Zo verwarrend is het niet... Ze zullen ervan uitgaan dat het een jongen is (of een meisje, als je het in Amerika zegt).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Is op zich wel een leuk streven, om vanaf nu alleen nog maar met mensen te gaan met een unisex naam. Ook leuk om mijn vrienden mee te verwarren:
Ja, ik ben nu met Robin
Ik ben bang voor Aziatische mensenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:59 schreef wonderer het volgende:
Er zijn er niet zo veel waarbij mensen echt niet weten of het een jongensnaam of een meisjesnaam is. De meeste "unisex" namen leunen toch wel een bepaalde richting uit.
Ik denk dat je dan bij buitenlandse namen moet gaan zoeken, Indiaas, of Chinees of zo. Hun-Pao kan best een jongen of een meisje zijn...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik ben bang voor Aziatische mensen![]()
Ja, het is echt enorm racistisch. I blame die fucking Japanse horror.
Helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:51 schreef Puccini het volgende:
Goedemorgen allemaal
Fille.des.fleurs, mijn ex was ook bang voor Aziatische mensen! Ik had het na haar nooit meer gehoord, maar ze is dus echt niet de enige! (en jij ook niet)
Whaha, cool, dat moeten wij ook doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
Ik droomde dat ik op een forum zat waar ook mijn maatje zit. Dat forum wordt na elke zoveel posts geprint tot een boekje, zodat je alles netjes op je boekenplank kan zetten![]()
quote:
hmz das nie leuk.... succes met de treinen vandaagquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Cruesli met yoghurt hier... Haal straks op het station wel koffie
* Fille.des.Fleurs moet vandaag naar de tandarts en die zit helemaal in heel verweg. :![]()
Hoe heet je dan?quote:
FdFquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik ben bang voor Aziatische mensen![]()
Ja, het is echt enorm racistisch. I blame die fucking Japanse horror.
Daar moest ik meteen aan denken toen FdF dat zeiquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:04 schreef NanKing het volgende:
Ik zal je even voorstellen aan mijn halve schoonfamilie![]()
Pulling an Anne Heche of zoiets is het toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:35 schreef NanKing het volgende:
Altijd als ik haar zie denk ik "jij hebt Ellen verlaten voor een vent, hasbian"
als je de verwarming eens aan zou zetten?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef NanKing het volgende:
Stroek.
Niet alleen in Eindhoven hoor, hier is het verschrikkelijk. Ik heb het zelfs vreselijk koud.
ik kwam er vanochtend achter toen ik in een hoosbui van de bus naar kantoor liep dat mijn rechterschoen lek isquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef NanKing het volgende:
Stroek.
Niet alleen in Eindhoven hoor, hier is het verschrikkelijk. Ik heb het zelfs vreselijk koud.
Wat een stroekie actiequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kwam er vanochtend achter toen ik in een hoosbui van de bus naar kantoor liep dat mijn rechterschoen lek is
Eén ding is zeker, jij zit niet bij mij in de tuinquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie blauwe lucht en de zon. De schuifpui staat hier wagenwijd open. De vogels fluiten (lees; de kraaien kraaien).
Scherpe observatiequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Eén ding is zeker, jij zit niet bij mij in de tuin
Het zal mijn iq zijn denk ikquote:
je omschrijving is zo gedetailleerd, dat zelfs ik dat kan!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:40 schreef wonderer het volgende:
Hey dromert.
Which reminds me, vannacht/vanochtend bezichtigde ik een huis dat te koop stond vlak bij nijmegen. Het wat heel gedetailleerd... Het was een rijtjeshuis, maar het schuine dak was van glas/zonnepanelen, vanwege de ziekte van de man die er woonde, die had veel zonlicht nodig. De woonkamer was dan ook twee verdiepingen. In de gang lagen bronzen platen op de vloer tussen mozaiek, met de initialen van de mensen die in huis woonden en zowel de voordeur als de deur naar de kamer waren schuifdeuren op rails.
De woonkamer/open keuken was heel ruim (drie keer zo groot als je in een rijtjeshuis zou verwachten) en minimalistisch ingericht, met witte muren en van die ingebouwde kasten/boekenplanken, en blankhouten meubels. Het was er heel schoon, geen rommel enzo, voor de kijkers natuurlijk.
Eerst dacht ik (ik was trouwens met Brad) dat alleen de vrouw des huizes thuis was, maar al snel bleek dat de kinderen in de eetkeuken zaten, twee meisjes en een jongen. De meisjes hadden gemillimeterd haar, net als hun moeder, en leken ook erg op haar. De man was nergens te bekennen en ik dacht dat ze misschien wilden verhuizen omdat ie was overleden.
Ik voelde me een beetje lullig omdat we toch geen intentie hadden om het te kopen, ik wilde in de VS blijven wonen tenslotte, maar ik dacht dat ik wel iemand wist die interesse zou hebben. En toen ging ik hard nadenken wie dan. Ik dacht eerst aan Dromer maar die wil in/bij Ehv blijven...
Wel grappig dus, ik kan me dat huis zo voor de geest halen
Zelfs in mijn dromen...quote:
Je heet toch geen Mi(s)cha he?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:31 schreef BlueMage het volgende:
Koud? Ik vind 't juist benauwd warm, hou ik niet van.Enneh m'n naam blijft geheim, ik ben 'M.' van 'Mysterieus'.
M.
Ja vandaar dat ik m'n naam dus ook niet te snel zal gaan zeggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Zo hee, ik had gewoon van alles bij te lezen
M., je begrijpt dat je ons nu allemaal gek maakt van nieuwsgierigheid he
Heel goed hoor, keep 'em guessingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik m'n naam dus ook niet te snel zal gaan zeggen.
M.
Okee dan, dat zou wel raar zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nah not even close, don't you worry.
M.
En, komt er nou een vierde kindje?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik m'n naam dus ook niet te snel zal gaan zeggen.
M.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:31 schreef maedel het volgende:
[..]
En, komt er nou een vierde kindje?
* maedel denkt dat het Máxima is
maar wellicht moet je het omkeren en eerst 2 episodes gaan kijken en er dan hier heel enthousiast over vertellen en ons overtuigen dat we ook moeten gaan kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:01 schreef NanKing het volgende:
Ik heb er 2 seizoenen van op mijn HD staan. Ik ben gewoon benieuwd of iemand anders 't kent/kijkt.
* NanKing mompelt iets van...just making conversation.
Oh ja, en ik heb zoveel films en series die ik nog moet kijken dat ik het aan 't uitzoeken ben wat ik toch nooit kijk.
Dus ja, ik denk dat het 't zelfde isquote:I missed the first few episodes of the TV show and only started watching just after I had bought the book.
Ja, ik las er net over op Wikipedia, en dat is het verhaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:33 schreef NanKing het volgende:
Van amazon:
[..]
Dus ja, ik denk dat het 't zelfde is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik las er net over op Wikipedia, en dat is het verhaal.
Zal ik het einde vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Uiteraardquote:
Ik verwacht een stormloop aan posts.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Uiteraard
Nou, doei* maedel gaat dutten
Niet snel dit deel volposten hè![]()
As if...
Je kent me te goedquote:
Slaap lekkertquote:Nou, doei* maedel gaat dutten
Niet snel dit deel volposten hè![]()
As if...
Hallo,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:56 schreef BlueMage het volgende:
* BlueMage post nog maar 'ns wat om 't topic te vullen
M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |