quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hallo,
Mackenzie
Madison
Mae
Maé
Maël
Maêl
Mahé
Malin
Mallory
Manel
Mani
Manumina
Marein
Marian
Marie
Marien
Marijn
Marin
Marine
Marion
Marley
Marlin
Marlon
Marlow
Masami
Mason
Mathis
Matisse
Mattea
Matty
Max
Maxence
Maxime
Maximin
Mckenna
Mel
Melek
Meredith
Merle
Merlijn
Mette
Michael
Michal
Michele
Mickey
Micky
Mika
Minik
Mink
Mirama
Mischa
Misha
Mo
Moana
Mokihi
Montana
Morane
Morgan
Morgane
OF
Moriah't Mooie is dat m'n echte naam d'r niet bij staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep guessing.
![]()
M.Hallon!
Tuurlijk, zo ben ik wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maaaaaaaaaar. Stel dat iemand het goed raadt... geef je het dan ook toe?
mepelsteeltje ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
't Mooie is dat m'n echte naam d'r niet bij staat.Keep guessing.
![]()
M.
Mijn naam staat er ook niet bijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
't Mooie is dat m'n echte naam d'r niet bij staat.Keep guessing.
![]()
M.
komkommer met fetakaas... is lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:49 schreef wonderer het volgende:
Lurkers posten meestal niet toch?
Ik heb hongerEn ik heb al een tussendoortje gehad, dammit.
Surequote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:03 schreef Bimbo2001 het volgende:
Mijn vriendin is bi.
Iemand zin in een trio?
Geen feta in huis. En kaas is sowieso veel calorieen. Maar het is etenstijd dus ik ga kokenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:54 schreef Wexy het volgende:
[..]
komkommer met fetakaas... is lekker
komkommer door de lengte open snijden (uiteraard niet een hele komkommer... een stuk komkommer)
vierkantje van de zaadjesachtigedinges er uit snijden.. daar de feta inleggen... en de komkommer weer op elkaar leggen.... mjammie
goh krijgen we er zo een...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:03 schreef Bimbo2001 het volgende:
Mijn vriendin is bi.
Iemand zin in een trio?
Etenstijd is nu vast wel voorbij....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:07 schreef wonderer het volgende:[..]
Geen feta in huis. En kaas is sowieso veel calorieen. Maar het is etenstijd dus ik ga koken
Je vriendin wil met mijn vrouw en mij meedoen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:03 schreef Bimbo2001 het volgende:
Mijn vriendin is bi.
Iemand zin in een trio?
Iemand zin in spam?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:03 schreef Bimbo2001 het volgende:
Mijn vriendin is bi.
Iemand zin in een trio?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Je vriendin wil met mijn vrouw en mij meedoen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:29 schreef Stroekie het volgende:
oei, door de chaotische start van deze ochtend was ik jullie helemaal vergeten
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen!
Het was zo fijn.quote:
Voor mij was het ook heel lang geleden dat ik bij wakker worden nog een helder beeld hadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:43 schreef Noodly het volgende:
Wat dromen jullie toch allemaal helder. Ik herinner me de laatste tijd helemaal niks meer.
Ik vind 't omstreeks de tijd voor 't avondeten, avond.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Noodly het volgende:
Nog steeds middag. Wat is dat toch met iedereen vandaag.
17.05 avondeten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind 't omstreeks de tijd voor 't avondeten, avond.
M.
Iets later, ik begin rond 5 uur met koken als ik daar zin in heb (niet vaakquote:
Ik ook, mijn huisgenoten keken me altijd heel raar aan als ik om half 6 stond te koken en begonnen zelf pas om een uur of 7.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Iets later, ik begin rond 5 uur met koken als ik daar zin in heb (niet vaak), eten rond half zes ofzo schat ik, ik heb geen zin om laat te eten.
M.
Niks mis met bloedzuigersquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:41 schreef wonderer het volgende:
En prompt krijg ik "Waar ontstaan rode bloedcellen" in de banner
Dat was een van mijn grootste wensen vroeger: dat een vampier me zou komen bijtenquote:
hahaha wat schattigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat was een van mijn grootste wensen vroeger: dat een vampier me zou komen bijtenIk heb zelfs een tijdje iedere avond mijn raam open gedaan en gezegd: kom maar binnen vampier, je bent welkom. Omdat ik had gelezen dat ze niet binnen konden komen als ze niet waren uitgenodigd
Oeh, interessant...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:48 schreef Noodly het volgende:
[..]
"Definitief ontharen
Pijnloos en snel met de nieuwe VPL-methode in Den Bosch" en nog 3 andere ontharings reclames. Waar is er over haar gepraat?
Ik vind het maar goor eigenlijkquote:
En als het een mooie vrouwelijke vampier isquote:
Idem...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:53 schreef Noodly het volgende:
Daar wil ik best door in mijn nek gebeten worden
In lichaam zou ik dan wel kind blijven ja, maar daar zat ik niet echt meequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef wonderer het volgende:
Dacht je dan nooit "dan blijf ik altijd kind, als ik nu gebeten wordt"?
Ik heb op dit moment een geel t-shirt aanquote:
Ben jij ook zo eentje net als mijn huisgenoot die 1 geel shirt heeft naast al z'n zwart en dan heel trots zegt: kijk! Ik heb geel aan!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een geel t-shirt aan
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als het een mooie vrouwelijke vampier is:
[ afbeelding ]
Zoals Selene in Underworld
Kate Beckinsale dus
Dat vind ik zelfs en ik ben geen vrouwquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs en ik ben geen vrouw.
Daughters, volgens mij, maar da's niet echt 't meest opvallende aan dit shirt, laat ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wat staat er?![]()
Ken je deze site, overigens: www.designbyhumans.com
Ongeveer die stijl. En goed te betalen, ook als je de douane-aanslag moet betalen.
het was bijna niet te verwachten maar toch... het is gebeurdquote:
Nopequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ben jij ook zo eentje net als mijn huisgenoot die 1 geel shirt heeft naast al z'n zwart en dan heel trots zegt: kijk! Ik heb geel aan!
Ik heb overigens dit ontzettende emo-shirt aan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 04:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeVroeger wel, nu draag ik vooral "heathered" t-shirts, zeg maar een beetje verwassen kleuren. Bruin, rood, blauw, grijs en groen
![]()
Natuurlijk wel zwarte muscleshirts,daar komen mijn schouders mooi in uit
Muhaha. Je bent te laat, Noodle was je voorquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:44 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
ja ik was hedenochtend nog niet goed wakker en zetten de spullen al klaar voordat ik ook maar 1 blik geworpen hadquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:04 schreef Noodly het volgende:
* Zet deze keer koffie/thee/water/verse jus/chocolademelk klaar met croissantjes, broodjes en vers fruit![]()
[ afbeelding ]
ik ook niet, maar ik van dan ook buiten de doelgroepquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb nog nooit ook maar één aflevering van The L Word gezien.
M.
Ik was er ook heel trots op, dat ik het nog nooit had gezien, tot ik het had gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb nog nooit ook maar één aflevering van The L Word gezien.
M.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef xchidax het volgende:
doe mij maar jenny, shane, helena of papi
of allemaal tegelijk (A)
Van mij ook, er valt ook nog genoeg te verzinnen wat betreft verhaallijnen, personages...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef Wexy het volgende:
Ik heb de drie seizoenen die al op DVD zijn verschenen ook echt op originele DVDs... en seizoen 4 en 5 als avi's.
Ongeduldig wachten op seizoen 4 op DVD... en dan seizoen 6 in januari op internet.... ongeduldigggggggggggggggg
jammer genoeg na seizoen 6 dat het gebeurd is... ze hadden van mij best door mogen gaan eerlijk gezegd
Zo lang Bette en Tina dan ook maar regelmatig voorbij komenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:04 schreef Nugget het volgende:
[..]
Van mij ook, er valt ook nog genoeg te verzinnen wat betreft verhaallijnen, personages...
Of ze maken een nieuwe serie die geheel om Shane draait, daar zou ik niets op tegen hebben. Op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |