het was bijna niet te verwachten maar toch... het is gebeurdquote:
Nopequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ben jij ook zo eentje net als mijn huisgenoot die 1 geel shirt heeft naast al z'n zwart en dan heel trots zegt: kijk! Ik heb geel aan!
Ik heb overigens dit ontzettende emo-shirt aan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 04:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeVroeger wel, nu draag ik vooral "heathered" t-shirts, zeg maar een beetje verwassen kleuren. Bruin, rood, blauw, grijs en groen
![]()
Natuurlijk wel zwarte muscleshirts,daar komen mijn schouders mooi in uit
Muhaha. Je bent te laat, Noodle was je voorquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:44 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
ja ik was hedenochtend nog niet goed wakker en zetten de spullen al klaar voordat ik ook maar 1 blik geworpen hadquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:04 schreef Noodly het volgende:
* Zet deze keer koffie/thee/water/verse jus/chocolademelk klaar met croissantjes, broodjes en vers fruit![]()
[ afbeelding ]
ik ook niet, maar ik van dan ook buiten de doelgroepquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb nog nooit ook maar één aflevering van The L Word gezien.
M.
Ik was er ook heel trots op, dat ik het nog nooit had gezien, tot ik het had gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb nog nooit ook maar één aflevering van The L Word gezien.
M.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef xchidax het volgende:
doe mij maar jenny, shane, helena of papi
of allemaal tegelijk (A)
Van mij ook, er valt ook nog genoeg te verzinnen wat betreft verhaallijnen, personages...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef Wexy het volgende:
Ik heb de drie seizoenen die al op DVD zijn verschenen ook echt op originele DVDs... en seizoen 4 en 5 als avi's.
Ongeduldig wachten op seizoen 4 op DVD... en dan seizoen 6 in januari op internet.... ongeduldigggggggggggggggg
jammer genoeg na seizoen 6 dat het gebeurd is... ze hadden van mij best door mogen gaan eerlijk gezegd
Zo lang Bette en Tina dan ook maar regelmatig voorbij komenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:04 schreef Nugget het volgende:
[..]
Van mij ook, er valt ook nog genoeg te verzinnen wat betreft verhaallijnen, personages...
Of ze maken een nieuwe serie die geheel om Shane draait, daar zou ik niets op tegen hebben. Op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |