Hmmm, geld zat nog dus. Ik zit erover te denken om m'n Almera van de hand te doen, maar wil er iets ruimers voor terug. Ik ben bijna 2m lang, dus wil graag wat ruimer zitten, en een vlottere motor dan een 1400cc. Die 1600tjes van Toyota zijn op zich goed te doen, lopen tegen de 200 top en in iets meer dan 10 secs naar de 100. Geen wereldtijden, maar er zit tenminste een beetje pit in, da's het belangrijkst.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=5338420&sprid=118093750&cache=no
~ 5k
Voor verzekering en wegenbelasting betaal ik aan mijn ma 70 euro per maand
Slurpt 1 op 13 ofzo.
Super autoIk rijd er volgende week rustig mee naar Zuid-Frankrijk
!
Klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:58 schreef DurQ het volgende:
heej ken je dat truukje met de civic 1.4 city? onder het gasklephuis zit een pakking, als je die pakking vervangt voor de 1.4 I S variant (paar euro bij de dealer) heb je gelijk 90 PK. De pakking waarmee jij zeg maar rondrijdt is een geknepen versie!
1m80 ongeveer, mijn vader iets langer, 1m90/1m95? Hij reed laatst in die van mij en zette mijn stoel naar achteren, ik kwam niet bij het stuurquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, geld zat nog dus. Ik zit erover te denken om m'n Almera van de hand te doen, maar wil er iets ruimers voor terug. Ik ben bijna 2m lang, dus wil graag wat ruimer zitten, en een vlottere motor dan een 1400cc. Die 1600tjes van Toyota zijn op zich goed te doen, lopen tegen de 200 top en in iets meer dan 10 secs naar de 100. Geen wereldtijden, maar er zit tenminste een beetje pit in, da's het belangrijkst.
Hoe lang ben jij en hoe goed kun jij er in zitten?
Misschien binnenkort maar eens gaan rondkijken voor zo'n modelletje. Als ik iets leuks voor m'n Almera terug krijg, kan ik altijd nog kijken of ik een paar honderd euro bij kan leggen en in een nieuwer karretje kan rijden.
Zou kunnen. Ik rij als een mongool, maar heb nog geen klachten gehad. Wel een setje banden opgebrand na 25.000 km.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoor een aantal mensen klagen dat ze een te dikke motor in de auto hebben gezet waardoor de rest van de auto het niet meer trekt en je daardoor veel bij de garage staat
Gek ding hoor die S70Rquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:08 schreef Sbv6 het volgende:
Ik rij zelf in een Volvo C30 D5 Summum en mijn vriendin in een Volvo S70R.
Die heb ik ook overwogen, maar een jaar geleden ben ik toch voor deze gegaan:quote:Op zondag 13 juli 2008 01:30 schreef GiSaE het volgende:
Merk: Renault
Model: Clio
Uitvoering: 16v
Vermogen: 107PK
0-100: 9.6 seconden
Topspeed: 190KM/h
KM-stand: 105.700
Bouwjaar: 2000
Kleur: Ijsberg zilver
Foefjes: Redelijk wat
Leuke auto, flotte motor, crappy standaard banden, te comfortabel onderstel en de remmen gaan faden als je flink remt. Dit gaan we dus ook aanpakken, onderstel, rem-upgrade staan in bestelling, velgen zitten er al onder. Motorisch blijft alles origineel, dus geen blèèèrpijp oid.
En er komt nog xenon in, 5000k achter lenzen. Mooi helder wit licht en door de lenzen ook een goed beeld zodat tegenliggers er geen last van hebben.
[ afbeelding ]
Hela, een RS phase II (of is 't een III?). 182 pk op 1010 kg, een prachtige combi!quote:
doe eens fotos posten an je civicquote:Op zondag 13 juli 2008 14:41 schreef retuow82 het volgende:
Merk: Honda
Model: Civic
Uitvoering: 1.8 16v ivtec
Vermogen: 140PK
0-100: 8.9 seconden
Topsnelheid: 205 KM/h
KM-stand: 26.000
Bouwjaar: augustus 2007
Kleur: Nighthawk zwart
Foefjes: op het inbouw navigatiesysteem en stoelverwarming na zit er alles op wat je in de folder tegenkomt.
Phase II, met 172 pk. De 182 kwam pas begin 2004 meen ik, als antwoord op de 206 RC.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:26 schreef Demarest het volgende:
Hela, een RS phase II (of is 't een III?). 182 pk op 1010 kg, een prachtige combi!
Civic:quote:
Nu met foto :quote:
Foto'squote:Op zondag 13 juli 2008 15:54 schreef LuckyLoek het volgende:
Merk/Type: Audi A3 Sportback
Motor: 1.8 TFSI (160 pk, gaat worden getuned naar 200 pk)
Topsnelheid: 235 km/h (met 4 gasten in de auto, vrij netjes dus)
Opties: volledig s-line (zowel buiten- als binnenkant), verder nog allerlei "standaard" opties.
Hier rijd ik nog een jaartje of 3 verder in, daarna eens kijken naar een A5.
Mijn strandquote:
Fotootje!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef Renesite het volgende:
Merk: Toyota
Type: Corolla
Jaar: 1998
Herkenbaar: 'ronde ogen type'
Kleur: Licht groen
KM stand: 97 á 98k
Cilinderinhoud: 1600cc
Vermogen: 105pk
Verleden: Spatbord een deuk in gereden, weer netjes gefixt
Voor de rest: Eigk niks. Telefoonhoudertje en een radiootje natuurlijk
Zonde man, zo'n nieuwe A4 is toch welquote:Op zondag 13 juli 2008 15:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nu met foto :
[ afbeelding ]
Alleen hebben we de Audi weggedaan en hebben we onlangs een nieuwe 3 gekocht.. Kleine motor, maar wel helemaal BOMVOL
Ik heb niet zo snel foto's van mijn eigen A3 bij de hand, maar die kan ik van de week wel even online zetten. Maar het is onderstaande versie, alleen dan in het zwart.quote:
Ben ik helemaal met je eens. Bij nader inzien had ik liever het nieuwe model A4 genomen.. Maar goed.. Zien we over een jaar of 2 jaar wel weerquote:
Hoe ga je de motor "tunen" om er 40 pk bij te krijgen ?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:54 schreef LuckyLoek het volgende:
Merk/Type: Audi A3 Sportback
Motor: 1.8 TFSI (160 pk, gaat worden getuned naar 200 pk)
Topsnelheid: 235 km/h (met 4 gasten in de auto, vrij netjes dus)
Opties: volledig s-line (zowel buiten- als binnenkant), verder nog allerlei "standaard" opties.
Hier rijd ik nog een jaartje of 3 verder in, daarna eens kijken naar een A5.
Chip?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Hoe ga je de motor "tunen" om er 40 pk bij te krijgen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |