Die wagen van jou is zo fucking heerlijk.quote:
Eigenlijk zou ik niet eens met jou in discussie moeten gaanquote:Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Is het vermogen ooit ook gemeten, op een fatsoenlijk testbank ?
Welke chip, Lays of Crocy ?
1. hij is getestquote:Nadat Abt de S3-motor getuned heeft ontwikkelt de 2.0 TFSI-krachtbron een vermogen van 310 pk en een koppel van 420 Nm. Dat betekent een toename van 45 pk en 70 Nm. Hierdoor worden de inzittenden nog dieper in de stoelen gedrukt wanneer het gaspedaal naar de bodem gaat. Wie dat vanuit stilstand doet sprint in slechts 5,4 seconden naar 100 km/h. De topsnelheid komt met 258 km/h net boven de magische 250-grens.
Huh, kan dat stukje achter de deur ook nog open?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:48 schreef Faxie het volgende:
Hehe thnx
Ook even 2 fototjes van het interieur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij ben je bij je extra's nog de exclusieve 50% Quattro optie vergeten.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:56 schreef leolinedance het volgende:
type: Audi A4 Avant
..
aandrijving: achterwiel
..
Belangrijkste extra's:
Multitronic automaat met tiptronic op het stuur, navigatie, parkeersensoren, Bose audiosysteem, xenon verlichting, alarmsysteem en verlagingsset. Verder een boel kleine dingen behalve leren bekleding.
Man wat een autoquote:Op maandag 14 juli 2008 23:48 schreef Faxie het volgende:
Hehe thnx
Ook even 2 fototjes van het interieur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Multitronic is inderdaad een variomatic/CVT achtige bak. Ik vind het heerlijk rijden. Je kunt geruisloos optrekken met, pak hem beet, continue 2500 toeren. Hij heeft 6 kunstmatige versnellingen, daar kun je dus ook tussen schakelen op het stuur/met tikje tegen te pook. Maar het 'schakelen' voel je dus niet tijdens normaal rijden al 'schakelt' de auto wel terug bij flink accelereren (soort kickdown). Ja, dit is echt een uitstekende automaat!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij ben je bij je extra's nog de exclusieve 50% Quattro optie vergeten.![]()
Zo'n Multitronic is toch een soort variomatic/ continue bak?
Bevalt dat een beetje, en heeft ie nog (kunstmatige) versnellingen?
Heb wel es in eentje gezeten in de showroom. Na mijn huidige auto was ik al fan van Mazda, maar door de RX8 nog veel meer! Ben zeker van plan eentje aan te schaffen zodra ik er een vind voor een redelijke prijs.quote:
Suicide doorsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:43 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Huh, kan dat stukje achter de deur ook nog open?
Wat is trouwens met die handrem gebeurt? Damn zo'n mooi interieur en dan zo'n handrem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |