan 100 km / weekquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:33 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
lol 1 op 9 man....rijd je veel?
Wat weegt zo'n ding nou?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:43 schreef Arclight-S het volgende:
Volvo S70 2.5i 125 KW
Heerlijke wagen, heb hem gekocht met enorm veel kilometers en heb eigenlijk geen problemen gehad (op een lekke band na)
Rijdt 1 op 10/11
Topsnelheid? En dat al eens gehaald?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Seat Leon FR
Bouwjaar 2007
KM's: bijna 30.000
Vermogen: gechipt naar 205 pk.
Met de 18".
Fijne auto.
Rond de 1500 kilo, mag er 1800 mee trekkenquote:
hoor een aantal mensen klagen dat ze een te dikke motor in de auto hebben gezet waardoor de rest van de auto het niet meer trekt en je daardoor veel bij de garage staatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Seat Leon FR
Bouwjaar 2007
KM's: bijna 30.000
Vermogen: gechipt naar 205 pk.
Met de 18".
Fijne auto.
Shinka zijn redelijk zeldzaam toch? mooie techniek hoor, 230 pk uit een 1.3quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:17 schreef Faxie het volgende:
Mazda RX8 Shinka
Kleur: Black Cherry (donkerpaars)
Jaar: 2005
KM-stand: 42000
Cilinder inhoud: 1300cc
Vermogen: 231 pk
Opties: Zo'n beetje alles, mis niets.
Van plan: Niets is nog zeker, maar de audio gaat misschien vervangen worden. Radio is al vervangen voor een dubbel DIN. Luchtfilter en uitlaat vervangen om het rotatiegeluid wat meer naar voren te brengen (geen sjonnie geluid trouwens) en misschien ooit een supercharger erop laten bouwen, is alleen niet echt goedkoop...
Uiterlijk blijft zonder meer origineel. (oke afgezien van luchtrooster accenten achter de voorwieleln.)
2150 van gemaakt, en alleen te verkrijgen in Noord Amerika. In NL is dit de enigequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:47 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Shinka zijn redelijk zeldzaam toch? mooie techniek hoor, 230 pk uit een 1.3![]()
prachtige voiture.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:49 schreef elcastel het volgende:
Citroën XM
Bedankt voor de bevestiging van mijn goeie smaak, maar wat bedoel je precies met plaatwerkafkeer ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef nogeenmaarten het volgende:
prachtige voiture.
helaas een no go ivm plaatwerkafkeer van oudere franse en italiaanse auto's.
Ik denk dat meneer denkt dat die 'oude' Franse bak van jou roest.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging van mijn goeie smaak, maar wat bedoel je precies met plaatwerkafkeer ?
Als er 1 auto niet roest dan is het een XM. het is nog net geen BX, maar dat is dan ook geen auto ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:02 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat meneer denkt dat die 'oude' Franse bak van jou roest.
En bedankt !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als er 1 auto niet roest dan is het een XM. het is nog net geen BX, maar dat is dan ook geen auto ...
Whoops, sorry. Of eigenlijk niet, ik vind het gewoon geen mooie auto, maar ik geef toe; het is best een goeie auto.quote:
Volgens mij de latere CX-en ook al, de BX was er sowieso voor de XM, en die was al flink verzinkt (en kunststof), de XM heeft dat dus ook, iets minder plastic, maar wel verzinkt. Citroën heeft de naam en dat is ooit ontstaan bij de Snoek (DS) meen ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
bx is geen auto maar een icoon?
(idd is mij door 20 jaar plaatwerkervaring van mij pa bijgebracht dat vintage franse en italiaanse auto's een roestprobleem hebben)
xm is een van de eerste verzinkte?
Wacht even ... 20 jaar plaatwerkervaring en niet weten welke auto's wel en niet roesten ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
bx is geen auto maar een icoon?
(idd is mij door 20 jaar plaatwerkervaring van mij pa bijgebracht dat vintage franse en italiaanse auto's een roestprobleem hebben)
xm is een van de eerste verzinkte?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:32 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Hoe krijg je er 160pk uit, dat is niet standaard.. En hoezo geen achter-interieur meer...zit daat je woofer of is het gewoon gewichtsbesparing?
tja, half jaren 60 tot in de jaren 80 in de werkplaats (plaatwerk) en daarna nog decenia schadeexpert ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:19 schreef 2cv het volgende:
Wacht even ... 20 jaar plaatwerkervaring en niet weten welke auto's wel en niet roesten ?Goed, ik weet ook LANG niet alles op dat gebeid, maar ik weet wel dat BXen en XM's niet snel roesten.
Dat verklaart alles. BX is van 1982 en in 3 jaar rot een auto niet weg (uitzonderingen daar gelaten). En in de schade-expertise kom je alleen gekreukt plaatwerk tegen, geen roest.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
tja, half jaren 60 tot in de jaren 80 in de werkplaats (plaatwerk) en daarna nog decenia schadeexpert ...
Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n kar?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef Renesite het volgende:
Merk: Toyota
Type: Corolla
Jaar: 1998
Herkenbaar: 'ronde ogen type'
Kleur: Licht groen
KM stand: 97 á 98k
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 105pk
Verleden: Spatbord een deuk in gereden, weer netjes gefixt
Voor de rest: Eigk niks. Telefoonhoudertje en een radiootje natuurlijk
Twee keer de helft.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n kar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=5338420&sprid=118093750&cache=noquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n kar?
Een roestbestendige CX zul je niet gauw vinden; maar een XM is geen roestgevoelige auto, integendeel, stukken beter dan veel Duitse tijdgenoten...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Whoops, sorry. Of eigenlijk niet, ik vind het gewoon geen mooie auto, maar ik geef toe; het is best een goeie auto.
[..]
Volgens mij de latere CX-en ook al, de BX was er sowieso voor de XM, en die was al flink verzinkt (en kunststof), de XM heeft dat dus ook, iets minder plastic, maar wel verzinkt. Citroën heeft de naam en dat is ooit ontstaan bij de Snoek (DS) meen ik.
(het lijkt me wel vrij dun plaatwerk overigens, maar het is wel gewoon sterk verder, en ik vind ze iets te krasgevoelig)
Ben ik het mee eens. De regel 'Het is Frans dus het roest' zat me alleen dwars.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:45 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een roestbestendige CX zul je niet gauw vinden; maar een XM is geen roestgevoelige auto, integendeel, stukken beter dan veel Duitse tijdgenoten...
Mijn Suzuki Swift uit 1997 heeft maar liefst 68 pkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Kerel, 71pk?! Met wind tegen sta je zeker stil op de snelweg?
Da's wel erg mager. Zelfs een Mini 1.3 van bouwjaar heeft nog 75 pk's.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef CasB het volgende:
Opel Astra Stationwagon
Bouwjaar: 1995
Kleur: Groen
Km-stand: 133.000 (+/-)
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 71pk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |