quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mwach, het is lekker geld verdienenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
GoedJe bracht het niet erg enthousiast, maar zo klinkt het wel weer leuk
nou doe er wat aanquote:
had je erg vroeg op gemoeten anders morgenvroeg?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:53 schreef Noodly het volgende:
Mooie TT
Ben ik eindelijk weer uitgenodigd om naar een kamer te komen kijken morgen, mailt ze net dat hij al verhuurd is.Gelukkig check deze addict haar e-mail nog s nachts.
Ja, en dan had ik daar voor niks gestaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:55 schreef Wexy het volgende:
had je erg vroeg op gemoeten anders morgenvroeg?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hoi Droomert
We hebben een dreamer en een droomer, wat een fijn topic
Eerste baby stapjesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dan ben ik blij dat je er bent
Was je al vaker of zijn dit je eerste stapjes in ons bruisende topic?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van harte welkom dan, en ik hoop dat je die baby stapjes kan gaan omzetten naar reuzenstappen
Vraag maarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Van harte welkom![]()
En vertel wat over jezelf....?
Wondere is verhuist voor de liefde,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:29 schreef BlueMage het volgende:
Ik wil wonderer eigenlijk wel 'ns wat vragen over waarom hij (tenminste dat denk ik) naar de VS is verhuisd, maar da's meer wat voor in PM's eigenlijk.
M.
Dat vermoedde ik al en daarom wil ik 'ns met 'm praten.quote:
Hi naamgenootquote:
Omdat er iets is af gevallen?quote:
beter bijdehand dan bijdevoet he..... bijdevoet is verder bukken natuurlijkquote:
Blij dat je het hebt aangepast danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:46 schreef NanKing het volgende:
Zo die } ipv ] was een doorn in mijn oog.
in de TT
Mij ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:46 schreef NanKing het volgende:
Zo die } ipv ] was een doorn in mijn oog.
in de TT
Niks mis met bukkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:15 schreef Wexy het volgende:
beter bijdehand dan bijdevoet he..... bijdevoet is verder bukken natuurlijk
hahaha oke jouw feestjequote:
Ik woon in Overijssel, ik studeer/werk part-time in een restaurant, en Fok is gewoon gezelligquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Okee
Waar woon je, wat doe je en waarom zit je op Fok?
Alweer??quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:31 schreef wonderer het volgende:
Iemand beschuldigde mij van kokerdenken.
Gelukkig gaat het hier niet zo rapquote:Op zondag 6 juli 2008 03:49 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ik woon in Overijssel, ik studeer/werk part-time in een restaurant, en Fok is gewoon gezellig
Beetje laat misschien, moest ineens weg![]()
ik vond 'm niet eens vermakelijkquote:Op zondag 6 juli 2008 17:16 schreef NanKing het volgende:
Het is een vermakelijke film maar meer is 't niet.
Er zijn de afgelopen dagen zelfs enkele dagen momenten geweest dat deze sneller liep dan mijn andere slowchat. En daar gaan we met zo'n 500 topics per jaarquote:Op zondag 6 juli 2008 19:29 schreef wonderer het volgende:
We zitten in een paar dagen tijd anders wel op de tweede pagina...
Nooit van gehoord, klinkt wel ok. Maar ik heb al zoveel films op m'n 'moet ik toch maar 'ns kijken' lijst staan dat die lijst nou ongeveer 'n paar km lang is.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Volgens mij gaat het over Puccini for beginners .
Dat zegt iets over die andere SC!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen dagen zelfs enkele dagen momenten geweest dat deze sneller liep dan mijn andere slowchat. En daar gaan we met zo'n 500 topics per jaar
Misschien kan ik je associatie met het woord 'Puccini' nog verbeterenquote:
Ik denk dat deze Puccini de voornaamste associatie isquote:Op zondag 6 juli 2008 21:19 schreef Puccini het volgende:
[..]
Misschien kan ik je associatie met het woord 'Puccini' nog verbeteren![]()
(en misschien had ik eerst de film moeten kijken, voor ik mijn nick eraan zou wijden, maar het bekt gewoon zo lekker)
Op Wiki:quote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef Puccini het volgende:
Haha ja die zag ik ook al op google/wiki. Oh well, aan mij de schone taak Puccini te laten associëren met een muffinlievende lesbeau.
Die is bij mij nooit lang, ik lees vrij snel volgens mij.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ongeveer gelijk aan mijn 'boeken die ik nog moet lezen'-lijst dus
of je interesseerd je niet voor boeken... dat kan ook nogquote:Op zondag 6 juli 2008 21:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die is bij mij nooit lang, ik lees vrij snel volgens mij.
M.
Kon 't niet laten.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
of je interesseerdt je niet voor boeken... dat kan ook nog
Het was ook een flauwe opmerkingquote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kon 't niet laten.![]()
Dat slaat zeker niet op mij. Ik weet niet precies hoeveel boeken ik in 'n jaar lees, maar 't zijn d'r behoorlijk veel. Ik lees dan ook vanalles door elkaar en zowel Nederlandse als Engelse boeken. Laatste boek wat ik gelezen heb was H.P Lovecraft - Tales (Library of America uitgave), geweldig en ook 'n hele mooie editie.![]()
M.
http://www.effectivitijd.nl/leestest.phpquote:Op zondag 6 juli 2008 21:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die is bij mij nooit lang, ik lees vrij snel volgens mij.
M.
436 woorden per minuut. Is wel ok volgens mij.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.effectivitijd.nl/leestest.php
Kun je daar testen
Yeah, inderdaad. Ik lees fictie ook sneller dan informatieve teksten en de lengte van de regels scheelt ook een hoop.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
436 woorden per minuut. Is wel ok volgens mij.Maar ik vind 'van 'n scherm' lezen toch 'n beetje anders als 'n boek lezen, en 't ligt ook aan 't lettertype en lay out hoe snel ik kan lezen, en natuurlijk de tekst zelf en hoezeer die me kan boeien. Ik kan goed 'diagonaal lezen' als 't moet.
M.
Ik heb wel es wat Lovecraft gelezen, en recentelijk "Computercode Cthulhu". Het kwam regelmatig terug in de griezelverhalen die ik als kind las en ik heb zelfs de (een) Necronomicon in de kast staanquote:Op zondag 6 juli 2008 23:11 schreef BlueMage het volgende:
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn! of die standaard 'M.' ?
Lovecrafts brabbeltaal is ook in m'n titel op MSN en daar namen mensen 't best wel serieus terwijjl 't gewoon iets is wat ie zelf bedacht heeft.
M.
Teng en Harland. En je kan precies zien wie wat geschreven heeft, hehehe.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:11 schreef BlueMage het volgende:
Computercode Cthulhu is dat van Tais Teng ofzo? Was wel aardig wat ik me kan herinneren, tenminste.
M.
Vertel!quote:
op zaterdag middag/avond heel gezellig met allemaal verschillende pleintjes met DJ bands maar ook kleinkunst en klassieke zangers en zangeressen die Barcelona van Freddy Mercury en Monserat Cabbalier vertolken. Dit stopt klokslag 22.00 uur als iedereen zich verzamelt op het grote plein om een kaarsje te branden ter nagedachtenis aan hen met wie we alleen nog in herinnering verbonden zijn.quote:
Nou, ik werk dus in een cafe/restaurant waar ik soms bediening sta, en soms achter de bar.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:39 schreef Nugget het volgende:
Ha, dromen verklaren is leuk. Wat gebeurde er?
Zo verwarrend is het niet... Ze zullen ervan uitgaan dat het een jongen is (of een meisje, als je het in Amerika zegt).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Is op zich wel een leuk streven, om vanaf nu alleen nog maar met mensen te gaan met een unisex naam. Ook leuk om mijn vrienden mee te verwarren:
Ja, ik ben nu met Robin
Ik ben bang voor Aziatische mensenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:59 schreef wonderer het volgende:
Er zijn er niet zo veel waarbij mensen echt niet weten of het een jongensnaam of een meisjesnaam is. De meeste "unisex" namen leunen toch wel een bepaalde richting uit.
Ik denk dat je dan bij buitenlandse namen moet gaan zoeken, Indiaas, of Chinees of zo. Hun-Pao kan best een jongen of een meisje zijn...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik ben bang voor Aziatische mensen![]()
Ja, het is echt enorm racistisch. I blame die fucking Japanse horror.
Helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:51 schreef Puccini het volgende:
Goedemorgen allemaal
Fille.des.fleurs, mijn ex was ook bang voor Aziatische mensen! Ik had het na haar nooit meer gehoord, maar ze is dus echt niet de enige! (en jij ook niet)
Whaha, cool, dat moeten wij ook doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
Ik droomde dat ik op een forum zat waar ook mijn maatje zit. Dat forum wordt na elke zoveel posts geprint tot een boekje, zodat je alles netjes op je boekenplank kan zetten![]()
quote:
hmz das nie leuk.... succes met de treinen vandaagquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Cruesli met yoghurt hier... Haal straks op het station wel koffie
* Fille.des.Fleurs moet vandaag naar de tandarts en die zit helemaal in heel verweg. :![]()
Hoe heet je dan?quote:
FdFquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik ben bang voor Aziatische mensen![]()
Ja, het is echt enorm racistisch. I blame die fucking Japanse horror.
Daar moest ik meteen aan denken toen FdF dat zeiquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:04 schreef NanKing het volgende:
Ik zal je even voorstellen aan mijn halve schoonfamilie![]()
Pulling an Anne Heche of zoiets is het toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:35 schreef NanKing het volgende:
Altijd als ik haar zie denk ik "jij hebt Ellen verlaten voor een vent, hasbian"
als je de verwarming eens aan zou zetten?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef NanKing het volgende:
Stroek.
Niet alleen in Eindhoven hoor, hier is het verschrikkelijk. Ik heb het zelfs vreselijk koud.
ik kwam er vanochtend achter toen ik in een hoosbui van de bus naar kantoor liep dat mijn rechterschoen lek isquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef NanKing het volgende:
Stroek.
Niet alleen in Eindhoven hoor, hier is het verschrikkelijk. Ik heb het zelfs vreselijk koud.
Wat een stroekie actiequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kwam er vanochtend achter toen ik in een hoosbui van de bus naar kantoor liep dat mijn rechterschoen lek is
Eén ding is zeker, jij zit niet bij mij in de tuinquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie blauwe lucht en de zon. De schuifpui staat hier wagenwijd open. De vogels fluiten (lees; de kraaien kraaien).
Scherpe observatiequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Eén ding is zeker, jij zit niet bij mij in de tuin
Het zal mijn iq zijn denk ikquote:
je omschrijving is zo gedetailleerd, dat zelfs ik dat kan!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:40 schreef wonderer het volgende:
Hey dromert.
Which reminds me, vannacht/vanochtend bezichtigde ik een huis dat te koop stond vlak bij nijmegen. Het wat heel gedetailleerd... Het was een rijtjeshuis, maar het schuine dak was van glas/zonnepanelen, vanwege de ziekte van de man die er woonde, die had veel zonlicht nodig. De woonkamer was dan ook twee verdiepingen. In de gang lagen bronzen platen op de vloer tussen mozaiek, met de initialen van de mensen die in huis woonden en zowel de voordeur als de deur naar de kamer waren schuifdeuren op rails.
De woonkamer/open keuken was heel ruim (drie keer zo groot als je in een rijtjeshuis zou verwachten) en minimalistisch ingericht, met witte muren en van die ingebouwde kasten/boekenplanken, en blankhouten meubels. Het was er heel schoon, geen rommel enzo, voor de kijkers natuurlijk.
Eerst dacht ik (ik was trouwens met Brad) dat alleen de vrouw des huizes thuis was, maar al snel bleek dat de kinderen in de eetkeuken zaten, twee meisjes en een jongen. De meisjes hadden gemillimeterd haar, net als hun moeder, en leken ook erg op haar. De man was nergens te bekennen en ik dacht dat ze misschien wilden verhuizen omdat ie was overleden.
Ik voelde me een beetje lullig omdat we toch geen intentie hadden om het te kopen, ik wilde in de VS blijven wonen tenslotte, maar ik dacht dat ik wel iemand wist die interesse zou hebben. En toen ging ik hard nadenken wie dan. Ik dacht eerst aan Dromer maar die wil in/bij Ehv blijven...
Wel grappig dus, ik kan me dat huis zo voor de geest halen
Zelfs in mijn dromen...quote:
Je heet toch geen Mi(s)cha he?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:31 schreef BlueMage het volgende:
Koud? Ik vind 't juist benauwd warm, hou ik niet van.Enneh m'n naam blijft geheim, ik ben 'M.' van 'Mysterieus'.
M.
Ja vandaar dat ik m'n naam dus ook niet te snel zal gaan zeggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Zo hee, ik had gewoon van alles bij te lezen
M., je begrijpt dat je ons nu allemaal gek maakt van nieuwsgierigheid he
Heel goed hoor, keep 'em guessingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik m'n naam dus ook niet te snel zal gaan zeggen.
M.
Okee dan, dat zou wel raar zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nah not even close, don't you worry.
M.
En, komt er nou een vierde kindje?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik m'n naam dus ook niet te snel zal gaan zeggen.
M.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:31 schreef maedel het volgende:
[..]
En, komt er nou een vierde kindje?
* maedel denkt dat het Máxima is
maar wellicht moet je het omkeren en eerst 2 episodes gaan kijken en er dan hier heel enthousiast over vertellen en ons overtuigen dat we ook moeten gaan kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:01 schreef NanKing het volgende:
Ik heb er 2 seizoenen van op mijn HD staan. Ik ben gewoon benieuwd of iemand anders 't kent/kijkt.
* NanKing mompelt iets van...just making conversation.
Oh ja, en ik heb zoveel films en series die ik nog moet kijken dat ik het aan 't uitzoeken ben wat ik toch nooit kijk.
Dus ja, ik denk dat het 't zelfde isquote:I missed the first few episodes of the TV show and only started watching just after I had bought the book.
Ja, ik las er net over op Wikipedia, en dat is het verhaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:33 schreef NanKing het volgende:
Van amazon:
[..]
Dus ja, ik denk dat het 't zelfde is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik las er net over op Wikipedia, en dat is het verhaal.
Zal ik het einde vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Uiteraardquote:
Ik verwacht een stormloop aan posts.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Uiteraard
Nou, doei* maedel gaat dutten
Niet snel dit deel volposten hè![]()
As if...
Je kent me te goedquote:
Slaap lekkertquote:Nou, doei* maedel gaat dutten
Niet snel dit deel volposten hè![]()
As if...
Hallo,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:56 schreef BlueMage het volgende:
* BlueMage post nog maar 'ns wat om 't topic te vullen
M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hallo,
Mackenzie
Madison
Mae
Maé
Maël
Maêl
Mahé
Malin
Mallory
Manel
Mani
Manumina
Marein
Marian
Marie
Marien
Marijn
Marin
Marine
Marion
Marley
Marlin
Marlon
Marlow
Masami
Mason
Mathis
Matisse
Mattea
Matty
Max
Maxence
Maxime
Maximin
Mckenna
Mel
Melek
Meredith
Merle
Merlijn
Mette
Michael
Michal
Michele
Mickey
Micky
Mika
Minik
Mink
Mirama
Mischa
Misha
Mo
Moana
Mokihi
Montana
Morane
Morgan
Morgane
OF
Moriah't Mooie is dat m'n echte naam d'r niet bij staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep guessing.
![]()
M.Hallon!
Tuurlijk, zo ben ik wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maaaaaaaaaar. Stel dat iemand het goed raadt... geef je het dan ook toe?
mepelsteeltje ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
't Mooie is dat m'n echte naam d'r niet bij staat.Keep guessing.
![]()
M.
Mijn naam staat er ook niet bijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
't Mooie is dat m'n echte naam d'r niet bij staat.Keep guessing.
![]()
M.
komkommer met fetakaas... is lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:49 schreef wonderer het volgende:
Lurkers posten meestal niet toch?
Ik heb hongerEn ik heb al een tussendoortje gehad, dammit.
Surequote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:03 schreef Bimbo2001 het volgende:
Mijn vriendin is bi.
Iemand zin in een trio?
Geen feta in huis. En kaas is sowieso veel calorieen. Maar het is etenstijd dus ik ga kokenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:54 schreef Wexy het volgende:
[..]
komkommer met fetakaas... is lekker
komkommer door de lengte open snijden (uiteraard niet een hele komkommer... een stuk komkommer)
vierkantje van de zaadjesachtigedinges er uit snijden.. daar de feta inleggen... en de komkommer weer op elkaar leggen.... mjammie
goh krijgen we er zo een...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:03 schreef Bimbo2001 het volgende:
Mijn vriendin is bi.
Iemand zin in een trio?
Etenstijd is nu vast wel voorbij....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:07 schreef wonderer het volgende:[..]
Geen feta in huis. En kaas is sowieso veel calorieen. Maar het is etenstijd dus ik ga koken
Je vriendin wil met mijn vrouw en mij meedoen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:03 schreef Bimbo2001 het volgende:
Mijn vriendin is bi.
Iemand zin in een trio?
Iemand zin in spam?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:03 schreef Bimbo2001 het volgende:
Mijn vriendin is bi.
Iemand zin in een trio?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Je vriendin wil met mijn vrouw en mij meedoen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:29 schreef Stroekie het volgende:
oei, door de chaotische start van deze ochtend was ik jullie helemaal vergeten
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen!
Het was zo fijn.quote:
Voor mij was het ook heel lang geleden dat ik bij wakker worden nog een helder beeld hadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:43 schreef Noodly het volgende:
Wat dromen jullie toch allemaal helder. Ik herinner me de laatste tijd helemaal niks meer.
Ik vind 't omstreeks de tijd voor 't avondeten, avond.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Noodly het volgende:
Nog steeds middag. Wat is dat toch met iedereen vandaag.
17.05 avondeten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind 't omstreeks de tijd voor 't avondeten, avond.
M.
Iets later, ik begin rond 5 uur met koken als ik daar zin in heb (niet vaakquote:
Ik ook, mijn huisgenoten keken me altijd heel raar aan als ik om half 6 stond te koken en begonnen zelf pas om een uur of 7.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Iets later, ik begin rond 5 uur met koken als ik daar zin in heb (niet vaak), eten rond half zes ofzo schat ik, ik heb geen zin om laat te eten.
M.
Niks mis met bloedzuigersquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:41 schreef wonderer het volgende:
En prompt krijg ik "Waar ontstaan rode bloedcellen" in de banner
Dat was een van mijn grootste wensen vroeger: dat een vampier me zou komen bijtenquote:
hahaha wat schattigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat was een van mijn grootste wensen vroeger: dat een vampier me zou komen bijtenIk heb zelfs een tijdje iedere avond mijn raam open gedaan en gezegd: kom maar binnen vampier, je bent welkom. Omdat ik had gelezen dat ze niet binnen konden komen als ze niet waren uitgenodigd
Oeh, interessant...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:48 schreef Noodly het volgende:
[..]
"Definitief ontharen
Pijnloos en snel met de nieuwe VPL-methode in Den Bosch" en nog 3 andere ontharings reclames. Waar is er over haar gepraat?
Ik vind het maar goor eigenlijkquote:
En als het een mooie vrouwelijke vampier isquote:
Idem...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:53 schreef Noodly het volgende:
Daar wil ik best door in mijn nek gebeten worden
In lichaam zou ik dan wel kind blijven ja, maar daar zat ik niet echt meequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef wonderer het volgende:
Dacht je dan nooit "dan blijf ik altijd kind, als ik nu gebeten wordt"?
Ik heb op dit moment een geel t-shirt aanquote:
Ben jij ook zo eentje net als mijn huisgenoot die 1 geel shirt heeft naast al z'n zwart en dan heel trots zegt: kijk! Ik heb geel aan!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een geel t-shirt aan
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als het een mooie vrouwelijke vampier is:
[ afbeelding ]
Zoals Selene in Underworld
Kate Beckinsale dus
Dat vind ik zelfs en ik ben geen vrouwquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs en ik ben geen vrouw.
Daughters, volgens mij, maar da's niet echt 't meest opvallende aan dit shirt, laat ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wat staat er?![]()
Ken je deze site, overigens: www.designbyhumans.com
Ongeveer die stijl. En goed te betalen, ook als je de douane-aanslag moet betalen.
het was bijna niet te verwachten maar toch... het is gebeurdquote:
Nopequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ben jij ook zo eentje net als mijn huisgenoot die 1 geel shirt heeft naast al z'n zwart en dan heel trots zegt: kijk! Ik heb geel aan!
Ik heb overigens dit ontzettende emo-shirt aan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 04:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeVroeger wel, nu draag ik vooral "heathered" t-shirts, zeg maar een beetje verwassen kleuren. Bruin, rood, blauw, grijs en groen
![]()
Natuurlijk wel zwarte muscleshirts,daar komen mijn schouders mooi in uit
Muhaha. Je bent te laat, Noodle was je voorquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:44 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
ja ik was hedenochtend nog niet goed wakker en zetten de spullen al klaar voordat ik ook maar 1 blik geworpen hadquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:04 schreef Noodly het volgende:
* Zet deze keer koffie/thee/water/verse jus/chocolademelk klaar met croissantjes, broodjes en vers fruit![]()
[ afbeelding ]
ik ook niet, maar ik van dan ook buiten de doelgroepquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb nog nooit ook maar één aflevering van The L Word gezien.
M.
Ik was er ook heel trots op, dat ik het nog nooit had gezien, tot ik het had gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb nog nooit ook maar één aflevering van The L Word gezien.
M.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef xchidax het volgende:
doe mij maar jenny, shane, helena of papi
of allemaal tegelijk (A)
Van mij ook, er valt ook nog genoeg te verzinnen wat betreft verhaallijnen, personages...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef Wexy het volgende:
Ik heb de drie seizoenen die al op DVD zijn verschenen ook echt op originele DVDs... en seizoen 4 en 5 als avi's.
Ongeduldig wachten op seizoen 4 op DVD... en dan seizoen 6 in januari op internet.... ongeduldigggggggggggggggg
jammer genoeg na seizoen 6 dat het gebeurd is... ze hadden van mij best door mogen gaan eerlijk gezegd
Zo lang Bette en Tina dan ook maar regelmatig voorbij komenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:04 schreef Nugget het volgende:
[..]
Van mij ook, er valt ook nog genoeg te verzinnen wat betreft verhaallijnen, personages...
Of ze maken een nieuwe serie die geheel om Shane draait, daar zou ik niets op tegen hebben. Op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |