quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:31 schreef maedel het volgende:
[..]
En, komt er nou een vierde kindje?
* maedel denkt dat het Máxima is
maar wellicht moet je het omkeren en eerst 2 episodes gaan kijken en er dan hier heel enthousiast over vertellen en ons overtuigen dat we ook moeten gaan kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:01 schreef NanKing het volgende:
Ik heb er 2 seizoenen van op mijn HD staan. Ik ben gewoon benieuwd of iemand anders 't kent/kijkt.
* NanKing mompelt iets van...just making conversation.
Oh ja, en ik heb zoveel films en series die ik nog moet kijken dat ik het aan 't uitzoeken ben wat ik toch nooit kijk.
Dus ja, ik denk dat het 't zelfde isquote:I missed the first few episodes of the TV show and only started watching just after I had bought the book.
Ja, ik las er net over op Wikipedia, en dat is het verhaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:33 schreef NanKing het volgende:
Van amazon:
[..]
Dus ja, ik denk dat het 't zelfde is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik las er net over op Wikipedia, en dat is het verhaal.
Zal ik het einde vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Uiteraardquote:
Ik verwacht een stormloop aan posts.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Uiteraard
Nou, doei* maedel gaat dutten
Niet snel dit deel volposten hè![]()
As if...
Je kent me te goedquote:
Slaap lekkertquote:Nou, doei* maedel gaat dutten
Niet snel dit deel volposten hè![]()
As if...
Hallo,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:56 schreef BlueMage het volgende:
* BlueMage post nog maar 'ns wat om 't topic te vullen
M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |