je kan komend weekend in Keulen in de herkansing, daar worden meer dan een half miljoen mensen verwacht op hun pridequote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef MuteZukini het volgende:
ja da's helemaal waar + dat ze daar al een Canal Pride hebben elk jaar, zoiets kun je bijvoorbeeld niet in Nijmegen houden...dus ik ben voor Roze Zaterdag in Nijmegen voor zo lang ik er woon...
![]()
De roze meifeesten en de roze woensdag met de vierdaagse stellen helaas niet zoveel voor dat ze kunnen concurreren met een Pride Parade en alles eromheen. Of misschien moet ik gewoon naar Parijs verhuizenDaar komen tenminste 100 duizenden op zo'n parade af
... alleen kan ik daar niet trouwen...als ik dat zou willen....dus schiet ik ook niks mee op.
![]()
+ * MuteZukini 's beheersing van de Franse taal is belabberd
BoZ was dus echt super vorig jaar. Zelden zo gastvrij ontvangen als vorig jaar in Bergen op Zoom. Was gewoon ontroerend.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:08 schreef MuteZukini het volgende:
Bij Bergen op Zoom denk ik ook al snel "....of all places!?!?!", maar ja ik was er toen niet bij ofzo dus kan er echt niks over zeggen. ...ben er sowieso nog nooit van me leven geweest
www.csd-cologne.dequote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:56 schreef maedel het volgende:
[..]
BoZ was dus echt super vorig jaar. Zelden zo gastvrij ontvangen als vorig jaar in Bergen op Zoom. Was gewoon ontroerend.![]()
Wonderer, Amsterdam is een commercieel feest, dat heeft niet zoveel meer te maken met statements. De roze zaterdag is het statementmoment van oudsher.
Ik wist niet dat het in Keulen te doen was trouwens volgend weekend. Is wel lekker dichtbij
Verse jus, lekkert.quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:51 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolade melk klaar voor een ieder
Dat vroeg ik me ook af een paar week geleden.... na 6 maand thuis zitten was ik het verleerdquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:37 schreef Noodly het volgende:
Werk, wat is dat?
Ik moet morgen weerquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af een paar week geleden.... na 6 maand thuis zitten was ik het verleerd
zwemles is hobby iddquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik moet morgen weerKrap twee weken geweest maar het voelt eeuwig.
Vakantie![]()
Wat doe je nu dan Wex? En ik dacht dat jij zwemles gaf, of was dat meer een hobby?
ik blijf optimistisch over de goede afloopquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:48 schreef Noodly het volgende:
Stroeks verwoede pogingen het topic hoog te houden![]()
Goed idee, thee
ik heb een broodje met een frisse zomersalade genomen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Verse jus, lekkert.
Zet ik wel een schaal met broodjes klaar. En cruesli,yoghurt, fruitjes, cornflakes
Ik vind het wel weer lekker zo niet heel warmquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef Stroekie het volgende:
Je moet toch wat met zulk triest weer buiten
het is hier benauwd... warm en klam en vooral broeierig door al die irritante wolken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:10 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer lekker zo niet heel warm![]()
jij hebt natuurlijk ook nog de verfrissende buien die wij gisteren al gehad hebben nog te goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
het is hier benauwd... warm en klam en vooral broeierig door al die irritante wolken.
Ja het is nooit goed voor een Nederlander
ow dat zal het zijn...... dat is vast dat hele wolkendek wat ik zie op buienradar..... maar die gaat langs ons heen...... snif snik snif snik....quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt natuurlijk ook nog de verfrissende buien die wij gisteren al gehad hebben nog te goed
Dat is vast heel spannendquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef Wexy het volgende:
[..]
zwemles is hobby idd
en zit nu de telefoon op te nemen bij een adsl/telefoniebedrijf...
Vlug dit topic volbaggeren dan, zodat ze in het nieuwe topic een tvp kan plaatsen waar ze wat langer plezier van heeftquote:
echt wel, leuke gesprekken gehad vandaagquote:
Hehehe, dat laatste klinkt wel bekendquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:15 schreef Nugget het volgende:
Eh.
Ik ben 21, en ik woon in Hilversum. Ik werk bij de VPRO en studeer officieel aan de HKU, maar daar hoef ik pas in februari 2009 weer te zijn, dus ik weet niet of dat relevant is. Ik heb altijd een dummy bij me waar ik tekeningetjes in maak, of boodschappenlijstjes in opschrijf of simpelweg mijn dagplanning uit probeer te tekenen wanneer het me te ingewikkeld wordt. Ik kan niet stil zitten en kan daardoor best vervelend zijn. Ook kan in het algemeen niet zo goed met mensen overweg, maar daar schijnen weinig mensen last van te hebben, dus ik denk dat ik best sympathiek ben.
Zoiets, denk ik!
Goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
echt wel, leuke gesprekken gehad vandaag
Lekker om mensen te kunnen helpen...
Hoi Nuggetquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:15 schreef Nugget het volgende:
Eh.
Ik ben 21, en ik woon in Hilversum. Ik werk bij de VPRO en studeer officieel aan de HKU, maar daar hoef ik pas in februari 2009 weer te zijn, dus ik weet niet of dat relevant is. Ik heb altijd een dummy bij me waar ik tekeningetjes in maak, of boodschappenlijstjes in opschrijf of simpelweg mijn dagplanning uit probeer te tekenen wanneer het me te ingewikkeld wordt. Ik kan niet stil zitten en kan daardoor best vervelend zijn. Ook kan in het algemeen niet zo goed met mensen overweg, maar daar schijnen weinig mensen last van te hebben, dus ik denk dat ik best sympathiek ben.
Zoiets, denk ik!
Yeah, er was niet genoeg ruimte om door te groeien, zeg maar. En ik kreeg als stagiair ook de kutklusjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:32 schreef Nugget het volgende:
Viel het tegen?
Aangenaam Nugget!quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:15 schreef Nugget het volgende:
Eh.
Zoiets, denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |