Eén ding is zeker, jij zit niet bij mij in de tuinquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie blauwe lucht en de zon. De schuifpui staat hier wagenwijd open. De vogels fluiten (lees; de kraaien kraaien).
Scherpe observatiequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Eén ding is zeker, jij zit niet bij mij in de tuin
Het zal mijn iq zijn denk ikquote:
je omschrijving is zo gedetailleerd, dat zelfs ik dat kan!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:40 schreef wonderer het volgende:
Hey dromert.
Which reminds me, vannacht/vanochtend bezichtigde ik een huis dat te koop stond vlak bij nijmegen. Het wat heel gedetailleerd... Het was een rijtjeshuis, maar het schuine dak was van glas/zonnepanelen, vanwege de ziekte van de man die er woonde, die had veel zonlicht nodig. De woonkamer was dan ook twee verdiepingen. In de gang lagen bronzen platen op de vloer tussen mozaiek, met de initialen van de mensen die in huis woonden en zowel de voordeur als de deur naar de kamer waren schuifdeuren op rails.
De woonkamer/open keuken was heel ruim (drie keer zo groot als je in een rijtjeshuis zou verwachten) en minimalistisch ingericht, met witte muren en van die ingebouwde kasten/boekenplanken, en blankhouten meubels. Het was er heel schoon, geen rommel enzo, voor de kijkers natuurlijk.
Eerst dacht ik (ik was trouwens met Brad) dat alleen de vrouw des huizes thuis was, maar al snel bleek dat de kinderen in de eetkeuken zaten, twee meisjes en een jongen. De meisjes hadden gemillimeterd haar, net als hun moeder, en leken ook erg op haar. De man was nergens te bekennen en ik dacht dat ze misschien wilden verhuizen omdat ie was overleden.
Ik voelde me een beetje lullig omdat we toch geen intentie hadden om het te kopen, ik wilde in de VS blijven wonen tenslotte, maar ik dacht dat ik wel iemand wist die interesse zou hebben. En toen ging ik hard nadenken wie dan. Ik dacht eerst aan Dromer maar die wil in/bij Ehv blijven...
Wel grappig dus, ik kan me dat huis zo voor de geest halen
Zelfs in mijn dromen...quote:
Je heet toch geen Mi(s)cha he?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:31 schreef BlueMage het volgende:
Koud? Ik vind 't juist benauwd warm, hou ik niet van.Enneh m'n naam blijft geheim, ik ben 'M.' van 'Mysterieus'.
M.
Ja vandaar dat ik m'n naam dus ook niet te snel zal gaan zeggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Zo hee, ik had gewoon van alles bij te lezen
M., je begrijpt dat je ons nu allemaal gek maakt van nieuwsgierigheid he
Heel goed hoor, keep 'em guessingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik m'n naam dus ook niet te snel zal gaan zeggen.
M.
Okee dan, dat zou wel raar zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nah not even close, don't you worry.
M.
En, komt er nou een vierde kindje?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik m'n naam dus ook niet te snel zal gaan zeggen.
M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |