Da's wel erg mager. Zelfs een Mini 1.3 van bouwjaar heeft nog 75 pk's.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef CasB het volgende:
Opel Astra Stationwagon
Bouwjaar: 1995
Kleur: Groen
Km-stand: 133.000 (+/-)
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 71pk
Hmmm, geld zat nog dus. Ik zit erover te denken om m'n Almera van de hand te doen, maar wil er iets ruimers voor terug. Ik ben bijna 2m lang, dus wil graag wat ruimer zitten, en een vlottere motor dan een 1400cc. Die 1600tjes van Toyota zijn op zich goed te doen, lopen tegen de 200 top en in iets meer dan 10 secs naar de 100. Geen wereldtijden, maar er zit tenminste een beetje pit in, da's het belangrijkst.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=5338420&sprid=118093750&cache=no
~ 5k
Voor verzekering en wegenbelasting betaal ik aan mijn ma 70 euro per maand
Slurpt 1 op 13 ofzo.
Super autoIk rijd er volgende week rustig mee naar Zuid-Frankrijk
!
Klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:58 schreef DurQ het volgende:
heej ken je dat truukje met de civic 1.4 city? onder het gasklephuis zit een pakking, als je die pakking vervangt voor de 1.4 I S variant (paar euro bij de dealer) heb je gelijk 90 PK. De pakking waarmee jij zeg maar rondrijdt is een geknepen versie!
1m80 ongeveer, mijn vader iets langer, 1m90/1m95? Hij reed laatst in die van mij en zette mijn stoel naar achteren, ik kwam niet bij het stuurquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, geld zat nog dus. Ik zit erover te denken om m'n Almera van de hand te doen, maar wil er iets ruimers voor terug. Ik ben bijna 2m lang, dus wil graag wat ruimer zitten, en een vlottere motor dan een 1400cc. Die 1600tjes van Toyota zijn op zich goed te doen, lopen tegen de 200 top en in iets meer dan 10 secs naar de 100. Geen wereldtijden, maar er zit tenminste een beetje pit in, da's het belangrijkst.
Hoe lang ben jij en hoe goed kun jij er in zitten?
Misschien binnenkort maar eens gaan rondkijken voor zo'n modelletje. Als ik iets leuks voor m'n Almera terug krijg, kan ik altijd nog kijken of ik een paar honderd euro bij kan leggen en in een nieuwer karretje kan rijden.
Zou kunnen. Ik rij als een mongool, maar heb nog geen klachten gehad. Wel een setje banden opgebrand na 25.000 km.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoor een aantal mensen klagen dat ze een te dikke motor in de auto hebben gezet waardoor de rest van de auto het niet meer trekt en je daardoor veel bij de garage staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |